Modelism - RHC Forum: Aripa ZAGI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Aripa ZAGI Cateva intrebari

#361 Useril este offline   Picatot 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 839
  • Inregistrat: 05-June 04

Postat 05 September 2004 - 09:09 AM

Corect.
Acelasi lucru mi l-au zis si altii exista riscul ruperii la aterizare.
Pe zoom s-ar putea totusi sa mearga ca e destul de inalta pozitia. Prefer insa mai intii sa ma joc si apoi mai vorbim. Toate prezumtiile precedente au fost teoretice, da cum practica ne omoara ..... :D
Sa nu existe confuzii!
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
0

#362 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 September 2004 - 01:42 PM

nu cred ca merge.n-are loc de elevoane.
flying is my life...
0

#363 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 September 2004 - 04:20 PM

SILVIU66, la 5 Sep 2004, 08:42, a spus:

trag subectu mai in fatza.
deja mi se pare ca aripa mea nu e destul de fashneatza.
ash vrea sa-i schimb 400-le cu un 480
diferentza e de vreo 20 g la greutate.
dar totusi la turatia in gol 400 are 17400 pe cand 480 are doar 17000(presupun ca motorul 480 ofera mai multa putere)
cam care ar fi rezultatul daca ash face manevra asta?
am tractiune mai mare sau nu?

??????
nimeni nimik?
flying is my life...
0

#364 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 07 September 2004 - 04:27 PM

Ai dar nu mult . Daca pastrezi nr de celule nu ai rezolvat nimic. Iti trebuie 8 celule minim. Poti sa pui un reductor cum a facut Zozo si o sa ai cuplu imens . Nu o sa fie viteza dar o sa faci niste elucubratii misto . De fapt cei care au fost la brasov au vazut .
DT
0

#365 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 September 2004 - 04:29 PM

ZOD, la 7 Sep 2004, 16:27, a spus:

Ai dar nu mult . Daca pastrezi nr de celule nu ai rezolvat nimic. Iti trebuie 8 celule minim. Poti sa pui un reductor cum a facut Zozo si o sa ai cuplu imens . Nu o sa fie viteza dar o sa faci niste elucubratii misto . De fapt cei care au fost la brasov au vazut .

pai si cu 8 celule creste tractiunea?
cu 7 de ex eu nu pot sa urc pe verticala nici macar 3 secunde... :D
flying is my life...
0

#366 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 07 September 2004 - 04:51 PM

SILVIU66, la 7 Sep 2004, 16:29, a spus:

ZOD, la 7 Sep 2004, 16:27, a spus:

Ai dar nu  mult . Daca pastrezi nr de celule nu ai rezolvat nimic. Iti trebuie 8 celule minim. Poti sa pui un reductor cum a facut Zozo si o sa ai cuplu imens . Nu o sa fie viteza dar o sa faci niste elucubratii misto . De fapt cei care au fost la brasov au vazut .

pai si cu 8 celule creste tractiunea?
cu 7 de ex eu nu pot sa urc pe verticala nici macar 3 secunde... :D

Depinde acum ce intelegi tu prin "pe verticala" . Fiindca daca intelegi 90 de grade poti sa iti iei gandu ca fara 8-9 celule si reductor nu urci nicaieri. Brushless daca vrei intradevar ceva rau de tot .
Tristul adevar e ca nu prea ai cum sa scoti performate extreme dintr-un motor de 10 dolari .
Grig are o aripa cu motorizare 480 HS BB cu reductor , elice cred io ca e un 7x6 APC si un pac imens de 8 sau 9 celule de fro 2400 mAH . E un monstru pacu ala. p'aia am vazut-o urcand de nebuna.
Io zic asa . Date cu aia ce ai tu acolo, asteapta sa treaca iarna ca sa inveti tot ce poti sa inveti tu si la primavara iti iei un trainer termic . Dupa aia la sfarsitul verii viitoare o sa fi in stare sa treci la un acrobat termic. Si lasi in urma Power Peek si mositu da pacuri si par par de motor electric fara vlaga . Bleeeahhh
DT
0

#367 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 September 2004 - 04:59 PM

:D
zici bine!
da mi-a zis moshu(ala craciun stii tu)ca aduce el un trainer termic :D

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 07 September 2004 - 06:27 PM

flying is my life...
0

#368 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2004 - 05:58 PM

Picatot, la 5 Sep 2004, 09:09, a spus:

Acelasi lucru mi l-au zis si altii exista riscul ruperii la aterizare.

Poti sa folosesti elice pliabila. Daca ai elice normala, pui sa si mine, un "prop saver".
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#369 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 September 2004 - 06:26 PM

cum ca si tine?
ai prins elicea cu elastic? prop-saveru saracului?
da si tu o poza,un link ceva.
si elice pliabila pt aripa?ca asta impinge nu trage.
adika se pliaza invers decat normalele?

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 07 September 2004 - 06:28 PM

flying is my life...
0

#370 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 07 September 2004 - 07:50 PM

Salut!

Am lipsit putin din subiekt... :D

So, pana in momentul de fata nu am reusit sa rup nici o elice la aterizare! Daca imi cunoasteti modelele ( din poze sau intalniri ) stiti ca imi plac batiurile joase. Nici cu elicile albe Gunther nici cu ditamai 10x8 GWS portocaliu nu am avut astfel de probleme cu toate ca iau contact cu solul destul de des. Exista in schimb doua aspecte: 1. la atingere se rotesc instantaneu in pozitie neutra si nu mai prezinta probleme la "alunecarea" pe sol; 2. se opresc inca in aer in pozitie neutra! Acest lucru este posibil foarte usor de realizat. In momentul fixarii elicei, fixati pozitia astfel incat in punctul mort dintre 2 poli magnetici, elicea sa stea orizontal. In momentul opririi motorului, inertia va mai invarti elicea pana ce acesta intra in "umbra" bordului de fuga si fileurile de aer desprinse nu-l mai antreneaza. Pe pariu ca la 10 aterizari de demonstrative cu acrobatul meu cu reductor, de 8 ori elicea se va opri in puntul mort!

Motorizare...greu de spus. Stiti bine ce stol de aripi am in dotare. Fiecare s-a nascut cu gandul ca va servi ca prototip dupa care imi construiesc vreo 3 sa mai am si rezerve in caz de...necaz....Ei, culmea! Unul e bun de stat in termica, altul de acrobatie, altul de combat, altul de panta, altul pentru scoala....etc. Fiecare e bun la ceva si are caracteristici specifice pentru ca are alta motorizare. Singurul model puternic pe care l-am vazut a fost al lui Bogdan Stancu cu brushless care avea putere de a urca pe verticala totodata transportand ditamai pack-ul de 8 celule de 2400 ( sper ca n-am gresit )

Mai asteptati 2 zile si ies la interval cu un nou model surpriza.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif
0

#371 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 September 2004 - 09:29 AM

zozo, la 7 Sep 2004, 20:50, a spus:

Singurul model puternic pe care l-am vazut a fost al lui Bogdan Stancu cu brushless care avea putere de a urca pe verticala totodata transportand ditamai pack-ul de 8 celule de 2400 ( sper ca n-am gresit )

aia nu era aripa, era paranoia; modelul gata de zbor cantarea 1100g; numai pacul (500g) si motorul (cca 200g) cantareau al dracu de mult, dar meritau efortul financiar, pentru ca fugea ca pensionarii din alimentare...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#372 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 September 2004 - 06:39 PM

Citeaza

Mai asteptati 2 zile si ies la interval cu un nou model surpriza....  


sa-l deconspir pe zozo?
nu!
il las pe el sa va zica.

RUPERE!!

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 08 September 2004 - 06:41 PM

flying is my life...
0

#373 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 08 September 2004 - 10:18 PM

Alo? Radio shantzul?.... :(

Nu poti misca de eleron ca te-aude toata tzara! hehe! Deci fratilor! M-am saturat de discutiile legate de raport performante/greutate/portanta...Am creat strutzocamila, adika pseudoaeromodelul motorizat a la Marinero! Este vorba despre ultima mea opera, aripa zburatoare cu motor termic de 7,5 cmc.. :)
A zburat la prima incercare! Lejer chiar si in limita de viteza s-a comportat perfect. Aterizeaza ca pe perna la picior. Urca pe verticala pana la comanda STOP cu o viteza incredibila! Hover-ing la circa 1/3 gaz parea stabil dar vantul puternic m-a indemnat sa las balta incercarile. Singura problema a fost ca mi s-au terminat acumulatorii mai repede ca si combustibilul asa ca l-am trantit un pic la al doilea zbor ...asta e! Greseala de termist incepator...dar se repara si sper sa ne vedem curand la un zbor cu ozn-ul meu impreuna.

Acum cateva poze:

1 - pregatire de start

Fisiere atasate


0

#374 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 08 September 2004 - 10:20 PM

aterizat dupa primul zbor

Fisiere atasate


0

#375 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 08 September 2004 - 10:21 PM

in timpul celui de-al doilea zbor

Fisiere atasate


0

#376 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 09 September 2004 - 08:20 AM

Mda... tre sa ma misc mai repede.
DT
0

#377 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 September 2004 - 08:35 AM

bine, ma, si ziceti ca altii sunt nebuni?! pai voi ce sunteti?! Unde vreti sa ajungeti? Ca va iau aia la ARCA...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#378 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 09 September 2004 - 09:16 AM

Nu stiu daca e mai rapida decat ce e pe drum la mine dar totusi 2.5 fata de 7.5 ... deci trebuie sa fie .
Mai zi de dimensiuni , nu ai probleme cu CG-ul din cauza combustibilului ? La aripa GC-ul e destul de sensibil.
Vad ca eleroanele sunt la fel ca la aia electrica si sarmele de comanda cam plapande . Nu flater ?
Cum ai facut batiu ? Cum ai ranforsat-o ? Ai ranforsat-o ? Din ce polistiren e facuta ?
Sa o termin si io pe a mea si o sa incepem niste curse de piloni. Am vesti ca mai sunt cativa care incep sa isi faca aripi delta. Asa ca o sa punem la punct faza cu pilon racing si te asteptam si pe tine . Sa castigi bineintes ...auzi 7.5 ...inca nu imi revin.
Presimt ca o sa ne distram....
DT
0

#379 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 09 September 2004 - 09:44 AM

:)

Ma bucur ca v-am captat atentia cu noul meu OZN! Ce sa zic? este un model hibrid nascut din materialele pe care le-am avut la indemana. Aripa este cea pe care am avut motorul de 660 la RR, defapt acolo l-am finalizat stiti bine, in fata Hangarului 18... Anvergura este de circa 1500 fiindca atat imi incape in masina...proiect? desene? inca nu exista...eu lucrez dupa fantezie si nu tind la performante ridicate. Motorizarea a fost la indemana deoarece Messer-ul dupa intalnirea de la Cluj necesita din nou reparatii. Nu am avut intentia de a depasi recordurile stabilite de voi ci pur si simplu am realizat modelul pentru linistea mea sufleteasca de a vedea daca aceasta solutie de motorizare imi va rezolva problemele legate de greutate/performanta/motorizare. A iesit extraordinar si pot sa va spun ca zboara nemaipomenit de frumos cu o rezerva uriasa de putere. Am zburat undeva la 1/4, 1/3 din turatie si doar la ascensiuni pe verticala ii dadeam blana sa vad de ce este in stare....infiorator! Pacat ca l-am sifonat din prostie omenesca dar deja am inceput reconstructia si "dizain"-ul definitiv. Sper ca in curand sa ies cu versiunea finala la campul de zbor. Cursa la pilon suna bine dar ma voi inscrie exclusiv pentru fly si fun ca nu doresc sa ma mai antrenez in discutii inutile.
0

#380 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 09 September 2004 - 10:06 AM

Pai nu e pa castigate si pierdute . E doar de fun in ideea de a face ceva nou plus ca va fi super misto sa vezi monstrii alergand toti deodata.... Zgomotul ,viteza , mirosul de metanol, adrenalina , Zod ala micu topaind pa linga mine "DA SI MIE ANIMALULE !!!" Ahhhh ...De abia astept .
DT
0

#381 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 14 September 2004 - 07:32 PM

Se poate zbura aripa cu o statie RC care nu are dual rate?
0

#382 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 15 September 2004 - 06:58 AM

in principiu eu stiu ca nu se poate controla fara dr.
dar sa vedem ce zic si ceilalti.
flying is my life...
0

#383 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 15 September 2004 - 07:57 AM

eu n-am dual rate pe statzie - deci merge shi fara
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#384 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 September 2004 - 08:16 AM

Dual rate inseamna sa poti sa setezi cursa servoului cu doua (dual) valori diferite. Daca poti sa limitezi cursa servoului e de ajuns nu trebuie sa ai doua setari neaparat. La unele statii se numeste "Travel adjustment " la mine de ex se numeste "EPA (end point adjustment)" . Proabil ca setarea pt cursa servoului mai are si alte denumiri dar nu le stiu io.
Poti la extrem sa zbori aripa si fara micsorarea cursei servoului dar trebuie sa "manaresti" cursa servoului din eche.Stii tu ... daca pui ansa cat mai jos o sa se miste mai putin pe cand la varf se misca mai mult (echea servoului in partea de sus descrie un arc de cerc mai mare decat la baza) . Dar am zis la extrem si iti mai trebuie si antrenament .

Daca lasi cursa normala o sa zbori ca pisatu boului...si o sa o rupi la primu zbor.
DT
0

#385 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 15 September 2004 - 10:05 AM

cand a intrebat de dr sunt sigur ca s-a referit la atv(travel adjustment) ca el nu are pe statie asa ceva.
si daca face chestia cu ansa o sa aibe cursa mai mica pe profundor dar si pe eleron si iar nu e bine.
flying is my life...
0

#386 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 September 2004 - 10:08 AM

SILVIU66, la 15 Sep 2004, 10:05, a spus:

cand a intrebat de dr sunt sigur ca s-a referit la atv(travel adjustment) ca el nu are pe statie asa ceva.
si daca face chestia cu ansa o sa aibe cursa mai mica pe profundor dar si pe eleron si iar nu e bine.

Gigi contra. Citez din mine : "Dar am zis la extrem si iti mai trebuie si antrenament " .
DT
0

#387 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 15 September 2004 - 03:52 PM

Multumesc de raspunsuri.
Am cam inteles cum stau lucrurile; e asa cum mi-a spus si silviu ieri la zbor.
Am intrebat si furnizorul de la care am cumparat statia si mi-a spus ca prin alte parti din tara se zboara aripa cu exact acelasi model ca al meu (SKYSPORT 4). Cu mentiunea ca ar trebui sa pilotez cu miscari fine din mansa.
0

#388 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 15 September 2004 - 04:10 PM

MADA, la 15 Sep 2004, 15:52, a spus:

Multumesc de raspunsuri.
Am cam inteles cum stau lucrurile; e asa cum mi-a spus si silviu ieri la zbor.
Am intrebat si furnizorul de la care am cumparat statia si mi-a spus ca prin alte parti din tara se zboara aripa cu exact acelasi model ca al meu (SKYSPORT 4). Cu mentiunea ca ar trebui sa pilotez cu miscari fine din mansa.

Presupun ca mixerpe aripa ai ca pe Skysport4 nu ai .
PS : Pana la urma si io zburam cu servourile 100 % dar sus ca facea deranjuri mari
DT
0

#389 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 15 September 2004 - 05:12 PM

Am (mai bine zis aveam) de gand sa-mi iau un mixer separat.
Dar acum nu prea stiu ce sa fac, in sensul daca sa-mi iau sau nu aripa sau sa mai astept si eventual sa incerc sa dau statia si sa-mi iau alta cu mixer si dual rate. Si, eventual, cu mai mult de 4 canale.
0

#390 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 16 September 2004 - 08:25 AM

Toate sfaturile pe care l-am primit eu cand am vrut sa imi iau aripa au fost intr-o singura directie. Aduna toti banii pe care ii ai si ia statia cu cele mai multe optiuni . Aia o sa iti ramana toata viata. Modele , motoare , acumulatori mai schimbi dar asta ar trebui sa iti ramana.
DT
0

Arata acest topic


  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro