Aripa ZAGI Cateva intrebari
#331
Postat 11 August 2004 - 03:15 PM
nici eu nu sunt adeptul DR.
ori stie degetzelu meu sa piloteze ori stie statia sa piloteze singura.
#332
Postat 11 August 2004 - 04:24 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#333
Postat 12 August 2004 - 05:49 PM
daca pe o aripa de 100 cm (wendy)
-merge pus un motor speed 400
-cam ce pack de acu imi trebuie
-e mai usor sa inveti sa zbori cu ea fara motor ? (pana invat ....)
deci .. va rog .. pareri ...
#334
Postat 12 August 2004 - 05:57 PM
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 12 August 2004 - 05:58 PM
#335
Postat 12 August 2004 - 06:01 PM
SILVIU66, la 12 Aug 2004, 17:57, a spus:
...dar in cazul in care esti incepator itzi recomand sa zbori intai fara motor. Nu trebuie neaparat sandou, poti sa-i dai drumul la vale de undeva sau pur si simplu il arunci si planezi un cerc si-l aduci la picior....mai tarziu la mana...
Aceasta postare a fost editata de zozo: 12 August 2004 - 06:02 PM
#336
Postat 12 August 2004 - 06:13 PM
Cu rabdare si ciocan.
#337
Postat 12 August 2004 - 06:28 PM
Marinaru, la 12 Aug 2004, 18:13, a spus:
bah! ce cautzi aci? dute la parashutele de pe litoral.... :D asta numesti tu concediu? io nici nu voi deschide compueru'..... :lol:
#338
Postat 12 August 2004 - 06:32 PM
zozo, la 12 Aug 2004, 18:28, a spus:
taci tu!
ca nu te cred.
ia sa ai o vreme daia nashpa cum am avut eu la paltinish sa vezi ce stai tu pe forum si aripile in portbagaj.
#339
Postat 12 August 2004 - 07:42 PM
SILVIU66, la 12 Aug 2004, 18:32, a spus:
Fals! Am zburat si pe ploaie dar pe zapada oricand! :lol:
PS Ghici ghicitoare! Unde am zburat?
Fisiere atasate
-
100_1580_m.jpg (39.52K)
Number of downloads: 126
Aceasta postare a fost editata de zozo: 12 August 2004 - 07:43 PM
#340
Postat 12 August 2004 - 08:08 PM
eu vorbeam de ploaie de toarna cu galeata.ca nu cred ca face bine la motorasele tale de aripi.
cat despre zapada face bine si la motoare si la accu ;mai la racoare. :lol:
#341
Postat 12 August 2004 - 10:07 PM
da chiar crezi ca tine 7 celule gen R6 ?? (pare cam fragila)
am zburat fara motor ...mere bett chiar imi place :D
un speed 280 ar fi mai bun decat un speed 400 ??
apropo am pus servo nano :lol: are ceva ??
apropo mixeru e productie proprie ....
#342
Postat 13 August 2004 - 08:30 AM
zozo, la 12 Aug 2004, 19:42, a spus:
Faina poza asta! intotdeauna mi-a placut!
#343
Postat 13 August 2004 - 08:32 AM
Ti-am zis ca daca vrei sa inveti cu aripa te ajut eu. Nu te aunca aiurea ca se mototoleste smecheira. Aripa aia de o ai tu zboara bestial . Primele zboruri le faci pe un pic de vant fara mtotor incercand sa tii aripa in vant cat mai mult . Iti creste viteza de reactie si pricepi cum e cu eleroanele fara sa risti prea mult .Mai mult viteza fiind mica pricepi repede cand se angajeaza , cand mai ai comenzi si cand nu si cel mai important exersezi zeci de aterizari . Zod ala micu si padrino asa au invatat de la mine si se descurca ok.
PS : Prima oara poate o dai cuiva sa o trimeze . Doar 1 zbor .
#344
Postat 13 August 2004 - 09:53 AM
da! este cam fragila treaba...acumulatoarele gen R6 poate ca au o capacitate impresionanta dar nu pot debita curenti mari instantaneu si asta datorita rezistentei interne prea mari. Ele sunt extrem de bune sa tragi un curent cel mult egal cu capacitatea inscrisa pe ele.
am zburat fara motor ...mere bett chiar imi place
Atentie! "Zborul creaza dependentza..." citat de la un MAAAARE Pilot!
un speed 280 ar fi mai bun decat un speed 400 ??
Depinde de ce ti-ai propus...slow fly sau acro fly...
apropo am pus servo nano are ceva ??
N-are nimik doar ca vei purta greutate inutila dupa tine la suprafata portanta mica...
apropo mixeru e productie proprie ....
Sa-ti traiasca! Daca e cu PIC si POC atunci da-ne si noua sursa sa ne inspiram....
#345
Postat 13 August 2004 - 10:02 AM
ZOD, la 13 Aug 2004, 08:32, a spus:
exact asa o sa fac
#346
Postat 13 August 2004 - 10:03 AM
zozo, la 13 Aug 2004, 09:53, a spus:
da! este cam fragila treaba...acumulatoarele gen R6 poate ca au o capacitate impresionanta dar nu pot debita curenti mari instantaneu si asta datorita rezistentei interne prea mari. Ele sunt extrem de bune sa tragi un curent cel mult egal cu capacitatea inscrisa pe ele.
Off ce bine zici . Padrinoo nu ne-am gandit la asta pana acum !!!
#347
Postat 13 August 2004 - 02:29 PM
#348
Postat 13 August 2004 - 03:44 PM
Din aceleasi motive Mamutel nu a avut propulsie la modelul experimental de la Brasov care s-a soldat cu o aterizare fortzata. Oricum nu asta conteaza! Da-i bataie si sa ne pui si ceva poze sa vedem jucaria!
Bafta!
#349
Postat 14 August 2004 - 10:48 AM
zic ca daca suficienta supr portanta, profil subtzire,si te intereseaza durata zborului.... ce am pus io pe experimentu meu is buni... altfel.... o sa zaca intr-o emisie....,pare rau ca nu am incercat mai intai var cu packul de juma de kil.... dar cine nu munceste, nu greseste!!!(am zis io ca fentez costurile dar am cazut si-am facut buba la avion.... asa ca pt viitorii fentagii ca mine.... dai un ban si stai in fata.... din proprie experienta)
pare rau ca nu am putut evalua sistemul de comenzi fara tije .... pe aripi momentul dat de greutatea servourilor ar fi foarte rapid compensat de aplicarea pack-ului in bot.... si as putea scapa de tije si alte balarii in sist de comenzi.... stiu ca astea ar merge bine pe niste servouri cu miscari ff fine dar cred ca merita incercat.... de cei care vor sa-si puna aripile la slabit!!!!, in rest... s-l vad pe ala care incearca metoda mea de constr a aripii ... din 4 nervuri, placa subtire de stirodur, lonjeron de stirodur, bord de atac si de fuga din balsa,coltzare de stirodur... aia nu s-a rupt si n-o vad prea repede rupandu-se....
io voi pleca 'napoi sapt asta dar ne vedem la sfarsitul sapt viit(dupa ce mut atelierul de la timisoara , voi putea si io sa construiesc ceva, pana atunciam promisiuni ca voi calari destul tzava (oprita de la zb din cauze hidraulice) ca sa mai am timp de altceva....
Noroc bun si spor la munca!
#350
Postat 14 August 2004 - 12:48 PM
eu vreau sa invat sa zbor mai bine deci mi-ar trebui un speed 280 nu ?
#351
Postat 15 August 2004 - 12:50 PM
_Gerad_, la 14 Aug 2004, 12:48, a spus:
pune-i nene un 400 si tzine gazu la jumate.
sa nu te mai chinui sa-l schimbi dupaia.
e si diferenta de greutate intre ele si centrezi doar o data.
#352
Postat 15 August 2004 - 10:11 PM
Da ce pack ai folosit de tziai stricat zburatoarea din cauza lui? spunene si noua sa nu patzim la fel.
#353
Postat 16 August 2004 - 04:35 AM
#354
Postat 16 August 2004 - 10:16 AM
xorg, la 15 Aug 2004, 22:11, a spus:
Da ce pack ai folosit de tziai stricat zburatoarea din cauza lui? spunene si noua sa nu patzim la fel.
Ce pack a folosit sa va spuna el dar pentru a clarifica ce si cum va dau eu amanunte. EU am pilotat modelul fiindca Mamutzel nu avea nici statie si nici experientza necesara asa ca m-a rugat sa-i zbor modelul. El sustinea ca centrajul este corect facut asa ca am recurs la o lansare din mana, el a aruncat si eu cu mainile pe manshe. Prima tentativa a fost sub asteptari deoarece nu a lansat suficient de puternic si s-a angajat spre stanga aterizand in bot. A doua a fost mult mai buna si a planat peste 10 metri dar neavand vlaga in motor ( acumulatori ) a aterizat placat pe iarba. Marea ne-a fost mirarea cand am observat ca modelul statea frumos pe burta dar cu fuselajul rupt in doua. Asta se datoreaza faptului ca nu avea nici un element de rigidizare in afara de foitzele de styrodur iar punctele "grele" se aflau la extremitazile opuse. Dupa discutziile de dupa crash, Mamutel a tras doua concluzi intzelepte: 1. trebuie pack serios pentru zbor; 2. styrodurul este extraordinar dar in punctele cheie necesita intariri, ca si la modelele de balsa, facut din baghete de brad.
#356
Postat 18 August 2004 - 09:17 PM
SILVIU66, la 16 Aug 2004, 04:35, a spus:
:(... greseala.
.. nu repet aceeasi greseala... la primu... a fost problema aia (care a fost), la asta am fost mai ''inteligent''.... acum 8 X R6...de 2100mA(GP) si slab la imbinari in spatele aripii....loc in care ar fi trebuit efortul sa fie preluat de cupola.... care nu a fost timp de ea!.(care este!!!))
:huh: asa ca am primit si rezultatul....concluziile detaliate de Zozo pilot de incercare!
#357
Postat 19 August 2004 - 07:57 AM
#358
Postat 05 September 2004 - 08:42 AM
deja mi se pare ca aripa mea nu e destul de fashneatza.
ash vrea sa-i schimb 400-le cu un 480
diferentza e de vreo 20 g la greutate.
dar totusi la turatia in gol 400 are 17400 pe cand 480 are doar 17000(presupun ca motorul 480 ofera mai multa putere)
cam care ar fi rezultatul daca ash face manevra asta?
am tractiune mai mare sau nu?
#359
Postat 05 September 2004 - 09:01 AM
MI_AM LUAT SI EU UN ZOOM, da n-am avut cum sa desfac inca pachetul. Inca nu e propice ptr "familie".:D
Se pare ca un 480 ar fi super si se potriveste perfect cel putin pe aripa asta (sfaturi primite de la un om ce a testat).
Sunt insa curios de ceea ce se numeste RANDAMENTUL eliciei.
17000 sau 17400 e poate mai putin important daca randamentul e scazut, eu a-si incerca sa vad si ce se intimpla cu un Speed 400 cu reductor si o elice mai mare.
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#360
Postat 05 September 2004 - 09:05 AM
Picatot, la 5 Sep 2004, 09:01, a spus:
17000 sau 17400 e poate mai putin important daca randamentul e scazut, eu a-si incerca sa vad si ce se intimpla cu un Speed 400 cu reductor si o elice mai mare.
oricum eu am de gand sa folosesc aceeasi elice(125x110)
cat despre 400 cu reductor are zozo si oricum au alta fortza(wow)
da are elice mult mai mare (creca era 9x7)si la tine nu cred ca se potriveste ca nu are loc.aripa tre sa fie proiectata de la inceput pentru asa ceva ca sa aibe loc elicea.