Modelism - RHC Forum: Aripa ZAGI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Aripa ZAGI Cateva intrebari

#721 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2005 - 06:40 PM

De fapt asta e o poza mai explicita...

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#722 Useril este offline   pgl_aero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 270
  • Inregistrat: 02-September 05

Postat 12 November 2005 - 05:22 PM

Am terminat aripa si are 720 de gr. dupa cum urmeaza:
-aripa+2servo+bateria+batiu+eleroane+stabilizatoare=550gr.
-variator cu PIC+2xBUZ11=25-27gr.
-motor400+elice+con=110gr.
-radio Hitec cu 8 canale=30gr.
Bateria este 8x1,2NIMH de 1350MAh si are 183 gr. si am montat-o longitudinal la 1,5 cm de bot din care cauza CG este prea in spate fata de orificiul din batiu(22,3 cm fata de bot).In ipoteza ca ii pun greutati ca sa o echilibrez corect ce sanse sunt sa zboare in aceasta configuratie?
in dotare: Funtana X50
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
0

#723 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 November 2005 - 05:35 PM

batiul l-ai facut tu? daca da de unde a aparut gaura care marcheaza cg?
unde trebuie sa fie cg si unde este acum?

cel mai bine ar fi sa aduci cg acolo unde trebuie sa fie altfel o sa fie incontrolabila aripa .muta si receptorul mai in fata (dar oricum in spatele acumulatorului a.i.daca cumva cade in bot sa scape receptorul intreg) ,muta ce poti mai in fata sa aduci cg acolo unde trebuie,daca stii exact ca acolo trebuie sa fie.

lasa ipoteza sa mai pui greutati ca si asa e cam grea!!
centreaz-o cu ce e acum pe ea fara sa mai pui greutati!!

si sa nu uit....curse mici la inceput la suprafete....mici....foloseste un D/R pe la 50%.
dupa ce o strunesti poti renunta la D/R.
daca e bine centrata ,cu eleroanele pe pozitie neutra trebuie sa planeze! macar cativa metri si se aseaza frumos pe iarba...mai ales daca o ajuti cu un pic de profundor cand se apropie de sol.
flying is my life...
0

#724 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 12 November 2005 - 06:40 PM

Sfatul e unul singur: PQL, cauta un profesionist, invita-l de Craciun la Roman cand se taie porcul si roaga-l sa te invete ABC-ul pilotajului, sa ti-l regleze el la primul zbor si sa te invete sa tragi de stick-uri. Daca nu faci asa e mai greu singur si e mai scump!
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#725 Useril este offline   pgl_aero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 270
  • Inregistrat: 02-September 05

Postat 12 November 2005 - 06:43 PM

[quote name='SILVIU66' date='12 Nov 2005, 18:25'][/QUOTE]
credeam ca dai si tu un sfat bun ,ca baiatu are 12 ani si tocma a rupt un calimero..... [/quote]
Calimero lam lipit azi si sper sa mai fie greva sa ma du la zbor ca am mai invatat cu simulatorul.Am si un model de aripa pe FMS da nu stiu cum sa pun comenzile care sa fie pe canalul 1 2 3 4.Daca ma ajuta cineva...
in dotare: Funtana X50
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
0

#726 Useril este offline   pgl_aero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 270
  • Inregistrat: 02-September 05

Postat 12 November 2005 - 06:46 PM

Batiul e de la s***** si are o gaura unde a zis nenea ca trebuie sa fie CG.Dar am montat motorul si nu trage deloc ce sa-i fac am masurat cu taicameu curenti si alea alea.Ce sa-i fac?????Bateria a fos incarcata la maxim can am testat motorul.

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 12 November 2005 - 06:49 PM

in dotare: Funtana X50
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
0

#727 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 12 November 2005 - 06:50 PM

ce elice ai pus la motor? ce motor ai pus?
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#728 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 12 November 2005 - 07:04 PM

Dom*PROFESOR, la 12 Nov 2005, 18:40, a spus:

Sfatul e unul singur: PQL, cauta un profesionist, invita-l de Craciun la Roman cand se taie porcul si roaga-l sa te invete ABC-ul pilotajului, sa ti-l regleze el la primul zbor si sa te invete sa tragi de stick-uri. Daca nu faci asa e mai greu singur si e mai scump!

Zici bine dom*profesor !! :D

Apropo' !!
Dupa fo 8 zboruri am spart trompa lu' Cessna !!
Care are o CAPOTA de CESSNA 182 electric speed 480 ??? :D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mellow.gif

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#729 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 November 2005 - 07:07 PM

pgl_aero, la 12 Nov 2005, 19:43, a spus:

.Am si un model de aripa pe FMS da nu stiu cum sa pun comenzile care sa fie pe canalul 1 2 3 4.Daca ma ajuta cineva...

la aripa folosesti doar 3 canale......din care 2 mixate!
pe canalul 3 (mansa stanga miscarea de sus in jos !) pui motorul.

problema intervine la suprafete ca trebuie mix pus....ai mixer pe statie?
daca nu trebuie cumparat un mixer de comenzi separat.
revin dupa ce dai detalii .
flying is my life...
0

#730 Useril este offline   pgl_aero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 270
  • Inregistrat: 02-September 05

Postat 12 November 2005 - 07:12 PM

MIxer am pe statie si FMS iam dat setarea de mixer da nu stiu cum sa pun celelalte canale.E bine elevon mixer sau trebuie v-tail??
in dotare: Funtana X50
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
0

#731 Useril este offline   pgl_aero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 270
  • Inregistrat: 02-September 05

Postat 12 November 2005 - 07:14 PM

D3xt3r_Jr., la 12 Nov 2005, 18:50, a spus:

ce elice ai pus la motor? ce motor ai pus?

Am motor 400 si elice 9x7 ca cei de la s***** miau trimis elcii rele!
in dotare: Funtana X50
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
0

#732 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 12 November 2005 - 07:17 PM

Domu Doctor, aduna toate bucatelele rupte de la capota si incerca sa le aduni cu superglue. Apoi fa un desen cat mai exact, trebuie sectiunea din fata, spate si vedri de sus si lateral. Ciopleste din tei un calapod, lustruieste-l cat poti de fin si baga-l intr-un bidon de PET(cola pepsi, bere, apa minerala la 5 l) dupa care roteste-l deasupra flacarii de aragaz. Pet-ul (polietilentereftalat) se strange pe calapod.Tai cu caterul si gata CAPOTA. OBSERVATIE: gaura axei elicii sa cada in dreptul dopului.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#733 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 November 2005 - 07:21 PM

pgl_aero, la 12 Nov 2005, 20:14, a spus:

Am motor 400 si elice 9x7 ca cei de la s***** miau trimis elcii rele!

sper ca nu direct drive....
flying is my life...
0

#734 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 12 November 2005 - 07:22 PM

PQL, pune motorul direct pe acumulatori, fara variator si receptor, + la + si - la -, ia vezi cum merge motorul!
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#735 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 12 November 2005 - 07:39 PM

daca e pe direct daia nu trage ca nu are suficient cuplu motoru ca sa invarta elicea aia la regimu ei de functionare. ai 2 variante
ori pui reductor ori iei alta elice mai mica(dau cei cu mai multe ore de zbor sfaturi)
mixarea trebe elevon ca V-tail e pt alea cu coada in V

Aceasta postare a fost editata de D3xt3r_Jr.: 12 November 2005 - 07:45 PM

Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#736 Useril este offline   pgl_aero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 270
  • Inregistrat: 02-September 05

Postat 12 November 2005 - 07:49 PM

AM pus pe direct si tot la fel trage si acuma totul cade pe elicee ca e rea.Deci v-tail sau elevon uitati-va la s***** si vedeti infinity.
in dotare: Funtana X50
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
0

#737 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 12 November 2005 - 07:56 PM

pgl_aero, la 12 Nov 2005, 19:49, a spus:

AM pus pe direct si tot la fel trage si acuma totul cade pe elicee ca e rea.Deci v-tail sau elevon uitati-va la s***** si vedeti infinity.

nu e rea elicea. e prea mare pt motoru tau. pune o elice mai micuta vezi ca aia de la s***** recomanda o elice 9X7 da cu reductor 3:1 daca nu ai reductor pune o elice 7X3,5 sau 7X6(nu dati ca dau si io cu presupusu).
mixarea trebuie EVELON
PS ce marca e elicea? ce marca e motoru?
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#738 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 November 2005 - 08:00 PM

daca ai elicea pe direct ,randamentul maxim la packul si motorul tau il obtii cu un 125x110 celebru gunther.
dar la greutatea asta nu iti recomand.
reductor 1:3 ,la care poti pune chiar un 10x8 elice!
flying is my life...
0

#739 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 12 November 2005 - 08:24 PM

Dom*PROFESOR, la 12 Nov 2005, 19:17, a spus:

Domu Doctor, aduna toate bucatelele rupte de la capota si incerca sa le aduni cu superglue. Apoi fa un desen cat mai exact, trebuie sectiunea din fata, spate si vedri de sus si lateral. Ciopleste din tei un calapod, lustruieste-l cat poti de fin si baga-l intr-un bidon de PET(cola pepsi, bere, apa minerala la 5 l) dupa care roteste-l deasupra flacarii de aragaz. Pet-ul (polietilentereftalat) se strange pe calapod.Tai cu caterul si gata CAPOTA. OBSERVATIE: gaura axei elicii sa cada in dreptul dopului.

Multumesc de sugestie dom*Profesor !!

Da' e greu sa pilesti o bucata de lemn, cand e vreme buna de zbor !! Si cand ai un planor si un Cessna la care tocmai i-am pus un reductor sanatos, care face minuni !! :D
Ma gandeam ca paote are careva ratacit prin sertar asa ceva si ma scor mai usor! Ca din cati este p-aici, se exsita o probabilitate suficienta sa se gaseasca asa ceva !!

La o adica o dreg eu cumva si de-ar fi sa zbor fara capota !!
Important e zboru' !! Ca arata de te sperii cand vine jos e alta treaba ! Da' nu conteaza !! Si are si racire mai buna !! B) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#740 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 12 November 2005 - 08:30 PM

nu afecteaza si rezistenta la inaintare???daca nu ai capota aia?
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#741 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 12 November 2005 - 08:41 PM

D3xt3r_Jr., la 12 Nov 2005, 20:30, a spus:

nu afecteaza si rezistenta la inaintare???daca nu ai capota aia?

N-are nici pe draq!
Da-i inainte dom Doctor.
Singura chestie e ca capota aia protejeaza oarecum reductorul de socuri! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

PS: Cel mai bine e sa-ti badijonezi reductorul de la motor INAINTE de a se rupe...
0

#742 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 12 November 2005 - 08:56 PM

Am si primit deja reclamatii... vis-avis de aspectul actual, motiv pentru care am facut un pic de efort si am lipit toate cioburile capotei...pe care le-am mai gasit... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mellow.gif
Cred c-o sa recurg la metoda sugerata de dom*Profesor! Si fac fo 5 sa am de rezerva, ca nu se stie ca pamantu' din ce parte bate vantu' !!

Stima,

PS: Multzam de sprijinu' moral @Dragut !!
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#743 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 November 2005 - 09:20 PM

domnu_doctor, la 12 Nov 2005, 21:56, a spus:

Am si primit deja reclamatii... vis-avis de aspectul actual, motiv pentru care am facut un pic de efort si am lipit toate cioburile capotei...pe care le-am mai gasit... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mellow.gif
Cred c-o sa recurg la metoda sugerata de dom*Profesor! Si fac fo 5 sa am de rezerva, ca nu se stie ca pamantu' din ce parte bate vantu' !!

Stima,

PS: Multzam de sprijinu' moral @Dragut !!

lasa metoda ....invata sa zbori....daca nu crezi cauta subiectele lui dragut(alias picatot)cand ne intreba cum sa facem si din ce sa facem aeromodelele indestructibile....avea tot felul de inginerii in cap!
intre timp a renuntat ,si a vazut ca e mai simplu sa inveti sa zbori (si mai satisfacator ) decat sa te muncesti la ele.


hai la zbor fratilor!!!!!!!
flying is my life...
0

#744 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 12 November 2005 - 09:34 PM

Ca bine zici !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif

Stima,

PS: La ZBOOOOOOOOOOR !!
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#745 Useril este offline   pgl_aero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 270
  • Inregistrat: 02-September 05

Postat 12 November 2005 - 11:56 PM

Am montat o elice 10x8 si am suspendat pe orizontala aripa de un cablu subtire lung de 2m ,astfel incat botul sa fie o idee in jos. Am pus un cantar in fata aripii lipit de bot si am masurat ca impinge cu 125gr. cu motorul400 la maxim. Cu variatorul in scurt circuit impinge cu 150gr.
Cu un acc de 8.4volti impinge doar cu 100gr. Aceeasi operatie am facut-o cu avionul Calimero ,in sensul ca am dat motorul300 pe maxim si am observat cam ce unghi face cablul cu verticala fara nici o rezistenta in bot. Nu exista diferenta notabila fata de aripa ,iar avionul a fost testat de un expert care l-a ridicat la vreo 50m inaltime pe un vant kare il facea "sa zboare la punct fix". Am auzit ca motorul 400 trebuie sa traga cu 300 de gr.Nu stiu in ce conditii se face acest test.
in dotare: Funtana X50
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
0

#746 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 12 November 2005 - 11:59 PM

bai da ai pus reductor la elicea aia 10X8 ca 7 mesaje incoace tot aia iti zice toata lumea
reductoru bata-l vina
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#747 Useril este offline   pgl_aero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 270
  • Inregistrat: 02-September 05

Postat 13 November 2005 - 02:02 AM

Mah motorul e seria 400 cu reductor
in dotare: Funtana X50
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
0

#748 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 13 November 2005 - 05:26 AM

revenind la aripa de 2,10 metri anvergura... zilele acestea terminand cu examenele am inceput sa lucrez din nou la ea.. am cumparat una bucata bateria 3000 mAh si 8 celule (se pare ca cea de 4000 mAh si 12 celule nu are inca speed controller available... am gasit un JETi dar nu functioneaza.. alte sugestii de controllere pentru ea? sugestii pentru JETI?).

pe cea de 8 celule folosesc un speed controller zagi (care poate sa duca pana la 10 celule maxim de NiCd sau NiMh). Problema-i ca motorul speed 600 cu gearbox 3:1 are scris pe el 7.2 Volti. Eu iau cifra respectiva ca cea recomandata de producator... sa fie probleme daca incerc sa-l folosesc pe pack-ul de 3000 mAh cu 8 celule? dar pe cel de 4000 mAh cu 12 celule? (presupunand ca voi gasi controller pentru cel de 12 celule...).

Ambele pack-uri sunt NiMh.

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 13 November 2005 - 05:53 AM

0

#749 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 13 November 2005 - 06:12 AM

MIG-29, la 13 Nov 2005, 06:26, a spus:

Problema-i ca motorul speed 600 cu gearbox 3:1 are scris pe el 7.2 Volti. Eu iau cifra respectiva ca cea recomandata de producator... sa fie probleme daca incerc sa-l folosesc pe pack-ul de 3000 mAh cu 8 celule? dar pe cel de 4000 mAh cu 12 celule?

la 8 celule inca merge treaba adica la inceputul zborului alimentezi motorul la ceva peste 10 v in full ,dar tensiunea scade destul de repede.
de la 10 celule in sus il arzi repejor (se duc carbunii in 30 de secunde).
flying is my life...
0

#750 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 13 November 2005 - 06:25 AM

SILVIU66, la 13 Nov 2005, 06:12, a spus:

MIG-29, la 13 Nov 2005, 06:26, a spus:

Problema-i ca motorul speed 600 cu gearbox 3:1 are scris pe el 7.2 Volti. Eu iau cifra respectiva ca cea recomandata de producator... sa fie probleme daca incerc sa-l folosesc pe pack-ul de 3000 mAh cu 8 celule? dar pe cel de 4000 mAh cu 12 celule?

la 8 celule inca merge treaba adica la inceputul zborului alimentezi motorul la ceva peste 10 v in full ,dar tensiunea scade destul de repede.
de la 10 celule in sus il arzi repejor (se duc carbunii in 30 de secunde).

Sunt curios cat timp de zbor scot din 3000 mAh. Aripa e destul de maricica... in plus n-am adaptor de elice pentru axul cutiei de viteze :( asa ca maine am sa incerc cu direct drive si elice de 10*7 (254*178).

Tot elicea asta o planuisem si pentru cutia de viteze dar zborul cu o cutie de viteze 3:1 trebuie sa astepte pana luni cand ma duc sa iau adaptor pentru axul cutiei de viteze.

A zburat cineva cu Speed 600? Ce parere are despre motor? Este un o alegere buna?

MIG-29
0

Arata acest topic


  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

92 useri citesc topicul
0 membri, 92 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro