Modelism - RHC Forum: Aripa ZAGI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Aripa ZAGI Cateva intrebari

#181 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2004 - 09:37 AM

Bei thrust-vectoring obsedatilor, bei! (ca sa nu zic "@ Mamutzel").

Ciecherap la lincul asta daca vreti sa vedeti o aripa cu thrust vectoring, daca sunteti in pana de motive de elucubratii constructiv-avangardisto-progresiste:

http://users2.ev1.ne...ad/zig_zagi.htm

Da' numa ca daca se ezicsta unii care face decat, nu insemneaza ca se si merita!

Acuma fara bascalie, e interesant.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#182 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 20 April 2004 - 11:40 AM

Fratzilor io asta as face cu berile voastre shi inca ceva......io am auzit ca a aparut furatura la decolare.....oare de ce valteras draga?asa ca link-ul asta nu face nici 0,00000000005 bani sa nu spun lei!!

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Mamutel: 20 April 2004 - 07:11 PM

0

#183 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 20 April 2004 - 11:48 AM

shi alta vedere

Fisiere atasate


0

#184 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2004 - 01:55 PM

@Mamutel
Esti un creator de chestii care mai de care mai interesante, dar ia (te rog) in calcul:
1.nu avem tren-cum faci sa ateriezi chestia aia cu deriva de jos?
2.daca punem tren fix, constructia se complica si se ingreuneaza; daca-l punem escamotabil, mai apare inca un servo, inca niste grame, etc
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#185 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 20 April 2004 - 02:04 PM

la asta tre sa va ganditzi voi fratzilor, ca io nu am experientza la sarme!
cred ca am descris cam cum am putut io mai bine constr ulicei intb ieftine asa ca ducetzi-va in Zona 51 sa va lamuritzi de ce nu sunt asa plecat cu pluta cand vb de elici intb

Fisiere atasate


0

#186 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 20 April 2004 - 10:23 PM

era sa uit ....in leg cu trenu ala.... in ampenaje se baga tije shi daca nu folositzi rotzi prelungitzi tijele shi indoitzile in spate iar daca vretzi ceva mai compex... schiuri frate ca la X-15

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Mamutel: 20 April 2004 - 11:46 PM

0

#187 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 20 April 2004 - 11:15 PM

Io ti-am mai spus, la noi pilotul nu e in model, e pe iarba! Dai de pamant cu modelul mult mai usor ca ala 1:1, desi nici cu alea nu mi-e rusine. Pare prea firava constructia. Materialele daca sunt usoare sunt fragile, daca sunt rezistente sunt scumpe. Tijele sunt grele, modelul trebuie echilibrat, asta inseamna alta greutate in bot, se mai adauge putin de la tub, putin de ici putin de colo si bietul motor electric abia mai face fata, daca mai face! Ca sa nu se infunde in iarba rotile trebuiesc mari, rezistenta la inaintare, greutate mare si aceeasi problema.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#188 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2004 - 09:39 AM

bai, sa fiu sincer, nici nu m-am gandit cum a gandit Mamutelu'. pe de alta parte, bitex are perfecta dreptate, dar in toata ecuatia asta trebuie gasit un compromis; o sa vedeti ca ajungem la tunsu' ierbii, ca CF4U, ca sa avem roti mai mici...
In rest, Mamu', pe bune ideea e geniala; mai gandim si mai discutam.
Ai o idee de centraj pentru harabaia aia desenata de tine (ultima poza)?
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#189 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 21 April 2004 - 10:05 AM

Am vazut pe net o secventa de aterizare, pe covor de cauciuc, in mijlocul campului. M-am mirat ca aveau acea banda de cauciuc si ca o nimereau la aterizare! Nu cred ca era mai lata de 1m si lunga de 10m. Presupun ca dupa zbor se demonteaza, se strange si se pune la pastrare pentru urmatorul.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#190 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 21 April 2004 - 10:06 AM

...o bucata de linoleum...am vazut eu la campionatul national de la Gherla, cu cativa ani in urma! Dar asta era valabil doar la decolare!!!!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 21 April 2004 - 10:07 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#191 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 21 April 2004 - 10:13 AM

E drept ca in secventa aia se vede ca ce au ei e prea scurt, dar e mult mai bine decat deloc. Si cred ca nu se vede in secventa aia ca e si prea ingust. Presupun!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#192 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 21 April 2004 - 10:37 AM

S-ar putea sa mearga si cu plasa din fibra folosita la tencuieli cu ochiuri de fo 5mm. in Metro un sul de 1x10m costa cam 200.000. Are avantajul ca este foarte usoara la transport, dar dezavantajul ca trebuie ancorata.
0

#193 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 21 April 2004 - 10:52 PM

Pentru maestri aripisti o intrebare intrebatoare cum influentzeaza cota H din desen evolutzia aripii

Fisiere atasate


Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#194 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 21 April 2004 - 11:33 PM

Se accepta o incercare de raspuns de la un automodelist (captive)?
Cred ca indicat este ca H sa fie cat mai mica. Cu cat este mai mare cu atat se creeaza un moment care tinde sa rastoarne (aduce in picaj) aripa. Cred ca efectul se poate compensa prin reglarea eleroanelor (daca asa se numesc ca nu-s sigur si la fel de nesigur, cu acel potentiometru de trimare sau mânareala la tijele de comanda) sau a unghiul arborelui motorului.
Cat de aproape de raspunsul corect sunt?

Aceasta postare a fost editata de bitex: 21 April 2004 - 11:35 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#195 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2004 - 12:07 AM

Esti, intr-adevar, aproape!
Asa e...
Doar ca reglajul din eleroane nu e indicat. duce la marirea rezistentei la inaintare => viteza mai mica => lipsa control si alte impedimente de zbor. Se compenseaza din unghiul axului motorului

Stima si consideratia
Men
0

#196 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 22 April 2004 - 12:33 AM

Si eu tot cu varianta a doua votez doar ca am scris-o dupa aia cu eleroanele si n-am mai modificat ordinea.
In cazul asta exista tendinta de "aspiratie" a aerului de pe extrados, deci o viteza mai mare a acestuia pe suprafata si obtinerea unei portante suplimentare? Asta poate compenseaza partial momentul de care ziceam anterior? Mai e ca atunci cand elicea e situata in fata aripii, deasupra ei?
Cred ca e o intrebare cu smecherie?
Old-boy sper sa dai si raspunsul pe care-l asteptai, ca presimt ca e ceva interesant.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#197 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 22 April 2004 - 10:05 AM

old-boi vrei sa faci un hidro?
0

#198 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2004 - 10:55 AM

Mamutel, la 22 Apr 2004, 11:05, a spus:

old-boi vrei sa faci un hidro?

nu cred, dar asa vin aripile de la unul din producatori, parea (pe vremea aia) mai usor de produs asa, dar are si dezavantaje, dupa cum se vede. old Boy, incearca sa montezi motoru' cat mai aproape de coarda profilului si cat mai paralel cu el, ca sa nu-ti apara momente nedorite.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#199 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 22 April 2004 - 11:53 AM

io nu m-as apuca de hidroavioane de ale ca nu le vad rostul....picioare rigide grele....risipa sg lucru bun ...momente mici la schimb alfa!
0

#200 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 22 April 2004 - 07:58 PM

am fost la primul zbor cu aripa .
Se intampla ceva neasteptat . La acelasi motor , un pack nou incarcat frumos si bine , cu mai putine grame zboara mai incet . E un fel de slow fly . Nu stiu ce se intampla . ...
Trebuie totusi sa mai pun odata eleroanele ca sunt cam dezaxate .
DT
0

#201 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 22 April 2004 - 10:13 PM

Citeaza

Pentru maestri aripisti o intrebare intrebatoare cum influentzeaza cota H din desen evolutzia aripii


daca citesti atent este vorba despre o aripa. din aia din care vrei sa faci tu. numai ca asta are servomecanisme pe ea si nu seringi de insulina din alea mici. si culmea ca si zboara. te rog sa ma crezi. am vazuto la zbor :D

ok. respect
red guy

Aceasta postare a fost editata de ReD: 22 April 2004 - 10:18 PM

come to the dark side. we have cookies!
0

#202 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 23 April 2004 - 10:06 AM

daca shi astea zboara....http://www.titanic-airlines.de/frameset.htm
pt Red....."life is full of accidents,evolution is one of them" ....se aplica minunat .....
trage cu ochiu' aici http://members.cox.n...el_WIG.html#top

Aceasta postare a fost editata de Mamutel: 23 April 2004 - 10:28 AM

0

#203 Useril este offline   grig 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 24-March 02

Postat 23 April 2004 - 10:47 AM

[QUOTE]am fost la primul zbor cu aripa .
Se intampla ceva neasteptat . La acelasi motor , un pack nou incarcat frumos si bine , cu mai putine grame zboara mai incet . E un fel de slow fly . Nu stiu ce se intampla . ...
Trebuie totusi sa mai pun odata eleroanele ca sunt cam dezaxate .

poate ma lasi sa vad si eu ce ai facut pe acolo sa rezolvam problema...in mod normal ..nu tre sa se intample asa...dar cine stie ce ciudatenie mai descoperim...
hai sambata la un camp s-o studiem un pic...
sta in zbor pe spate?...se angajeaza in limita de viteza?...verifica asta si suna-ma...banuiesc eu ceva dar tre sa fim siguri...
bafta...
0

#204 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2004 - 04:25 PM

vezi cum e profilu' la asta fata de ailalta.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#205 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 23 April 2004 - 04:43 PM

Aia era foarte groasa si flexibila . Asta e subtire si tare .
DT
0

#206 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2004 - 04:53 PM

atunci, ce acumulatori noi zici ca ai pus? (bowgdanele, please, back off!)
ca poate nu sint "rodati", poate au alta capacitate de a debita curenti momentani mari (sau mai mici?) ?
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 26 April 2004 - 04:11 AM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#207 Useril este offline   droopy 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 06-May 03

Postat 25 April 2004 - 11:24 PM

Feina aripa, cam ce dimensiuni ar avea?
Un nebun lanseaza un aeromodel,
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
0

#208 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 26 April 2004 - 08:37 AM

Rezolvat problema cu viteza cam 80 %.
Indreptat aripa ca era torsionata aiurea de la scotch . Am ridicat un pic motorul ca era cam jos , si am repus un eleron care era cam prost pus . Acum avem si ceva viteza .

Aripa are 1,31 m . Profilul nu il stiu ca l-a taiat Domn Profesor .

Parerera mea e ca ii trebuie motor mai mare (acum e pe ea 400 Kontronik 6 v ) . Acel 480 BB HS pe care l-am mai vazut pe aici si atunci parasim sfera Slow Fly si intram in Fun Fly .
DT
0

#209 Useril este offline   Speedy007 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 155
  • Inregistrat: 14-July 03

Postat 26 April 2004 - 06:03 PM

Urmaresc subiectul acesta de ceva timp incat m-a convins sa bag bani la pusculita sa-mi iau una sau mai bine, zic eu, sa-mi fac una. Marinare tre` sa vorbim... :) :D . Am gasit un site bunicel... Pe acest site gasiti mai tot ce va trebuie pentru constructia aripii respective. Mie unu mi s-a parut foarte intresant How to build a flying wing !
0

#210 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 11 May 2004 - 08:25 AM

P'aia rosie am rupt-o in ultima zi la RR . De fapt ii era promisa ca zbura prea incet si ca atare nu a mai reusit sa treaca peste firele alea de telegraf . Asa ca am facut alta .

Fisiere atasate


DT
0

Arata acest topic


  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

76 useri citesc topicul
0 membri, 76 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro