Aripa ZAGI Cateva intrebari
#631
Postat 26 July 2005 - 12:39 AM
:::::: De ce sa dai bani pe masini , cand inca mai exista ranga ! ::::::
===================================================
#633
Postat 26 July 2005 - 04:15 PM
Fisiere atasate
-
Infinity_4.jpg (61.56K)
Number of downloads: 105
#634
Postat 26 July 2005 - 04:29 PM
bine ca ai pus poza sa se lamureasca omu.
oricum tot nu vad "doua dalea"
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 26 July 2005 - 04:30 PM
#635
Postat 26 July 2005 - 04:40 PM
Deci:
teoretic toate matele ar tebui sa fie in burta aripii.
1. Lipesti sasiul motorului numai de una din parti. Atentie la adeziv. NUMAI BISON de ala galben sau epoxi. IN NICI UN CAZ CIANACRILAT
2. Lasi sa se usuce
miine etapa urmatoare :D
#636
Postat 26 July 2005 - 06:25 PM
:::::: De ce sa dai bani pe masini , cand inca mai exista ranga ! ::::::
===================================================
#637
Postat 26 July 2005 - 06:34 PM
te ascult
:::::: De ce sa dai bani pe masini , cand inca mai exista ranga ! ::::::
===================================================
#638
Postat 27 July 2005 - 08:15 AM
luciffer, la 26 Jul 2005, 00:39, a spus:
luciffer, la 26 Jul 2005, 18:25, a spus:
:D Atentie la limbaj! asta asa pentru numai pentru tine, soptit la ureche!
Etapa 2: Ai receptorul RC, si servourile?
Statia ta are mixer? sau trebuie mixer extern?
Daca ai servourile te poti apuca sa tai locasurile.
Se ia un cutter sau mai degraba bisturiu si se taie pe conturul trasat cu rosu pina la adincimea servoului.
Dupa care se scobeste pur si simplu cu cuterul.
Finisarea fundului de locas o faci cu virful degetelor, pina servourile coboara sub planul aripii cam cu 1 mm.
Atentie locasurile sunt trasate pentru servo micro de la GWS. Nu stiu daca ALTE servouri intra in locasurile alea.
Daca nu ai servorile deocamdata stai cuminte.
Astept sa stiu ce ai si ce nu!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 27 July 2005 - 08:19 AM
#639
Postat 27 July 2005 - 09:38 AM
AI RC?????
Vezi ca looser la fel a facut!
Herghelia de avioane da zbor NEXAM!
BAFTA
PS: Stabileste-ti bine prioritatile functie de posibilitatile financiare!
In principiu:
1. Se cumpara statia
2. Se cumpara un polistiren cu toate accesoriile
- incarcator
- motor
- pack
- regulator
- servouri
......
Dupa toate astea te apuci sa IEI SI ALTELE altfel vezi ce am zis inainte
Altfel treci la statice! :D
Fara suparare
STIMA
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 27 July 2005 - 09:40 AM
#640
Postat 27 July 2005 - 02:44 PM
1. Se rupe foarte usor din lipitura de sus (bagheta care tine motorul) de aia e bine sa intaresti inainte de a zbura zona aia cu epoxi.
2. Structura fiind foarte "inalta" si relativ subtire are tendinta de a "vibra" ceea ce conduce la o usoara instabilitate
#641
Postat 27 July 2005 - 05:33 PM
Noua mea aripa infinity!
Cealalta si-a indeplinit menirea! :o
Fisiere atasate
-
extrados_aripa_infinity.jpg (89.22K)
Number of downloads: 95
#642
Postat 27 July 2005 - 05:35 PM
Alb pe fata rosu pe spate
Eleroane albastre si wingleturi galbene! :lol:
Wingleturile inca nu le-am montat pe motiv de pozitionare unghi motor!
Fisiere atasate
-
intrados.jpg (78.6K)
Number of downloads: 87
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 27 July 2005 - 05:36 PM
#643
Postat 27 July 2005 - 05:39 PM
Solutia de prindere a motorului insa mi-a dat ceva batai de cap deoarece am dorit sa am la cimp posibilitatea de a schimba de la o proba la alta unghiul de inclinare al motorului.
Fisiere atasate
-
Suport_motor_de_jos.jpg (15.32K)
Number of downloads: 98
#644
Postat 27 July 2005 - 05:44 PM
- 2 placi de placaj de 4 mm
- 4 tije filetate de 3mm
- batiu motor seria 400
Daca priviti cu atentie in vederea de ansamblu a aripei ve-ti observa inainte de montajul suportului de motor un decupaj.
L-am dat in ideea in care ulterior a fost umplu cu adeziv poluretanic asigurind totodata atit prinderea stabila a celor 2 placi cit si preluarea eforturilor la busai pe o suprafata mai mare si nu numai in cele 4 tije filetate
Fisiere atasate
-
Suport_motor_de_sus.jpg (15.38K)
Number of downloads: 95
#645
Postat 27 July 2005 - 05:44 PM
Dragut, la 27 Jul 2005, 17:35, a spus:
da ce legatura e intre wingleturi si axul motorului?
#646
Postat 27 July 2005 - 05:45 PM
deci 14grame/dmp
Cu precizarea ca accu e un Li-PO de 3 celule
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 27 July 2005 - 08:54 PM
#647
Postat 27 July 2005 - 05:46 PM
SILVIU66, la 27 Jul 2005, 17:44, a spus:
Dragut, la 27 Jul 2005, 17:35, a spus:
da ce legatura e intre wingleturi si axul motorului?
ca sa nu apelez la nivela!
Il bag in cojile de unde a fost taiata si reglez din piulite pina il aduc pe "0" adica paralel cu placa de polistiren!
#648
Postat 28 July 2005 - 09:40 AM
DECI CE FACI ca eu saptamina viitoare plec in concediu! :D :angry:
#649
Postat 28 July 2005 - 07:58 PM
:::::: De ce sa dai bani pe masini , cand inca mai exista ranga ! ::::::
===================================================
#650
Postat 29 July 2005 - 12:27 PM
luciffer, la 28 Jul 2005, 19:58, a spus:
De asta l-ai dat-o la rubica vinzari? :D
Acu, vorbind serios e BINE SA-TI STABILESTI PRIORITATILE!
Oricum daca m-ai fi intrebat pe mine sau pe altul ti-ar fi zis ca un electric ar fi fost mai potrivit pentru inceput.
acum o sa ai probleme si cu motorul! :D
Pe linga asta UN CrASH la aripa inseamna in cel mai RAU caz citeva picaturi de Bison si un pic de schotch, un crash la piperul ala inseamna macar 1 saptamina de munca, iar daca e urit poti sa-ti iei adio si de la motor!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 July 2005 - 12:32 PM
#651
Postat 29 July 2005 - 12:31 PM
:::::: De ce sa dai bani pe masini , cand inca mai exista ranga ! ::::::
===================================================
#652
Postat 30 July 2005 - 08:35 AM
Revenire:
1. Greutatea s-a majorat la 580 grame pe motiv de echilibrare. adicatelea ca sa nu-i bag gogoloiu de pb in vf am bagat un accu de 7x1000
2. Am TAIAT un loc ptr elice: atit cea de 7x3,5 de la GWS cit si cea de Ghunter
Constatari:
1. desi greutatea alara e de vre-o 17g/dmp e totusi GREA! Fara un "vint" sanatos din mina se duce ca bolovanu
2. Cu motorul in maxim (motorul sub un < de 2...3...4 grade ) zboara drept dar manifesta tendinte de instabilitate la coborirea vitezei. deci < poate prea pronuntat.
3. Problema concentratorilor de tensiuni. Vitala si fatala
La decuparea locasului de elice am facut "prostia" sa tai in < drept, desi de pe atunci ma gindeam ca la un impact mai puternic de acolo va pleca ruptura.
Asa a si fost.
Cam la a cincea sau a sasea lansare, la aterizare un spin mai puternic (balarie tata! iar pe cimpu ala nu erau decit 2 :D )
+ viteza mare = aripa stga rupta
NOTA IMPORTANTA:
NU VA BAZATI CA ORACOVERUL ar face minuni. Aripioara e deja lipita si la uscat.
Concluzii:
1. Unghiul e bine de lasat "0" in faza initiala (eu nu l-am ascultat pe Silviu)
2. orice taitura in aripa fie se taie dupa un arc de cerc fie se intareste pe exterior cu altceva
PS:
1. mesajul se adreseza in principal CELOR CARE FAC EXPERIMENTE SINGURI!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 30 July 2005 - 08:37 AM
#653
Postat 30 July 2005 - 12:18 PM
Numa' sa aiba efecte POZITIVE!
Ca daca efectele "este" negative, de vina este BINEINTELES autorul!
In schimb daca ele "este" POZITIVE, MERITUL REVINE celor care "a" facut sugestiile! :D
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#654
Postat 02 August 2005 - 01:32 AM
Cea de 2100 mm anvergura (pozele precedente) inca e in constructie... nu prea a fost strop de timp liber in ultima perioada. Motor speed 600 cu acumulator de 4000 mAh (NiMh 12 celule), 2 servo-uri standard (bineinteles Hitec:D), receptor standard (bineinteles Hitec:D).
Am auzit ca lumea se plange de NiMh... ceea ce mi-au zis insa producatorii de aici este ca NiMh... nu-i LiPo dar nu-i nici NiCd (evident nu?:D)... in ideea ca e un "trade off" bun din punct de vedere al pretului vs. calitate. Voi ce parere aveti? Ceva recomandari pentru "tratarea" cumsecade a NiMh? Trebuie sa-l formatez inainte? Eventual primele 2-3 incarcari sa le fac la 0.1C sau 0.2 C? Oricum deocamdata LiPo ramane pe tusa; cam piperat pretul incarcatorului si al bateriei in sine. Trebe sa mai fac plati si in alta parte nu numa` pentru dracii care sfarsesc in copaci http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif viitoarea nevasta va avea de furca cu mine...
Oricum a avut dreptate cine a zis aici pe forum... dupa speed 400 vrei speed 600... dupa aia vrei o aripa mai mare.... dupa aia vrei si brushless si tot asa :)
despre brushless ce pot spune; e prima data cand zbor brushless...dar nene el al naibii de fioros fata de Speed 400... pai Sp400 e mic copil pe langa ce poate chiar si brushlessu` asta ieftin... imi place :D are sange... inca n-am zburat complet ca a inceput ploaia si inca centram la ea... dar maine planuiesc un pic de balamuc prin ceruri :D
MIG-29
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 02 August 2005 - 01:36 AM
#655
Postat 02 August 2005 - 04:06 AM
Si eu vreau sa-mi iau ceva si sunt literalmente sfasiat intre obtiuni.......am zis-o bine...nu ?
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 02 August 2005 - 01:21 PM
#656
Postat 02 August 2005 - 09:51 AM
Aceasta postare a fost editata de luciffer: 02 August 2005 - 02:58 PM
:::::: De ce sa dai bani pe masini , cand inca mai exista ranga ! ::::::
===================================================
#658
Postat 02 August 2005 - 04:17 PM
Se poate si asa ?, la 2 Aug 2005, 04:06, a spus:
Si eu vreau sa-mi iau ceva si sunt literalmente sfasiat intre obtiuni.......am zis-o bine...nu ?
%^&&^%#$%&^-25 cu Himax.
ma uit acasa si-ti zic "seria" de pe motor.
MIG-29
#659
Postat 04 August 2005 - 01:53 AM
scuze de intarziere... vreau sa dau o fuga in Canada si retardatii de la ambasada imi cer viza pentru 5 amarate de zile...
MIG-29
#660
Postat 04 August 2005 - 05:29 AM
Nu as fi crezut.
Multumesc frumos.
Acum ce sa spun...am luat o decizie....buna rea nu stiu:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXJTU6&P=0
si
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXKSY3&P=0
Nu-i ca mostrul tau. Oare o trage cat un 400?
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 04 August 2005 - 05:35 AM