Falcon 3D
#2
Postat 06 June 2008 - 08:23 PM
Astept raspuns!
#6
Postat 07 June 2008 - 11:31 AM
Diferenta e in primul rad de dimensiune (lungime corp si pale). Belt CP e mai mare deci un pic mai stabil. Fiind din clasa 450 care e cea mai bine vanduta pentru elicoptere electrice poti gasi si o gama mai larga de produse complementare (baterii, pale). Spre deosebire de HBK2 Belt vine din start cu kit de motorizare fara perii care ii permite performante mai bune (viteza, timp de zbor, 3d). Eu nu as alege hbk2 pentru ca un upgrade la brushless ii ridica pretul peste cel de belt si e si un efort suplimentar (comanda, posta, asamblare). Costul piselor de schimb e rezonabil la belt (de fapt au acelasi piese la capul rotor si la ansamblul coada) si cand vei dori sa treci la cap rotor si ansamblu coada metalice poti sa faci asta cu putina shurubareala si 100$ piesele (cu tot cu livrare din HK). Cost total cam 300$ kit + piese si livrare sau 400 kit, piese, upgrade metalic, livrare. Alternativele mai pretentioase sunt de obicei de la 400$+ doar pentru kit. Spor la meditat :lol:.
#8
Postat 07 June 2008 - 05:38 PM
http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...v%3D2%26hl%3Dro
http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...v%3D2%26hl%3Dro
http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...v%3D2%26hl%3Dro
http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...v%3D2%26hl%3Dro
http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...v%3D2%26hl%3Dro
#9
Postat 07 June 2008 - 05:39 PM
#10
Postat 07 June 2008 - 06:02 PM
Aceasta postare a fost editata de GST 7.7: 07 June 2008 - 06:03 PM
VISTA = Virus Inside Switch to Apple
#11
Postat 24 May 2013 - 12:10 PM
Avion:Cirrus Sr22(sc:500,electric)
Heli:Falcon450-Bell206 (sc:450,electric)
Heli:Ikarus Eco7-Bell206(sc:500,electric))
Auto:LRP (sc:1:10 Monster Truck-electric)
Auto Blaze RH502 (sc:1:5,benzina.Truggy /Monster-Offroad)
#12
Postat 24 May 2013 - 01:35 PM
Un zbor demonstrativ (modest cat cuprimde) nu inseamna nimic, asa si HBK2 era un superheli
- fucking Dx7
Sa dezgropi in 2013 un topic din 2008 (in care se vorbeste de altfel despre Esky) despre un elicopter slab cu flybar nu are nici o logica. Daca tu il ai si iti place, super, esti un fericit.
Uite cum zboara un heli modern, mic si ieftin (pe Chitila)
Milan Yorgi, la 24 May 2013 - 12:10 PM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 24 May 2013 - 01:55 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#13
Postat 26 May 2013 - 09:05 PM
Milan Yorgi, la 24 May 2013 - 12:10 PM, a spus:
Acest elicopter a fost prima mea preferinta in elicoptere, doar ca nu l-am cumparat niciodata, caci intre timp ma lamurise cei mai experimentati ca nu se merita. Am ales un SJM 400 v1, dar nici ala nu a fost ceea ce credeam eu,...
As fi curios sa vad cum zboara un falcon 3d in realitate,... asa ca idee.
#14
Postat 06 June 2013 - 11:42 PM
adyrex, la 26 May 2013 - 09:05 PM, a spus:
As fi curios sa vad cum zboara un falcon 3d in realitate,... asa ca idee.
Cel mai jaf de elicopter, in viata mea nu mai cumpar ceva "marca" Arttech. Mecanica naspa,motor slab si predispus la blocaje, acel tub de coada care nu e mai mult decat un carton care se indoaie efectiv strangandu-l in degete, angrenajele de plastic din coada sunt acelasi model vechi de prin 2005, se mananca singure dupa cateva zboruri... odata mi-am cumparat un set de angrenaje de rezerva, original Artech si am avut surpriza ca angrenajul mare efectiv nu statea pe axul elicei din coada peantru ca avea gaura prea mare...ca sa nu mai zic ca in doua luni de la cumparare mi s-au stricat pe rand TOATE servo, incepand cu aia din coada... apoi m-am prabusit 3 ori cand mi-au picat servourile de la platoul ciclic. Stai sa vad, ce am mai patit... a da, o data mi s-a desprins motorul in zbor, efectiv s-au desfacut cele doua suruburi... de atunci m-am invatat minte sa folosesc pasta gripanta... si cu telecomanda originala am avut probleme, abia dupa ce am pus un receiver spektrum si am schimbat radio cu un DX6i elicopterul a devenit mai "zburabil".
In rest ce sa zic, dupa multa bataie de cap si bani cheltuiti elicopterul mai si zboara, intre reparatii... iar de zburat zboara destul de bine, am facut si ceva loopinguri cu el, dar 3d mai serios nu prea merge.
NU VA CUMPARATI FALCON 3D/Eagle 3D! E un fyasko, veti zbura putin si veti pierde timp si bani in reparatii si piese, chiar daca nu aveti crash-uri, elicopterul asta se strica efectiv uitandu-te la el.
Aceasta postare a fost editata de optyqus: 06 June 2013 - 11:44 PM
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#15
Postat 30 December 2017 - 10:54 AM
Am si eu un elicopter similar cred (pare a fi acelasi, doar ca pe al meu, pe cutie scrie Robbe-Spirit Fun). Dar el tot Falcon de la Art-Tech este. L-am zburat ultima oara acum vreo 6-7 ani, cand i-am indoit coada, si de atunci a ramas uitat...
Stiu ca este un elicopter vechi care probabil nu mai merita refacut, doar ca e ceva de suflet sa il vad iarasi zburand si atunci urmeaza intrebarile:
1. A facut cineva un upgrade cu ceva piese, pe care le-as mai putea gasi disponibile acum (ma gandesc la vreo adaptare cu piese Align).
2. Ar mai exista pe undeva piese pentru el? mai are cineva vreunul rupt, as avea nevoie de platou si coada.
3. Mai e vreunul care zboara?
Multumesc anticipat
FloricÄ Valentin Ioan
#16
Postat 31 December 2017 - 12:42 AM
Aceasta postare a fost editata de optyqus: 31 December 2017 - 12:43 AM
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#17
Postat 31 December 2017 - 12:52 AM
Magazinul e in Franta si e foarte bun, transportul e moca si iti ajunge pachetul acasa in numai cateva zile.
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX