Elektro Junior-S
#481
Postat 11 April 2010 - 01:21 PM
toate bune,
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#482
Postat 11 April 2010 - 05:22 PM
Schimbarea CG o fac alternand acumulatorul 2200 2s 120 grame cu cel 3s 1800 150 grame.
#483
Postat 11 April 2010 - 09:21 PM
renatoa, la Apr 11 2010, 06:22 PM, a spus:
Schimbarea CG o fac alternand acumulatorul 2200 2s 120 grame cu cel 3s 1800 150 grame.
ca sa nu mai deschid un topic pt intrebarea urmatoare:am aflat azi la 3d ca unghiul corect al motorului se poate calcula dupa un zbor si anume plecand de la 0 se face primul zbor si se trimeaza din profundor si directie pana ce avionul zboara corect urmand ca la aterizare sa masori unghiurile respective si sa muti motorul in fct de unghiurile rezultate.E corecta informatia?
Am masurat bateriile si una e de 46 g cealalata de 135 g.Cu toate astea nu am vazut mari diferente intre cele 2 zboruri.Oricum azi am zburat doar asa fara nici o setare.Data viitoare va fi setata si statia si CG corect.
Info cu bara de aluminiu a fost excelenta. :)
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#484
Postat 11 April 2010 - 09:24 PM
Si chiar ti-a zburat cu cea de 46 grame ?! Ce baterie e asta asa usoara ? :) nu as fi crezut ca e posibil... la prima versiune era asa greu de coada cu bara ai de carbon de 30 grame ca mi-a trebuit mult sa il fac sa zboare...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 11 April 2010 - 09:27 PM
#485
Postat 11 April 2010 - 11:08 PM
oachidori, la Apr 11 2010, 02:21 PM, a spus:
toate bune,
Treci pe la mine sa-ti dau pe intrados si pe T-ul cozii niste dungi paralele de scoci colorat rosu - grosime 55 mm
Este ideal pentru ce ai nevoie - la al meu le-am facut cu spray dar e mai elegant cu acest scoci si mult mai rezistent
Lasa motorul in pace ! Bateria ideala pentru el este 2S/1500
#486
Postat 12 April 2010 - 08:42 AM
renatoa, la Apr 11 2010, 10:24 PM, a spus:
Si chiar ti-a zburat cu cea de 46 grame ?! Ce baterie e asta asa usoara ? :unsure: nu as fi crezut ca e posibil... la prima versiune era asa greu de coada cu bara ai de carbon de 30 grame ca mi-a trebuit mult sa il fac sa zboare...
baterie 2s de 1000 mA Graupner care a venit odata cu avionul.Asa l-am cumparat.Nu e vorba de unghiul acestui avion ci de avioane in general.Asta va ramane asa.De fapt cum a fost tinut o vreme indelungata pe dulap are un pic o aripa stramba si ieri l-am pus la indreptat.Data viitoare mai intai o sa fac testul cu aruncatul din mana sa vedem clar tendinta si apoi vedem exact ce trebuie facut pentru echilibrare corecta.Ieri l-am zburat doar ca sa scap de un stres si mi-am facut curaj pentru ca erau multi acolo. :)
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#487
Postat 12 April 2010 - 08:48 AM
Mai poti pune niste cale in fata sau in spate in functie de cum iti iese trimajul in zbor. Eu am 2mm de balsa puse in spatele surubului.
Daca are tendinte sa urce prea exagerat la accelerare, atunci bagi un mix motor - profundor.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 12 April 2010 - 08:50 AM
#488
Postat 12 April 2010 - 10:05 PM
renatoa, la Apr 12 2010, 09:48 AM, a spus:
Mai poti pune niste cale in fata sau in spate in functie de cum iti iese trimajul in zbor. Eu am 2mm de balsa puse in spatele surubului.
Daca are tendinte sa urce prea exagerat la accelerare, atunci bagi un mix motor - profundor.
Adica la accelarare sa se duca profundorul in jos?Ce varianta recomanzi?La cat %motor si cat %profundor?Estimativ ca apoi vom vedea la zbor?
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#489
Postat 12 April 2010 - 10:19 PM
Dar daca, dupa ce ai reglat profundorul ca sa planeze liber cat mai bine, constati ca la turatie o ia ori in sus ori in jos, incepi sa bagi % pentru remediere.
#490
Postat 14 April 2010 - 12:21 AM
motzu, la Feb 6 2010, 12:39 AM, a spus:
Dan are dreptate
Oachi - cand te maninca-n talpa sa il zbori da-mi de veste si il zburam impreuna - macar sa nu te doara inima de prima oara si mai inveti una alta
Cu aluminiul - c'est la vie - rau nu poate sa ii faca un pic de greutate
Succes
dupa cum ai vazut mi-am facut curaj si l-am zburat singur.Atata vreme cat a ajuns intreg dupa 3 zboruri cred ca e ok.Fara nici un reglaj,decat mana mea si atat. :)
dar stai linistit o sa am multe de invatat de la tine. :rolleyes:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#491
Postat 17 April 2010 - 10:00 AM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#492
Postat 17 April 2010 - 04:48 PM
astazi la 3d am reusit sa trosnesc EJ-ul.Fara vina din partea pilotului!Dupa un zbor relativ ok si cateva figuri acrobatice la un moment dat am ramas fara comenzi,cu profundor blocat in sus.Bineinteles ca a aterizat in bot si s-a crapat botul iar teava de aluminiu s-a strambat.Fara alte daune.Inauntru acumulatorul umflat si un pic ars din polistirenul ce separa cele 2 servo si cred ca incalzit si receptorul.Nu l-am probat inca sa vad in ce stare de functionare mai e.Sunt prea nervos pe kestia asta mai ales ca nu am facut nici o greseala de pilotaj si asta ma dispera.O sa trebuiasca lipit dar momentan nu am chef de asa ceva.Era un Terra hobby de 2200 Mah pe care l-am primit odata cu avionul.Asa cum scrie la cineva pe forum acum o sa fie partea cu 90 %lipici urmata de cele 10 % de zbor.O sa pun si ceva poze later.
toate bune si zboruri fara peripetii de genul asta.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#493
Postat 17 April 2010 - 07:03 PM
Fisiere atasate
-
P1070688.JPG (32.64K)
Number of downloads: 336 -
P1070687.JPG (38.62K)
Number of downloads: 360 -
P1070681.JPG (36.76K)
Number of downloads: 335 -
P1070686.JPG (26.77K)
Number of downloads: 329 -
P1070684.JPG (37.95K)
Number of downloads: 340 -
P1070685.JPG (29.39K)
Number of downloads: 73 -
P1070683.JPG (37.68K)
Number of downloads: 73 -
P1070680.JPG (36.64K)
Number of downloads: 68
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#494
Postat 17 April 2010 - 07:14 PM
As investiga mai serios blocarea, ca daca se repeta la F22 :(
Cu teava, indreptat si bifat la capitolul economii: una bucata lonjeron carbon :)
A mea cred ca are 10 indreptari pe putin la activ. Nu asa grave, asa numai 2-3
#495
Postat 17 April 2010 - 08:58 PM
renatoa, la Apr 17 2010, 08:14 PM, a spus:
As investiga mai serios blocarea, ca daca se repeta la F22 :(
Cu teava, indreptat si bifat la capitolul economii: una bucata lonjeron carbon :(
A mea cred ca are 10 indreptari pe putin la activ. Nu asa grave, asa numai 2-3
blocarea cred ca s-a realizat datorita lipsei de curent;pentru ca bateria am aruncat-o pe camp;am ingropat-o;iar avionul a memorat si mentinut ultima comanda;asa ca nu am ce sa investighez.Si tocmai cand ma bucuram de cate stie statia;faze de zbor;flapsuri,etc...si il controlam asa de bine;dar nu inteleg de ce s-a umflat acumulatorul si a luat foc???? :( :)
eee;asta e;e asa de nasol sa il carpesti ma uit de vreo 2 ore la el si nu stiu de unde sa incep;dar o sa ii dau de cap pana la urma.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#496
Postat 18 April 2010 - 10:12 PM
Bateriile NU se ingroapa pe camp -se taie poleiala, frumusel, cu atentie DUPA ce le-ai descarcat si se baga in apa cu sare juma de zi dupa care sunt bune de aruncat
Refa complet botul avionului - am facut un mic howto prin primele pagini ale post-ului . Risti cu un bot lipit - asa macar ai unghiul care trebuie
Daca ai nevoie de dimensiuni iti dam noi - daca nu ai extrudat albastru iti dau eu
Bravo macar ca l-aio zburat - cat a zburat ... :rolleyes:
Succes
#497
Postat 18 April 2010 - 10:56 PM
motzu, la Apr 18 2010, 11:12 PM, a spus:
Bateriile NU se ingroapa pe camp -se taie poleiala, frumusel, cu atentie DUPA ce le-ai descarcat si se baga in apa cu sare juma de zi dupa care sunt bune de aruncat
Refa complet botul avionului - am facut un mic howto prin primele pagini ale post-ului . Risti cu un bot lipit - asa macar ai unghiul care trebuie
Daca ai nevoie de dimensiuni iti dam noi - daca nu ai extrudat albastru iti dau eu
Bravo macar ca l-aio zburat - cat a zburat ... :rolleyes:
Succes
stai linistit ca azi a zburat din nou;nu a fost afectat foarte rau;am pus cateva filmulete de la 3 d de azi;si zboara impecabil.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#498
Postat 30 April 2010 - 08:11 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#499
Postat 09 May 2010 - 01:45 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#500
Postat 13 June 2010 - 04:44 PM
De azi am intrat in posesia unui EJ nou, ARF, dar fara motorul din kit...
Ce combinatie de motor, ESC si acu imi recomandati? <_<
Multumesc,
Mircea
#501
Postat 13 June 2010 - 05:04 PM
lefmir, la Jun 13 2010, 05:44 PM, a spus:
De azi am intrat in posesia unui EJ nou, ARF, dar fara motorul din kit...
Ce combinatie de motor, ESC si acu imi recomandati? <_<
Multumesc,
Mircea
Te uiti la specificatiile celui din kit si cauti ceva pe aproape,cu ax de 4mm.Mie mi se pare ca e supra motorizat,deci merge si ceva mai slab.Cu 3s si motorul din kit sigur ramane ingerul pazitor in urma.Esc,ceva de 35/40A(sa nu te doara capul) si accu de 1500/2000.
Aceasta postare a fost editata de takeoff: 13 June 2010 - 05:08 PM
#502
Postat 14 June 2010 - 06:24 AM
lefmir, la Jun 13 2010, 05:44 PM, a spus:
De azi am intrat in posesia unui EJ nou, ARF, dar fara motorul din kit...
Ce combinatie de motor, ESC si acu imi recomandati? <_<
Multumesc,
Mircea
De unde l-ai luat?Au si piese de rezerva?
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#503
Postat 14 June 2010 - 10:18 AM
alexroad, la Jun 14 2010, 07:24 AM, a spus:
nu, l-am luat de la cineva...de fapt a fost un schimb :rolleyes:
Am nascocit o configuratie...sa-mi spuneti va rog ce parere aveti.
Motor
ESC
Acumulator
Servo- nu stiu cat de bune sunt, dar erau cam singurele care incapeau in locas.
Pareri? e bine, e rau? e bine ca sa nu fie rau? :D
Later edit: mi-am adus aminte...ce naiba? nu mai pot sa umblu la servourile pentru deriva si profundor dupa ce am lipit fuselajul?
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 14 June 2010 - 10:21 AM
#504
Postat 14 June 2010 - 10:23 AM
lefmir, la Jun 14 2010, 11:18 AM, a spus:
Am nascocit o configuratie...sa-mi spuneti va rog ce parere aveti.
Motor
ESC
Acumulator
Servo- nu stiu cat de bune sunt, dar erau cam singurele care incapeau in locas.
Pareri? e bine, e rau? e bine ca sa nu fie rau? :D
Later edit: mi-am adus aminte...ce naiba? nu mai pot sa umblu la servourile pentru deriva si profundor dupa ce am lipit fuselajul?
dc nu iei acu de 11.1v?
#505
Postat 14 June 2010 - 11:17 AM
9unuunu, la Jun 14 2010, 11:23 AM, a spus:
nu stiu dc e neceasar;merge super bine cu cel de 7.4 v si motorul stock.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#507
Postat 14 June 2010 - 11:23 AM
Nu vor tine ! Am rupt si din alea de 9 grame, astea ce sa mai zic...
Ia MG90, incap perfect si o sa tina pentru avionul urmator.
#508
Postat 14 June 2010 - 11:24 AM
lefmir, la Jun 14 2010, 12:19 PM, a spus:
am vazut;dar e relativ similar cu acela;
servo:nu cred ca e o problema;ele ies foarte usor;nu trebuie lipite;eu am pus intre ele o bucatita de zapada artificiala ca sa le preseze acolo si e super bine;in cazul in care vrei sa le schimbi o poti face destul de usor.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#509
Postat 14 June 2010 - 11:44 AM
oachidori, la Jun 14 2010, 12:24 PM, a spus:
adica fara taiat nu scap :rolleyes:
@ renatoa:
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/u...?idProduct=9392 astea sunt servourile? Sigur incap? ca ori nu au dimensiunile de pe site, ori am eu locas mai mic in avion(nu prea cred).
Stiu ESC-ul : http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/u...?idProduct=9299 asta nu? din pacate e in Backorder. Nu merge si ala Hooby king de 40-50A?
Si inca o intrebare...de ce sa pun 3S? n-as vrea sa fie vitezoman...
#510
Postat 14 June 2010 - 12:23 PM
Pui servo-ul in lacas, alea de care vorbesc, care sunt identice cu SG90, incap la fix, pui CA pe dinafara pe muchia dintre servo si spuma dupa care flexezi aripa putin sa se prelinga CA in interior doar pe laterala servo si asta este, nu trebuie mai mult. Cand le vei scoate, doar vei baga cutterul pe imbinare si tai CA-ul.
Merge si servo-ul ales de tine, ala doar imi place mie mai mult :D