Aripa ZAGI Cateva intrebari
#211
Postat 11 May 2004 - 08:33 AM
Cu rabdare si ciocan.
#212
Postat 11 May 2004 - 10:11 AM
BigDressssssss
#214
Postat 11 May 2004 - 10:48 AM
Marinaru, la 11 May 2004, 08:33, a spus:
Pai mai bine arata cu roz?... :) . In sfarsit a readus cineva in discutie haripa...Nu stiu dar poate ati trecut pe la Hangarul 18 in timp ce construiam o aripa. Am citit fugitiv cate un mesaj si am ramas surprins de discutia prelucrarii locaselo in aripa. Pai ati vazut cum se frezeaza chestia chiar si in camp deschis.
Referitor la cota H va pot spune ca am coborat motorul cat posibil la nivelul bordului de fuga si am simtit cresterea stabilitatii chiar daca la aterizare elicea executa aratura de primavara.
#215
Postat 11 May 2004 - 11:35 AM
Big, la 11 May 2004, 11:11, a spus:
da' de unde stii tu, Bigule ce culoare poarta neva-sa? Nu te baga, ca ti-o iei!
Cristi, so pa el!
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#216
Postat 11 May 2004 - 11:36 AM
ZOD, la 11 May 2004, 11:24, a spus:
bina, bai Cristi, dai in vileag chestii care ar trebui sa fie stiute doar in familie??? :D
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#217
Postat 11 May 2004 - 12:59 PM
BogdanStancu, la 11 May 2004, 11:36, a spus:
ZOD, la 11 May 2004, 11:24, a spus:
bina, bai Cristi, dai in vileag chestii care ar trebui sa fie stiute doar in familie??? :D
HE HE H HE.....!!!!!!!!!!!! :D :D :D
#218
Postat 11 May 2004 - 03:19 PM
#220
Postat 11 May 2004 - 04:28 PM
ca ash vrea sa vin si eu...
gura casca incepatoru
#221
Postat 11 May 2004 - 06:21 PM
ZOD, la 11 May 2004, 15:59, a spus:
Pentru asta nu bag mana-n foc dar ca esti concentrat ca si Knorr Delicat....pot confirma...
Fisiere atasate
-
100_2148_m.JPG (96.52K)
Number of downloads: 196
#222
Postat 12 May 2004 - 08:24 AM
Daca zbori ceva mare si nou ar fi bine sa merigi la clinceni ca e loc garla si nu e gura casca sa ii lovesti in cap. Daca e frumos afara si e de gratar plus ca insita nevasta sa mearga si ea mergi la calugareni. In ultima instanta daca nu reusesti si nu reusesti sa scapi de acasa dai o fuga la palat sau la maracana o juma de ora cu un electric mic ca e locu stramt (cu toate ca e stramt nu ne place ) .
Si ultima varianta cea mai probabila pt mine pe terenul cel nou de la pipera pe care l-a gasit Domn Profesor si pe care vreau sa il vad si io.
PS : @zozo Nu eram concetrat . Ma tot amenintau aia din spate cu F16 -le . Ba ca e gata de aruncat ba ca nu ... Si am dat si io un zbor intre timp ...
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 12 May 2004 - 08:27 AM
#223
Postat 12 May 2004 - 08:33 AM
BigAriPiOase
#224
Postat 12 May 2004 - 08:46 AM
Cu rabdare si ciocan.
#226
Postat 12 May 2004 - 09:19 AM
Cu rabdare si ciocan.
#227
Postat 12 May 2004 - 12:33 PM
BigEars
#229
Postat 13 May 2004 - 09:02 AM
ZOD, la 12 May 2004, 10:05, a spus:
p-asta ai transhat-o deja ?!!!
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#230
Postat 21 May 2004 - 05:21 PM
Nimic nou pe frontul aripilor? Lasati ca sparg din nou ghiata numai sa-l mai necajesc un pic pe Marinero cu prostiile mele electrice....
Deci, dat fiind faptul ca am avut o pereche de cioturi de aripa taiate din ramasitele aripii monomotor cu 660 cu care am dat spectaculos de mama Terra, nu cu mult inainte de Rapa, plus un motor de 400 cu reductor si elice pe care am cumparat-o chiar la RR, m-a lovit muza creatiei in domeniul aripilor ELECTRICE din nou....
S-a nascut monstruletzul care a iesit putin peste greutatea asteptata, dat fiind faptul ca aripile au fost bine intarite cu baghete pentru modelul de baza, dar cu motorizarea amintita si suprafetzele de comanda bine supradimensionate, noaptea trecuta am creat....inca o aripa...al cincilea.... :)
Se comporta foarte bine chiar daca conditiiile de astazi nu au fost prea stralucite din cauza vantului puternic. Face tonouri pe orizontala de te ametzesti iar la un mic avant si pe verticala fara probleme.
Iata-l:
Fisiere atasate
-
100_2268_m.JPG (35.22K)
Number of downloads: 165
#231
Postat 21 May 2004 - 05:22 PM
Fisiere atasate
-
100_2280_m.JPG (12.72K)
Number of downloads: 160
#232
Postat 21 May 2004 - 06:26 PM
nu faci si pentru vanzare??? :)
#233
Postat 21 May 2004 - 09:02 PM
SILVIU66, la 21 May 2004, 18:26, a spus:
nu faci si pentru vanzare??? :D
Ia du-te tu la un zbor in acest weekend prin prejma. Te vei intalni pe-acolo cu mari mesteri faurari de-ale aripilor care te vor pune in tema si poate te vor si inzestra cu una! Parola este "zagi".... :)
Le-am tot construit in sperantza ca voi gasi ceva solutie de compromis pretz/performantze....culmea, o aripa e buna la panta, alta la zbor in termica, alta pentru acrobatii, alta la viteza si ultima pentru zbor in...4D... B)
Am sosit de cateva minute de la zbor, toata ziua a batut vantul puternic si am iesit acum spre seara la un test. Se comporta fantastic! Intri in tonouri si iesi maine fara sa ai emotii in schimb planeaza prost fara motor din cauza elicii fixe de dimensiuni mari. Astfel mai am inca un model bun la ceva....hehe
#234
Postat 21 May 2004 - 11:55 PM
joi a fost un fel de sarbatoare si la club a fost imbulzeala mare. Printre zburatori a aparut si unu cu o haripa. Chestie simpla de tot, polistiren si vero doua fishii de banda adeziva - gata! DAR interesanta era propulsia cu un motor Brushless din CD ROM. Regulatorul era ceva de genul Kontronic sau Schulze.
Zbura aripa asta in draci. Nu as fi crezut, cu toata ca citise-m aici pe forum despre folosirea acestor motoare.
Bine dar daca obiectul zburator nu miroase a benzina sau metanol .... sa va spuna Marinaru ! :)
CF4U
#235
Postat 22 May 2004 - 04:50 PM
Corsair4FU, la 21 May 2004, 23:55, a spus:
CF4U
Aha! Deci ti-e frica de gura lui de nu ai mai terminat haripa ceea bengoasa placata cu balsa.... :)
#236
Postat 22 May 2004 - 07:01 PM
Citeaza
poate totusi mai in amanunt...io's mai incepator :)
#237
Postat 22 May 2004 - 07:13 PM
P.S. Vroiam sa-mi cer scuze daca am uitat pe cineva din lista, Valteras, Men, etc...
Aceasta postare a fost editata de zozo: 22 May 2004 - 07:22 PM
#238
Postat 23 May 2004 - 12:36 AM
PENTRU UN INCEPATOR
1. Se recomanda o aripa cu motor sau fara?
2. Marimea conteaza? Care ar fi marimea ideala?
3. Care e dimensiunea suprafetelor de comanda si cum influienteaza ele comportamentul aripii?
4. Care e cursa si cum trebuie setata statia? Aici tb sa precizez ca as dori o incadrare in limitele lui FC16.
Parerea mea - sau ce am inteles eu de la cei pe care i-am intrebat:
1. Cu motor
2. Mai mare mai bine. Cat sa incapa in masina - 1300 mm
3. 40 la un capat si 60 spre exterior. Daca sunt mici ai suprafata portanta a aripii mai mica si iti trebuie o termica mai puternica
4. Cursa e scurta. +- 5-10 mm. Delta mixer(elevon) ELVN si Dual rate
Completari/explicatii?
Julius
#239
Postat 23 May 2004 - 01:31 AM
Culmea zboara tot pe unde zboara si LIBELULELE in sala va vine sa credeti?
JIMMY
Fisiere atasate
-
avion2.jpg (57.74K)
Number of downloads: 176
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#240
Postat 23 May 2004 - 08:02 PM
Juniorul defapt tocmai se urca in cabina...? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
@Julius
Depinde ce dorest defapt! Daca vrei sa tragi de sandou la shes sau ai o panta de deal disponibila la munte, poti sa te ocupi si de aripi fara motor. Daca planezi, ai nevoie de cursa mica, daca dai la panta trebuie cursa mare! Nu am folosit niciodata dual-rate la elevoane pentru ca poti controla finutz din comenzi iar daca efectuezi o figura acrobatica sa ai de unde trage! Pentru forma elevoanelor unii se jura pe cea simetrica altii pe asimetrica...este dupa gust...Cu motor? zbori cat te tine accu fara termica si vant, dar zbori unde si cand vrei, chiar si in sala de sport ( am zburat !). Dimensiunea aripii depinde de multe. Portbagaj, motorizare, performante...Am de 1500, de 1300 si de 1000 iar acum ma gandesc la ceva pe la 800 cu motor mare... :wacko: