Modelism - RHC Forum: Aripa ZAGI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Aripa ZAGI Cateva intrebari

#391 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 September 2004 - 08:43 AM

ZOD, la 16 Sep 2004, 09:25, a spus:

Aduna toti banii pe care ii ai si ia statia cu cele mai multe optiuni . Aia o sa iti ramana toata viata. Modele , motoare , acumulatori mai schimbi dar asta ar trebui sa iti ramana.

te contrazic energic: lumea se trezeste la realitate si isi ia statii adevarate!

@Mada: fa ce faci, dar ia-ti o statie cu soft; cu de-alelalte zboara doar Marinaru... pana cand i-o veni si lui mintea de pe urma...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#392 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 16 September 2004 - 08:52 AM

BogdanStancu, la 16 Sep 2004, 08:43, a spus:

ZOD, la 16 Sep 2004, 09:25, a spus:

Aduna toti banii pe care ii ai si ia statia cu cele mai multe optiuni . Aia o sa iti ramana toata viata. Modele , motoare , acumulatori mai schimbi dar asta ar trebui sa iti ramana.

te contrazic energic: lumea se trezeste la realitate si isi ia statii adevarate!

@Mada: fa ce faci, dar ia-ti o statie cu soft; cu de-alelalte zboara doar Marinaru... pana cand i-o veni si lui mintea de pe urma...

Pai io ce am zis ma ... dar nu toata lumea poate sa isi ia statii d'alea cum ai tu ... iar lui Marinaru ii place retro.
Si da, d'alea cu soft ar fi cele mai bune.
DT
0

#393 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 16 September 2004 - 06:46 PM

pai cam asa m-am gandit si eu, sa-mi iau una cu soft si cu posibilitate de extindere la 7-8 canale
ramane sa ma hotarasc la un model, ca variante am vazut ca sunt destule
multumesc pentru sfaturi!
0

#394 Useril este offline   Sebathorus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 06-June 02

Postat 01 October 2004 - 09:31 AM

Salutare

Am intrat si eu in randul aripistilor cu o aripa de constructie proprie la care insa am urmatoarea problema.

In momentul in care prinde viteza incepe sa coboare pe o panta abrupta insa la un unghi constant. Prost este ca nu mai raspunde la comanda de urcare decat dupa cateva secunde, iar redresarea este cam la fel de brutala ca si intrarea in picaj, urca brusc, pierde viteza si isi revine.

Initial am crezut ca e o problema de electronica insa raspunde la comenzi stanga-dreapta.
La viteza mica zboara foarte bine este stabila, cu gazul la jumatate zboara singura, pot sa iau linistit mana de pe mansa.

Trec mai jos caracteristicile poate va faceti o idee despre ce ar fi vorba:
- anvergura 1300 mm
- coarda la incastrare 300
- coarda la extremitate 150
- elevoane trapezoidale 20mm spre motor 50mm spre extremitatea aripii
- pack 8 cel. 1000mA
- Speed 400 cu elice Gunther

Va multumesc anticipat
-=Seba=-
Logica te va duce din punctul A in punctul B. Imaginatia te va duce oriunde vei vrea.
0

#395 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2004 - 10:10 AM

o fi ceva legat de puterea servourilor de a manevra suprafetele de comanda? in mod normal, ori se pot schimba servourile cu unele cu torque mai mare, ori se poate (?) reduce suprafata de comanda, pentru a reduce efortul aerodinamic, su cum se cheama ala. Zic bine, Marinare?
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#396 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 01 October 2004 - 10:32 AM

Io zic ca sunt prea mici . 2 cm . Poate gresesc . Plus ca s-ar putea sa nu fie echilibrata cum trebuie .
DT
0

#397 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2004 - 10:36 AM

2 cm spre motor! laextrmitati e de 5 cm! nu mi se par mici, dar totul se reduce la servouri; daca ai pus vreu micro sau nano, poate nu au putere; sau mai vezi la balamalele din scoci de la eleroane, sa nu te incurce si alea.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#398 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2004 - 11:13 AM

Daca problema nu sunt servourile blegi sau tijele moi, atunci tre sa te chiorasti in alta parte.

Problema tre cautata de fapt, la batiul motorului. Cum sta motorul (axa lui) fatza de coarda la incastrare a aripii? Pt. ca daca motorul "impinge in tavan", atunci asa se manifesta daca ii dai blana. El tre sa "impinga in jos", putin. Altfel spus, vectorul tractiune tre sa faca cu axa de portanta nula a profilului un unghi de cateva grade (doua, trei, patru,... zece...), inspre JOS. Deci, pune motorul cu "nasul in jos", asa, la ochi, fo cateva grade si fa-i o proba.

Mai tre verificat si altceva. Ai fo torsiune (prea mare) la capatul aripii? Cumva pozitiva? Adicatelea coarda profilului la capat, fatza de ala la incastrare, este "cu nasul mai in sus"? Asta poa sa dea comportamentul de care spuneai, daca aripa e de asta ordinara, adica cu unghi de sageata mare. Pe langa faptul ca asemenea aranjament este catastrofal dpdv comportare la angajare, etc.

Vezi de motor, mai intai!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#399 Useril este offline   Sebathorus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 06-June 02

Postat 01 October 2004 - 03:18 PM

Multam de sugestii. O sa incerc we asta sa vad ce iese.
Logica te va duce din punctul A in punctul B. Imaginatia te va duce oriunde vei vrea.
0

#400 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 27 October 2004 - 12:39 AM

Si cine s-a plictisit de aripa RC poate visa la una mai mare Atlantica, cu 5 locuri. E de fapt un BWB, adica o aripa mai bortoasa.

Scuze de off-topic da mi s-a parut frumoasa foc.

cezar
0

#401 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 27 October 2004 - 01:37 AM

Cum a spus si Valterash sigur sunt tijele de comanda blegi. Daca servourile trag de tije la urcare atunci nu e de aici, pentru ca ele raman intinse cand servoul trage de eleroane. Daca insa servoul impinge tija la urcarea eleronului aceasta flambeaza de la forta aerului ce creste cu viteza si nu mai urca....
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#402 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 27 October 2004 - 08:22 PM

@Sebathorus

tote cele spuse de antevorbitorii mei sun OK, dar au omis o chestiune - pozitzia packului:

am aceasi anvergura ca si matalutza, tot 8 celule (aprox 250 g), dar packul e pozitzionat transversal si se afla la 140 mm de la varful aripii (vezi poza la Octombrie Rosu);

pe langa asta eleronele au la capete: 30, respectiv 45 mm

din ce zici tu acolo, deduc, ca e grea de bot, deci in locul tau as muta packul mai spre in spate

spor la lucru
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#403 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 October 2004 - 08:10 AM

Sebathorus, la 1 Oct 2004, 09:31, a spus:

In momentul in care prinde viteza incepe sa coboare pe o panta abrupta insa la un unghi constant.
...
La viteza mica zboara foarte bine este stabila, cu gazul la jumatate zboara singura, pot sa iau linistit mana de pe mansa.

@ IlPadrino

Nu are treaba cu CG (pozitie pack) neaparat. Omu' zice ca NUMA CAND II DA IN GOARNA pune botul in jos. Altfel cica zboara bine. De aceea io unul suspectez vectorul tractiune. Adica orientarea lui...

Io am patzit ceva similar cu HLG-ul meu ala rosu la care i-am pus o fofeaza deasupra, intre aripi...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#404 Useril este offline   Sebathorus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 06-June 02

Postat 28 October 2004 - 11:24 AM

salutare

Am cam lipsit de la net.
Multumita sugestiilor voastre problemele s-au rezolvat. Am inlocuit tijele de comanda, le-am facut din spite de bicicleta de 2mm si nu mai apare fenomenul si am ridicat putin si fundul motorului => nu mai ridica botul cand turez motorul.

Multam inca o data

-=Seba=-
Logica te va duce din punctul A in punctul B. Imaginatia te va duce oriunde vei vrea.
0

#405 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 March 2005 - 09:59 AM

Exista o limita la aripi zburatoare. .... dar se pare ca nu ....

Fisiere atasate


DT
0

#406 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 14 March 2005 - 03:25 PM

Cu siguranta exista o limita...insa totdeauna exista cineva care sa o extinda... :D

Tematica este inepuizabila, orice noutate in materie de modelism poate fi aplicata unei aripi. Eu cred ca nu mai trebuie sa asteptam mult pana ce vedem una cu turbine de gaze!
0

#407 Useril este offline   Padre 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 521
  • Inregistrat: 07-November 03
  • Gender:Male
  • Location:Stefanesti-Arges

Postat 14 March 2005 - 11:29 PM

Aripa asta imi aminteste, ca forma, de speederele din "Imperiul contraataca" Apropo, in foto atasat tot aripa este?

ZOZO Am nevoie de mai multe date referitoare la aripa ta bimotor de la RR 2004. Mi-a placut, am spionat-o, am masurat-o, am copiat-o. Am facut ceva asemanator. A zburat foarte bine ca planor. Cand i-am pus motoare(2X Power 400/35) mi-am dat seama ca nu am de unde sa o tin cand o lansez (ca planor o tineam la lansare de decupajul unde sunt acum elicele; deci nu pot lansa cu motoarele pornite). Pune te rog o fotografie cu intradosul. Eu vreau sa fac doua scobituri pe intrados putin in fata CG. Tu ce metoda ai folosit? Ce acumulator folosesti si unde ai amplasat CG. Eu l-am centrat la 25 cm de bot.

FOTO (aripa?) "Star Wars" (nu am facut-o eu)

Fisiere atasate


0

#408 Useril este offline   Padre 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 521
  • Inregistrat: 07-November 03
  • Gender:Male
  • Location:Stefanesti-Arges

Postat 14 March 2005 - 11:55 PM

Mai demult am intrebat in subiectul acesta daca o aripa poate fi pilotata fara mixer. Va spun ca, fara motor - cel putin, se poate. Statia mea nu are mixer si am indraznit sa incerc fara. Se piloteaza pe diagonala (daca nu esti obisnuit sa pilotezi normal este mai usor), un servo este pe reverse. Cum spuneam, fara motoare mi-a mers.

Am facut o schita dar nu reusesc sa o atasez.
0

#409 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 15 March 2005 - 12:43 AM

Salut Padre!

Mi-ai ramas dator cu acel desen cand mi-ai spionat aripa...nici in ziua de azi nu sunt in clar cu cotele ei... :D
Problema cu echeea de aruncare este extrem e simpla! Decupezi o bucata de stirodur ( roz ) de circa 150x40x20, il prelucrezi putin sa ia forma aerodinamica la bot, apoi putin sa se curbeze pentru a urmari profilul de pe intradosul aripii. O invelsti frumos cu banda adeziva astfel incat partea care va veni in contact cu aripa sa ramana partial neacoperita. Decupezi o forma dreptunghiulara in banda ce acopera intradosul aripii pentru a putea lipii acesta bucata direct de aripa. Finisezi cu banda jur imprejur sa para ca face corp comun cu aripa si gata! Daca in urma unor aterizari mai dure se "sifoneaza", oricum...destul de greu, se inlocuieste pur si simplu. Daca esti atent si aterizezi orizontal cu solul, practic atingi cu aripa de pamant doar cand s-a oprit in loc. Poza mai buna momentan nu am dar promit ca voi reveni curand.

Si findca am inteles ca anul acesta probabil nu ne vom intalni la RR, sa pui "la pachet" o gura de vin de Stefanesti si pentru mine... :D

Fisiere atasate


0

#410 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 15 March 2005 - 06:33 AM

vezi si mesajele postate de mine aici
flying is my life...
0

#411 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 15 March 2005 - 08:06 AM

asta e ce mi-a trimis mie zozo cand m-am apucat de aripa bimotoare

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#412 Useril este offline   Padre 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 521
  • Inregistrat: 07-November 03
  • Gender:Male
  • Location:Stefanesti-Arges

Postat 16 March 2005 - 12:12 AM

Va multumesc. Am facut mai multe desene dupa aripa ta, dar sunt in CAD si nu stiu daca le pot pune aici. Nu am aparat foto digital si nu pot pune nici fotografii ale copiei. Batiul nu l-am studiat indeaproape asa ca l-am facut cum am crezut eu mai bine. Se pare ca la turatie maxima elicele dau cuplu mare caci aripa trage stinga.
Cat despre vin, nu stiu inca cine se incumeta sa faca un ocol sa-l ia. Sau poate vreti sa ma faceti sa VIN eu sa-l aduc?

Aceasta postare a fost editata de Padre: 16 March 2005 - 12:22 AM

0

#413 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 16 March 2005 - 02:29 AM

Padre, la 16 Mar 2005, 00:12, a spus:

Va multumesc. Am facut mai multe desene dupa aripa ta, dar sunt in CAD si nu stiu daca le pot pune aici. Nu am aparat foto digital si nu pot pune nici fotografii ale copiei. Batiul nu l-am studiat indeaproape asa ca l-am facut cum am crezut eu mai bine. Se pare ca la turatie maxima elicele dau cuplu mare caci aripa trage stinga.
Cat despre vin, nu stiu inca cine se incumeta sa faca un ocol sa-l ia. Sau poate vreti sa ma faceti sa VIN eu sa-l aduc?

salutari!

poate puneti pe site si ceva schite pentru sabloanele folosite... sa zicem pentru o aripa termica de 1500 mm... cineva recomanda compufoil...
as merge mai mult insa pe sabloanele cuiva care a facut asa ceva si a zburat... mai mult sau mai putin http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

Eleroanele le prindeti cu scotch de aripa? (pentru varianta termica?) ... din ce stiam eu scotch-ul nu prea "functioneaza" cand e vorba de combustibil de motoare termice...

si despre centrajul motorului: de ce nu se merge pe centraj neutru al motorului? de ce e nevoie neaparat de unghi negativ?

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 16 March 2005 - 02:30 AM

0

#414 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 16 March 2005 - 05:59 PM

Salut Mig-29

Despre profil nu pot sa-ti spun altceva decat ca a fost desenat cu mana...de mine...eleroanele le prind cu scotch, nu am avut inca probleme cu combustibilul iar motorul la mine sta exact pe neutru. Singurul fenomen este ca la o accelerare brusca trebuie compensat putin cuplul...atat
0

#415 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2005 - 06:29 PM

Migule, daca vrei sa faca acrobatie, pune-i linistit un profil simetric, nici gros, da' nici subtire. Ceva gen NACA 0012 sau 0015. Nu tre sa fie autostabil (cu schelet in "S"), ca-l faci tu autostabil din elevoane.
Poti linistit sa folosesti si un Sipkill. Daca vrei musai performante de zbor planat, daca te tin curelele (nu te tin!), baga un S5020. Da' asta e profil delicat, foarte subtire, 8,3%, cu BF foarte subtire. Tre lucrat cu acuratete mare, ca altfel nu are performante.

Io zic sa bagi un Sipkill. Nu prea are el legatura cu aerodinamica. A f. dezvoltat special pt. combat. E gros si "toporistic". Are carne multa (si inspre BF) si nu se rupe usor la bushituri. E genial pt. aripi nepretentioase, "rugged".

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#416 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 16 March 2005 - 07:57 PM

Valteras, la 16 Mar 2005, 18:29, a spus:

Migule, daca vrei sa faca acrobatie, pune-i linistit un profil simetric, nici gros, da' nici subtire. Ceva gen NACA 0012 sau 0015. Nu tre sa fie autostabil (cu schelet in "S"), ca-l faci tu autostabil din elevoane.
Poti linistit sa folosesti si un Sipkill. Daca vrei musai performante de zbor planat, daca te tin curelele (nu te tin!), baga un S5020. Da' asta e profil delicat, foarte subtire, 8,3%, cu BF foarte subtire. Tre lucrat cu acuratete mare, ca altfel nu are performante.

Io zic sa bagi un Sipkill. Nu prea are el legatura cu aerodinamica. A f. dezvoltat special pt. combat. E gros si "toporistic". Are carne multa (si inspre BF) si nu se rupe usor la bushituri. E genial pt. aripi nepretentioase, "rugged".

Salutari!
Multumesc de raspunsuri!

Am sa pornesc incet cu profil ne-acrobatic... n-am zburat niciodata aripi. De asemeni am elevon mixing si V-tail mixing pe statie (Hitec Laser 4 canale). Astea sunt mixajele de care vorbiti?

Pana acum am zburat doar trainere termice (simpla) si un Extra 300 (ajutat la aterizari un pic la dubla). Cu trainerele am suficienta siguranta sa fac looping-uri, tono-uri, picaje, zbor pe spate, zbor in pattern, aterizari cu motorul tacut (dead stick le zic cei de aici). Primavara trecuta am avut un singur incident cu un trainer din prostia proprie... de atunci (desi zbor aproape saptamanal) n-am mai avut nici o problema. M-am invatat sa folosesc si deriva-directia (desi nu-i nevoie de multe ori). Insa nu mi-am bagat urechile la mixaje sau alte dracii... prefer sa zbor curat cel putin pe modelele care le am chiar se poate asa ceva.

La aripa ce indicatii de pilotaj puteti da? Am sa caut eventual cineva care zboara in zona aripi sa iau si pe viu lectii dar ceva cuvinte si indicatii cred eu ca nu strica nimanui.

Multumesc,
MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 16 March 2005 - 08:00 PM

0

#417 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 16 March 2005 - 08:04 PM

Daca ai zburat termic singur io cred ca nu mai ai nevoie de nimeni ca sa zbori o aripa zburatoare. Nu-i mare sfaraiala
DT
0

#418 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 March 2005 - 08:44 AM

MIG-29, la 16 Mar 2005, 19:57, a spus:

... am elevon mixing si V-tail mixing pe statie (Hitec Laser 4 canale). Astea sunt mixajele de care vorbiti?...

Mixajele de elevon si V-tail sunt de fapt niste mixaje presetate in softul Tx. In cazul aripii, poti sa-l folosesti pe oricare. Amandoua fac cam acelasi lucru, de fapt. Ai doar grija sa bagi fiecare servo un canalul care trebe.
In rest, nu e nici o scofala...
Daca-ti trebe Sipkill-ul vectorial, da-mi de stire (iti trebe!).
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#419 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 17 March 2005 - 08:31 PM

Valteras, la 17 Mar 2005, 08:44, a spus:

MIG-29, la 16 Mar 2005, 19:57, a spus:

... am elevon mixing si V-tail mixing pe statie (Hitec Laser 4 canale). Astea sunt mixajele de care vorbiti?...

Mixajele de elevon si V-tail sunt de fapt niste mixaje presetate in softul Tx. In cazul aripii, poti sa-l folosesti pe oricare. Amandoua fac cam acelasi lucru, de fapt. Ai doar grija sa bagi fiecare servo un canalul care trebe.
In rest, nu e nici o scofala...
Daca-ti trebe Sipkill-ul vectorial, da-mi de stire (iti trebe!).

salutari!http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif

Am trimis IM cu adresa mea de e-mail.

Exista undeva pe forum explicatii despre mixaje si cum se folosesc? ce stiam eu despre mixaje (si cred ca am vazut scris si pe aici despre asa ceva) e ca-ti permit sa folosesti eleroanele si ca profundor si ca eleroane... cam asta este tot? cu siguranta sunt mai multe lucruri de spus si cred ca multa lume ar beneficia daca s-ar scrie lucrurile respective.

Mersi,
MIG-29
0

#420 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 March 2005 - 04:15 PM

Valteras, la 17 Mar 2005, 08:44, a spus:

...Daca-ti trebe Sipkill-ul vectorial...

Ai mai jos, Sipkill-ul vectorial. E un .pdf in care ai profilul la coarda de 100 mm. Se da right click, save target as... etc. Se deschide cu orice Acrobat, Corel, Illustrator. In Corel sau Illustrator, se scaleaza profilul la coarda pe care o doresti, se da print, etc...
Si mai bine, foloseste un program dedicat editarii de profile, gen Profilli sau Compufoil. Baze de date de profile gasesti kklau (format .cor, .dat).
Descriere de Sipkill il gasesti pe saitul lui tata lui (Hartmut "Siggi" Siegmann), http://www.aerodesign.de/
Te duci in "News", Airfoil Database Flying Wing and Tailless (in engleza). Acolo, il gasesti pe Sipkill si ca pologhie, si caco ordonate si ca polare...

Baga mare!

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

119 useri citesc topicul
0 membri, 119 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro