Modelism - RHC Forum: Aripa ZAGI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Aripa ZAGI Cateva intrebari

#541 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 June 2005 - 06:34 PM

pentru dili :uite o wendy (sub) motorizata.

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#542 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 June 2005 - 06:40 PM

ceva caracteristici:anvergura 1000mm,coarda la incastrare 260 mm ,cg 185 mm de la BA,greutate 350 g (approx) ,motor 280 ,pack 7 celule/750 mah,2xservo micro,elice ep5043.
asa cum am motorizat-o eu nu faci mare lucru cu ea.in schimb la panta sau ceva vant e super.
recomand totusi motor mai mare decat 280 ( eu zic un 300 ca 400 e cam mare pentru aripioara asta) si un pack mai puteric.

p.s. sa nu o invelesti in scoci ca mine ca face valterashu infarct saracu... :D

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#543 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 13 June 2005 - 02:19 AM

Asa cum ziceam pe-un alt subiect (electroplanor spectra) ma ispiteste, bate, intzeapa, pishca si de toate (mai ales ca-i vacanta:D ) ideea de a pune de o aripa de fro 2 metri anvergura (plus minus 10%- mai degraba plus B) ).

Nu sunt dispus deocamdata sa trec pe brushless... am un NiMH de 2100 mAh si motor electric 0.05 si controllerul aferent (sa fie bun asta pentru o aripa cu anvergura de 2 metri?). Am citit pe rcgroups un subiect despre aripile mari si lumea se lauda ca stau acolo sus de te saturi de zburat... e adevarat tipul avea un sanyo 3300 mAh si un brushless... dar zicea ca scoate 30 de minute de sailing si inca are zeama in baterie... banui io (nevrand sa rup ceru-n doua cu aripa asta) ca un 2100 mAh ar trebui sa-mi asigure undeva pe la vro 25-30 de minute...

Sfaturi, idei pentru o asemenea "temerara" actiune? (temerara cel putin pentru mine). Exista o firma care poate taia aripile cu CNC asa cum le zic eu dupa plan. Eu le dau dimensiuni (din moment ce ma hotarasc ce profil sa aiba, ce dimensiuni etc.) si ei se ocupa de taiatul aripii. Deci produsul unei aripi de asemenea dimensiuni nu ar fi o problema... nu-s cat costa, dar sper sa nu fie o avere.. iar daca este imi bag picioarele si o tai eu... ar fi a doua aripa taiata... nu-s expert dar merge (chiar si fara CNC-ul lor).

Astepti idei referitoare la profil, motor, acumulatori... nu as trece pe brushless...
De exemplu eu ma gandisem sa folosesc profil plan-convex (unii recomandau Zagi-10) sperand sa obtin de la el finete aerodinamica buna si cu o constructie atenta sa pot realiza un planor de performante bune care sa-mi permita sa stau pe scaunel sub umbreluta cu cola-n mana si telecomanda la picioare :D chiar m-ar interesa ca aripa sa fie capabila de stat mult in aer...

Ca material de constructie pentru aripa ma gandeam sa folosesc EPP de 1.3...

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 13 June 2005 - 02:20 AM

0

#544 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 June 2005 - 04:27 AM

Aici te-ai uitat ?
http://www.airfoilaviation.com
Cica cea mica sta in aer 30-40 min iar cea mare 4 ore :D

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 13 June 2005 - 04:29 AM

0

#545 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 13 June 2005 - 10:37 AM

Pe un forum RC-Paraplane de la yahoogroups se plangeau multi de aripile de la AirfoilAviation ca se prabuseau cu succes.

Se pare ca suspantele sunt legate de aripa ca pentru zmeu. Pentru (moto)parapanta trebuie alt unghi de atac (si/sau CG). Asa ca trebuie re-legate - destul de greu daca n-ai idee cum.


cezar
0

#546 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 13 June 2005 - 05:23 PM

Se poate si asa ?, la 13 Jun 2005, 04:27, a spus:

Aici te-ai uitat ?
http://www.airfoilaviation.com
Cica cea mica sta in aer 30-40 min iar cea mare 4 ore  :D

ah stiu de dracoveniile respective. Eu ma gandeam la aripa din polistiren... genul celor electrice...
Oricum.. interesante!

MIG-29

edit: si o intrebare... eu am un 2100 mAh NiMH... dar pe langa aripioara mare as vrea si una mai mica (1300 mm anvergura). Ar merge un Speed 600 cu 2100 mAh NiMH pe cea mica? n-as vrea sa cumpar doua setup-uri electrice pentru cele doua aripi... as fi interesat sa pot sa zbor cu unul ca undeva spre sfarsitul verii sa iau un brushless ca la carte :D

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 13 June 2005 - 05:41 PM

0

#547 Useril este offline   Calu2 

  • Zbor cu orice navo auto velo sport
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 757
  • Inregistrat: 28-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 June 2005 - 11:24 PM

Salut! Am si eu o aripa care mi-a mancat ficatii...zboara dar nu prea e stabila in aer.Cred ca are la activ in 2 zile peste 100 de busituri,nu sta mai mult de 1 minut in aer,or fi stabilizatoarele de vina ,au o forma ciudata,incerc sa bag o poza. ARE CINEVA IN BUCURESTI CNC? O ADRESA UN NR . DE TEL.. CEVA ...MULTUMESC ANTICIPAT
Cred ca am mai trosnit ceva!!!Cand vorbesc aiurea este Robotul...
0

#548 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 16 June 2005 - 07:52 AM

Intai pune poze, spune unde e CG-ul si cat de mari sunt comenzile.
La faza cu wingleturile nu-i problema, forma nu conteaza atata timp cat sunt acolo si sunt destul de mari (vedem noi din poza).

Si de ce nu sta in aer? Explica mai detaliat ce anume se intampla ca sa ne dam seama. E posibil ca CG-ul sa fie in spate si e destul de instabila . Tu ai mai zburat ceva pana acum ?

Cu busiturile nu iti fa griji . D'aia e de polistiren sa poti sa o lipesti :D
Bafta mare
DT
0

#549 Useril este offline   Calu2 

  • Zbor cu orice navo auto velo sport
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 757
  • Inregistrat: 28-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 June 2005 - 01:47 PM

Cam asa arata aripa...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  arip1.JPG (48.09K)
    Number of downloads: 79

Cred ca am mai trosnit ceva!!!Cand vorbesc aiurea este Robotul...
0

#550 Useril este offline   Calu2 

  • Zbor cu orice navo auto velo sport
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 757
  • Inregistrat: 28-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 June 2005 - 02:02 PM

Inca una...CG -ul e la 8 inch.adica 20.3 cm Am incercat cu acumulatorii in fata in spate ,i-am plimbat tot la fel-...se inalta si la un moment dat se angajeaza pe o parte ,incepe sa se invarta in spirala mai mica- mai mare[5-20m]pana se prabuseste.Cind se ridica la vreo 15metri [nu mereu]parca o ia vintu dintrodata[e cam greu de tinut in aer].Am vazut filme si la aia planeaza usor.Ma duc sa o omor[trbuie sa imblanzesc zmeu pana la urma]

Fisiere atasate


Cred ca am mai trosnit ceva!!!Cand vorbesc aiurea este Robotul...
0

#551 Useril este offline   Calu2 

  • Zbor cu orice navo auto velo sport
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 757
  • Inregistrat: 28-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 June 2005 - 02:10 PM

Inca una...CG -ul e la 8 inch.adica 20.3 cm Am incercat cu acumulatorii in fata in spate ,i-am plimbat tot la fel-...se inalta si la un moment dat se angajeaza pe o parte ,incepe sa se invarta in spirala mai mica- mai mare[5-20m]pana se prabuseste.Cind se ridica la vreo 15metri [nu mereu]parca o ia vintu dintrodata[e cam greu de tinut in aer].Am vazut filme si la aia planeaza usor.Ma duc sa o omor[trbuie sa imblanzesc zmeu pana la urma]

Fisiere atasate


Cred ca am mai trosnit ceva!!!Cand vorbesc aiurea este Robotul...
0

#552 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 16 June 2005 - 02:25 PM

Am si eu una FIX la fel de la acelasi producator si io nu ma mai dau cu ea pentru ca ...practic zboara singura. E SUPER stabila . Asa ca aripa e buna.

Daca se ridica la 15 m inseamna ca motorul are putere si elicea e pusa bine (trebuie sa fie cu scrisu in parte in care sufla.

Din ce zici tu acolo aripa se angajeaza la un moment dat. Vezi sa nu cumva sa pierzi semnalul . Verifica si tu doar sa fii sigur.

Unde zbori sa ne uitam la ea ? O sa iti trimit MI cu nr meu de telefon si ne vedem la zbor pe maracana sau la palat si ne uitam impreuna la ea.

Motorul il mai auzi ? Se nu cumva sa iti taie BEC-ul motorul din cauza ca pacul ala sa fie buba .

PS: Daca stau sa ma gandesc sunt 60% :D sigur ca ai comenzi prea mari si devine incontrolabila . Dar trebuie sa pun manutza sa vad despre ce e vorba.

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 16 June 2005 - 02:26 PM

DT
0

#553 Useril este offline   luciffer 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 15-June 05

Postat 16 June 2005 - 02:42 PM

vreau si eu sa vad un plan pentru o aripa ca vreau sa imi fac si eu da nu am un plan si fara chiar nu ma descurc.
===================================================

:::::: De ce sa dai bani pe masini , cand inca mai exista ranga ! ::::::

===================================================
0

#554 Useril este offline   Calu2 

  • Zbor cu orice navo auto velo sport
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 757
  • Inregistrat: 28-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 16 June 2005 - 08:35 PM

AM REUSIT PINA LA URMA. Era din comenzi,erau prea mari[rau de tot],cand dam jos si dreapta comanda era dubla pe flaps,adica vreo 1,5cm si mixata iti dai seama ce era acolo, daca atingeai mansa era grav rau.Am facut cum ai zis tu cu 5 mm pe flaps si merge dar ia comanda de stinga-dreapta dupa cel putin o secunda,sus - jos imediat. ABIA E INCEPUTU
0

#555 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 17 June 2005 - 09:01 AM

Pai micsoreaza si comanda pe eleron .
DT
0

#556 Useril este offline   Calu2 

  • Zbor cu orice navo auto velo sport
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 757
  • Inregistrat: 28-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 June 2005 - 05:31 PM

AM MAI ZBURAT AZI UN PIC CU EL SI AM MAI RUPT UN SERVOU[PINIOANELE] MA APUC SA PUN SERVOURI MARI,DAR NU STIU DACA MAI ZBOARA, TEORETIC AR PUTEA CA MOTORU TRAGE TARE. ASTEPT UN RASPUNS O IDEE CEVA DACA NU IES CU "SAVAGEUL"AFRA CA A STAT CAM MULT PE BARA. APROPOS E AL TREILEA SERVOU CARE IL CRAP.....
Cred ca am mai trosnit ceva!!!Cand vorbesc aiurea este Robotul...
0

#557 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 17 June 2005 - 06:25 PM

Ruptura pinioanelor e din cauze mecanice aproape sigur.
Adica fie ceva iti impiedica efectuarea cursei pana unde faci tu comanda din statie si atunci fortezi mecanica, fie ceva ti-a fortat mecanica in urma unor socuri (putin probabil, ca nu te-ai laudat...).
Vezi motivul, nu schimba cu un servo mai mare, desi s-ar putea sa mearga! Ceva tot cedeaza!
Spor la treaba!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#558 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 17 June 2005 - 08:27 PM

bitex, la 17 Jun 2005, 18:25, a spus:

Ruptura pinioanelor e din cauze mecanice aproape sigur.
Adica fie ceva iti impiedica efectuarea cursei pana unde faci tu comanda din statie si atunci fortezi mecanica, fie ceva ti-a fortat mecanica in urma unor socuri (putin probabil, ca nu te-ai laudat...).
Vezi motivul, nu schimba cu un servo mai mare, desi s-ar putea sa mearga! Ceva tot cedeaza!
Spor la treaba!

Ruperea servourilor o sa inceteze cand o sa dispara crash-urile . Am patit-o si io. La aripa care nu stiu cum face ca de fiecare data cade FIX in bot pinioanele se rup de la inertia eleroanelor care se dau peste cap .
La servo standard apare problema greutatii ca mai pui 80 (40 bucata) de grame pe un model care ar trebui sa aiba 500 cu totu. Nu-i grav dar conteaza greutatea aia in plus.
DT
0

#559 Useril este offline   Calu2 

  • Zbor cu orice navo auto velo sport
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 757
  • Inregistrat: 28-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 June 2005 - 09:33 PM

Crasuri are enorm de multe si cum zici tu cade FIX in bot parca are un magnet. De greutate ce sa mai zic a mea aripa am cantarit-o acum si are 610 grame[ e un bolovan cu aripi de zmeu] Cand ma vad copii ca vin cu ia de la"" zbor""ma intreaba? Nenea zboara zmeul asta mare? la care io ma uit la iei si nu stiu ce sa le raspund! Daca zic ceva o sa vina imediat cu intrebarea? VREAU SA VAD SI IO ????-----EU ce sa le arat servouri rupte , acumulatori descarcati , zmeu bandajat si cel mai grav ca nu stiu sa-l zbor. Offff ce greu e
Cred ca am mai trosnit ceva!!!Cand vorbesc aiurea este Robotul...
0

#560 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 18 June 2005 - 01:58 AM

prima haripa facuta prima reusita! zboara superb si sta in aer de te plictisesti daca mai e si termica atunci se pilioteaza la dubla ... unu da la statzie unu la tzigara!

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Mamutel: 18 June 2005 - 02:02 AM

0

#561 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 18 June 2005 - 02:00 AM

si partea de hardware

Fisiere atasate


0

#562 Useril este offline   Calu2 

  • Zbor cu orice navo auto velo sport
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 757
  • Inregistrat: 28-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 18 June 2005 - 08:56 AM

Sunt multe diferente intre a mea si a ta. ai pac de accumulatori usor-eu8cel kan1050, receptor normal,regulator de 40 A cam voluminos si cam greu, am mai vazut ca ai flapsurile modificate io le am drepte . TE ROG daca ai niste planuri macar profilu interior si exterior al aripii ca sa fac si io una la fel. Mi-a placut ca are intaritura pe mijloc[la crashuri nu patesc aripile nimic?] al meu e varza in bot zici ca e CONCORDE
0

#563 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 June 2005 - 04:41 AM

Valteras, la 4 Apr 2005, 07:54, a spus:

Cu Speed 400, nu are rost sa pui acumulatori mari (grei). Packul "standard" este de 8NiMH 1000mAh, care are cam 145 gr.
Mai bine folosesti un 480 BB (gen Jamara Pro HS 480 BB), cu 8 celule.
Daca te tine teshchereaua, evident ca cel mai bun e un brushless. Care nu vine obligatoriu cu contr. Care costa si el...
Lasa deocamdata 400-le si stoarce tot ce poti din config. asta. Daca poti, baga akku mai usori, ca nu-ti tre sa zbori juma de ceas cu un pack si abia sa te tarai prin aer.
Periile la 400 nu se schimba, ca nu merita. Dar se recomada calduros sa-i faci un rodaj prealabil. S-a mai scris p-acilea despre. Cauta...

Procedura de test poz. CG:
1. cu aripa trimata a.i. sa planeze pe o panta ortodoxa, "hand off", se induce un picaj usor, pe o panta descendenta, fo 15-20-30 grade;
2. se tine in picaj, 2-3-4 sec., sa prinda viteza;
3. se elibereaza mansa (care pana acum era pe "picat");
4. se observa comportarea modelului:
4.1. daca modelul cabreaza puternic, atunci CG e mult in fatza;
4.2. daca modelul are tendinte de picaj, CG e in spate si sincer sa fiu nu stiu cum l-ai zbuat pana acum;
4.3. daca modelul isi continua, stabil, picajul indus, CG e fix in poz. neutra si atunci tre revenit cu el un pic in fatza si totul va fi fix cum trebe.

Ezicsta si un background teoretic pt. testul asta - dar in alt episod...

salutari!
nu stiu ce sa mai pricep...
uite ce scriu cei de la FAA:

Forward weight I.E nose heavy
1-Tendency to dive
2-Stability is decreased
3-adverse spin
4-more power required

Heres Tail heavy
1-overall speed reduced
2-stall occurs more readily
3-stability decreased
4-adverse spin
5-more power required



Care-i adevaru`?

MIG-29
0

#564 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 June 2005 - 04:24 PM

Eu merg pe mana lui Valteras.
Inca nu l-am prins cu ceva gresit.
Dar sunt atent....poate.....poate :)

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 24 June 2005 - 04:26 PM

0

#565 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 June 2005 - 07:22 PM

Se poate si asa ?, la 24 Jun 2005, 16:24, a spus:

Eu merg pe mana lui Valteras.
Inca nu l-am prins cu ceva gresit.
Dar sunt atent....poate.....poate  :D

si eu stiam ca valterasul.. dar stii ce-i ciudat?

tocmai terminat una bucata aripa... si intr-adevar era grea de "nasuc" si intr-adevar avea tendinta de picaj... acuma nu stiu ce sa mai zic...
nu vreau sa se simta nimeni contrazis si am postat aici deoarece de asta e forum.. sa se discute lucrurile legate de modelism...

m-am mai documentat si am vazut ca exista profile cu "camera" normala si cu camera reflex... unele se comporta intr-un fel altele in alt fel dat de momentul "de rasturnare" si plasarea CG-ului pe ele... daca doriti pot da detalii cu link-ul respectiv.

In sfarsit deocamdata am rezolvat aripa de 1300 mm anvergura cu pack de 1700 mAh si un Speed 400... astept materialele pentru aripa de 2.2 metri anvergura... din cele auzite e o "termalista" desavarsita :) sa vedem :)
ma gandeam sa o dotez cu un 3300-4000mAh (tot NiCd sau eventual NiMh) si un Speed 700 ... sa vedem ce controler e necesar. Oricum pana atunci am micuta de 1300 care pot zice ca e o "dulceatza" urca de-o vad un punct latzit un pic pe cer :)

MIG-29

edit:....
am reusit sa ii gasesc pozitia optima pentru acumulator... aripa este stabila, se comporta excelent in zbor. Un lucru inedit (cel putin pana acum nu am mai avut ocazia aceasta)... o invarteam destul de sus (se mai vedea cam un mic punctulet latzit pe cer, redus motorul la relanti si inceput planat (toate bune si frumoase)... mai jos un pic vazut 2-3 pasari ce se roteau in cercuri largi... prinsesera ele termica... (erau deasupra soselei)... bagat aripa in cercuri largi si incet incet sincronizat cu zburatoarele. Mor de ciuda ca n-am avut pe cineva cu aparat foto, sau macar eu sa fi avut un aparat foto sa fi facut ceva poze. Cerul era splendid, cativa nori pufosi... aripa si pasarelele in cercuri largi... n-am pornit motorul de frica sa nu le sperii dar pret de cateva minute am reusit sa ma tin dupa ele. Ce pot zice... splendid! Maine planuiesc zi plina de zbor daca tine vremea cu mine. Doamne Ajuta!

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 25 June 2005 - 02:01 AM

0

#566 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 01 July 2005 - 12:34 PM

Si asa arata aripa mamutel-setal dupa vopsire.
Cea din spate va lua nastere in curand......

Fisiere atasate


0

#567 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 10 July 2005 - 11:47 PM

din seria... stoluri de aripi... va amenint cu o aripa de 2.1 metri anvergura :D promit poze. Numa` ce-am primit aripa proaspat taiata. Sunt extrem de multumit de taieturi... intr-adevar profesionalism.

Astept "lipiciu`" si bag constructie saptamana asta.

Motorizarea va fi un speed 600 cu o cutie de viteze cu raport de transformare 3:1 si elice 11/6 (am si o elice 10/7... probabil voi experimenta cu amandoua).
"Rezervorul" est un pack de NiMh de 4000 mAh.
Va avea doua servo-uri standard Hitec si un receptor, tot standard, si tot Hitec (Supreme 3200). Am folosit cateva calculatoare aflate pe Internet si se pare ca aripioara va zbura http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 10 July 2005 - 11:47 PM

0

#568 Useril este offline   Calu2 

  • Zbor cu orice navo auto velo sport
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 757
  • Inregistrat: 28-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 July 2005 - 08:12 AM

Cand iesi cu aripa da si un anunt aici ,ca vreau sa vad si io cand zboara si vin si cu handralaia mea de aveoane
Cred ca am mai trosnit ceva!!!Cand vorbesc aiurea este Robotul...
0

#569 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 11 July 2005 - 08:14 AM

pacat ca o sa te coste biletu de avion cam mult....
flying is my life...
0

#570 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 12 July 2005 - 01:42 AM

din pacate eu sunt in Baton Rouge, Louisiana...
in Bucuresti ajung abia prin Decembrie... dar daca reusesc sa aduc aripa (considerand ca nu dispare pana-n decembrie in vreun accident de zbor:D) promit ca dau un semn de viata.

MIG-29
0

Arata acest topic


  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

199 useri citesc topicul
0 membri, 199 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro