Pasionati de Lama ?
#212
Postat 05 February 2009 - 11:16 PM
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 05 February 2009 - 11:17 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#215
Postat 06 February 2009 - 08:57 AM
Si daca stiu cum functioneaza lama v3.Ca nici dupa 100 de zile tot nu am facut primul zbor decand l-am cumparat....
Aceasta postare a fost editata de Primus: 06 February 2009 - 01:17 PM
Motiv editare: Nu esti la piata aici. Exista topic de vanzari!
Ciprian
#216
Postat 06 February 2009 - 11:12 AM
Daca ai facut tot ce ti s-a recomandat, inseamna ca e stricat din fabrica.
Nu te poate ajuta nimeni scriind.
trimite-l in garantie sau daca e deja praf, cumpara acel 4 in 1 si schimba-l.
Inainte de a da banii, vorbeste cu cineva care are o telecomanda similara si vezi daca nu e din telecomanda.
#217
Postat 06 February 2009 - 12:40 PM
alexvid, la Feb 6 2009, 11:12 AM, a spus:
Daca ai facut tot ce ti s-a recomandat, inseamna ca e stricat din fabrica.
Nu te poate ajuta nimeni scriind.
trimite-l in garantie sau daca e deja praf, cumpara acel 4 in 1 si schimba-l.
Inainte de a da banii, vorbeste cu cineva care are o telecomanda similara si vezi daca nu e din telecomanda.
Ma gandesc sa-l vand. Sau pot sa-l vind ca pt piese de schimb decat sa mai bag bani in el si tot sa nu mearga.. ca am schimbat de 3 ori pana acu 4 in 1 ala si tot nu merge.. Sa-l trimit in garantie cui? Ca nimeni nu-l ia asa.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 06 February 2009 - 01:37 PM
Ciprian
#218
Postat 06 February 2009 - 12:49 PM
Daca e busit, normal ca nu ti-l ma primeste nimeni in garantie.
Daca ai schimbat 4 - 1 si nimic, inseamna ca e telecomanda
ai deschis-o sa te uiti in ea ? poate sunt dezlipite firele prin ea de la potentiometrii...
poate agata mansa de throttle firele de la potentiometrii.
Aceasta postare a fost editata de alexvid: 06 February 2009 - 12:50 PM
#219
Postat 06 February 2009 - 03:38 PM
ciprian, la Feb 6 2009, 12:40 PM, a spus:
chiar ai schimbat de 3 ori 4 in 1??
la bani aia cumparai altul deja bun
gandeste asa: poate gresesti tu cauta pe cineva care stie ce face.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#220
Postat 06 February 2009 - 07:43 PM
chiar ai schimbat de 3 ori 4 in 1??
la bani aia cumparai altul deja bun
gandeste asa: poate gresesti tu cauta pe cineva care stie ce face.
[/quot
Nu deasta dar credeam ca se repara decat sa imi iau altu cu tot
Ciprian
#222
Postat 07 February 2009 - 08:53 AM
Deci ai schimbat 4 in 1, ai incercat cu alt statie, raman motoarele, servo-urile si bateria. Tocmai mi-am amintit ca la primul Lama pe care l-am avut, din cauza calitatii nu tocmai buna a fabricatiei era o chestie:
bratul swashplate-lui de care este atasat servo-ul pentru elevator agata un condensator de deparazitare lipit aiurea pe motor; chestia asta se cheama binding si ma gandesc ca un terminal al condensatorului respectiv (care se misca la actiunea servo-ului) ar putea face contact cu un terminal al motorului care deasemenea este expus si are si ala alt codensator de deparazitare.
Mai pe romaneste, vezi sa nu ai vreun "scurt" in padurea aia de lipituri si fire de pe motor (la miscari ample ale swash-ului). Asta cred ca ar putea duce la pornirea fara comanda a motorului.
Succes
#223
Postat 08 February 2009 - 05:06 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#224
Postat 08 February 2009 - 07:26 PM
Aceasta postare a fost editata de Primus: 09 February 2009 - 02:51 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#225
Postat 08 February 2009 - 10:12 PM
Aceasta postare a fost editata de firedragon: 08 February 2009 - 10:14 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#226
Postat 08 February 2009 - 10:15 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#227
Postat 08 February 2009 - 10:16 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#228
Postat 11 February 2009 - 07:36 PM
firedragon, la Feb 8 2009, 05:06 PM, a spus:
Wallpape...Douphin2.jpg
Salut . Cat zbori pe luna ? Poti sa apreciezi cam la cate ore de zbor de duc motoarele ... eventual daca le faci rodaj ? Yoy , am si comandat un set pentru mine ...
#229
Postat 14 February 2009 - 06:16 PM
Daca da are putere mai mare ?
(daca cumva incercati si ardeti ceva pe acolo nu dati vina pe mine)
Sunt cam intrun impas caci din cauza upgrade ului din aluminiu nu prea mai vrea sa se inalte in aer sau daca totusi reusesc cumva sa fac asta se misca haotic si am control foarte mic asupra lui de asta am intrebat ...
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#230
Postat 14 February 2009 - 06:25 PM
BIGfoot, la Feb 14 2009, 06:16 PM, a spus:
Daca da are putere mai mare ?
(daca cumva incercati si ardeti ceva pe acolo nu dati vina pe mine)
Sunt cam intrun impas caci din cauza upgrade ului din aluminiu nu prea mai vrea sa se inalte in aer sau daca totusi reusesc cumva sa fac asta se misca haotic si am control foarte mic asupra lui de asta am intrebat ...
Mareste tija dintre flybar si primul rand de pale.
La mine e aproape la maxim.
Nu pune barterie de 11.1V ca arzi 4in1
#231
Postat 14 February 2009 - 07:36 PM
Despre asta vorbesti nu?
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#232
Postat 14 February 2009 - 09:59 PM
BIGfoot, la Feb 14 2009, 07:36 PM, a spus:
Despre asta vorbesti nu?
Ideea e sa pornesti heliul in mana , sa-l turezi si sa privesti din profil (vezi la ochi..atentie mare sa nu te uiti prea de aproape...) daca palele sunt in acelas plan! Cauta pe net depre alte heliuri mai complexe cum se regleaza palele, sa intelegi ce trebuie sa vezi din lateral... este acelas principiu!
Daca nu sunt in acelas plan, mai mareste putin 2-3 ture distanta si vezi ce se intampla.. a scazut sau a crescut distanta cele doua pale? De aici e simplu... daca a scazut mai maresti cat crezi de cuvinta si din cateva incercari il echilibrezi... daca a crescut mai strangi!
Btw.. ar ajuta sa pui pe varful la una din pale putina banda adeziva colorata.. sa vezi care e sus si care e jos.. ca asa risti sa treci de punctul bun si nu iti dai seama :unsure:
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de johnec: 14 February 2009 - 10:02 PM
#233
Postat 15 February 2009 - 12:51 AM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#234
Postat 15 February 2009 - 08:57 AM
BIGfoot, la Feb 14 2009, 07:36 PM, a spus:
Despre asta vorbesti nu?
De unde ai cumparat pale extradure ca am si eu la fel...si upgredeul de aluminiu..cat ai dat pe el.Eu am lut de la www.2..r..o(nu am voie sa zic numele asa ca trimitemi pe mi)
Ciprian
#235
Postat 15 February 2009 - 11:30 AM
Palele sunt in acelasi plan ... am schimbat acele 2 piese care tineau palele si sus si jos si merge super fain acuma ... lam trimuit in 5 min :D)
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#236
Postat 15 February 2009 - 12:55 PM
BIGfoot, la Feb 14 2009, 06:16 PM, a spus:
Daca da are putere mai mare ?
(daca cumva incercati si ardeti ceva pe acolo nu dati vina pe mine)
Sunt cam intrun impas caci din cauza upgrade ului din aluminiu nu prea mai vrea sa se inalte in aer sau daca totusi reusesc cumva sa fac asta se misca haotic si am control foarte mic asupra lui de asta am intrebat ...
Salut,
Si eu mi-am facut upgrade de aluminiu si am avut probleme dupa aia. Cauza principala sunt blade holderele, sunt proaste. Piesele care merita din upgradeul de aluminiu sunt urmatoarele: swash, central hub si ax interior. Renunta la blade holderele de aluminiu si ai sa vezi diferenta.
Stefan
#237
Postat 19 February 2009 - 08:00 PM
-statie futaba
-receptor futaba
-motoare de 360 brushles
-pale carbon
-servo ultra-rapid
-full upgrade de al
-main frame tot din al
Tot elicopterul e transformat nimic nu mai e plastic...
Ciprian
#239
Postat 19 February 2009 - 10:43 PM
ciprian, la Feb 19 2009, 08:00 PM, a spus:
-statie futaba
-receptor futaba
-motoare de 360 brushles
-pale carbon
-servo ultra-rapid
-full upgrade de al
-main frame tot din al
Tot elicopterul e transformat nimic nu mai e plastic...
???????? receptor futaba ??? si l-ai folosit?
pale de carbon ? Buna alegere ! de cat ai pus? de 260, 325, 430 sau mai mari ?
main frame din aluminiu ? Daca mai puneai 5 dolari, cred ca puneai de titan.
de unde ai gasit atate upgrade-uri !
Adica nu ai reusit sa-l faci sa zboare cum vine din fabrica si
l-ai facut din tantar armasar cu piese care nici nu stiu ca exista?
Gyro ce ai pus?
La motoarele alea brushless unde ai conectat firele ?
Baterie tot cea orginala sau identic cu cea originala ?
Scuze, dar imi vine tare greu sa cred. Daca gresesc mea culpa,
dar chiar ma minunez si imi vine tare greu a crede!
Pune si tu poze cu minunatia