Modelism - RHC Forum: Aeromodele pentru fotografie aeriana - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

Aeromodele pentru fotografie aeriana

#1 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 06 June 2008 - 09:05 PM

Salutare tuturor !

Dupa cateva fotografii facute cu aparatul foto prins cu banda adeziva de model, cred ca majoritatea dintre zburatorii care continua in directia foto ,ar vrea mai mult,...eventual un model specializat.
Iata ce am vrut eu de la modelul meu :
- sa fie usor transportabil pe bancheta din spate sau portbagajul unui autoturism.( il "zvarli in spate" si il tii in masina,... sa fie acolo cand apare ocazia sa mai faci niste fotografii )
- sa aterizeze fara probleme in spatiul liber pe care il gasesti acolo unde vrei sa faci fotografii ( de obicei marginea drumului sau o fasie de iarba intr-un spatiu verde..etc).
- sa fie cat mai usor....in momentul in care ai trecut de 1000- 1100g, aterizarile dure inseamna eforturi prea mari pentru un model cu structura clasica sau foam.
- sa fie relativ ieftin ...sa nu plangi dupa el ! Sansele de a il farama sau de al pierde sant foarte mari cand zbori si aterizezi pe oriunde te apuca pofta de fotografiii !

..Ce a iesit pana acum :
My Webpage

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 06 June 2008 - 09:16 PM

0

#2 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 06 June 2008 - 09:22 PM

Modelul cu pricina:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-41-1212780154.jpg

0

#3 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 06 June 2008 - 09:24 PM

Si inca...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-41-1212780264.jpg

0

#4 Useril este offline   rent_rc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 91
  • Inregistrat: 25-September 07

Postat 06 June 2008 - 09:45 PM

foarte frumos, dar cand va trebui sa faci profesional, inevitabil modelul o sa sara de 1,5 kg, orice ai face.
asta pentru ca ai nevoie de transmisie video la sol , ca sa stii ce fotografiezi, cum sa prinzi unghiul bun, etc
iti trebuie un avion cu anvergura mai mare, pentru ca este mai stabil, si zboara/planeaza cu viteza mai mica.
eu folosesc un cularis modificat special, cu camera foto(i-am scos lcd-ul si carcasa, am mutat placa de electronica in spatele senzorului, astfel l-am adus la un volum mai mic si am scapat de 50g) orientabila pe 2 axe, aparatu se declanseaza din statie electronic, are un releu pus pe butonul de facut poza.
succes

Aceasta postare a fost editata de rent_rc: 06 June 2008 - 09:47 PM

0

#5 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 06 June 2008 - 10:06 PM

@farmfly, nu am inteles din fotografii unde ai montat aparatul foto. nu se vede niciun servo pt actionarea lui. poti fi mai explicit?
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#6 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 07 June 2008 - 04:28 AM

fulgerica, la 6 Jun 2008, 22:06, a spus:

@farmfly, nu am inteles din fotografii unde ai montat aparatul foto. nu se vede niciun servo pt actionarea lui. poti fi mai explicit?



Aparatul intra in locasul din fata. Servoul pentru declansare este ingropat si lipit pe pozitie. Aparatul foto intra si iese ca din cutie, fara sa fie nevoie sa conectezi sau sa deconectezi sistemul de declansare.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-41-1212805705.jpg

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 07 June 2008 - 04:59 AM

0

#7 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 07 June 2008 - 04:58 AM

rent_rc, la 6 Jun 2008, 21:45, a spus:

foarte frumos, dar cand va trebui sa faci profesional, inevitabil modelul o sa sara de 1,5 kg, orice ai face.
asta pentru ca ai nevoie de transmisie video la sol , ca sa stii ce fotografiezi, cum sa prinzi unghiul bun, etc
iti trebuie un avion cu anvergura mai mare, pentru ca este mai stabil, si zboara/planeaza cu viteza mai mica.
eu folosesc un cularis modificat special, cu camera foto(i-am scos lcd-ul si carcasa, am mutat placa de electronica in spatele senzorului, astfel l-am adus la un volum mai mic si am scapat de 50g) orientabila pe 2 axe, aparatu se declanseaza din statie electronic, are un releu pus pe butonul de facut poza.
succes

Intradevar, cu f.p.v. se trece la un alt nivel !!! Am luat lectii uitandu-ma la postarile tale ! Astept lansarea comerciala, ...poate bugetul de zbor o sa spuna DA pentru unul din sistemele tale !

M-am gandit si eu sa scot carcasa ,lcd-ul si....acumulatorii ! Ai solutia ca sa alimentezi aparatul foto din bateria de zbor ?
Eu nu am gasit nici un electronist in zona mea (mai mult sau mai putin zburator )care sa ma ajute la modificari de genul asta !

Interesant.....electronistul zburator foloseste cu mici modificari ce avion gaseste mai apropiat de nevoile de zbor si adauga,modifica electronica la greu, iar mecanicul zburator, nu se atinge de electronica, in schimb calculeaza si construieste avionul ca sa serveasca cat mai bine electronica pe care o are !

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 07 June 2008 - 05:15 AM

0

#8 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 07 June 2008 - 05:34 AM

rent_rc, la 6 Jun 2008, 21:45, a spus:

foarte frumos, dar cand va trebui sa faci profesional, inevitabil modelul o sa sara de 1,5 kg, orice ai face.
....
iti trebuie un avion cu anvergura mai mare, pentru ca este mai stabil, si zboara/planeaza cu viteza mai mica.
.....

Acum sant la o anvergura de 150 cm, 42 dm^2 si o incarcare de 23 g / dm^2. Ca sa duca 1600 g la aceeasi incarcare trebuie sa urc pana la 70 dm^2 . Asta inseamna doar 180 cm anvergura. Desfacut, ar rezulta doua semiaripi de 90 cm, care sant cat se poate de transportabile ! Cu fibra de sticla si ceva carbon in aripa, pot pastra stilul aterizarilor relaxate pe care le fac acum !

Asta este unul din marele avantaje ale unui "blended body wing" :suprafata portanta mare fara sa implice anvergura mare. Cu sectiuni de aripa bine alese obtii caracteristici bune de planare si viteza atat cat sa se tina bine intr-un vant moderat. Singurul dezavantaj pe care l-am observat la modelul de fata este ca se angajeaza la varfurile aripii ( tip stall) destul de usor la viteze mici. Dar, dupa ce i-am invatat naravul mi se pare un pret acceptabil pentru planarea excelenta pe care o are. Pentru urmatorul model, o sa modific putin unghiul de incidenta la varf si cred ca o sa fie bine !

In locurile unde am zburat pentru foto mi-ar fi greu sa gasesc loc de aterizare pentru ceva de dimensiunile Cularis-ului. As fi extrem de nervos la aterizare si probabil in multe cazuri as renunta sa zbor.

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 07 June 2008 - 06:04 AM

0

#9 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 07 June 2008 - 06:25 PM

cu planoarele trebuie sa fi calm si stapan de sine ...fara nervi ....stai relax .

aeromodelismul este pt relaxare nu pt stres .......posibil si invers ! :o

bravo pentru fotografi ..sunt reusite ,,,cu ce camera le-ai facut?...

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 07 June 2008 - 06:27 PM

ADOR VITEZA!!!
0

#10 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 07 June 2008 - 06:45 PM

TUROK, la 7 Jun 2008, 18:25, a spus:

bravo pentru fotografi ..sunt reusite ,,,cu ce camera le-ai facut?...

Multumesc pentru aprecieri si incurajari !

Panasonic LS 60
0

#11 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 09 June 2008 - 08:25 AM

farm fly, la 6 Jun 2008, 22:05, a spus:

Salutare tuturor !


  ..Ce a iesit pana acum :
My Webpage

Salut!

Ce autonomie de zbor obtii cu aripa respectiva? Scrie-ne cate ceva despre setup-ul ei daca nu este secret (motor, regulator, acumulator etc.).

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 09 June 2008 - 08:25 AM

0

#12 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 09 June 2008 - 11:25 AM

Sincer, nu am avut niciodata rabdare ca la un singur zbor sa trag pana se inmoaie bateria. Practic , cu o baterie incarcata fac doua zboruri cam de 10-12 minute. La al treilea zbor, pentru siguranta, daca am camp deschis, vant moderat, mai lansez o data, daca nu, o descarc pe incarcator.

Motorul este un Roxxi 2834/12 , regulatorul este un Hi- Model Proff. de 18 A iar acc este de 11.1 V, 1800mah/20C. M-am straduit sa tin curentul la jumatate din capacitatea bateriei !

Desi regulatoarele de la Hi-Model, cand sant setate cu frana off , cu mansa la zero invart motorul atat cat elicea sa nu devina frana, as vrea sa testez aripa si cu o elice plianta !

Iata ce a iesit ieri , la un singur zbor:

http://picasaweb.google.com/bujora/BRAILAC...TORIC8IUNIE2008
0

#13 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 09 June 2008 - 08:56 PM

Iata predecesorii modelului prezentat inainte:

O mentiune speciala pentru canard care la 100cm anvergura aripii, 21 dm
^2 si 650 g fara aparat foto este un zburator nemaipomenit !

Clasicul twin boom este un S.T.O.L. cu eleroane si flapsuri dar care nu a reusit sa ma convinga sa pastrez acest setup.

Prima mea aripa zburatoare : aripile de la Monty si un fuselaj adaptat pentru camera foto.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-41-1213037798.jpg

0

#14 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 08 August 2008 - 06:38 AM

Salut tetea,

"Sincer sa fiu nu am zburat niciodata asa ceva, dar vreau sa-mi fac una (doua... trei pana invat sa zboar) tocmai pentru scopul fotografiei (sau filmelor) aeriene- pe mine ma intereseaza deocamdata fotogrfia.... Acuma zbor un EG pe care-l iubesc sincer dar am nevoie de aterizari scurte si precise, pe care din pacate nu prea le pot face cu el,indiferent ca-i dau flaps sau spoiler.... vine ca nebunul shi are nevoie de pista de aterizarenu gluma. In concluzie, ca sa nu apuc sa reinventez roata...poti sa-mi trimiti shi mie planurile tale....."

Cateva precizari in legatura cu aripile zburatoare, atat cat am apucat eu sa invat pana acum :

-aterizarile scurte si precise nu sant " in dotarea" aripilor zburatoare. Chiar daca le proiectezi pentru viteze de zbor mai mici, nu poti sa folosesti flaperon la aterizare ( nu ai momentul dat de stab. orizontal ). Am vazut spoilere la niste aripi de performanta dar de dimensiuni mari !

In schimb, cu o aripa bine facuta si invelita ( scotch sau folie ), poti sa faci aterizari fortate in voie ! Cand dai cu ea de pamant sau tufisuri, (in limite rezonabile !) nu se intampla nimic. Lipsa fuselajului, ampenajelor, motorul amplasat in spate elimina cam toate neajunsurile unui model clasic.

La fel de bine, aripile se preteaza la prinsul cu mana la aterizare. Cu putin antrenament si o greutate a aripii pana la 1kg poti sa prinzi modelul din zbor.

Deci se pot face aterizari scurte dar ... neortodoxe !

Revenind la modelul meu, camera foto, acc, si in general toate componenetele sensibile sant protejate in interior. Nu am avut nici un fel de stricaciuni pana acum si pot sa spun ca aterizari domoale nu prea a vazut !!!!
Aripa nu are nici un fel de tuburi, bare de ranforsare a aripilor. Avand profilul foarte gros la mijloc, materialul de acoperire ( in cazul meu scotch) confera o rezistenta mecanica foarte buna ansamblului.
Elevoanele si stabilizatoarele verticale din coroplast sant aprope indestructibile. Detaliu pentru elevoane: poate ca unii nu o sa fie de acord cu ce fac eu dar ....pentru a proteja servo nu asigur bratul servo cu surubul din dotare ci doar il fixez pe ax.Cand se intampla ceva mai dur la aterizare, bratele sar din servo si nu se rupe nimic. Pana acum nu a iesit vreun brat din servo in timpul zborului.

Singurul neajuns al acestei aripi este faptul ca se angajeaza la varfuri (tip stall) destul de violent. Totusi , eu folosesc acest dezavantaj pentru intoarceri bruste ( cu frana de mana trasa ). Pentru cei care doresc sa pastreze aceasta caracterisitica, unghiul de rasucire al aripii este de 0 grade. Pentru cei care vor sa scape de el, recomand un unghi de aprox 2 grade.

Profilul de mijloc este un FAUVEL 17% iar incepand cu a doua sectiune este ZAGI 12% ( sursa mea pentru profile este..."PROFILI II" al lui Stefano Duranti )

Am incercat sa incarc planurile cad ( .dwg ) dar am primit urmatorul mesaj : "Upload failed. You are not permitted to upload this type of file". Pe o foaie printata si apoi scanata,( fotografiata) nu cred ca se vede mare lucru.
Intrebare: ai unde sa deschizi un fisier .dwg ? Daca nu probabil ca o foaie printata trimisa prin posta ar fi singura solutie!

Sper sa iti fie de folos informatiile de mai sus !

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 08 August 2008 - 06:50 AM

0

#15 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 08 August 2008 - 09:25 AM

Salut,
Multumesc pentru sfaturi. Planuri in format dwg. pot sa le vizualizez shi sa le printez fara nicio problema.
Ti-am trimis pe MI adresa mea de e-mail, in caz ca fisierul cu planul este prea mare.
Toate cele bune
0

#16 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 12 August 2008 - 08:13 PM

Iata continuarea infaptuirilor aero-foto:

Aceasta noua aripa are un profil cu moment si portanta mai mare (NACA 6413). Ideea era sa adaug stabilizatorul orizontal care sa compenseze momentul aripii si eventual sa imi permita folosirea flapsurilor pentru aterizari mai scurte.
Ideea functioneaza, mai putin partea cu flapsuri ! Cand dau comanda de flaperon, aripa intra intr-un picaj aproape de 90 grade cu tot stabilizatorul orizontal la maxim !!
Pe ansamblu, influenta stabilizatorului, care trebuie pozitionat undeva la 18 grade pentru zbor orizontal, este totusi nefasta. Aripa zboara cam cum merge o masina cu frana de mana trasa !!
Concluzia: o sa caut alta solutie pentru aterizari mai scurte !

Partea pe care probabil o sa o pastrez este modalitatea noua de amplasare a camerei foto: in cilindrul din fata. Cilindrul se roteste in jurul axei proprii permitand obtinerea diferitelor unghiuri de fotografiere.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1020767.JPG
  • Imagine atasata: P1020769.JPG

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 12 August 2008 - 08:20 PM

0

#17 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 17 September 2008 - 05:49 PM

Tandem "SUNNY"

Modelul este inspirat de ultrausorul SUNNY :http://www.ultralightflyer.com/sunnyultralight-aircraftvideo.html

Anvergura 1m
Greutate 800 g
Suprafata portanta 41 dm2
Motor Roxxi 2827-34
Acc- 3- 1800

Astazi am facut primul zbor.

Prima problema a fost la unghiul motorului. A fost in jos si l-am adus undeva la foarte putin in jos ( cam 1- 1.5 grade). La unghiul asta la turatie mare nu mai are tendinta sa traga in jos.

A doua problema e mai complexa si inca nu am gasit o explicatie la ce se intampla:

- la curse mici de elevon, modelul raspunde relativ bine la comenzi.
- cand dau cursa mai mare, modelul se rasuceste si pune botul in jos.

La avionul mare exista niste carme in zonele care unesc varfurile aripilor. Am gasit mai demult un articol despre aerodinamica unui tandem de genul acesta si despre rolul carmelor, din pacate am uitat esenta si cred ca o sa trebuiasca sa caut din nou.

In loc de aceste carme cred ca intai o sa incerc sa pun elevoane si la aripa de sus.

Daca a mai incercat cineva asa ceva poate m-a lumineaza si pe mine ce se intampla si ce este de facut pentru remediere !!!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1030043.JPG
  • Imagine atasata: P1030044.JPG
  • Imagine atasata: P1030045.JPG

0

#18 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 21 September 2008 - 06:11 AM

Ieri am adaugat eleroane si la aripa de sus. Nici un fel de schimbare ! In final, impreuna cu Lipitorul am indepartat stabilizatoarele verticale de la varfurile aripilor. Lucrurile s-au schimbat in rau. Modelul a devenit total incontrolabil !
Mergem mai departe ! ( deocamdata nu cu modelul asta !!)
0

#19 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 10 October 2008 - 07:36 PM

Un nou model !

Aripa cu motorul in fata. Daca totul merge bine, aparatul foto o sa fie "escamotabil", pentru decolare si aterizare o sa stea cuminte in fuselaj, in zona de grosime maxima a aripii.

Este inca in faza bruta dar poate maine sau Duminica iesim la zbor.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1030100.JPG
  • Imagine atasata: P1030101.JPG
  • Imagine atasata: P1030102.JPG

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 10 October 2008 - 07:38 PM

0

#20 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2008 - 08:24 PM

Vezi postareafarm fly, la Oct 10 2008, 08:36 PM, a spus:

Daca totul merge bine

fa in asha fel incat, daca totul nu merge cum trebuie ,camera sa nu aibe de suferit prea mult.... escamotabil => inca ceva care se poate defecta....
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#21 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 12 October 2008 - 08:11 PM

Zboara bine zvarluga ! Planeaza bine si revine foarte rapid dupa ce se angajeaza ! A trebuit sa pun mult plumb in bot pentru setul asta de aripi. Cu aripile inclinate spre inapoi (sweep back) probabil ca o sa scap de plumb.

Oricum, am reusit sa stric destul de stupid un motor care a inghitit zeci de trante fara sa se sinchiseasca ( intotdeauna, pana azi , montat pusher !) A fost o aterizare neatenta, pe o aripa, botul a venit putin in pamant. Totul OK la o inspectie rapida! Cand am pornit motorul pentru o noua lansare, suportul motorului s-a desprins cu totul din bot si secunda cat s-a zbatut atarnat in fire, a reusit sa smulga unul din ele din motor !

E de gandit daca pentru farama de tractiune suplimentara pe care o da un motor montat in fata se merita efortul !!!
0

#22 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 12 October 2008 - 08:25 PM

cred ca penru fotografie ti-ar trebui totusi un avion cu motorul in spate , ceva gen planor care sa fie stabil si sa zboare cu o viteza mica
Fotografie Aeriana
0

#23 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 13 October 2008 - 06:06 AM

Laur a sintetizat lucrurile esentiale pentru o platforma AP:

- sa planeze de la bine in sus
- sa fie stabil (din constructie sau cu electronica)
- sa aiba viteza de zbor mica dar totusi sa poata lucra in vant moderat
- sa tina la aterizari fortate si sa ofere protectie componentelor sensibile/scumpe (avionul munceste, zboara unde vrei sa fotografiezi/filmezi nu doar pe campuri deschise)

As mai adauga o parasuta conectata la un failsafe si un sistem de localizare cand zbori in zone populate, aglomerate, etc Orice s-ar intampla, avionul vine incet pe pamant, fara sa mai fie un pericol pentru oameni, masini, etc..
0

#24 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 13 November 2008 - 03:03 PM

Iata ce am crosetat pentru a participa la http://www.rcgroups....ad.php?t=926816

Fiindca o sa zbor din nou in oras si cum Nikon 3700 are alte dimensiuni decat aparatul meu ( nu o sa incapa in aripa pe care o folosesc acum) , am conceput fuselajul asta cu mult spatiu pentru camera, moment mare la profundor si directie, inspirat din modelele 3D. Tot ce am vrut sa iau din 3D a fost capabilitatea pentru harier si hover (aterizari scurte) asa ca am renuntat la profilul simetric si am folosit NACA 6412.
Cu motorizarea de acum nu poate saracul sa faca nici harier nici hover, dar din putinele secunde cat reuseste sa stea cu nasul sus se vede ca profundorul si directia sant eficiente si prompte in comenzi.
Planeaza bine, stabil, pentru partea de zbor si fotografie este OK. Ramane sa vedem daca o sa faca harrier si hover cu un motor mai mare.

greutate gata de zbor (inclusiv ap foto) : 1200 g
anvergura : 1.3 m
suprafata aripa: 34.44 dm^2
incarcare aripa :34.8 g/ dm^2
motor roxxy 2834/12
reg: himodel proff 18 A
acc: 3s lipo 1800
servo profundor si directie: SG 90
servo eleroane : robbe fs-502 bb

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1030123.JPG
  • Imagine atasata: P1030125.JPG

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 13 November 2008 - 03:13 PM

0

#25 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 13 November 2008 - 06:08 PM

aha ,tu esti bujora,chiar urmaresc acel topic si este foarte buna idea celui ce a intitiat acest eveniment, un aparat foto care sa faca inconjurul lumi,succes la fotografiere.
Fotografie Aeriana
0

#26 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 13 November 2008 - 07:02 PM

Vezi postareaLaur73, la Nov 13 2008, 06:08 PM, a spus:

aha ,tu esti bujora,chiar urmaresc acel topic si este foarte buna idea celui ce a intitiat acest eveniment, un aparat foto care sa faca inconjurul lumi,succes la fotografiere.


El este !

Fotografiile facute pana acum in turneu au o savoare aparte, de reportaj in direct ! Sper sa prind o fereastra cu vreme buna si ... sa trimit aparatul intreg mai departe !
0

#27 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 13 November 2008 - 07:16 PM

Super, felicitari... un model foarte reusit.
As putea totusi sa-ti recomand sa inlocuieti SG90-ul din profundor cu ceva mai bun? Macar cat vei zbura cu aparatul pe sus.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#28 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 November 2008 - 07:31 PM

Ce ai recomanda?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#29 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 13 November 2008 - 08:21 PM

Vezi postareaAbburo, la Nov 13 2008, 07:16 PM, a spus:

Super, felicitari... un model foarte reusit.
As putea totusi sa-ti recomand sa inlocuieti SG90-ul din profundor cu ceva mai bun? Macar cat vei zbura cu aparatul pe sus.


Da, nu e rea ideea, mai ales ca profundorul mai ia cate un sut la aterizare, transport,....sa vad ce gasesc pe la baietii din zona, daca nu,... la shopping !
0

#30 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 02 April 2009 - 09:54 AM

Pentru sezonul 2009 am pregatit ceva mai portabil si usor de asamblat. In final as vrea sa pot sa bag totul ca intr-o cutie de vioara !
ZOD a vorbit de bine mufele Multiplex si pana acum nu pot sa fiu decat multumit de ele dupa ce am migalit putin la lipituri !
Sistemul de prindere cu cate 4 magneti pentru fiecare aripa merge de minune ! Trapa de acces la acc si receptor este fixata tot cu 4 magneti, (mai mici) si iarasi sant multumit cum a iesit.
Mai ramane infolierea si ultimele ajustari pentru lacasul camerei foto. Cu servoul de declansare incastrat , camera va intra si va iesi din locas fara nici un fel de anexe dupa ea. O sa capitonez lacasul camerei cu pasla de la un filtru de hota.
O sa folosesc pentru propulsie: 3s 1550 , Hi-model proff 18 A, Roxxi 2834/12, Robbe Dynamic E 11X6

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1030380.JPG
  • Imagine atasata: P1030379.JPG
  • Imagine atasata: P1030360.JPG
  • Imagine atasata: P1030376.JPG

0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro