Modelism - RHC Forum: Pasionati de Lama ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »

Pasionati de Lama ?

#241 Useril este offline   ciprian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:HELI,aero si auto

Postat 20 February 2009 - 08:41 AM

Am incercat sa pun o poza dar e prea mare (1.5mega)

Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 February 2009 - 05:51 PM

Cu stima,
Ciprian
0

#242 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 20 February 2009 - 08:50 AM

Citeaza

Am incercat sa pun o poza dar e prea mare (1.5mega)


Incearca si editeaza poza cumva, ca ne-ai facut curiosi! :rolleyes:
0

#243 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2009 - 09:45 AM

Eu stiu ca se poate face Lama brushless (si eu sunt interesat de asa ceva si cred ca o sa-l si fac daca o sa-mi crape 4in1 si o sa gasesc o cale de a muta pinioanele de pe motoarele stock pe brushless-uri+bani de esc-uri , giro , receiver OMG ) ... dar povestea asta in lipsa unor fotografii incepe sa semene cu aia cu marmota ...
PS
Ca sa micsorezi orice poza (fara softuri bengoase) faci asa :
O pui frumos pe ecran (o deschizi cu un view-er)
Apesi butonul Print Screen (ala de sus langa scroll si pause)
Deschizi Paint-ul din windows
Faci "Paste" (edit-paste, control+V )
Salvezi poza ca jpeg .
Poza salvata o sa fie in jur de 200k (daca folosesti o rezolutie de 1280x1024 la monitor - ceva comun )
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#244 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 20 February 2009 - 10:57 AM

Urca foto aici si pune numai linkul spre ea.

Sunt curios si eu sa vad.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#245 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2009 - 11:18 AM

Schema pentru conversie Lama la brushless

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: BCX_BrushlessDiagram.jpg

Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 February 2009 - 05:55 PM

HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#246 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2009 - 11:57 AM

Motoare am gasit vre-o doua ...
un ROXXY-1230--20
Nr. celule Litiu pentru alimentare: 2-3 (7 - 12 V)
Curent in sarcina: 3.2 A
Curent maxim in sarcina: 3.6 A
Turatie in gol: 3800 rpm/v
Tractiune: aprox. 290 g
Masa: 16 g
Dimensiuni: 12 x 30 mm
Diametru ax: 1.5 mm - > are nevoie de adaptare la pinionul de lama care are 2mm
Pare a fi ideal, usor , puternic , la naiba cu axul

Motor BL Inrunner 2030/ 12
Specificatii:
Tensiune: 6 - 12 volti
Curent in sarcina: aprox. 11 A
Curent maxim in sarcina: 14 A
Putere maxima: 100 W (60 s)
Turatie in gol: 3500 rpm/volt
Masa: 50 g
Lungime: 32 mm
Diametru: 20 mm
Lungime ax: 10 mm
Diametru ax: 2.3 mm -> are nevoie de adaptare la pinionul de lama care are 2mm
Regulator recomandat: 15 - 18 A
Cam greu , dar inca adecvat

BL Inrunner 2040 Black
Specificatii:
Tensiune: 7.4 - 14.8 volti
Curent in sarcina: aprox. 9 A
Curent maxim in sarcina: 12 A
Turatie in gol: 3000 rot/min/volt
Elice recomandata: sisteme impeller, aplicatii navo, 5x4.3, 6x3
Masa: 56 g
Lungime: 42,6 mm
Diametru: 20 mm
Lungime ax: 10 mm
Diametru ax: 2 mm -> asta este la fix dar are rpmv cam mic fata de 3500-3800 cat am auzit ca folosesc cei ce au conversii bune,
plus ca este cam greu ...

Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 February 2009 - 05:55 PM

HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#247 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2009 - 12:00 PM

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...A4_&__LAMA3


cam asta este ceea ce ar trebui.
Din comentariile de mai jos,....unora le-a mers, altora nu.
Tare mi-e ca celor carora nu le-a mers e din cauza de nestiinta.
0

#248 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 20 February 2009 - 08:30 PM

.. eu cel putin nu as da vreo 1000 lei pe piese pt un lama pe care il zbor in casa :rolleyes:)
Sunt sigur ca nu faci tu 3d cu lama ala caci palele A sunt autostabilizate
Stima

Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 February 2009 - 09:26 AM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#249 Useril este offline   ciprian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:HELI,aero si auto

Postat 20 February 2009 - 08:34 PM

Nu am zis ca fac 3d, e imposibil datorita rotorului superior. Cred, nu am incercat...
P.S pt BIGfoot :poate ai un buget mai redus,dar eu imi permit astfel de upgrade

Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 February 2009 - 09:35 AM

Cu stima,
Ciprian
0

#250 Useril este offline   ciprian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:HELI,aero si auto

Postat 20 February 2009 - 08:36 PM

si eu nu mai zbor deloc in casa...ca e prea mare..afara, cantareste acum cam 980 de grame

Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 February 2009 - 09:26 AM

Cu stima,
Ciprian
0

#251 Useril este offline   ciprian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:HELI,aero si auto

Postat 20 February 2009 - 09:50 PM

Parerea mea despre lama v3 pt incepatori este:
1)nu e chiar asa de usor precum pare!!!
2)are cateva sisteme de siguranta: Daca ai throttle la minimum cum ai putea crede, si de fapt e la maxim cu stick-ul jos, si connectezi bateria motoarele nu pornesc si pe 4 in 1 ledul e rosu e chiar tare,nu?
3)rezistenta: de la 10 la 1 i-as da un 8, fara pale ca alea se rup imediat
4)dupa ce inveti sa il zbori, nu simtiti o senzatie de bucurie? Eu asa m-am simtit
5) are destule piese de schimb si upgrade(aviz celor ce nu ma cred ca am modificat unul )
6) un minus, motoarele dupa cam 50-60 zboruri nu mai pot ridica elicopterul(cel putin asa am patit eu)
Voi ce credeti?

Aceasta postare a fost editata de Primus: 21 February 2009 - 09:40 AM
Motiv editare: uff...

Cu stima,
Ciprian
0

#252 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 23 February 2009 - 09:33 PM

Vezi postareaAhernar, la Feb 20 2009, 11:18 AM, a spus:

Schema pentru conversie Lama la brushless


Schema ta de conversie are o hiba si anume controlul rotatiei care se realizeaza (conform schemei) de catre UN SINGUR rotor, ceea ce nu este cazul la un Lama stock. Parerea mea este ca va rezulta o masinarie lenta (si scumpa) dar brushless (!?!). Mai degraba un sistem cu doua swash-uri - stiu ca se poate face, am vazut mai demult un exemplu. Voi incerca cu siguranta asa ceva, mai imi trebuie un Lama cu mecanica intreaga. Ceva oferte?
0

#253 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2009 - 01:34 PM

Intrebare

In pachetul original in punga cu blade-urile de schimb mai vin inca doua mici bucati galbene de plastic

Seamana mult cu blade-urile scurte de pe flybar-ul elicopterelor necoaxiale

Pentru ce sunt ?

Junk sau ajuta la ceva ?
0

#254 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2009 - 04:06 PM

Vezi postareamotzu, la Feb 28 2009, 01:34 PM, a spus:

Intrebare

In pachetul original in punga cu blade-urile de schimb mai vin inca doua mici bucati galbene de plastic

Seamana mult cu blade-urile scurte de pe flybar-ul elicopterelor necoaxiale

Pentru ce sunt ?

Junk sau ajuta la ceva ?


Sunt aripioarele de pe coada.
Undeva in spate, coada are 2 gaurele unde trebuie sa bagi aripioarele alea
0

#255 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2009 - 06:39 PM

Vezi postareaalexvid, la Feb 28 2009, 04:06 PM, a spus:

Sunt aripioarele de pe coada.
Undeva in spate, coada are 2 gaurele unde trebuie sa bagi aripioarele alea

Mda - vorba Fulgai - ce vaca sunt...... :)

Merci mult Alex

Acum avand in vedere ca tocmai ce m-am hotarat din motive obiective sa renunt la coada stock si sa o fac din bagheta pin........ca tot l-am dat pe jos ......

Aripioarele alea au vreun rol ?

Daca fac coada dintr-o bagheta de pin montez doar un ampenaj prizontal sau si unul vertical ?

Si daca da - unde caci in mintea mea de helinewbie, parca nu prea conteaza

Conteaza cotele, inclinatia , alti parametri de luat in seama sau imi auto-fac bascalie de unul singur ?

Multumiri
0

#256 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2009 - 06:41 PM

Ce faci bre? Renunti la innaripate si treci la ventilatoare?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#257 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2009 - 07:01 PM

Vezi postareaMLGore, la Feb 28 2009, 06:41 PM, a spus:

Ce faci bre? Renunti la innaripate si treci la ventilatoare?

Intre 2 echipe de muncitori in casa, mai ridic ventilatoru' ca altfel ma ia batzaiala....n-ai vazut ce jeg de vreme a fost afara ?

Il mai trosnim, il mail lipim facem aeromodelism in rate conform dictonului, 10% zbor 90% lipici

Da' parca la ventilatoarele astea procentu e altfel.....
0

#258 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 28 February 2009 - 07:25 PM

Ai dreptate! Lama e tare bun de ridicat in casa. Acu zbor tot cu dauphin dar trag cu coada ochiului la t-rexul asta nou si ma gandesc ca o sa vina ziua si pt el. Dar pana atunci e f bun asta coaxial( si mult simulator)
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#259 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2009 - 10:47 PM

Salut, nu sunt specialist in aerodinamica, dar as zice ca la lama, sunt mai mult de decor...aripioarele orizontale, iar cea verticala este ca si inexistenta.

La elicopterele cu rotor normal, sunt binevenite...ajuta la stabilizare, dar la lama nu. Daca te pui cu lama, poti sa il zbori si fara coada daca reusesti sa il centrezi (CG-ul).
0

#260 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 01 March 2009 - 12:52 AM

nu stiu ce treaba ar avea aripioarele ca zboara aproape singur daca e bine centrat. Dar ideea e sa fie un elicoptier atractiv pentru incepatori. Eu cand ma uitam la eflite blade cp am spus la inceput uite ce urat e , parca are un bat infipt in dos, si ce frumos e un blade cx2 sau un dauphin, ce forma adevarata are. Ideea e ca jucariile astea ochioase te atrag, apoi dupa ce ai luat microbul vrei sa poata mai mult si mai renunti la forma de elicoptier acoperit total. Dar lama sunt bune pentru inceput, usor de pilotat, au cablu de simulator unele modele ceea ce e foarte important si valoreaza mai mult decat crede orice incepator, se pliaza palele si nu se indoaie asa usor arborele extern, se schimba motoarele fara sa demontezi mult, iar la dauphin carcasa e mult mai rezistenta la crash decat credeti. Ce nu imi place la lama e ca sunt foarte instabile la vant, palele foarte fragile si electronica de nimic. Dar e ieftin si pentru incepator modelul dauphin mi se pare foarte ok
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#261 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 01 March 2009 - 12:58 AM

pt motzu...o sa vezi ca dupa un pic de timp nu mai ai nevoie de lipici ( la mine cred ca se mira vanzatorul ca nu rup nimic de mult timp, si de ai vedea ce piruete face prin camera ). Problema advarata sunt motoarele ca se termina periile si la o luna jumate iar dau 21 euro pe pereche. Stie vreo cineva de aici cum se pot face si monta numai periile sa nu mai dau bani pe motoare??
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#262 Useril este offline   Mirc_El 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu
  • Interests:Nu este evident? :D

Postat 02 March 2009 - 06:47 PM

Aripioarele acelea sunt pentru stabilizare, si functioneaza numai la viteza mare. Nu prea cred ca un Lama are nevoie de asa ceva ;)) La coada din pin, ii pui aripioare numai pentru echilibrare banuiesc, dar ai grija cum o pui, ca palele sa nu iti reteze coada cand dai back cylcic.
0

#263 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2009 - 10:43 PM

Vezi postareaMirc_El, la Mar 2 2009, 06:47 PM, a spus:

Aripioarele acelea sunt pentru stabilizare, si functioneaza numai la viteza mare. Nu prea cred ca un Lama are nevoie de asa ceva ;)) La coada din pin, ii pui aripioare numai pentru echilibrare banuiesc, dar ai grija cum o pui, ca palele sa nu iti reteze coada cand dai back cylcic.


Mircea

Banuiam ca aripioarele alea nu fac nimic la un coax care e in stare sa zboare fara coada - dar m-am gandit ca aflu lucruri noi de te miri unde

La un heli ccpm cu blade de 600 in vantoasa aia un ampenaj vertical poate avea rol de stabilzare . La ventilatorul asta mic cu baterii cel mult ii muta CG-ul

@Firedragon

se pot desface motoarele alea ? Ai incercat ?

Daca da este hiperidiotic sa luam la pila un carbune mai mare ? Am vazut pe niste site-uri din afara ca se ofera monturi cu carbuni cu tot de 2 feluri - unele cu/din argint care si altele normale. Preturi modice...

Parca cei de la Xtreme au asa ceva in oferta...
0

#264 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 02 March 2009 - 11:10 PM

O sa incerc sa le desfac cand se termina. Sa vad de unde fac rost de niste carbuni. As da la pila vreo zi sa imi fac cateva seturi de carbuni si la 15 perechi de motoare sa imi iau mai bine altceva pt t-rex. Dar se pare ca uzura nu au numai motoarele. Azi s-a desfacut swashplate in doua. Am presat plasticul de sus in rulment si a facut poc si gata..e reparat. Ma gandesc poate o fi de la bungeejumping ca heli meu face destul. il urc in tavan , dau thr jos. si cand vine jos la 70 cm thr max sus. Ce frumos se aud palele sfrrrrrr. Poate asta o fi cauza ca s-a desfacut swash in doua. Orice ar fi poate sa faca scrashk ca la bungeejumping nu renunt!!!
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#265 Useril este offline   ciprian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:HELI,aero si auto

Postat 03 March 2009 - 07:38 AM

Nu cred ca deasta s-a rupt swash-ul.Poate de la crash repetate,bruscarea comenzilor.
Daca vrei sa te tina mai mult motoarele nu mai fa basejumping cu elicopterul..
Cu stima,
Ciprian
0

#266 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

  Postat 04 March 2009 - 12:27 AM

Crash nu , dar comenzile le bruschez tot timpul. Azi am scos swash si am pus superglue pe interiorul rulmentului. S-a lipit beton. Merge foarte bine. E posibil sa se fi desfacut si pentru ca eu tot dau mecanismele cu ulei de bicicleta din spray. toate piesele de langa arbori au ulei. Eliciile nu se rup de la fortat ci de la crash. eu nu am rupt nici o elice. Referitor la motoare am vazut o gramada de upgrade de lama pe site de unde am luat t-rex. Avand in vedere ca dauphin de mult timp nu mai stie de crash cred ca e timpul sa il upgradez cu tot ce imi place. Si printre piese se numara si motoare speciale xtrem care cica au forta un pic mai mare si important SE SCHIMBA NUMAI PERIILE FOARTE USOR. Setul de motoare e 20 euro online si 4 perii sunt 4 euro. Interesante tare motoarele.
... Double pack of A & B motors:
Second Edition Ball Bearings 180 motor for Esky Lama, Robins,Comanche and Eflite BCX2,
New type Rotor and Wire windings offering 25% more Power compared to first edition 180 motor,
New Ventilated metal case,
Quick Change Carbon Brush system,
Ball Bearings at End bell and metal case,
Imagine atasata: motor_perii.jpg
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#267 Useril este offline   ciprian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:HELI,aero si auto

Postat 04 March 2009 - 08:56 PM

E o idee buna sa-ti cumperi motoare deastea.Eu am si sunt foarte multumit.
Am facut un test sa vad consumul de curent.Cu motoare stock numai in aer acumulatorul ma tinut cam 7 min.Cu cele de la XTREME m-a tinut aproape 10 min. Trageti voi concluzia

Aceasta postare a fost editata de ciprian: 04 March 2009 - 08:57 PM

Cu stima,
Ciprian
0

#268 Useril este offline   DarthVader 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 02-March 09

Postat 04 March 2009 - 09:19 PM

Cum se realizeaza miscarea la Lama V4 ca din cate am vazut nu are elice in coada ?
E mai bun V4 ca V3 ?? sau e cam acelasi ? care sunt similitudinile ?sau exista si niste substantiale diferente ??

Aceasta postare a fost editata de DarthVader: 04 March 2009 - 09:23 PM

0

#269 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 04 March 2009 - 10:10 PM

Vezi postareaDarthVader, la Mar 4 2009, 09:19 PM, a spus:

Cum se realizeaza miscarea la Lama V4 ca din cate am vazut nu are elice in coada ?
E mai bun V4 ca V3 ?? sau e cam acelasi ? care sunt similitudinile ?sau exista si niste substantiale diferente ??



V3=V4 diferenta este la fuselaj, restul pieselor sunt identice.
Miscarea inainte-inapoi si stinga-dreapta se realizeaza cu cele 2 servo care misca platoul ciclic.
Miscarea de rotire se realizeaza cu ajutorul diferentei de turatie dintre cele 2 motoare.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#270 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 04 March 2009 - 11:08 PM

adica palele actioneaza ca un plan inclinat. o parte din forta il impinge in sus si o parte in sens contrar deplasarii palei. palele se invart in sens contrar deci fortele de rotatie se anuleaza reciproc mai mult sau mai putin in functie de rotatia palelor. la viteza egala ramane numai forta de ridicare dar si asta depinde de turatia palelor. la o anumita viteza forta de ridicare bate greutatea si heli se ridica.
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro