Modelism - RHC Forum: Pasionati de Lama ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

Pasionati de Lama ?

#151 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 28 November 2008 - 02:05 PM

Un pic tot o sa-i alunece nasu' stanga-dreapta (e din cauza ca "4 in 1" se incalzeste si nu e chiar stabil la schimbari de temperatura) - rezolvi din trim. La problema cu distributia greutatii chiar n-ai ce-i face; eu i-am pus ceva greutate in varful cozii ca sa compensez (un surub M4 si o piulita)
0

#152 Useril este offline   Alex_tgr 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 24-November 08

Postat 28 November 2008 - 02:26 PM

acum am terminat iar bateria...ideea e ca nu reusesc nicicum sal stabilizez. daca pornesc de pe podea doar cu acceleratie se ridica si incet incet incepe sa se invarta in cerc, nu de coada, ci totul perge f lin intr-un cer...si e clar ca e dereglat deoarece am observat urmatorul lucru: cateodata o ia usor inainte si apoi flybarul compenseaza si vine inapoi si tot asa pana se accentueaza si la fel stanga dreapta. si ceva foarte curios la fiecare zbor se comporta umpic altfel...adica niciodata nu pot gasi un trim care sa fie fix...aproape la fiecare zbor se modifica cate ceva si mai ales (dar cred k e normal) trimul de la yaw/rudder este in functie de cat de mult apesi de acceleratie...am observat asta cand stateam cu el relativ pe loc in aer (nu se invartea de coada) si apoi lam ridicat si imediat a inceput sa se invarta, nu stiu daca e normal sau nu :)

ma scuzati ca is asa "pisalog" dar vreau sa-l reglez cum trebe sa ma bucur si eu de el odata k de ieri seara ma chinui incontinuu :)
0

#153 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 28 November 2008 - 02:55 PM

Ce descrii tu se numeste "Toilet bowl efect" si este o problema specifica coaxialelor. Verifica urmatoarele:

-flybar-ul este perfect drept;
-greutatile din capete sunt exact la aceeasi distanta fata de centru (greutatile NU mansoanele de cauciuc);
-link-ul este asezat corect pe flybar (pe bila nu langa);
-tracking corect la ambele rotoare (pentru cel inferior nu ai ce regla, mai bine schimba palele care, apropo, trebuie stranse moderat nu tare);


Succes
0

#154 Userul este online   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2649
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 28 November 2008 - 03:00 PM

Centrajul static:

- suspenzi elicopterul de bara stabilizatoare, cu bateria montata. Atunci fuselajul trebuie sa fie orizontal. Da orizontal nu 'aproape'. Daca e inclinat, misiti cit poti bateria, daca nu e suficient, mai lestezi...
- cind fuselajul e orizontal, pui (din pirghii, trimere....) platoul ciclic perpendicular pe ax (orizontal). Cit mai bine poti, in general o apreciere 'din ochi' e suficienta.

Acum centrajul static e suificient pentru zbor.

Atentie. Oricit te-ai chinui, elicopterul nu zboara 'singur', trebuie sa-l tii din mansa. Dar poti sa-l centrezi suficient cit sa zboare 'relaxant' in punct fix.
0

#155 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 28 November 2008 - 03:46 PM

Pentru Lama swash-ul nu e obligatoriu sa fie orizontal. De altfel, in cele mai multe cazuri nici nu e ...
0

#156 Useril este offline   Alex_tgr 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 24-November 08

Postat 28 November 2008 - 04:00 PM

pana se incaraca batria am tot avut timp sa mai citesc una alta despre subiect si ca atare, am facut urmatoarele pana acum: am facut niste gauri in canopy char pe langa dunga galbena ce taie cabina in doua, sus si jos, sa nu se incalzeasca 4-in-1-ul, am pus un surub in coada ca sa stea paralel cu pamantul, precum ai zis, flybarul pare ok, palele le-am reglat si acum sunt la nivel, greutatile par sa fie la fel...flybarul sta la nivel daca il pun cu mana si il las acolo..nu cade intr-o parte...si cat despre reglajele mecanice prima data cand m-am pus sal reglez, am reglat bratele servo sa fie paralele cu pamantul (mai putin cel de la pitch care nu se paote sa fie exact..ori umpic mai sus ori umpic mai jos (am incercat 30 min credetima) si acum sta o idee mai sus si linkurile astfel incat swashplateul sa fie paralel, dar pana la urma dupa teste si alte reglaje acum sta umpic inclinat spre inapoi si spre stanga (poate din cauza greutatii, ramane de vazut imediat daca se rezolva cu surubul). trackingul la palele de jos l-am facut cat de cat dar umpic de tot tot se mai vede dar la turatii putin mai mari nu se mai vede aproape deloc diferenta, dar de tremurat tot tremura umpic (dar cred ca e normal)

acuma sper ca treaba cu rudderul sa fie din cauza ca se incalzeste 4in1 (cineva avea aceasi problema, trebuia sal regleze de fiecare data si se pare k de la canopy era...a zburat fara si a fost ok)

acum sa incarcat bateria :) ma duc sal incerc si revin :) (daca sunteti de acord binenteles)

multumesc inca odata pt ajutor :)

Aceasta postare a fost editata de Alex_tgr: 28 November 2008 - 04:03 PM

0

#157 Useril este offline   Alex_tgr 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 24-November 08

Postat 04 December 2008 - 08:58 PM

imi cer scuze ca nu am mai scris asa cum am spus, dar am fost plecat dn tara. intr-o zii l-am dezmembrat complet verificat si remontat. problema pt toilet bowl era axul inferior si cel exterior care erau ambele putin stranbe...si din pacate asa l-am primit. iar dupa mizeria (inclusiv nisip) de pe interiorul lateralelor de plastic (cele care stau lipite) + 2 dinti rupti de pe roata dintata a axului exterior, astea toate inainte sa incarc pt prima data bateria, sunt mai mult ca sigur ca feliu a fost zburat si crashuit umpic (se vedea si pe canopy k era zgariata si umpic lovita). oricum am sa rezolv eu problema cu vanzatorul (nu e luat second...logic, altfel nu mai ziceam :)).

oricum, acum lama mea este aproape poza (exact unde ar trebui sa fie, nu? ca poza poza, never). intr-un punct pot lua mainile de pe tx si sta singur. dar din pacate mi-am gasit damblaua cu el...acu cateva zile l-am scos afara pt prima data si deatunci nu prea mai imi place sa zbor indoor :)( e mult mai satisfacator afara! desigur deatunci am rupt o coada extra flexibila, am ciobit si mai tare palele si cam atat din fericire dar merita jur! e superb! si acum vine intrebarea legata de sub acesta...tot aud ca lama merge la 200m pe cand a mea a pierdut semnalul si a mers usor in jos la 50m (dist calculata in g-earth) lungime si vreo 2-3 inaltime (nu ca bolovanu, asa treptat, nu a patit nimic, a aterizat pe skids) si dupa ce s-a intamplat asta mi-a facut 2 glitchuri la fel cand eram chiar langa el...(pierde umpic din inaltime si cade vreo 10cm dupa care isi revinea) iar deatunci cred ca mi-a mai facut odata dar nus sigur daca a fost 4in1ul sau degetul meu :)

oricum eu cred ca cheia de a zbura cat de cat ok afara si a evita eventualele rafale usoare e miscarile f lente...am observat ca atunci cand deveneam agresiv plonja imediat in pamant (si nu din cauza ca se loveau palele intre ele)

per total dupa 1 sapt de folosinta deja in casa nu mai am probleme (nu am rupt inca nici o pala din fericire). e super, il iubesc si il zbor ori de cate ori pot!
0

#158 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 December 2008 - 08:38 AM

Incearca sa mai intinzi antena de pe heli daca nu e in 2,4, imbarlig-o pe coada, ai mari sanse sa scapi de glichuri.
Cand o bruschezi e normal sa piarda altitudine pentru ca scade turatia la rotor/motor cand e in sarcina.
0

#159 Useril este offline   Alex_tgr 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 24-November 08

Postat 05 December 2008 - 02:15 PM

Vezi postareamorph, la Dec 5 2008, 08:38 AM, a spus:

Incearca sa mai intinzi antena de pe heli daca nu e in 2,4, imbarlig-o pe coada, ai mari sanse sa scapi de glichuri.
Cand o bruschezi e normal sa piarda altitudine pentru ca scade turatia la rotor/motor cand e in sarcina.


antena e intinsa pe coada de la inceput (2 ture in jurul structurii de aterizare si apoi pana in coada detot...
iar pierderea din altitudine la bruscari am observato in casa.

acum din pacate sa ivit o noua problema...asa dintr-o data...cu telecomanda in partea mea stanga si cu heliu in partea dreapta (in acelasi plan) cand imi apropiu mana de laterala heliului servourile incep sa se miste si uneori ii dadea putere si la elici...pana la urma cred ca e din quartul din tx, dar cum pot verifica mai exact?
0

#160 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 06 December 2008 - 12:37 PM

Scoate quartz-urile (si din Tx si din 4in1) si pune-le la loc (pot sa apara si probleme de contact)
0

#161 Useril este offline   Alex_tgr 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 24-November 08

Postat 06 December 2008 - 02:23 PM

e foarte ciudat...am verificat tot, cristalele le-am scos leam curatat m-am asigurat ca au intrat bine si fac contact sigur nu e de la contact, apoi bateriile si la tx si la heli sunt ok. am gasit pe net o asemenea problema dar era mult mai avansata...eu daca stau normal cu tx-ul indreptat spre heli merge ok si pot sa-l zbor fara probleme nu mi-a facut figuri in aer (inca). face treaba asta doar cu tx-ul indreptat intr-o anumita parte exact intr-un punct si are efect si "corpul meu" nu stiu cum de interfereaza cu semnalul, poate oi fi eu radio si nu stiu :lol:). iar apoi dupa ce gasesc locul ala exact face pe nebunu doar odata dupa care in locul ala nu mai face, trebuie sa misc in alte directii tx-ul dupa care acelasi lucru...

in orice caz mai mult ca sigur e de la tx...dar e ciudat cum a aparut asa dintr-o data
0

#162 Useril este offline   Alex_tgr 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 24-November 08

Postat 07 December 2008 - 03:02 PM

tocmai am observat un lucru foarte interesant...e posibil ca aceste interferente sa intervina din cauza unui 5.1 in camera? deorece am obs ca daca apropiu antena de el atunci o ia razna heliu plus ca de fiecare data cand pornesc tx-ul transmite bazait in boxe...chiar si daca sunt oprite (mai mult in subwoofer) si am incercat si in alta camera departe de orice amplificator si nu am mai reusit sa-l fac sa se miste singur...o fi de la sistem ? :) cristalul e pe 35.870MHz

Aceasta postare a fost editata de Alex_tgr: 07 December 2008 - 03:03 PM

0

#163 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 December 2008 - 10:59 AM

Salut . Mi-am luat si eu un lama v4 2.4 Ghz . Zboara bine ... am ajuns pana langa tavan , pot sa-l tin cateva (10-20) secunde in hover etc. Din pacate procesul de invatare vine cu tot cu crash-uri si deja am ciobit trei din 4 pale din prima zi . E clar trebuie sa comand pale . Ma intreb sunt sensibile rotile dintate la Lama , merita sa comand si un set de roti ?
PS - voi cu ce reparati palele ?
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#164 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 December 2008 - 11:14 AM

Salut, mie nu mi-a cedat nici o roata dintata pana acum...de mult timp cred ca are
pe putin 100 zboruri prin casa, cu crashurile inerente inceputului.
Palele nu se repara. se schimba!
Orice ciobitura sau crapatura, adauga un pic la descentrare si genereaza tremurat pe frecventa foarte mare.
Tremuratul, nu te impiedica sa zbori, dar o sa iti crape incetul cu incetul totul in el chiar daca nu ai nici un accident cu el
Electronica, rulmentii se strica, fisuri existente de la crashuri care se intind, suruburi care se slabesc, etc...

La cat costa palele, ma intreb de ce ei vrea sa le repari ?
0

#165 Useril este offline   scimitar 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 293
  • Inregistrat: 04-July 08

Postat 20 December 2008 - 11:44 AM

te ajuta ff mult in economia de pale si roti dintate daca tai gazu la crash. daca iti faci reflexul aceasta o sa tina mult si bine. si de recomandat pale extradure(Ceva de genu). eu nu mai gasesc un cauciuc de pe flybar:((
0

#166 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 December 2008 - 12:16 PM

Multumesc de info .
PS
Am reusit sa zbor cu el - dar jos (mai bine spus salturi - ca se aprindea ledul rosu ) cu acumulator din doua celule de la un laptop - 2200 mah si 90g . Asta inseamna ca V4 poate sa care cam 45g . Bun de tinut minte pentru comparatia cu alte modele.
Apropo de pale , de unde as putea sa fac rost de alea "extreme" si alte upgrade-uri la noi in tara ?
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#167 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 22 December 2008 - 11:02 AM

Vezi postareascimitar, la Dec 20 2008, 11:44 AM, a spus:

te ajuta ff mult in economia de pale si roti dintate daca tai gazu la crash. daca iti faci reflexul aceasta o sa tina mult si bine. si de recomandat pale extradure(Ceva de genu). eu nu mai gasesc un cauciuc de pe flybar:((


Reflexul de a taia gazul este cea mai proasta chestie pe care o deprinzi zburand cu Lama. Asta pentru ca la un elicopter cu pas colectiv (daca iti doresti sau daca vei avea unul) taierea gazului va duce invariabil la accentuarea dezastrului. De asta Lama nu prea este recomandat pentru invatarea pilotarii - chestia cu gazul plus stabilitatea excesiva. In alta ordine de idei, eu as lasa palele originale (nu costa mult si sunt usor de schimbat); daca vrei pale "indestructibile" vei vedea ca in caz de crash o sa cedeze altceva (inner/outer shaft, blade holders, gears, etc) si asta pentru ca palele originale absorb mult din energia impactului (aschiindu-se, rupandu-se) protejand astfel restul.

Bafta
0

#168 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

  Postat 05 January 2009 - 02:35 AM

am avut un eflite blade cx2, care l-am ciocnit de plopi, acum am un esky dauphin ce are aceleasi parti de schimb la mecanism ca lama4, reactioneaza putin servo necontrolat si rotorul se accelereaza o fractiune de secunda cateodata, ceea ce nu am observat la blade, iar trimerele trebuie iar setate dupa ce schimb bateria un pic. oricum poate nu e bine pt viitor sa tai puterea dar e bine pt elicopterul actual.imi par usor de reglat, reparat si pilotat, dar sensibile la vant.blade era mai instabil in efect de sol dar ceva mai stabil la vant. dauphin il tin in hover la 30 cm pe 4 placute de faianta spatiu, dar afara la busit vantul lateral de urgenta. noroc ca lamele se pliaza si carcasa e mai rezistenta ca la blade. dar sa rupt capul care tine giroscopul. eh, maine imi iau unul de aluminiu, avand piese de lama gasesc piese la orice magazin de modele. nu stiu de ce dar imi par a fi facute foarte sensibile pt a lua banii oamenilor, smecheri chinejii astia. dar vreau sa invat sa zbor si nu vreau sa stric chestii mai scumpe,,,nu inca.
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#169 Useril este offline   cosmin_carjan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 07-November 07

Postat 06 January 2009 - 01:52 PM

daca s-a raspuns deja la intrebarea asta imi cer scuze, dar de unde se comanda piese de lama 4 in RO?
M-am lasat de sportu asta
0

#170 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 January 2009 - 07:21 PM

Vezi postareacosmin_carjan, la Jan 6 2009, 01:52 PM, a spus:

daca s-a raspuns deja la intrebarea asta imi cer scuze, dar de unde se comanda piese de lama 4 in RO?

Piesele de lama 3 sunt compatibile cu cele de lama 4 (in cea mai mare parte) - si gasesti peste tot de lama 3 . Ce s-a stricat ?
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#171 Useril este offline   cosmin_carjan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 07-November 07

Postat 07 January 2009 - 02:33 PM

Vezi postareaAhernar, la Jan 6 2009, 07:21 PM, a spus:

Piesele de lama 3 sunt compatibile cu cele de lama 4 (in cea mai mare parte) - si gasesti peste tot de lama 3 . Ce s-a stricat ?


suportul de baterie(pe care l-am luat deja) si trenul de aterizare
M-am lasat de sportu asta
0

#172 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 January 2009 - 06:55 PM

Vezi postareascimitar, la Dec 20 2008, 11:44 AM, a spus:

te ajuta ff mult in economia de pale si roti dintate daca tai gazu la crash. daca iti faci reflexul aceasta o sa tina mult si bine. si de recomandat pale extradure(Ceva de genu). eu nu mai gasesc un cauciuc de pe flybar:((

Am luat si eu pale extradure si dupa 2 saptamani de zbor cu ele pot sa zic ca isi fac banii cu varf si indesat . Faptul ca le am m-au facut sa trec la manevre de finete de genul aterizari pe mese , scaune , in general :) eu conduc elicopterul . Daca nu le aveam cred ca frica de crash m-ar fi intarziat bine.
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#173 Useril este offline   ciprian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:HELI,aero si auto

Postat 01 February 2009 - 11:42 AM

Am si eu o lama v3 de cateva zile si nu sunt multumit deloc.
Nu e stabil nicidecum.Il ridic putin,4 cm si ba in fata spate in toate directiile merge numai pe loc nu sta
Si cand apuc sa-l ridic mai mult fara crash cum dau o comanda cat de fina din platoul ciclic se aude un zgmot si se prabuseste..
Ca din trimmere mai mult se agraveaza din ambele sensuri.
Personal mi se pare o MARE PROSTIE LAMA V3.
:rolleyes: :blush: :lol: :blush: :angry2: :angry2: :angry2: Si am platit 400 lei cu transport fara ungrade.
Toate fac asa sau am nimerit eu prostie?
La decolare o ia in toate directiile si se invarte? ASA face la mine :blink:
Cu stima,
Ciprian
0

#174 Useril este offline   ciprian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:HELI,aero si auto

Postat 01 February 2009 - 11:50 AM

Da cel mai naspa e ca palele de jos se ating de cpada si o rup(odata m-a nimerit in picior)
Daca as cumpara ugrade de aluminiu ar fi altfel pilotajul?
Cu stima,
Ciprian
0

#175 Useril este offline   Mirc_El 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu
  • Interests:Nu este evident? :D

Postat 01 February 2009 - 01:52 PM

Miscarea haotica a elicopterului in casa poate fi influentata si din cauza obiectelor: aerul se loveste de obiecte si iti inclina elicopterul. Coaxialul meu, de fiecare data cand era mai aproape de un obiect (ex canapea) era tras de aceasta pana se lovea de ea.
0

#176 Useril este offline   ciprian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:HELI,aero si auto

Postat 02 February 2009 - 06:33 PM

Nu nu are cum.In casa nu e nici un curent de aer si zbor intr-o camera fara mobilier

Aceasta postare a fost editata de Primus: 02 February 2009 - 06:41 PM
Motiv editare: Pentru modificare, foloseste butonul de edit din dreapta jos, in primele 15 minute de la postare.

Cu stima,
Ciprian
0

#177 Useril este offline   scimitar 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 293
  • Inregistrat: 04-July 08

Postat 02 February 2009 - 07:48 PM

@ciprian.
1. un heli cumparat rft nu inseaman ca si este rtf. trebuie sa mai umbli la el pe ici pe colo.
- verifici suruburi de la head, de la motoare, de la angrenaje, de la pale
-TREBUIE TRIMAT.

-pane de aluminui... nu exista. nici nu ai nevoie
-cauta pe forum despre trimat lama 1,2,3,4... cam tot aia e
*trimatul consta in: trimat servorui
trimat gyro

sti ce sunt alea trimurile de pe telecomanda? daca nu cauta in manual
daca da. punele la mijloc.
incerca sa decolzei si sa faci corectii astfel incat heliu sa nu se mai roteasca ( deobicei stiku din stanga, axa ox, axa oy e motoru. daca nu e asa zi.
decoland asfel incerca sa observi tendintele de miscare fata-spate, in lateral stanga- dreapta si sa compensezi din stiku din dreapta in prealabil
*la distanta fata de sol mai mica decat diametrul rotorului apare EFECTUL DE SOL. in 2 cuvinte heli nu sta locului fara corectii. ca sa scapi de asta RIDICA UN PIC MAI SUS.
revenim la trimat. considerand heliul la o inaltime la care nu este afectat de efectul de sol, incerca acolo sa il faci sa stea pe loc. in faza asta poti sa faci diferse observatii cum ar fi:
-ca sa nu o ia in fata trebuie sa trag de stiku din dreapta un pic inspre tine
-ca sa nu se invarta in jurul axei trebuie sa tin un pic stanga de stiku 1
etc
-cum foloseti sa compensezi asta cu ajutorul trimurilor de pe telecomanda->cauta un manual
0

#178 Useril este offline   scimitar 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 293
  • Inregistrat: 04-July 08

Postat 02 February 2009 - 09:01 PM

http://www.dream-mod.../eco/index.html

http://www.rhc.ro/fo...showtopic=15043

ce insemana trim mecanic: cu stiku la mijloc heliul sa stea cat de cat singur la hover. pentru asta modifici lungimea tijelor de comanda de la servouri si umbli la gyroscop ( pe invrtitu in jurul axei)
0

#179 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 03 February 2009 - 11:35 AM

Frate, da' ai un stil... Eu personal trebuie sa ma intrebuintez serios ca sa-mi dau seama ce ai vrut sa zici.
0

#180 Useril este offline   ciprian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:HELI,aero si auto

Postat 03 February 2009 - 12:43 PM

Am incercat tot,multumesc pt instructiuni,dar nici asa nu merge.Trimerele ale nu corecteaza mai nimic la mine.Odata am reusit sa-l ridic la un 1m si p0arca a luat-o razna!Rotire incontinua,servourile nu mai raspundeau,motoarele erau la max,incontrolabil.
Si sa va dau manualul cu care a venit... (pe mess)
Nu ma ajuta cu nimic.
Am pale extradure si nu prea le-am folosit din cauza asta.
Si mai are o problema:cateodata motoarele dau rateuri,cu bateria incarcata,iar alte dati nici nu pornesc. ;)
Credeti ca se poate repara fara piese?Macar sa se ridice la 1 m si sa stea acolo e deajuns,fara inclinatii
Cu stima,
Ciprian
0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro