filme si poze aeriene
#212
Postat 07 June 2009 - 07:04 AM
Rog un moderator sa mute de la #208 intr-un topic separat, tot in FPV
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 07 June 2009 - 07:05 AM
#214
Postat 07 June 2009 - 09:29 AM
@Renatoa, imi puteti pune mai multe poze cu montajul servomecanismului pe camera sa vad exact prinderea lui pe acel lemn de balsa(poza din mai multe unghiuri) si eventual o poza cum sta camera cu totul in aeromodelul dumneavoastra? Multumesc!
2.Multiplex Gemini
Think. Feel. Drive
#215
Postat 07 June 2009 - 10:07 AM
Totul e cat de plat este aparatul tau in partea superioara. Si sa reglezi cursa servo astfel incat la maxim bratul sa nu apese pe buton mai mult decat e nevoie.
Un rafinament in plus ar fi adaugarea unui manson de cauciuc pe bratul servo-ului sa nu lase urme pe declansatorul aparatului, daca este lucios si se zgaraie usor.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 07 June 2009 - 10:15 AM
#217
Postat 07 June 2009 - 10:24 AM
Descriere:
Greutate (g):150,
Dimensiuni (W x D x H mm):94. 1 x 51. 1 x 24. 2
Acuma, nu stiu ce sa zic daca sa ma risc sa o montez pe EZ, ca ce-i drept am o oarecare teama, mi-e frica sa nu il ingeunez prea tare, dati-mi si mie un sfat daca ma duce cu atata greutate sau nu.
-motorizare permax 400 6 volti
-baterie li-po 2s 7.4 volti 2000mAh
greutate totala aeromodel(fara camera)= 570 grame
greutate totala aeromodel(+camera)=720 grame
E capabil sa duca atata?
In cazul in care poate duce greutatea asta? CUm trebuie centrare toate componentele??
-stiu ca aparatu` foto in bag in canopy cat se poate langa aripa (pe verticala)
-iar bateria? o trag si pe ea cat se poate de aproape fata de camera? sau trebuie montata altundeva..
Aceasta postare a fost editata de Brandy_Tdi: 07 June 2009 - 10:27 AM
2.Multiplex Gemini
Think. Feel. Drive
#219
Postat 07 June 2009 - 01:24 PM
Chiar ieri am scris de un "caz" asemanator care a crezut ca poate face 3D de abia intrat in domeniu si rezultatul...
Fa avionul intai, invata sa il zbori cum trebuie singur, dupa care ia o "caramida" si ciopleste din ea o "camera" si zboara si cu ea, si de abia atunci vezi cum e, poate sa iti spuna tot forumul ca se poate, tot nu va fi la fel ca experienta personala...
Serios, te ocupi de aspecte care cei care le-au facut pe aici le-au abordat dupa multe luni de zbor si tot cred ca la primul zbor cu camera montata nu cred ca se simteau prea confortabil...
#221
Postat 07 June 2009 - 10:49 PM
Aceasta postare a fost editata de dramida: 07 June 2009 - 10:52 PM
#222
Postat 08 June 2009 - 09:41 AM
Nu puteai sa faci testul cu o caramida inainte ? sau sa intrebi, toata lumea de aici ti-ar fi zis ca nu il va duce.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 08 June 2009 - 09:41 AM
#223
Postat 08 June 2009 - 10:46 AM
renatoa, la Jun 8 2009, 10:41 AM, a spus:
Nu puteai sa faci testul cu o caramida inainte ? sau sa intrebi, toata lumea de aici ti-ar fi zis ca nu il va duce.
Pai si in cazul meu s-au alterat calitatile de zbor - din planor a ajuns bombardier. Daca vorbim de cifre , al meu are 1400g acum dar stiu ca fpv-leif zboara cu unul de 1600g , monomotor . Deh 6000mah atarna greu . Dar pe bune ca n-as incerca din prima cu o camera atat de grea .
Dramida vezi ca au aiptek-uri la conectica.ro ,ieftine . Mi-am luat si eu una AHD300+ cu vre-o 520 ron si au AHDC100 cu 319
#224
Postat 08 June 2009 - 11:04 AM
Ahernar, la Jun 8 2009, 11:46 AM, a spus:
Dar nu motorizat cu 2408-21 ;)
Daca ar fi avut motorul de Junior, cu tractiune de 1500gr, cu elice 11*6 in fata, nu pe pilon, mai mergea.
Ahernar, la Jun 8 2009, 11:46 AM, a spus:
De pe site eu vad ca nu este modelul cu +, ci AHD300 simplu, care nu are 60fps la 1280*720
#225
Postat 08 June 2009 - 12:35 PM
renatoa, la Jun 8 2009, 12:04 PM, a spus:
Daca ar fi avut motorul de Junior, cu tractiune de 1500gr, cu elice 11*6 in fata, nu pe pilon, mai mergea.
De pe site eu vad ca nu este modelul cu +, ci AHD300 simplu, care nu are 60fps la 1280*720
Motorul in cauza este asta :
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...hless_Outrunner
si e mai slab decat 2408-12 -( 13A la max eff vs 23 A la max eff ) , daca astia nu zic baliverne .
http://www.hobbytecmodel.com/index.php?mai...roducts_id=1847
Camera pe care am cumparat-o este cu plus , au gresit ei pe site , de altfel este IDENTICA cu cea veche (minus ceva stickere) . Sper sa aiba o soarta diferita :D
Lasa ca week-end-ul care vine am sa fac niste teste sa vad daca animalul meu poate zbura cu trei acumulatori (6800mah) .E doar de test , ca mai mult de 44oo nu o sa am nevoie in utilizarea standard .
#226
Postat 08 June 2009 - 03:53 PM
Ahernar, la Jun 8 2009, 12:35 PM, a spus:
Testul se amana , nu are rost , am reusit sa pun 2x2200 in interiorul fuselajului asa ca ideea cu 2x2200 sub aripi si unul in fuselaj ramane suspendata .
Oricum cu 4400mah am "combustibil" pt 10 km (dus intors) in regim neeconomic ,mai mult decat e nevoie .
#228
Postat 09 June 2009 - 03:49 PM
Brandy_Tdi, la Jun 7 2009, 11:24 AM, a spus:
Descriere:
Greutate (g):150,
Dimensiuni (W x D x H mm):94. 1 x 51. 1 x 24. 2
Acuma, nu stiu ce sa zic daca sa ma risc sa o montez pe EZ, ca ce-i drept am o oarecare teama, mi-e frica sa nu il ingeunez prea tare, dati-mi si mie un sfat daca ma duce cu atata greutate sau nu.
-motorizare permax 400 6 volti
-baterie li-po 2s 7.4 volti 2000mAh
greutate totala aeromodel(fara camera)= 570 grame
greutate totala aeromodel(+camera)=720 grame
E capabil sa duca atata?
Cu motorizarea pe care o ai destul de greu duce 200g . Eu am pus pe al meu 200g dar aveam un motor permax la 7.2v si un pac lipo 11.1 V 1800mAh. Mai bine schimba-i motorul cu un Brushless .
#229
Postat 09 June 2009 - 03:53 PM
renatoa, la Jun 8 2009, 12:04 PM, a spus:
Daca ar fi avut motorul de Junior, cu tractiune de 1500gr, cu elice 11*6 in fata, nu pe pilon, mai mergea.
esti actionar la Graupner .mai spart :rolleyes: cu cita reclama i-i faci.
Chiar zboara avionul ala cu motor ce trage 1kilogram si jumatate?
Aceasta postare a fost editata de Laur73: 09 June 2009 - 03:54 PM
#230
Postat 09 June 2009 - 04:32 PM
Asta e motorul din kit-ul de baza Junior:
http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI...amp;language=en
Recommended propellers Order No. 11 x 6" 2 LiPo
All-up weight approx. 750 - 1500 g
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 09 June 2009 - 04:33 PM
#231
Postat 09 June 2009 - 05:22 PM
Indiferent daca filmezi HD sau SD, inainte de toate trebuie sa ai o miscare a camerei lina si sa pastrezi paralelismul cu orizontul pe filmare. V-ati gandit la un sistem de prindere a camerei cu doua grade de libertate (sau chiar trei) stabilizat cu giroscop montat pe un planor? Ceva gen pan&tilt comandat prin joystick si stabilizat in plan cu giroscop care sa contracareze miscarile roll&pitch ale modelului.
Binenteles si motoplanorul trebuie sa fie stabilizat in plan orizontal cu un copilot pentru rezultate mai bune.
Ideal ar fi ca modelul sa se invarta usor in cercuri largi pastrand altitudinea in mod autonom (GPS required) in timp ce operatorul se poate concentra pe orientarea camerei video, nu pe pilotarea modelului.
Am folosit un citat din Dramida
M-am inselat cind am crezut ca o sa vad fotografii facute de un fotograf profesionist cu anumite standarde.Pina acum nu am vazut decit un aparat foto lipit cu banda ,si citeva fotografii timide neclare realizate parca cu telefonul mobil .eu am inceput sa fotografiez anul trecut cu un aparat Pentax Optio S5i de 5 megapixeli si au aparut pozele astea
alte poze
alte poze
#233
Postat 09 June 2009 - 05:31 PM
renatoa, la Jun 9 2009, 05:32 PM, a spus:
Asta e motorul din kit-ul de baza Junior:
http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI...amp;language=en
Recommended propellers Order No. 11 x 6" 2 LiPo
All-up weight approx. 750 - 1500 g
iar acum domule Renatoa nu stiu ce liniute puse aiurea vezi . singurele liniute cred ca sunt alea care i-ti ramin in cap atunci cind dai sfaturi de 2---lei .sfaturi si exemple cautate pe net , din surse netestate si pe care uni mai creduli le iau de bune.ma bucur foarte mult ca nu te-am cunoscut cind am inceput sa frecventez acest forum pentru ca chiar te credeam
#235
Postat 09 June 2009 - 05:50 PM
renatoa, la Jun 9 2009, 06:37 PM, a spus:
Cu camera cu care faci imaginile astea asa frumoase te-am pacalit totusi... :rolleyes:
Aparatul foto l-am luat la recomandarea unui expert in domeniu http://www.helifreak...ad.php?t=116930 ,
aici ai nimerit-o si tu :) . dar asta nu ma face sa nu te rog inca o data ;Inceteza cu recomandarile luate de aiurea si neverificate de tine personal; Multumesc
#236
Postat 09 June 2009 - 06:13 PM
Care este problema cu motorul de la Junior ? Il am, trage 1200 grame in momentul asta, fisa producatorului ai vazut-o. Altceva ?
Iar partea cu neverificat personal, cred ca va trebui sa o bagi in regulament, iar daca reusesti, felicitari, vei reduce activitatea forumului la sfert.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 09 June 2009 - 06:16 PM
#237
Postat 09 June 2009 - 06:22 PM
renatoa, la Jun 9 2009, 07:13 PM, a spus:
Sa-mi fie cu banat dar parca as prefera activitate redusa la un sfert dar cu calitatea crescuta a fiecarui mesaj :rolleyes:
#239
Postat 10 June 2009 - 11:07 AM
dramida, la Jun 10 2009, 12:05 AM, a spus:
Azi am zburat in spate la Auchan cu Dl Andrei Rosca si Dragos alias Brandy_TDI.
Inca un apus de 9 iunie 2009 pe cerul Bucurestiului
sunset_3_small.jpg
Bravo ,au inceput sa semene a poze ,cred ca ar trebuie sa incerci cu un aparat mai performant.
Aceasta postare a fost editata de Laur73: 10 June 2009 - 11:08 AM
#240
Postat 10 June 2009 - 11:29 AM
acum, ca tot sinteti "calzi" de la discutia cu "duce sau nu duce nu's cite grame", vin si eu cu o intrebare.
am in lucru un bimotor de 2m anvergura care, asa cum merg lucrurile, va ajunge la 2500...2700g echipat doar de zbor.
restul de acareturi vor ajunge undeva la 300g asadar, in total undeva spre 3Kg.
am de gind sa-l echipez cu doua brushless uri cu 1200g tractiune fiecare.
mai sus creste si pretul, cresc si acumulatorii si cred ca mai mult pierd decit cistig.
voi ce ziceti?
bafta,
bizu
PS. misto ca la caramida ma gindisem si eu pentru probe....
Aceasta postare a fost editata de bizu: 10 June 2009 - 11:30 AM