Pasionati de Lama ?
#151
Postat 28 November 2008 - 02:05 PM
#152
Postat 28 November 2008 - 02:26 PM
ma scuzati ca is asa "pisalog" dar vreau sa-l reglez cum trebe sa ma bucur si eu de el odata k de ieri seara ma chinui incontinuu :)
#153
Postat 28 November 2008 - 02:55 PM
-flybar-ul este perfect drept;
-greutatile din capete sunt exact la aceeasi distanta fata de centru (greutatile NU mansoanele de cauciuc);
-link-ul este asezat corect pe flybar (pe bila nu langa);
-tracking corect la ambele rotoare (pentru cel inferior nu ai ce regla, mai bine schimba palele care, apropo, trebuie stranse moderat nu tare);
Succes
#154
Postat 28 November 2008 - 03:00 PM
- suspenzi elicopterul de bara stabilizatoare, cu bateria montata. Atunci fuselajul trebuie sa fie orizontal. Da orizontal nu 'aproape'. Daca e inclinat, misiti cit poti bateria, daca nu e suficient, mai lestezi...
- cind fuselajul e orizontal, pui (din pirghii, trimere....) platoul ciclic perpendicular pe ax (orizontal). Cit mai bine poti, in general o apreciere 'din ochi' e suficienta.
Acum centrajul static e suificient pentru zbor.
Atentie. Oricit te-ai chinui, elicopterul nu zboara 'singur', trebuie sa-l tii din mansa. Dar poti sa-l centrezi suficient cit sa zboare 'relaxant' in punct fix.
#156
Postat 28 November 2008 - 04:00 PM
acuma sper ca treaba cu rudderul sa fie din cauza ca se incalzeste 4in1 (cineva avea aceasi problema, trebuia sal regleze de fiecare data si se pare k de la canopy era...a zburat fara si a fost ok)
acum sa incarcat bateria :) ma duc sal incerc si revin :) (daca sunteti de acord binenteles)
multumesc inca odata pt ajutor :)
Aceasta postare a fost editata de Alex_tgr: 28 November 2008 - 04:03 PM
#157
Postat 04 December 2008 - 08:58 PM
oricum, acum lama mea este aproape poza (exact unde ar trebui sa fie, nu? ca poza poza, never). intr-un punct pot lua mainile de pe tx si sta singur. dar din pacate mi-am gasit damblaua cu el...acu cateva zile l-am scos afara pt prima data si deatunci nu prea mai imi place sa zbor indoor :)( e mult mai satisfacator afara! desigur deatunci am rupt o coada extra flexibila, am ciobit si mai tare palele si cam atat din fericire dar merita jur! e superb! si acum vine intrebarea legata de sub acesta...tot aud ca lama merge la 200m pe cand a mea a pierdut semnalul si a mers usor in jos la 50m (dist calculata in g-earth) lungime si vreo 2-3 inaltime (nu ca bolovanu, asa treptat, nu a patit nimic, a aterizat pe skids) si dupa ce s-a intamplat asta mi-a facut 2 glitchuri la fel cand eram chiar langa el...(pierde umpic din inaltime si cade vreo 10cm dupa care isi revinea) iar deatunci cred ca mi-a mai facut odata dar nus sigur daca a fost 4in1ul sau degetul meu :)
oricum eu cred ca cheia de a zbura cat de cat ok afara si a evita eventualele rafale usoare e miscarile f lente...am observat ca atunci cand deveneam agresiv plonja imediat in pamant (si nu din cauza ca se loveau palele intre ele)
per total dupa 1 sapt de folosinta deja in casa nu mai am probleme (nu am rupt inca nici o pala din fericire). e super, il iubesc si il zbor ori de cate ori pot!
#159
Postat 05 December 2008 - 02:15 PM
morph, la Dec 5 2008, 08:38 AM, a spus:
Cand o bruschezi e normal sa piarda altitudine pentru ca scade turatia la rotor/motor cand e in sarcina.
antena e intinsa pe coada de la inceput (2 ture in jurul structurii de aterizare si apoi pana in coada detot...
iar pierderea din altitudine la bruscari am observato in casa.
acum din pacate sa ivit o noua problema...asa dintr-o data...cu telecomanda in partea mea stanga si cu heliu in partea dreapta (in acelasi plan) cand imi apropiu mana de laterala heliului servourile incep sa se miste si uneori ii dadea putere si la elici...pana la urma cred ca e din quartul din tx, dar cum pot verifica mai exact?
#161
Postat 06 December 2008 - 02:23 PM
in orice caz mai mult ca sigur e de la tx...dar e ciudat cum a aparut asa dintr-o data
#162
Postat 07 December 2008 - 03:02 PM
Aceasta postare a fost editata de Alex_tgr: 07 December 2008 - 03:03 PM
#163
Postat 20 December 2008 - 10:59 AM
PS - voi cu ce reparati palele ?
#164
Postat 20 December 2008 - 11:14 AM
pe putin 100 zboruri prin casa, cu crashurile inerente inceputului.
Palele nu se repara. se schimba!
Orice ciobitura sau crapatura, adauga un pic la descentrare si genereaza tremurat pe frecventa foarte mare.
Tremuratul, nu te impiedica sa zbori, dar o sa iti crape incetul cu incetul totul in el chiar daca nu ai nici un accident cu el
Electronica, rulmentii se strica, fisuri existente de la crashuri care se intind, suruburi care se slabesc, etc...
La cat costa palele, ma intreb de ce ei vrea sa le repari ?
#166
Postat 20 December 2008 - 12:16 PM
PS
Am reusit sa zbor cu el - dar jos (mai bine spus salturi - ca se aprindea ledul rosu ) cu acumulator din doua celule de la un laptop - 2200 mah si 90g . Asta inseamna ca V4 poate sa care cam 45g . Bun de tinut minte pentru comparatia cu alte modele.
Apropo de pale , de unde as putea sa fac rost de alea "extreme" si alte upgrade-uri la noi in tara ?
#167
Postat 22 December 2008 - 11:02 AM
scimitar, la Dec 20 2008, 11:44 AM, a spus:
Reflexul de a taia gazul este cea mai proasta chestie pe care o deprinzi zburand cu Lama. Asta pentru ca la un elicopter cu pas colectiv (daca iti doresti sau daca vei avea unul) taierea gazului va duce invariabil la accentuarea dezastrului. De asta Lama nu prea este recomandat pentru invatarea pilotarii - chestia cu gazul plus stabilitatea excesiva. In alta ordine de idei, eu as lasa palele originale (nu costa mult si sunt usor de schimbat); daca vrei pale "indestructibile" vei vedea ca in caz de crash o sa cedeze altceva (inner/outer shaft, blade holders, gears, etc) si asta pentru ca palele originale absorb mult din energia impactului (aschiindu-se, rupandu-se) protejand astfel restul.
Bafta
#168
Postat 05 January 2009 - 02:35 AM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#170
Postat 06 January 2009 - 07:21 PM
cosmin_carjan, la Jan 6 2009, 01:52 PM, a spus:
Piesele de lama 3 sunt compatibile cu cele de lama 4 (in cea mai mare parte) - si gasesti peste tot de lama 3 . Ce s-a stricat ?
#171
#172
Postat 09 January 2009 - 06:55 PM
scimitar, la Dec 20 2008, 11:44 AM, a spus:
Am luat si eu pale extradure si dupa 2 saptamani de zbor cu ele pot sa zic ca isi fac banii cu varf si indesat . Faptul ca le am m-au facut sa trec la manevre de finete de genul aterizari pe mese , scaune , in general :) eu conduc elicopterul . Daca nu le aveam cred ca frica de crash m-ar fi intarziat bine.
#173
Postat 01 February 2009 - 11:42 AM
Nu e stabil nicidecum.Il ridic putin,4 cm si ba in fata spate in toate directiile merge numai pe loc nu sta
Si cand apuc sa-l ridic mai mult fara crash cum dau o comanda cat de fina din platoul ciclic se aude un zgmot si se prabuseste..
Ca din trimmere mai mult se agraveaza din ambele sensuri.
Personal mi se pare o MARE PROSTIE LAMA V3.
:rolleyes: :blush: :lol: :blush: :angry2: :angry2: :angry2: Si am platit 400 lei cu transport fara ungrade.
Toate fac asa sau am nimerit eu prostie?
La decolare o ia in toate directiile si se invarte? ASA face la mine :blink:
Ciprian
#175
Postat 01 February 2009 - 01:52 PM
#176
Postat 02 February 2009 - 06:33 PM
Aceasta postare a fost editata de Primus: 02 February 2009 - 06:41 PM
Motiv editare: Pentru modificare, foloseste butonul de edit din dreapta jos, in primele 15 minute de la postare.
Ciprian
#177
Postat 02 February 2009 - 07:48 PM
1. un heli cumparat rft nu inseaman ca si este rtf. trebuie sa mai umbli la el pe ici pe colo.
- verifici suruburi de la head, de la motoare, de la angrenaje, de la pale
-TREBUIE TRIMAT.
-pane de aluminui... nu exista. nici nu ai nevoie
-cauta pe forum despre trimat lama 1,2,3,4... cam tot aia e
*trimatul consta in: trimat servorui
trimat gyro
sti ce sunt alea trimurile de pe telecomanda? daca nu cauta in manual
daca da. punele la mijloc.
incerca sa decolzei si sa faci corectii astfel incat heliu sa nu se mai roteasca ( deobicei stiku din stanga, axa ox, axa oy e motoru. daca nu e asa zi.
decoland asfel incerca sa observi tendintele de miscare fata-spate, in lateral stanga- dreapta si sa compensezi din stiku din dreapta in prealabil
*la distanta fata de sol mai mica decat diametrul rotorului apare EFECTUL DE SOL. in 2 cuvinte heli nu sta locului fara corectii. ca sa scapi de asta RIDICA UN PIC MAI SUS.
revenim la trimat. considerand heliul la o inaltime la care nu este afectat de efectul de sol, incerca acolo sa il faci sa stea pe loc. in faza asta poti sa faci diferse observatii cum ar fi:
-ca sa nu o ia in fata trebuie sa trag de stiku din dreapta un pic inspre tine
-ca sa nu se invarta in jurul axei trebuie sa tin un pic stanga de stiku 1
etc
-cum foloseti sa compensezi asta cu ajutorul trimurilor de pe telecomanda->cauta un manual
#178
Postat 02 February 2009 - 09:01 PM
http://www.rhc.ro/fo...showtopic=15043
ce insemana trim mecanic: cu stiku la mijloc heliul sa stea cat de cat singur la hover. pentru asta modifici lungimea tijelor de comanda de la servouri si umbli la gyroscop ( pe invrtitu in jurul axei)
#180
Postat 03 February 2009 - 12:43 PM
Si sa va dau manualul cu care a venit... (pe mess)
Nu ma ajuta cu nimic.
Am pale extradure si nu prea le-am folosit din cauza asta.
Si mai are o problema:cateodata motoarele dau rateuri,cu bateria incarcata,iar alte dati nici nu pornesc. ;)
Credeti ca se poate repara fara piese?Macar sa se ridice la 1 m si sa stea acolo e deajuns,fara inclinatii
Ciprian