Pasionati de Lama ?
#121
Postat 21 October 2008 - 07:43 PM
Daca tu cand scoti si pui la loc acele brate misti axul servo-ului e normal sa nu faci nimic.
Apoi servourile alea se deregleaza iar cu prima ocazie cu care ai conectat bateria fara sa ai statia pornita.
#127
Postat 07 November 2008 - 03:05 PM
#129
Postat 11 November 2008 - 02:09 PM
L-am ridicat un pic mi-o cam scazut curajul, o sa-mi fac un tren de aterizare pentru incepatori.
Mi se pare ca tremura usor, si pe sol aluneca usor in spate (poate pozitia bateriei?) ... sunt ceva reglaje pe care ar trebui sa le fac?
#130
Postat 11 November 2008 - 03:04 PM
cipri, la Nov 11 2008, 03:09 PM, a spus:
L-am ridicat un pic mi-o cam scazut curajul, o sa-mi fac un tren de aterizare pentru incepatori.
Mi se pare ca tremura usor, si pe sol aluneca usor in spate (poate pozitia bateriei?) ... sunt ceva reglaje pe care ar trebui sa le fac?
tren de aterizare incepatori la Lama V3 sau V4? :huh:
doar e heli de incepatori nu-i mai pune tren suplimentar ca-l ingreunezi
You can go faster... I can go anywhere !
#132
Postat 12 November 2008 - 03:07 PM
Dupa prima descarcare sim ca-l stapanesc mai usor o sa-l incerc fara tren de aterizare de incepatori
Dan71, la Nov 11 2008, 03:04 PM, a spus:
doar e heli de incepatori nu-i mai pune tren suplimentar ca-l ingreunezi
Aceasta postare a fost editata de cipri: 12 November 2008 - 03:18 PM
#133
Postat 12 November 2008 - 03:17 PM
rocristian, la Nov 11 2008, 03:12 PM, a spus:
#134
Postat 12 November 2008 - 03:28 PM
Am gasit vreo 3 modele de elicoptere coaxiale pe net asemanatoare cu Lama. Ati gasit careva chiar modelu Lama V3?.
Celalalt simulator Realflight G4 arata mai bine, se comporta mai bine, are o gramada de modele insa unul singur e elicopter coaxial (in EP5), si eu n-am gasit alte modele pentru el.
M-ar interesa si un model pentru HK II (probabil urmatorul elicopter care o sa-l iau <_<).
#135
Postat 12 November 2008 - 04:55 PM
cipri, la Nov 12 2008, 05:28 PM, a spus:
Am gasit vreo 3 modele de elicoptere coaxiale pe net asemanatoare cu Lama. Ati gasit careva chiar modelu Lama V3?.
Celalalt simulator Realflight G4 arata mai bine, se comporta mai bine, are o gramada de modele insa unul singur e elicopter coaxial (in EP5), si eu n-am gasit alte modele pentru el.
M-ar interesa si un model pentru HK II (probabil urmatorul elicopter care o sa-l iau :) ).
Nici cel mai bun simulator nu este la fel ca realitatea, indiferent ce setari pui in el la vant si alte chestii care vor sa-l faca mai real.
Realitatea = adrenalina, vorbesc de cele cu tail rotor, coaxialele le consider de fun
Pentru LAMA nu ai nevoie de simulator, parere personala(si a multor altora)
You can go faster... I can go anywhere !
#136
Postat 12 November 2008 - 06:30 PM
Intreb asta pt ca ultima data cand am iesit ieri era 1 grad afara si s'a comportat nasol heli plus bateria a cazut dupa 3 min de fly .
Cu respect , Dan
Aceasta postare a fost editata de smookie: 12 November 2008 - 06:32 PM
#137
Postat 16 November 2008 - 09:03 PM
Aceasta postare a fost editata de cipri: 16 November 2008 - 09:06 PM
#139
Postat 17 November 2008 - 10:31 AM
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
#140
Postat 17 November 2008 - 09:37 PM
smookie, la Nov 12 2008, 06:30 PM, a spus:
Intreb asta pt ca ultima data cand am iesit ieri era 1 grad afara si s'a comportat nasol heli plus bateria a cazut dupa 3 min de fly .
din cate stiu lipo ingheatza la -15 grade.
2. una e cad zbori indor, alta e cand zbori afara cu o lama. nu cred ca exista o zi perfect de calma pt lama.
#142
Postat 22 November 2008 - 03:07 AM
Asa face de cand l-ai cumparat ? sau de la un anumit moment dat, aparent fara nici un motiv?
Ca sa modifici pozitia tijei de servo, trebuie scos servo-ul cu totul. Este prins de elicopter cu banda dublu adeziva.
Dezlipesti abtibildul cu esky, o sa apara servo. tragi cat poti de usor si o sa iasa pana la urma...
Aceasta postare a fost editata de alexvid: 22 November 2008 - 03:09 AM
#144
Postat 22 November 2008 - 10:01 AM
#145
Postat 26 November 2008 - 06:09 PM
Pana la urma am rezolvat-o din link daca miscam bratul servo nu intra intr-o pozitie perfect orizonatala.
Dupa aia am mutat ambelele link-urile pe bratul servo-ului la minim ca sa reduc din sesibilitate (prima gaura, erau pe a doua). Acuma merge mai incet stanga dreapta, fata spate dar e mult mai bine in casa (spatiu mic fara vant). Dupa un pic de atrenament zbor din camera in camera printr-un hol ingust fara lovituri in tocuri la usa... :lol:.
#146
Postat 26 November 2008 - 06:13 PM
#147
Postat 26 November 2008 - 06:22 PM
Ati incercat careva asa ceva?
#148
Postat 28 November 2008 - 01:28 AM
o intrebare: cum pot sa-mi dau seama daca linkul de la flybar este la dimensiunea corecta? este vreo modalitate de verificare? acum linkul e desfacut vreo 4 "sentulete" din filet. sau mai exact ce efecte rezulta dintr-un flybar nereglat?
cu stima,
Alex
#149
Postat 28 November 2008 - 12:18 PM
Link-ul de la fly-bar foloseste la reglarea tracking-ului palelor superioare; tii elicopterul la nivelul ochilor, dai ceva throttle si te uiti la rotorul superior. In cazul in care palele "calca pe doua urme" - ajustezi link-ul (cate o jumatate de tura). Daca tracking-ul nu este corect, apar vibratii si instabilitate.
Bafta
#150
Postat 28 November 2008 - 12:57 PM
btw, acum am terminat prima data bateria...si cel mai bine am reusit sal tin in fata mea vreo 5-6 secunde...si no crashes doar aterizari mai fortate :) e foarte misto dar trebuie sa-i fac reglajele sa fie exacte, exacte.
are rost sa umblu la gain daca pot rezolva usoara alunecare a cozii spre stanga din trim?
si inca ceva, cum pot rezolva problema nasului mai greu? chiar si fara bateria pusa cand il ridic de flybar e umpic mai greu de bot (dar f putin si e exact la fel si cu bateria care e pusa cum trebuie)...acum e reglat din link ca sa nu o ia inainte. din cate stiu pt afara e bine sa fie umpic mai greu de bot, dar pt casa...
Aceasta postare a fost editata de Alex_tgr: 28 November 2008 - 01:05 PM