CUPA FEDERATIEI AEROMODELE ACROBATICE - 2009 IN PREMIERA CONCURS SI PENTRU NELEGITIMATI
#1
Postat 05 February 2009 - 07:14 PM
nu o sa va plictisesc cu amanunte ,o sa intru direct in subiect:
incepand de anul acesta va exista CUPA FEDERATIEI - AEROMODELE ACROBATICE SI MACHETE pentru sportivii independenti.
concursul se va desfasura in perioada 18-19 august 2009,fiind urmat in perioada 20-23 august de Campionatele Nationale F3A/F4C.
Locul de desfasurare: Aerodromul Strejnic-Ploiesti pentru ambele concursuri.
Conditii de participare: poate participa orice sportiv/pasionat/pilot rc prin simpla achitare a taxei de participare de 40 de lei.
Concursul va fi arbitrat de arbitrii oficiali ai federatiei dupa urmatoarele reguli generale:
MACHETE (F4H) -stand-off scale
-specificatii- idem F4C
-documentatie - desen cu 3 vederi;
-minim 1 foto a modelului real(mai multe poze---> bonus la puncte)
-proba culoare-foto color si B/W,mostre culoare
-declaratie concurent;trebuie sa finiseze modelul intr-o schema de culoare la scara;
-stand :lateral,fata ,sus;
-detalii: numai exterioare (nu se judeca cockpit)
-program de zbor -va fi publicat in timp util.
AEROMODELE ACROBATICE
-constructie clasica,anvergura minima 1000 mm,greutate minima 1500 g;fara restrictii de motorizare;
-se evalueaza doar acuratetea programului de zbor;
-programul de zbor - va fi publicat in timp util.
si acum neoficial:la sectiunea de acrobatie se accepta orice model,indiferent daca are 1 sau 3 m anvergura,electric,termic sau pe aburi....:-)
important este sa zburati corect.
in principiu premiile si cupele vor fi acordate individual.daca sunt multi concurenti,acestia se pot organiza ad-hoc pe echipe de 2-3 piloti si se vor acorda si premii/cupe si pe echipe.
ATENTIE:ACEST CONCURS VA AVEA LOC DOAR IN MASURA IN CARE EXISTA CONCURENTI!
ATENTIE:ACEST CONCURS SE ADRESEAZA EXCLUSIV PILOTILOR NELEGITIMATI LA UN CLUB SPORTIV AFILIAT FRMd.!
rog ca cei interesati ,sa-mi trimita pe mi datele necesare.(nume ,prenume,mail,mobil,etc),pentru a incepe o lista.
daca cineva are de facut comentarii,de pus intrebari il rog sa deschida un subiect dedicat.aici vom posta numai lista de participanti,programele de zbor,organizatorice,administrative,eventualele modificari,etc
p.s. pentru F3A/F4C o sa deschid subiect separat.
#8
Postat 12 March 2009 - 11:31 AM
1. Decolare K=1
2. Looping K=2
3. ½ opt cuban inversat K=2
4. Tonou K=2
5. Immelman K=1
6. Coborire la verticala K=2
7. ½ looping patrat K=1
8. Zbor pe spate K=3
9. ½ looping K=1
10. Cobra K=2
11. Ranversare K=3
12. Looping triunghiularK=3
13. Immelman K=1
14. 2 ture vrie K=3
15. Aterizare K=1
Puteti sa incepeti antrenamentele :angry2:
#9
Postat 12 March 2009 - 04:30 PM
Citeaza
-fara restrictii de dimensiuni sau motorizare;
-se evalueaza doar acuratetea programului de zbor;
-programul de zbor - va fi publicat in timp util
In legatura cu ce scrie mai sus, referitor la modelele admise. Trebuie impusa o restrictie, nu se pot pune la un loc modele F3A de 5Kg cu depronele de 200g. Este adevarat ca o restirctionare de anvergura va starni multe nemultumiri, unde pt cativa cm in minus, un model nu ar putea fi admis.
Propun o restrictionare la greutatea modelelor admise, sa zicem minimum 1,5Kg sau 2Kg. Cine nu se incadreaza, mai poate adauga niste plumb...
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 12 March 2009 - 04:33 PM
TEL. 0726.191.725
#11
Postat 12 March 2009 - 04:47 PM
SILVIU66, la Mar 12 2009, 04:37 PM, a spus:
Totusi din cei inscrisi pana acuma ,nimeni nu concureaza cu depron.
Toti cei inscrisi pana acum! Nici eu nu am de gand, dar totusi, daca stai sa te gandesti, majoritatea modelelor din Romania sunt deproane. Cred ca e mai bine sa existe acolo un amendament ca sa previna surpriza aparitiei unei escadrile de Formosa si AcroMaster garnisita cu home-made -uri verzi si albastre + eventual chinezarii RTF. Programul este foarte accesibil, suficient ca sa-i dea sperante lui Gigel sa monteze eleroane la Decathlon sau Cessna.
Locatia este foarte accesibila pentru majoritatea aeromodelistilor si este posibil ca numarul participantilor sa depaseasca 30 - 40, mai ales daca se va face publicitate si pe siturile magazinelor de profil. Nu se deplasa nimeni 350Km pana la Alba ca sa zboare un depron, dar acum sunt doar 60Km pentru bucuresteni, vreo 70km pentru Targoviste, Pucioasa, Buzau....
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 12 March 2009 - 04:57 PM
TEL. 0726.191.725
#19
Postat 14 May 2009 - 09:22 PM
farm fly, la May 12 2009, 12:25 PM, a spus:
Filmul nu stiu cat te-ar putea ajuta......mai important ar fi sa stii ce se cere de la executia fiecarei figuri, punctaj si depunctaj, regula celor 3 x 60 grade (standa, dreapta, sus), regula celor 15 grade/ figura executata....toate le poti afla daca accesezi site-ul FAI, aeromodele, etc...mai departe te descurci :)
Aceasta postare a fost editata de pitts: 14 May 2009 - 09:23 PM
#20
Postat 15 May 2009 - 08:24 AM
pitts, la May 14 2009, 10:22 PM, a spus:
Merci ! Incet incet se aduna informatie !
#26
Postat 17 June 2009 - 09:23 AM
SILVIU66, la Mar 12 2009, 12:31 PM, a spus:
1. Decolare K=1
2. Looping K=2
3. ½ opt cuban inversat K=2
4. Tonou K=2
5. Immelman K=1
6. Coborire la verticala K=2
7. ½ looping patrat K=1
8. Zbor pe spate K=3
9. ½ looping K=1
10. Cobra K=2
11. Ranversare K=3
12. Looping triunghiularK=3
13. Immelman K=1
14. 2 ture vrie K=3
15. Aterizare K=1
Puteti sa incepeti antrenamentele :wacko:
Decolarea se face conform desen? Cu intoarcere in capat la 360 grade, trecere sus pe pista si Split-S?
#29
Postat 17 June 2009 - 09:50 AM
Romulus, la Jun 17 2009, 10:26 AM, a spus:
Salut Romulus,
Decolarea se face exact ca in desen. Dupa aceea exista o figura de intoarcere pina se intra la figura 2. In desenul respectiv este prezentat un Split S dar concurentul poate face si viraj de 180 sau orice alta figura de intoarcere doreste pentru a se alinia pe linia de executie a figurilor..
Referitor la figura 10 Cobra ,ea trebuie executata ca cea din desen , o urcare si o coborire la 45 ;asemanatoare cu partea de virf a unui triunghi . Aceasta figura nu are legatura cu figura Cobra lui Pugaciov executata cu SU 27 sau SU 31 militar.
John