Modelism - RHC Forum: Elektro Junior-S - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Elektro Junior-S

#391 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 27 April 2009 - 09:11 PM

Salut Renato,
Acuma vad poza cu echipamentul montat......poate ma inseala optica....am impresia ca elicea este inaintea CG-ului si este orientata in sus raportat la coarda aripii....nu cumva trebuie orientata in jos?
Asa cum imi apare in poza facuta de tine imi suna ca modelul ar trebui sa o ia fix in jos cind bagi motor.....daca ma insel, scuze....

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de tetea: 27 April 2009 - 09:17 PM

0

#392 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 April 2009 - 09:42 PM

Da, e iluzie optica, unghiurile sunt OK, acum cu 8*4 si 3s se ridica bine.
Elicea o fi in fata CG, dar putem fi siguri ca acolo e punctul de aplicare al fortei, la pilonul asta asa artistic ? ;) De ce nu in panou? sau altundeva...
Mai curand as vrea o parere daca intorc pilonul invers, credeti ca se va schimba ceva substantial ?

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 April 2009 - 09:44 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#393 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 27 April 2009 - 09:43 PM

Bine ca ai nimerit-o, spor la treaba si inca odata scuze daca m-am bagat in seama......
0

#394 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 April 2009 - 09:51 PM

Vezi ca am mai adaugat la mesajul initial... care bagare in seama, stii cat tin la parerea ta ;)
Cu "nimereala" am facut asa, m-a invatat si pe mine neamtul nostru:
- am decupat o foaie de depron care sa intre in locul aripii in pozitia trasata de tin drept coarda
- am pus pus doua echere pe foaia aia, care sa cuprinda fuselajul
- pe latura verticala a echerelor am pus o placa de care m-am folosit ca sa reglez panoul de foc, paralela cu ea perfect si deci perpendicular pe coarda
- prins cu 3 picaturi de ciano temporar ca sa lase loc de reglaje

Vezi postareatetea, la Apr 27 2009, 10:43 PM, a spus:

Bine ca ai nimerit-o, spor la treaba si inca odata scuze daca m-am bagat in seama......

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 April 2009 - 09:52 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#395 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 27 April 2009 - 10:03 PM

Bravo,
lucrat stiintific, felicitari pentru reusita, asteptam primele impresii cu FPV-ul montat.....
Astazi colegul meu Macs a scris ca a montat FPV pe un Star-Glider cu ampenajul orizontal demontabil....m-a bagat complet in ceata baiatul asta cu talentul lui......pot sa afirm cu mana pe inima ca este un aeromodelist foarte eficient (zboara aproape orice)...ma face sa-mi schimb optiunea.........dar mai vedem......
Toate bune si zboruri cat mai placute,
Adrian
0

#396 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 01 May 2009 - 10:35 PM

primul zbor cu Jr-ul...la RR...a coincis si cu primul zbor al unui planor comandat de mansele mele :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de EZ*: 01 May 2009 - 10:36 PM

0

#397 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 02 May 2009 - 12:20 AM

sorry...nu pot edita in precedentul...primele impresii:
- am reusit sa-l echilibrez...sau poate putin greu de bot cu un 3s de 1600...doar aici am citit unde trebuia sa fie CG...eu l-am luat la tija, de bun simt...
- a zburat sublim (sau eram eu prea emotionat)...de emotii la prima lansare, de verificare, nu m-am putut abtine si i-am dat gaz...uau...
- a ajuns repede la ulii de la RR...dar vremea era freaky...n-am putut profita de panta...
- e cam ciudata v2...cum dezlipesti daca ai probleme cu servo-urile?...cu feonul se umfla elaporul....sau nu???...eu am v1 anyway...
- sunt curios care-i diferenta fata de ARCUS (care a ajuns si el la mine)...dar cred ca mai am putin de asteptat...se catapulteaza fiu-meu next week, deci cam tambalau prin zona

daca mai apare ceva (inca sunt in extaz), ...revin...
0

#398 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 May 2009 - 08:05 AM

Felicitari !

Vezi postareaEZ*, la May 2 2009, 01:20 AM, a spus:

- am reusit sa-l echilibrez...sau poate putin greu de bot cu un 3s de 1600...doar aici am citit unde trebuia sa fie CG...eu l-am luat la tija, de bun simt...

Asa il am si eu, unde si cum scrie aici de alta pozitie? Graupner zice 6.5-7.5cm de BA, tija este la 7cm, exact la mijlocul acestui interval.


Vezi postareaEZ*, la May 2 2009, 01:20 AM, a spus:

- e cam ciudata v2...cum dezlipesti daca ai probleme cu servo-urile?...cu feonul se umfla elaporul....sau nu???...eu am v1 anyway...

Nu il lipesti ! Cu CA adica, ci cu dublu adeziv, asigurat pe exterior cu banda cu fibra.
Am un fuselaj v2 care asteapta sa intre la moding, si asa intentionez sa il asamblez.
Daca treci la V2 vreodata, ai grija ca tija din coada nu mai e aceasi, e mai subtire si mai usoara cu 25 grame, ca sa compenseze servo-urile aparute in coada :)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 02 May 2009 - 08:06 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#399 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 02 May 2009 - 07:48 PM

l-am zburat si azi...cu un 2s...si a mers binisor...adica urca la 45 de grade lejer...am insa o alta problema...servo-ul de la directie se decalibreaza la fiecare scoatere a bateriei...se pune pe pozitia maxim dreapta...iar la recuplare ia drept centru acea pozitie...am mutat echia de 2 ori azi... :) :D :)
0

#400 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 03 May 2009 - 07:37 AM

Schimba servo daca nu vrei sa ai surprize.Eu am avut aceleasi probleme la un flaps la Cularis,dar asta dupa vreo doua trei zboruri si ma miram de ce o ia intr-o parte .L-am schimbat imediat si acum totul e OK.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#401 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 May 2009 - 08:43 AM

Chiar ca scary... daca inteleg bine e dat peste cap, dupa 2-3 faze din astea inseamna ca a facut o jumatate de tura fata de vechea pozitie de centru. Parca potentiometrul nu ar mai fi cuplat la angrenaje... :rolleyes:
Ce as face, in conditii de RR, fara prea multe posbilitati de mestereala, chiar am aplicat aceasta metoda odata cand mi s-a rupt parghia de comanda directie: decupleaza servo-ul de directie de la RC, indreapta directia cu mana si zboara cu ea asa !!! vei fi surprins cat de bine zboara si fara !!!
La mine nu mai exista servo care sa imi tina directia dreapta si fix, fiind rupta parghia de comanda, dar am fixat directia cu banda cu fibra pe ambele parti, ramanand in joc cam de 2mm si tot nu am avut probleme.

Vezi postareaEZ*, la May 2 2009, 08:48 PM, a spus:

l-am zburat si azi...cu un 2s...si a mers binisor...adica urca la 45 de grade lejer...am insa o alta problema...servo-ul de la directie se decalibreaza la fiecare scoatere a bateriei...se pune pe pozitia maxim dreapta...iar la recuplare ia drept centru acea pozitie...am mutat echia de 2 ori azi... B) :blink: :blink:

... cu picioarele pe pamant ...
0

#402 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 03 May 2009 - 08:52 AM

Daca ramine servo cuplat in zbor cu directia la maxim intro parte sau alta ,o sa fie un chin sa-l aduci jos.E mai bine sa-l lasi fara directie ,cum bine zice @renatoa pentru ca poti foarte bine sa-l pilotezi si numai din eleroane.Asta in caz ca nu ai posibilitatea sa-l schimbi.

P.S
Am patit sa mi se arda un servo de directie la EZ care n-are eleroane ,dar norocul a fost ca s-a ars la pozitia zero(nu-mi dau seama cum!) si cind am vazut ca nu mai raspunde l-am lasat jos la vreo 200 m de mine fara avarii.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 03 May 2009 - 08:56 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#403 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 03 May 2009 - 10:03 AM

poi clar ca trebuie sa-l schimb...dar mai inainte vreau sa mai fac un experiment ...sa tin maxim stanga cand decuplez...si poate atunci imi va ramane pe 0.:rolleyes:
0

#404 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 03 May 2009 - 07:18 PM

...poate iti va ramine pe stinga ,dar nu stii ce se poate intimpla in aer.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 03 May 2009 - 07:18 PM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#405 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 08 May 2009 - 12:02 PM

De curiozitate, cand decuplezi acumulatorul, radiocomanda este pornita sau oprita ?
0

#406 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 08 May 2009 - 02:00 PM

Vezi postareamihaimcg, la May 8 2009, 01:02 PM, a spus:

De curiozitate, cand decuplezi acumulatorul, radiocomanda este pornita sau oprita ?


Cred ca daca sint servo de care am avut eu si mi s-a intimplat acelasi lucru,poate sa fie telecomanda oricum.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#407 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 08 May 2009 - 05:33 PM

poi teoretic telecomanda se porneste prima...si se opreste ultima... :)
0

#408 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 08 May 2009 - 05:41 PM

Vezi postareaEZ*, la May 8 2009, 06:33 PM, a spus:

poi teoretic telecomanda se porneste prima...si se opreste ultima... :)

Pai aceasta era si ideea. Daca se opreste radiocomanda inainte, servo-ul poate sa "bataie" in diferite pozitii.
0

#409 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 08 May 2009 - 11:07 PM

deci nu asta e cauza...deoarece eu o opresc ultima, adica asa cum se face...
0

#410 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 09 May 2009 - 07:10 AM

Vezi postareamihaimcg, la May 8 2009, 06:41 PM, a spus:

Pai aceasta era si ideea. Daca se opreste radiocomanda inainte, servo-ul poate sa "bataie" in diferite pozitii.


Poate sa bitie in diferite pozitii ,dar cind primeste semnal ar trebui sa revina la zero .Daca sint servo proaste nu mai revin si la fiecare deconectare/conectare ele inaiinteaza intr-o directie pina ajung la cap de cursa unde ramin blocate.Acest lucru se poate intimpla si numai prin comanda din manse,servo alegind directia.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 09 May 2009 - 07:11 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#411 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 09 May 2009 - 09:08 AM

Pai atunci este clar faptul ca acel servo are probleme si trebuie inlocuit de urgenta.
0

#412 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 09 May 2009 - 12:09 PM

aseara l-am zburat iar...am mutat echia la inceput...si apoi am decuplat bateria ferm si am vazut ca nu s-a deplasat :blink: :blink: am "pierdut" insa de 2 ori canopia in zbor...deci trebuie sa-i fac un sistem mai sigur de prindere...

l-am zburat pe inserat, era ceva vant...si nici o declansare termica...l-am zburat cu un 3 s de 1600, si am avut impresia ca e cam greu, adica cobora mai repede decat EZ-cub-ul meu... :angry2:
0

#413 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 10 May 2009 - 01:54 PM

Vezi postareamihaimcg, la May 9 2009, 09:08 AM, a spus:

Pai atunci este clar faptul ca acel servo are probleme si trebuie inlocuit de urgenta.


..asta daca nu vrei sa ai probleme mai mari de 3-4$


Vezi postareaEZ*, la May 9 2009, 12:09 PM, a spus:

aseara l-am zburat iar...am mutat echia la inceput...si apoi am decuplat bateria ferm si am vazut ca nu s-a deplasat :wacko: :) am "pierdut" insa de 2 ori canopia in zbor...deci trebuie sa-i fac un sistem mai sigur de prindere...

l-am zburat pe inserat, era ceva vant...si nici o declansare termica...l-am zburat cu un 3 s de 1600, si am avut impresia ca e cam greu, adica cobora mai repede decat EZ-cub-ul meu... :blink:


Si eu am patit la fel cu canopia dar la mine s-a intimplat ceva mai grav: am pierdut un pack(nou!!)pe chestia asta ,dupa care i-am facut un sistem de prindere simplu si eficient.Vezi pe undeva in paginile din fata(mi-e lene sa caut)
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#414 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 10 May 2009 - 04:37 PM

Vezi postareaalexroad, la May 10 2009, 02:54 PM, a spus:

Si eu am patit la fel cu canopia dar la mine s-a intimplat ceva mai grav: am pierdut un pack(nou!!)pe chestia asta ,dupa care i-am facut un sistem de prindere simplu si eficient.Vezi pe undeva in paginile din fata(mi-e lene sa caut)

eu am asigurat pack-ul cu 2 (doua) benzi velcro peste el...o sa caut acum sistemul de prindere al canopiei... :mellow:
0

#415 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 11 May 2009 - 06:19 AM

Benzi velcro pun si eu si am pus si pina atunci dar exact in ziua cu pricina si la acel zbor pur si simplu am uitat.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#416 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 17 May 2009 - 06:26 PM

ceva modificari la prelungitoarele servo-urilor de pe aripa?...sau toata lumea foloseste sistemul asta cu trasul firelor, care mie mi se pare cam riscant pentru servo-urile de sb ele...ceva capac de protectie sau ceva care sa nu lase firele trase in cokpit sa atinga echiile? :blink:
0

#417 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 May 2009 - 08:36 PM

Vezi postareaEZ*, la May 17 2009, 07:26 PM, a spus:

ceva modificari la prelungitoarele servo-urilor de pe aripa?...sau toata lumea foloseste sistemul asta cu trasul firelor, care mie mi se pare cam riscant pentru servo-urile de sb ele...ceva capac de protectie sau ceva care sa nu lase firele trase in cokpit sa atinga echiile? :blink:


Poti sa fii mai clar? La mine nu ating nimic.
Te referi la firele de la servo eleroane care la V1 ar fi trebui sa vina in jos printre cele doua servo-uri din cockpit si la atingerea de bratelea acestora ?
Daca ai pus Rx-ul in burta asa cum recomanda Graupner... mai proasta pozitie greu de gasit.
Si eu mai am un fuselaj V1, dar am Rx mare pe stil vechi, este asezat in prelungirea bateriei si firele de la eleroane vin pe sus.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 May 2009 - 08:36 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#418 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 18 May 2009 - 07:30 AM

Eu am fuselaj V1 dar am pus deasupra servourilor un capac de plastic asa ca firele nu ating nimic.Si daca tot veni vorba de servo aripa ,eu am avut initial servo de 5 grame care nu mai faceau fata dupa ce am pus scotch cu fibra la eleroane asa ca le-am scimbat cu servo de 9g iar acum bracheaza la aproape 90 de grade ca flapsuri.

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 18 May 2009 - 07:31 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#419 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 May 2009 - 07:53 AM

Vezi postareaalexroad, la May 18 2009, 08:30 AM, a spus:

...asa ca le-am scimbat cu servo de 9g iar acum bracheaza la aproape 90 de grade ca flapsuri.


Chiar asa? exista combinatii de lungimi brate servo si parghie eleron cu care sa ajungi la 90 grade ?!!
Si asta e valabil numai in sus banuiesc, in jos nu ai cum decat daca mai iei din spuma sa permita miscarea.
E vorba de banda cu tesatura fibra sticla pe ambele directii? Daca da, de unde ai luat, eu gasesc numai longitudinala?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#420 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 18 May 2009 - 08:10 AM

Am zis "aproape 90" asa ca e o mica mare diferenta .Nu am taiat deloc din spuma asa ca bracheaza pina la limita si oricum e ceva mai mult decit cu cele de 5g.
Scotch cu tesatura in ambele directii exista prin magazinele de constructii si are culoarea gri.Pretul e pe undeva pe la 20 si ceva de lei.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

Arata acest topic


  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

21 useri citesc topicul
0 membri, 21 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro