Aeromodele pentru fotografie aeriana
#62
Postat 17 April 2009 - 08:14 PM
#64
Postat 17 April 2009 - 09:53 PM
O geanta pentru rachete de tenis este foarte aproape de ce am eu acum ! Sper sa am timp in vara asta sa fac ceva similar, plecand de la geanta asta de tenis, care are izolatie, intarituri, merge la transport mult mai bine decat husa simpla !
Paste fericit tuturor !
#66
Postat 17 April 2009 - 11:14 PM
farm fly, la Apr 17 2009, 09:14 PM, a spus:
Superb !!! Venit-montat-zburat-demontat ...si totul atat de firesc si eficient ....
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#67
Postat 18 April 2009 - 05:56 AM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zburatorule.
#70
Postat 18 April 2009 - 07:54 AM
Laur73, la Apr 17 2009, 10:59 PM, a spus:
La greutate , latime, grosime, se incadreaza la categoria bagaje de mana ! Lungimea iese din standardul liniilor aeriene, dar cum am vazut prin avioane cutii de viori si alte genti putin agabaritice, cred ca poti sa ajungi la o intelegere cu personalul de la imbarcare !
Jaythejet de pe RCG zboara cu un EZ cu aripi de Easy Glider. Daca la asta adaugam un profundor demontabil sau pliabil, cred ca e combinatia ideala ( fuselajul mai scurt ca la Easy Glider, cam cat semiaripile) ! Un fuselaj gen Ez, fara profundor si cele doua aripi ar incapea intr-un rucsac chiar mai mic decat asta pentru Magneto. S-ar putea face chiar ceva similar cu tuburile pentru planse pe care le folosesc baietii (si fetele) de la arhitectura, sau politehnica ! ( asa era pe vremea mea....s-ar putea acum sa umble numai cu stick-ul.... :) )
Se poate merge cu un fuselaj si aripi custom made, cu mufe Multiplex, magneti, etc, desenat dupa masura echipamentelor, sau un fuselaj si aripi de Multiplex la care modificam putin fuselajul ca sa iasa profundorul cum vrem noi !
#71
Postat 18 April 2009 - 07:56 AM
tetea, la Apr 18 2009, 08:50 AM, a spus:
Apropo, ce fel de conectori ai folosit pentru servomecanismele din aripi si cum ai facut legatura cu perechea din fuselaj?
La multe zboruri cat mai placute
Merci Tetea!
Am folosit mufe Multiplex, cele pe care mi le-a recomandat ZOD pentru profile-ul 3D !
#77
Postat 01 December 2009 - 05:27 PM
Hi - Lo ( High Lift - Low Cg )
Concept: odata ce cobori CG-ul la o aripa zburatoare, comportamentul aerodinamic se schimba substantial.
Apare ca prim efect stabilizarea in plan transversal, cunoscuta de la avioanele cu aripa "sus".
Apoi, si mai important, pozitioanarea Cg jos, contrabalanseaza momentul de rasturnare al aripii ! Implicatii directe : posibilitatea folosirii unor profile " normale" , profile care genereaza in zona de incidenta 0-5 grade cam 40% mai multa portanta decat un profil specializat pentru aripi zburatoare.
Este un model experimental,facut in viteza, pentru teste. Daca confirma, trecem la aripi demontabile, etc, .....
Profil : Anderson Spica
Anvergura : 120 cm
...
#82
Postat 01 December 2009 - 08:06 PM
farm fly, la Dec 1 2009, 05:33 PM, a spus:
Frumos, frumos.... JOS PALARIA!
Parerea mea e ca s-ar potrivi foarte bine si ptr F.P.V. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
O sa urmaresc cu interes proiectul !
....parca mi se face dor de Dunare........ http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
#85
Postat 04 December 2009 - 04:12 PM
Daca pe hartie nu am fost in stare sa inteleg, am inteles dupa ce am adunat modelul infipt in pamant : Cg jos si motor in dreptul aripii ( sus) = moment de rasturnare !
Pentru urmatorul, probabil ca o sa fie undeva la jumatatea distantei dintre aripa si nacela !
#86
Postat 04 December 2009 - 04:44 PM
http://www.rcgroups....d.php?t=1150395
Am zis sa nu disturb initial, constructia parea avansata. Dar nici nu ma asteptam la buf, sincer...
E totusi ceva suspect... daca te uiti la topicul lui Dan Mitea despre PushyCat o sa vezi ca motorul este tot sus, langa bordul de atac, CG lasat jos pana in vine... si zboara, de nu il dai jos... sa fie unghiul de incidenta de vina ? :)
#87
Postat 04 December 2009 - 06:23 PM
renatoa, la Dec 4 2009, 04:44 PM, a spus:
http://www.rcgroups....d.php?t=1150395
Am zis sa nu disturb initial, constructia parea avansata. Dar nici nu ma asteptam la buf, sincer...
E totusi ceva suspect... daca te uiti la topicul lui Dan Mitea despre PushyCat o sa vezi ca motorul este tot sus, langa bordul de atac, CG lasat jos pana in vine... si zboara, de nu il dai jos... sa fie unghiul de incidenta de vina ? :)
Cand ai "coada" e altceva. Stabilizatorul orizontal prin bratul mare fata de PN are "forta de convingere" si atenueaza usor diverse deviatii !
Dupa cum am vazut inca odata azi, ...la aripa nu prea ai cu ce sa corectezi astfel de apucaturi .... !
#88
Postat 04 December 2009 - 07:17 PM
si eu am cautat ceva:
1) usor transportabil - sa incapa intr-o sacosa,
2) sa nu necesite spatiu mare pentru decolare,
3) aterizare fara probleme intr-un spatiu limitat,
4) greutate 1000-1100 grame,
5) sa nu depaseasca 1000-1200 lei,
6) sa poata duce o camera pina la 250 grame fara probleme,
7) sa nu imi pun in pericol camera sau aparatul foto.
Am ales:
Cu stima,