Elektro Junior-S
#541
Postat 14 July 2010 - 01:17 PM
Am un lonjeron de carbon de 22mm diametru si carne de 0.5mm. Evident ca m-a bufnit rasu/plansu cand am vazut-o fiind vorba de un acrobat de 5 kg. Dar, i-am baga un miez de balsa pe toata lungimea si are suficienta felxibilitate acum. Secretul tevilor de carbon este sa nu le lasi sa se turteasca, motiv pentru care macar nste "dopuri" pe capete te pot salva de la multe probleme.
Cele de mai sus nu contreaza nici pe departe variantele propuse de voi, ci sunt doar niste constatari.
#542
Postat 14 July 2010 - 10:17 PM
#543
Postat 24 July 2010 - 03:44 PM
tetea, la Jul 14 2010, 11:17 PM, a spus:
Am cumparat teava de aluminiu, de 10 si de 8 mm, am facut 2 variante de echipare, una cu tevile bagate una in alta si alta doar cu teava de 10 mm. Parca cu teava de 10 singura merge mai bine.E mult mai usoara decat varianta cu 2 tevi...
In schimb am fost nevoit sa tai jos directia caci s-a rupt din imbinare pe jumatate din lungimea ei. Am folosit balamale usoare si sper sa tina mult mai bine acum.
#544
Postat 24 July 2010 - 04:25 PM
Aceasta postare a fost editata de adyrex: 24 July 2010 - 04:26 PM
#545
Postat 24 July 2010 - 05:56 PM
adyrex, la Jul 24 2010, 05:25 PM, a spus:
Poti sa pui o banda de scotch intre ele de fiecare data cand zbori si nu vei avea probleme.La mine functioneaza foarte bine.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#548
Postat 27 July 2010 - 06:15 PM
Cat de crunta poate fi soarta sa se dezlipeasca o echie de la un servo si in acelasi timp sa se rupa si directia!!? :)
In urma acestor 2 mici detalii avionul a cazut direct in lacul IOR;am ramas fara canopie cat si cu avionul plin de apa.Acum nu stiu dc electronica mai e buna?Antena de la rx s-a rupt si ea;probabil ca se lipeste dc o mai fi bun!
Atasat poze.Problema e ca nu stiu de ce s-a rupt fuselajul?Nu stiu dc s-a rupt in aer;cert e ca avionul a devenit brusc incontrolabil si a ajuns in starea in care vedeti.Dati-mi si mie sugestii;ce sa fac mai departe ca imi venea sa plang de draci. ;)
Fisiere atasate
-
P1090075.JPG (32.26K)
Number of downloads: 47 -
P1090076.JPG (430.03K)
Number of downloads: 45
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#549
Postat 27 July 2010 - 06:47 PM
Sigur nu e de la directie, am zburat cu ea lipsa si este perfect controlabil. In final am facut un mix eleron - directie 40% si nu am mai atins deloc stick-ul din stanga.
Dar ca sa ti sa rupa deasupra aripii in felul ala... ori era deja slabit fisurat invizibil, dupa o aterizare mai dura anterioara, ori ai avut un picaj crunt.
Cand o sa il lipesti, sa mai adaugi o platbanda de carbon sau placaj de 1mm intre cele doua jumatati, pe toata lungimea deasupra aripii. In portiunea care ti s-a rupt eu am un X cu scotch fibra care inveleste tot fuselajul.
Electronica... si mie mi-a picat intr-o apa mult mai murdara... canalul colector.
Spalat totul sub jet la chiuveta, uscat, si a mers totul, nimic defect.
#550
Postat 27 July 2010 - 07:32 PM
renatoa, la Jul 27 2010, 07:47 PM, a spus:
Sigur nu e de la directie, am zburat cu ea lipsa si este perfect controlabil. In final am facut un mix eleron - directie 40% si nu am mai atins deloc stick-ul din stanga.
Dar ca sa ti sa rupa deasupra aripii in felul ala... ori era deja slabit fisurat invizibil, dupa o aterizare mai dura anterioara, ori ai avut un picaj crunt.
Cand o sa il lipesti, sa mai adaugi o platbanda de carbon sau placaj de 1mm intre cele doua jumatati, pe toata lungimea deasupra aripii. In portiunea care ti s-a rupt eu am un X cu scotch fibra care inveleste tot fuselajul.
Electronica... si mie mi-a picat intr-o apa mult mai murdara... canalul colector.
Spalat totul sub jet la chiuveta, uscat, si a mers totul, nimic defect.
Cu siguranta nu e de la directie si nu cred ca nici de la eleron.Ca am zburat odata si doar cu un eleron cand mi s-a desprins echia de la celalalt eleron,dar pe ala l-am lipit si cu scotch suplimentar.Pe asta nu l-am mai controlat dar...Se poate sa fii avut pierderi de receptie?De fapt nu vreau sa ma mai gandesc.De unde imi iau si eu o canopie?Mai aduce cineva de pe la noi asa ceva?
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#551
Postat 27 July 2010 - 07:40 PM
oachidori, la Jul 27 2010, 08:32 PM, a spus:
Canopie la Junior merge perfect dintr-un pet... am folosit si eu candva pe motiv ca o uitasem acasa :)) .. Are si aerodinamica buna, si eventual o poti vopsi.
#552
Postat 27 July 2010 - 08:26 PM
Imi pare rau de incident......dar SE LIPESTE..............si va fi la fel debun ca inainte.
Apropo de echii plecate de la locul lor....pe aripile mele vechi de la EG am vazut ca eleroanele sunt strambe tare in zonapargiilor de comanda. Am hotarat sa frezez putin si sa incastrez niste bagete de la inghetata, peste care fizez echiile cu suruburi....asta voi face saptamana viitoare cand ma intorc acasa.....
Cum fac asta postez si ceva poze.....inainte si dupa....
#553
Postat 28 July 2010 - 07:19 AM
renatoa, la Jul 27 2010, 07:47 PM, a spus:
Sigur nu e de la directie, am zburat cu ea lipsa si este perfect controlabil. In final am facut un mix eleron - directie 40% si nu am mai atins deloc stick-ul din stanga.
Dar ca sa ti sa rupa deasupra aripii in felul ala... ori era deja slabit fisurat invizibil, dupa o aterizare mai dura anterioara, ori ai avut un picaj crunt.
Cand o sa il lipesti, sa mai adaugi o platbanda de carbon sau placaj de 1mm intre cele doua jumatati, pe toata lungimea deasupra aripii. In portiunea care ti s-a rupt eu am un X cu scotch fibra care inveleste tot fuselajul.
Electronica... si mie mi-a picat intr-o apa mult mai murdara... canalul colector.
Spalat totul sub jet la chiuveta, uscat, si a mers totul, nimic defect.
Renato,cu siguranta poti sa zbori si fara directie.Eu inca nu folosesc tot timpul directia in viraje.Dar inainte sa se rupa falfaia probabil in toate felurile si cred ca aerodinamica avionului s-a dus pe apa sambetei,ca zbura cum dorea el.Se prea poate ca fuselajul sa se fi fisurat si sa nu il fi vazut,cu toate ca nu imi aduc aminte sa fi avut cu el vreun crash,altul decat cel povestit tot aici.Nevasta mea cand m-a vazut ce distrus sunt a zis ca acopera ea costurile de reparatie :lol: :) :D si ma gandeam sa imi iau unul nou,si pe asta sa il ca piese de schimb.Una e ce faci tu de la zero si alta e cand fac altii si nu stii cum e facut.Aseara am vazut ca si acc era sa il pierd;noroc ca era scotchuit cu d'ala de fibra si s-a rupt ala pana a ajuns la acc.Ca s-a infipt in motor.Si are o urma de la motor pe baterie.Nu am desfacut inca rx;sa vad unde trebuie lipita antena,dar cred ca nu e foarte greu.Sper..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#554
Postat 28 July 2010 - 02:37 PM
Aceasta postare a fost editata de adyrex: 28 July 2010 - 02:37 PM
#555
Postat 28 July 2010 - 02:56 PM
adyrex, la Jul 28 2010, 03:37 PM, a spus:
Norocul tau.La mine a ramas suspendata in echie si flendura cum avea chef,de aici si comportamentul haotic,respectiv prabusirea.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#556
Postat 28 July 2010 - 03:21 PM
servo de directie varza.Era singurul servo mutat de pe vechiul EJ(busit) pe acesta,care in timp destul de scurt,a decedat.Concluzie,dupa crashuri atentie mare,chiar daca par bune, unele componente cedeaza in timp.
Aceasta postare a fost editata de takeoff: 28 July 2010 - 03:24 PM
#557
Postat 08 August 2010 - 10:34 AM
#558
Postat 08 August 2010 - 12:40 PM
takeoff, la Aug 8 2010, 11:34 AM, a spus:
Subscriu.Si eu folosesc setarea asta.Cei de la MPX spun ca este bine sa fie reglata pe la 50%.In plus am o setare ca in momentul in care folosesti spoilere sau flapsuri se dezactiveaza pentru a avea efect eleroanele.Poti activa si un mixer intre directie si eleroane cu toate ca cei mai experimentati spun ca in felul asta nu inveti sa iei corect un viraj,adica eleroane,directie si elevator.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#559
Postat 10 August 2010 - 12:01 PM
#560
Postat 10 August 2010 - 12:10 PM
#561
Postat 10 August 2010 - 12:24 PM
oachidori, la Aug 8 2010, 01:40 PM, a spus:
unde ai setarea pentru cursa diferentiala a eleroanelor?...eu am cockpit sx, dar trebuie sa se asemene fiind tot MPX...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif si la cat o ai tu setata?
#562
Postat 10 August 2010 - 12:32 PM
EZ*, la Aug 10 2010, 01:24 PM, a spus:
uite aici e descrierea functiei;La mine e setata exact ca acolo pe spoiler si la 50%.Nu stiu dc si la tine e la fel.
Fisiere atasate
-
untitled.jpg (114.84K)
Number of downloads: 28
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#563
Postat 10 August 2010 - 12:48 PM
OT: esti multumit de Royal?..eu i-am adus de curand un update, un modul 2.4 FrSky pentru "intalnirile aglomerate"... putem vorbi pe mess daca esti interesat (cornel4web e ID-ul meu)
#564
Postat 10 August 2010 - 01:13 PM
EZ*, la Aug 10 2010, 01:48 PM, a spus:
OT: esti multumit de Royal?..eu i-am adus de curand un update, un modul 2.4 FrSky pentru "intalnirile aglomerate"... putem vorbi pe mess daca esti interesat (cornel4web e ID-ul meu)
Da eu am setat si fazele de zbor.Cred ca am facut cea mai buna alegere cu Royal 12.Chiar vorbeam zilele trecute cu Dl Petre de unde am luat statia ca modelul asta de soft se potriveste pt mine ca o manusa.Practic aleg eu ce buton sa imi serveasca pt o anumita functie iar setarile le poti face supa bunul plac.Si eu ma gandesc la 2.4,mai ales cand zbor pe langa bloc ca deja mi-au picat 2 modele,cu toate ca nu cred ca sistemul rc a fost de vina.
Dar vb pe mess.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#565
Postat 12 September 2010 - 07:07 PM
Aceasta postare a fost editata de adyrex: 12 September 2010 - 07:08 PM
#566
Postat 12 September 2010 - 07:20 PM
adyrex, la Sep 12 2010, 08:07 PM, a spus:
Eu folosesc avionul cu CG-ul pozitionat fix pe tija de al dintre aripi si merge foarte bine.Am un acc de 2800 2S si se echilibreaza perfect cu el.Can folosesc unul de 4200 tot 2 s pun niste pb pe coada pt echilibrare.Cu acest cg vine perfect la aterizare.
bafta..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#567
Postat 13 September 2010 - 12:12 AM
adyrex, la Sep 12 2010, 08:07 PM, a spus:
Eu merg cu CG undeva intre 60/65,dupa cum povestesti pare usor de bot.3S mi se pare cam mult pt.motorul stoc,oricum EJ zboara cel mai bine fara motor sau cu 25/30%, iar la aterizare vine ca naveta spatiala.
#568
Postat 14 September 2010 - 07:43 AM
Nu stiu in cm, eu tot cu cg exact pe tija de aluminiu merg.
Da acumulatorul mai in fata.
#569
Postat 15 November 2010 - 12:56 PM
Motivul placarii ar fi rezistenta mai mare la aterizarile prin scaietii de la 3D si totodata un new look. :D :D :D
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#570
Postat 15 November 2010 - 01:29 PM
oachidori, la Nov 15 2010, 12:56 PM, a spus:
Motivul placarii ar fi rezistenta mai mare la aterizarile prin scaietii de la 3D si totodata un new look. :D :D :D
Lasa balsa...parerea mea.
Merge fibra peste tot. Stefan de la heli a invelit ASWul asa si era tare incintat.
Pui d'aia de 25g/mp si din ce am masurat eu cu alta ocazie, adaugi cam 4g/dmp daca esti zgircit la rasina.
Vezi ce mai zice lumea.
Bafta
PS. Pe bordul de atac, pur si simplu dublezi voalul de fibra sau le petreci acolo de la inceput si gata treaba.