Modelism - RHC Forum: Aripa ZAGI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 32 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Aripa ZAGI Cateva intrebari

#31 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 February 2004 - 12:50 PM

ZOD, la 9 Feb 2004, 09:46, a spus:

... Nu stiu ce e incarcarea ...

... stefan grigore ...

... Mai sunt unii, nu stiu nume, care au cu 2 motoare. Aripa aia e un fel de racheta .

ZOD, incarcarea (alara) este raportul dintre greutate si suprafata. Uzual se masoara in gr/dm2 sau oz/sqinch (pt. Flying 123).

... Il cheama Serban "Grig" Grigorescu si este mester de mare anvergura, 'tu-l in cur (pardon).

Aripa cu doua Speed 400 e nascuta tot de el si o zboara Manel. Io pe ei i-am vazut prima data cu aripi cu motor si din cauza lor am comis-o si eu. Inainte de asta o aveam pe aia mica, fara motor.

Nu as zice ca aripa aia bimotor e racheta. E mai degraba tiribomba sau ringhishpil, ca face tot soiul de tumbe pe sus, avand si comanda diferentiala pe controllerele de la Speeduri.

Mai racheta ar fi aia ce a rupt-o Men, taiata tot de Serban dar cu un 480 pe ea, care face ca toti dracii.

...Hai ca am tras si io subiectul mai in fata, ca de fapt asta vroiam!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#32 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 February 2004 - 12:58 PM

Si poate aveti chef de iesit la zbor pe un teren nou (pentru voi, he, he). Poate o facem duminica.

Terenul ar fi cel de la Liviu Rebreanu, langa piata Ramnicu Sarat (zona Parcul Titan).
Tapsanul e mult mai mare decat locul de la Palat. Sunt cam trei terene de fotbal, slab obstacolate si se poate intra cu masina (tre sa verific cum e acum cu zapada).

Terenul se preteaza pt. aripi, polistirene, planoare, E-planoare, etc.

Zod stie, ca acolo ne-am vazut prima data.

Cu ocazia asta, vine si IlPadrino sa-l cunoastem si sa ne arate kitul lui de F 16 cu turbina, de la Kyosho.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#33 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 February 2004 - 02:07 PM

Daca vine cu turbina trebuie sa vin si io. Ne vedem dimineata sau dupa amiza ?
DT
0

#34 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 February 2004 - 02:44 PM

Corsair4FU, la 13 Feb 2004, 14:03, a spus:

Parcul Titan ..... inchid ochii si visez .... pe unde am copilarit ......

Alti modelisti din zona Dristor, Baba Novac, Ion Shulea ....?




CF4U

Ce, moderatoare? Suntem consateni de cartier? Io-te ce chestie!

Io stau pe "malul" Parcului Titan-IOR, pe langa liceul Dante Allighieri. Zbor prin parc cu HLG-urile si aripioarele iar pe lac m-am dat intr-o vreme cu velierele clasa 1M (prod. proprie).

In zona mai sta si supermeshterul John. Asta cu supermeshterul am zis-o mai mult pt. Hat Shat!

Pe langa Dristor are casa si Kerosen. Zic "are casa" pt. ca mai are una si la Bruxelles, ca lucreaza la Eurocontrol.

Zoade, nu zic neaparat ca vine si IlPadrino. De fapt nu e sigur nimic. Dar parca tare m-ar manca palma de o mansha de emitator de RC!

Poate ne adunam sambata sau duminica. Inca nu stiu daca muncesc sau nu sambata. Duminica aproape sigur pot chiuli si de acasa si poate se mai inmoaie si frigul.

Poate vine si Men si Sly si Chiftirica, Marinaru, Bogdan cu turbina lui, etc.

Eu mai mult as vrea sa-i vedem jucaria lui IlPadrino si sa va arat si terenul. E in buricul targului si e bunicel.

Daca nu o fi, nici un Clinceni (CLN) nu e rau, da' parca e prea departe pt. o aripioara.

F.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#35 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 13 February 2004 - 03:12 PM

S-aveti succes!

Cu gindul voi fi alaturi de voi si am sa merg si eu la un zbor numai sa nu-mi inghete electronii din baterie de frig ce e... :( . Shi fratilor!...bagati ceva reportaj mishto la "jurnal" sa va vedem ce shtitzi!


PS. Nu numai Manel are aripa bimotor... :(

Fisiere atasate


0

#36 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 February 2004 - 05:31 PM

zozo, la 13 Feb 2004, 15:12, a spus:

...
PS. Nu numai Manel are aripa bimotor... :(

Asa e mestere ZOZO! Nici nu ma gandeam ca m-as gandi ca nu ai avea aripa bimotor! Ca doar cunosc situatia.

Eu precizam doar ca aripa aia de care zicea Zod, pe care o vazuse la CLN, era aia a lui Manel!

Oricum scuze si esti dator cu o palinca!

F.

PS

Vad ca nu prea sunt doritori de iesit la pascut! Eu zic sa o lasam, daca va fi sa fie, pe duminica, poate se mai inmoaie frigu' ca sa se mai intareasca electronu' ala de zicea Zozo!

Si probabil ca ne-om auzi la un tel. pt. ca in weekendu' asta nu am e-mail.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#37 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 13 February 2004 - 07:06 PM

Valteras, la 13 Feb 2004, 17:31, a spus:

Oricum scuze si esti dator cu o palinca!

Pai frate Valteras...era un fel de raspuns si la intrebarea lui ZOD asa ca TU sa ma scuzi caci bineinteles stiai despre dihania bimotor. Cit despre palinca....pai sa fi tu sigur ca la proxima ocazie nu mai scapi!

Mai tii tu minte cine mia zis sa-mi pun ouale rosii intr-un cosuletz si sa ma mobilizez cu Spatzu' la RR...???
0

#38 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 16 February 2004 - 11:50 AM

Pot sa zic ca m-am indragostit iremediabil de aripa asta . Sa vedem cum evolueaza treaba . ...
O intrebare scurta (da stiu ca nu e chiar scurta dar...):
winglet-urile (sper ca am zis bine) folosesc la diminuarea turbulentelor facute la capetele aripii implicit la stabilitatea aripii din cauza ca nu are coada . Asta stiam io . Acum vad la valteras o aripa fara motor mai mica fara wingleturi dar cu un fel de deriva in mijloc. Ce-i drept arata a dinozaur dar zboara ok.
Deci cum ramane cu teoria mea cu turbioanele de la marginea aripii ?
Recent de la transport s-au cam ciobit wingleturile si vroiam sa mai fac o pereche . Exista fro legatura intre marima aripii si marimea wingleturilor sau forma lor ? Forma e la latitudinea imaginatiei mele sau trebuie sa fie intr-un anume fel ?
DT
0

#39 Useril este offline   Doberman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 14-February 03

Postat 18 February 2004 - 11:01 AM

Salutare!

E indicat pentru un incepator sa cumpere o astfel de aripa, sa o "utileze" si sa incerce sa o lanseze?
Sau exista ceva si mai "basic"?
0

#40 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 18 February 2004 - 12:00 PM

Pentru un incepator e indicat orice atata timp cat nu se duce singur la zbor.
Acum sa nu exageram sa luam un jet sau mai stiu io ce .
Io am incepu cu un planor , miscari largi fara acrobatii . Constat insa ca si aripa e la fel de buna pentru un incepator . ZOD junior (fratimiu) incepe cu aripa . Am facut cu el fro 30-40 de auncari fara motor cu aripa pe vant moderat . A doua zi am bagat cu motor 25 % si taiat dupa ce ia altitudine, planat spre sol . Si vad ca sistemul functioneaza . A priceput de la aruncarile fara motor cum e cu mansele . Acum cu motoru incearc a sa controleze jucaria in forta nu planat si invata din nou. Mai ramane sa invete cum e cand se inverseaza controalele si ca sfat pt alti incepatori , intoceti-va odata cu modelu pana invatati cum e cu stanga dreapta .
Deci , e destul de buna si aripa pt incepatori . E robusta si nu necesita timp de reparatii mare .
La cazul general orice avion cu aripa sus sau slow fly e bun pt inceput .
DT
0

#41 Useril este offline   Doberman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 14-February 03

Postat 18 February 2004 - 12:30 PM

OK.
Mersi pt sfaturi.
Din pacate nu am de cine sa fiu asistat. Dar sunt dispus sa risc niste bani.
Mai am o intrebare: Accesoriile sa le iau cele pe care le recomanda "producatorul" sau sa mai caut pe la rhc?
In special ma refer la Motor si Radiocomanda.
0

#42 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 18 February 2004 - 12:39 PM

Nu se poate sa nu gasesti pe cineva . Nu stiu exact dar sigur e cineva aproape de tine care poate sa te ajute.
DT
0

#43 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 18 February 2004 - 03:59 PM

@ Doberman

Ai posibilitati sa te repezi la Arad la un zbor? Daca nu atunci da si tu niste coordonate, pe mail sau MI, unde te poate gasi lumea fiindca eu traversez des prin Deva. Mai sunt zburatori experimentati pe la Deva, unul este VOG dar nu l-am mai vazut de mult pe site. Poate te ajuta cineva sa te puna in legatura cu el.
Aripa poate fi utilizata de catre un incepator dar numai in zile fara vint puternic si sa ai la inceput un ajutor care il va lansa din mina sa nu trebuiasca sa-ti cauti mansele foarte repede.

...nu vreau sa se supere cineva dar eu iti recomand sa utilizezi toate accesoriile pe care ti-le recomanda producatorul.
0

#44 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1643
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 18 February 2004 - 06:50 PM

@ Dobermann: La vreo 70km de tine este Alba Iulia. si acolo sunt eu. daca vii in w-end si ma claxonezi inainte cu telefonul, te ajut sa o punem in stare de zbor. Si te si invat cate ceva in materie de pilotaj.

big
FROGS CAN FLY!
0

#45 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 18 February 2004 - 07:13 PM

Adicalea ai vazut care cum ar veni mai aproape de tine e cineva. Numa sa vrei cu adevarat .
Hai pa .
DT
0

#46 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 February 2004 - 07:35 PM

Salut,

pentru " Aripishti " :(

ceva interesant,

www.epp-fun.de

Azi am vazut o aripa dei EPP in actiune. Ceva poze si informatii la " Jurnal de zbor "


CF4U
Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#47 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 18 February 2004 - 07:51 PM

mai, mai...ventilatorist.... :(

pe la voi la Nemtzia se gaseste EPP la coala? Am primit o bucatica de la Men si m-a fascinat cit de elastica este! Faci o aripa, dai cu ea de pamint si sare inapoi ca o minge...
Bogdan Stancu mai are un filmuletz interesant cu o aripa dintr-un material extrem de elastic care vobleaza ca o pasare care da din aripi in limita de viteza.

Shi vezi ca facem gashca....!!!....i-auzi! "aripishti..." .... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
0

#48 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 February 2004 - 09:10 PM

@ Zozo,


pai ce nu suna bine, aripishti ? :lol: :lol: :lol:

Pai dupa prezenterea modelului dar mai ales a matreialului au inceput discutiile intre experti, da intre aia mari de tot care au zburat ultima oara in nouasutepaishpe, azi specialishti in cafele si sfaturi dashtepte in absoluta necunoshtinta de cauza ... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/dry.gif

Rezultatul discutiei este ca nu se stie de unde se poate cumpara materialul si nici cit costa. Singura informatie utila care a putut fi obtinuta, de la un pushti, a fost sitele de mai sus.


CF4U
Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#49 Useril este offline   S62i 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 24-May 02
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 18 February 2004 - 09:31 PM

Cum s-ar traduce mai pe romaneste EPP?
Iulian
0

#50 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 February 2004 - 10:00 PM

EPP - Expandiertes Polypropylen

Romaneste probabil PPE ?

Producatorul:

www. JSPI.com


CF4U

Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 18 February 2004 - 10:08 PM

Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#51 Useril este offline   S62i 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 24-May 02
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 18 February 2004 - 11:06 PM

Corsair4FU, la 18 Feb 2004, 22:00, a spus:

EPP - Expandiertes Polypropylen

Romaneste probabil PPE ?

Producatorul:

www. JSPI.com


CF4U

Priceput!
Multumesc.
Iulian
0

#52 Useril este offline   Doberman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 14-February 03

Postat 19 February 2004 - 10:02 AM

@zozo & @big

In primul rand multzumesc de invitatii!
Mai intai voi cumpara tot ce imi trebe si o sa va stresez pe forum. Poate termin aripa pana la "Festivalul Rapa Rosie" si o sa vin si eu acolo sa ma bag in seama. Si anul trecut am vrut sa vin ca spectator dar...nu mai stiu de ce nu am trecut pe acolo.
0

#53 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2004 - 10:11 AM

Doberman, la 19 Feb 2004, 10:02, a spus:

...Poate termin aripa pana la "Festivalul Rapa Rosie" si o sa vin si eu acolo sa ma bag in seama...

Ca sa termini aripa (daca ai tot ce-ti trebuie) nu ai nevoie decat de doua seri libere. Daca nu o termini, vino cu ea in plasa si o facem acolo.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#54 Useril este offline   wabo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 01-April 02

Postat 19 February 2004 - 11:36 AM

Corsair4FU, la 18 Feb 2004, 21:10, a spus:

Rezultatul discutiei este ca nu se stie de unde se poate cumpara materialul si nici cit costa. Singura informatie utila care a putut fi obtinuta, de la un pushti, a fost

Source de materila sint mai multe. Probleme sint si asta mai multe:

Pretul este de cel putin 10x mai mare de cat EPS
Aripile trebuie neapart invelit sau renfortat, de altfel fac ca pasari si strici servouri
Suprafata dupa taiere cu fier e mult mai rau de cat la EPS, dureaza mai mult si cu fum toxic
Invelire nu este simplu ca folie nu prinde pe ea, nici banda de lipit ieftin.
Aripile , din cauza de necesitate de intarire devin mai greu la zbor
Si sint faute mai ales la vint mai mare, la viteza mai mare si la greutate mai mare.
Plus chiar nu este indestructibil cum spune reclama.

In final este mult mai scump, mai greu, mai putin folositor la vint mic si mai multa munca la construit.
Asa sa nu asteptati ceva de minune.
Nu are nici un avantaj de cat la anomite crashuri. Eu am avioane pentru zbor, nu pentru crash.
Aripi din EPS, daca sint infoliate, ce sa poate foarte simplu si USOR, devin tot lafel de stabil...

Asta este exeperienta mea dupa peste 2000 de aripi vindute in ultimile 2 ani.
Salutare
Walter Born
0

#55 Useril este offline   Doberman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 14-February 03

Postat 19 February 2004 - 12:09 PM

Aripa asta stie si sa decoleze daca e echipata corespunzator (eventual de pe apa)?
0

#56 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2004 - 12:33 PM

Doberman, la 19 Feb 2004, 12:09, a spus:

...stie si sa decoleze daca e echipata corespunzator...

Pai daca zburam cu ele, inseamna ca or sti, dreaku' si sa decoleze, din moment ce ajung in aer! ...ma gandesc io!

Eventual detaliaza: vrei sa intrebi daca stiu sa decoleze echipate cu tren? Adicatelea de pe roti?

Modificarea in hidro e cam laborioasa si nu cred ca merita. Daca ai in apropiere un lac, poti sa o decolezi clasic, din mana. In cazul in care nu mai prinzi pamantul la aterizare, stai linistit, aripa pluteste oricum!

In aceasta eventualitate, baga rec. intr-o punga etansa, legata cu elastic, si taie motorul la amerizare.

...sau mai consulta-l pe Marinaru', ca de aia ii zice Marinar.

...nu ca te-ar ajuta cu ceva.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#57 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 February 2004 - 01:10 PM

Am arunca o privire mei mult sau mai putin competenta in micul meu depozit de matreiale si am gasit citeva placi de styropor si styrodur. De prin resturile electro am mai gasit servo mici/ mari, motoare 2x Speed 600 Race si 2x 480, regulator Graupner V 60, accu 8 cell 2000 mAh, receptor am. Cred ca ajung. Mai i-mi trebuie un plan pentru una asa la ca 1600 mm.

Ce propun ivatatii aripishti ? Ce profile si asa mai departe ?



multumesc anticipat

CF4U Aripator

Resturile:

Fisiere atasate


Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#58 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2004 - 02:02 PM

Corsaire, exista mai multe considerente care zic ca anv. optima pt. o aripa ar fi 1200-1250 mm.

Istorie:

Io aveam niste amici la un club din Dej, mari meseriasi la zbor liber F1A, F1B, F1C, pe vremuri. Toate modelele erau ca lumea facute, statea in valize de placaj (pt. deplasarea la concursuri), cu aripile pe calapoade, tot tacamul...

L-am intrebat pe unul din ei cum isi proiecteaza aeromodele. Care e SECRETUL? Ca io eram mic putzoi.

Mi-a zis asa:

-Intai mergem prin trenuri, autobuze, etc. si masuram spatiile pt. bagaje. Dupa aia, functie de ce am masurat, facem valizele alea mari de placaj, pentru modele. Si abia dupa ce avem valizele, prioectam modelele a.i. sa incapa dreakului in valize, sa putem sa ne trambalam cu ele la concursuri!!

Acu, fara bascalie, cam acelasi approach am practicat si eu. In sensul ca am zis ca nu-mi convine layoutul clasic de zagi si ce cumparasem eu de la ...concurenta. Si cicatelea ia sa mi-o gandesc io singur, de la capat.

Chestia e ca am cazut tot pe acolo! De ce?

1. Dintr-un blank de polistiren expandat (EPS) de dimensiuni standard, ca sa iasa fix doua semiaripi, anvergura iti rezulta de 1200-1250 mm.
2. Ca sa pot sa fac aripa nedemontabila (cele doua semiaripi lipite forever) si s-o pot cara comod in masina, anv tre sa fie cam 1200-1250.
3. Daca vrei motorizare ieftina gen 400 si elice Gunther, anv. tre sa fie cam... 1200-1250.

Dar daca nu ai astfel de constrangeri, poti sa mai intinzi elasticul...

De exemplu, io acum ma muncesc sa fac o aripa cu anv. 2m. O sa aiba un brushless AVEOX F7LMR, elice Graupner GFK 14x9,5 si akku 7x1700 NiCd.

Pt. profile, vizitaza siteul lui Siggi Hartman, www.aerodesign.de

Gasesti recomandari pt. o seama de profile "la moda" pt aripi zburatoare.

Daca iti doresti sa poti face zbor termic la ses, gandeste-te la MH 45, MH 60 sau S 5020. Sunt totusi profile pretentioase, cu grosime relativa mica, zona de bord de fuga (BF) subtire. Si funcioneaza bine la incarcari maricele.

Daca vrei combat, cel mai bun profil e Sipkill, facut special de Sigmund pt. Peter Kienzle (ala de la EPP-Fun). De aici si numele Si P Kill. Se zice ca e mai bun decat Zagi-urile clasice.

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#59 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2004 - 02:03 PM

Cu fofeaza montata...

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#60 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2004 - 02:04 PM

Pentru comparatie...

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 32 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

32 useri citesc topicul
0 membri, 32 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro