Modelism - RHC Forum: Elektro Junior-S - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Elektro Junior-S

#271 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 05 December 2008 - 04:51 PM

Vezi postareatakeoff, la Dec 4 2008, 12:19 PM, a spus:

Salut
ce faci omule,zboara sau nu zboara?


Inca nu zboara, modelul este pregatit, dar n-am avut cand sa-l zbor.
Aici, in ultimile doua saptamani a fost o vreme foarte urata, zapezi, ploi si vant puternic, dupa care am intrat in concediu medical (m-am taiat cam urat la degetul mare de la mana stg.), prin urmare nu pot folosi statia o vreme.
De sarbatori plec in Germania, daca pana atunci nu-l zbor, sigur o sa-l duc cu mine, de fapt oricum il duc, ca vreau sa am ce face printre altele...


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#272 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 05 December 2008 - 10:23 PM

Vezi postareaMojiTTo, la Dec 5 2008, 04:51 PM, a spus:

Inca nu zboara, modelul este pregatit, dar n-am avut cand sa-l zbor.
Aici, in ultimile doua saptamani a fost o vreme foarte urata, zapezi, ploi si vant puternic, dupa care am intrat in concediu medical (m-am taiat cam urat la degetul mare de la mana stg.), prin urmare nu pot folosi statia o vreme.
De sarbatori plec in Germania, daca pana atunci nu-l zbor, sigur o sa-l duc cu mine, de fapt oricum il duc, ca vreau sa am ce face printre altele...



Salut
imi pare rau pt. accidentul suferit,vacanta placuta si sa ne tii la curent cu zborul.

numai bine
0

#273 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

  Postat 16 December 2008 - 08:28 AM

[quote name='renatoa' date='Nov 23 2008, 03:29 PM' post='256542']
Confirm si eu, am masurat pe vremea cand era neasamblat si toata partea superioara de la capota pana la deriva este o linie perfect continua, de am fost tentat sa pun acolo o platbanda de carbon de 4*1 sau pe aproape.
Si, avand in vedere cum poate ajunge un Junior, vezi poza, chiar as recomanda intarirea "cocoasei" in acest fel sau prin alte mijloace.


Il am de vreo 8 luni si am cu el multe ore de zbor si cele mai grave busituri au fost la primele doua lansari ,cind a luat-o in bot de la vreo doi metri inaltime si a iesit cu botul putin sifonat.In rest am rupt tubul original la o aterizare in iarba pina la briu si cam atit(sa bat in lemn).Oricum nu se stie niciodata cind apare" ceasul rau ,pisica 13"

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 16 December 2008 - 08:29 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#274 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 December 2008 - 03:18 PM

Acum venii de la zbor... vant al naibii de puternic...
Nici un crash, chiar placut sa tii avionul in hover aproape tot timpul, numai ca... mi-a cedat lonjeronul de carbon de atata solicitare...
Mai precis, eu am Junior generatia 1, cu lonjeron din ala anemic, in interiorul caruia mai am bagat pt ranforsare un 8x6
Ce se vede din poza este exteriorul, cel cu care ar trebui sa zboare mult si bine :) conform Graupner.
Cel de 8x6 din interior s-a flexat dar nu a cedat, in schimb foita de ceapa s-a facut cum vedeti si voi.
Banuiesc ca nu va spun nimic nou :) toti cei care au luat prima generatie au trecut prin asta deja, cred... iar a doua generatie vine cu ceva solid.
Intrebarea este ce fac eu... continui sa zbor doar cu 8x6 ? ;)
Sa il ranforsez in interior cu o tija de sticla de 6mm ? :blush:
Sa iau un 10x8 si asta de 8x6 sa il pastrez pentru alte proiecte...

Fisiere atasate


... cu picioarele pe pamant ...
0

#275 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 20 December 2008 - 05:44 PM

Vezi postarearenatoa, la Dec 20 2008, 03:18 PM, a spus:

Acum venii de la zbor... vant al naibii de puternic...
Nici un crash, chiar placut sa tii avionul in hover aproape tot timpul, numai ca... mi-a cedat lonjeronul de carbon de atata solicitare...
Mai precis, eu am Junior generatia 1, cu lonjeron din ala anemic, in interiorul caruia mai am bagat pt ranforsare un 8x6
Ce se vede din poza este exteriorul, cel cu care ar trebui sa zboare mult si bine :) conform Graupner.
Cel de 8x6 din interior s-a flexat dar nu a cedat, in schimb foita de ceapa s-a facut cum vedeti si voi.
Banuiesc ca nu va spun nimic nou :) toti cei care au luat prima generatie au trecut prin asta deja, cred... iar a doua generatie vine cu ceva solid.
Intrebarea este ce fac eu... continui sa zbor doar cu 8x6 ? :blush:
Sa il ranforsez in interior cu o tija de sticla de 6mm ? :blush:
Sa iau un 10x8 si asta de 8x6 sa il pastrez pentru alte proiecte...

Eu la Easy Glider am folosit cu suces o teava de carbon de 8x6mm pe care am bagat-o intr-o tava de aluminiu de 10x8, si cu toata greutatea de pe avion pot spune ca nu am mai avut nici o problema
Fotografie Aeriana
0

#276 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 20 December 2008 - 05:58 PM

Vezi postareaLaur73, la Dec 20 2008, 05:44 PM, a spus:

Eu la Easy Glider am folosit cu suces o teava de carbon de 8x6mm pe care am bagat-o intr-o tava de aluminiu de 10x8, si cu toata greutatea de pe avion pot spune ca nu am mai avut nici o problema


Cred ca asta ar fi cea mai buna solutie ,casa nu mai dai banii pe alt tub.Daca iti cumperi altul tot ar fi bine sa-i bagi vreo 50cm macar de 8x6 ,care sa ajunga pe la mijloc unde este de fapt solicitarea cea mai mare.Eu asa am facut si nu am avut probleme de atunci.
Spor la zbor
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#277 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 20 December 2008 - 06:05 PM

Vezi postareaLaur73, la Dec 20 2008, 05:44 PM, a spus:

Eu la Easy Glider am folosit cu suces o teava de carbon de 8x6mm pe care am bagat-o intr-o tava de aluminiu de 10x8, si cu toata greutatea de pe avion pot spune ca nu am mai avut nici o problema


Cred ca asta ar fi cea mai buna solutie ,ca sa nu mai dai banii pe alt tub.Daca iti cumperi altul tot ar fi bine sa-i bagi vreo 50cm macar de 8x6 ,care sa ajunga pe la mijloc unde este de fapt solicitarea cea mai mare.Eu asa am facut si nu am avut probleme de atunci.
Spor la zbor
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#278 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 December 2008 - 06:53 PM

Buna idee !! Multumesc !
Care tzava la Baumax/Praktik sa fie sub 10 lei, adica un sfert din una de carbon.
Dar va avea vreo 70-80 grame... :blush:

Vezi postareaLaur73, la Dec 20 2008, 05:44 PM, a spus:

Eu la Easy Glider am folosit cu suces o teava de carbon de 8x6mm pe care am bagat-o intr-o tava de aluminiu de 10x8, si cu toata greutatea de pe avion pot spune ca nu am mai avut nici o problema

... cu picioarele pe pamant ...
0

#279 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 December 2008 - 06:57 PM

Cautand prin cutia cu materiale, am mai gasit o tzeava de 10mm de carbon, dar aia babana, din coada, cei care au Junior stiu cat este... 10*6mm. Dar are numai 55cm.
Cum vi se pare sa o folosesc pe asta de 10*6 pe centru si sa ii trag pe interior un 6mm de sticla cu care sa completez pana la un metru?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#280 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 20 December 2008 - 08:01 PM

In teava originala bagi una de8.in ea bagi una de 6mm de kevlar,urmeaza armatura de otel de 1mm si apoi torni beton.Glumesc bineinteles,mai demult doream sa discutam cat de solid trebuie facut un aeromodel si care parti trebuiesc intarite.Ranforsam botul,cedeaza aripile,intarim aripile se rupe fuselajul,ilo ranforsam si se rupe coada........Cred ca intelegeti ce vreau sa spun.Ma gandesc ca daca arunci un tanc de la 100m nu ramane intreg nici el si nu putem spune ca nu este solid facut.Era o gluma care spunea ca dupa un crash dintrun avion ramane doar cutia neagra,atunci de ce nu se face avionul din acelasi material cu cel al cutiei negre.

numai bine
0

#281 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 December 2008 - 08:50 AM

Schimb putin directia discutiei, stiu ca e deja tarziu, s-a tot discutat de asta, sa fie aici pentru cei care vor veni. Din manualul unui EZ sau EG, nu mai stiu, oricum recomandare Multplex:

"Adhesives: cyano-acrylate (“cyano”) and activator
Use medium-viscosity cyano glue (not styrofoam cyano) in conjunction with activator (“cyano kicker”). Epoxy adhesives produce
what initially appears to be a sound joint, but the bond is only superficial, and the hard resin breaks away from the parts under
load."

La fel, din manualul Graupner:

"On no account use Styrofoam cyano-acrylate (“foam cyano”), white glue (PVA
wood glue) or epoxy resin adhesives. These glues do not produce strong joints
between any of the kit materials and the SOLIDPOR high-density foam. "

Sper ca cei care recomanda epoxy sa se potoleasca acum... pe mine nu m-a inspirat niciodata in modelism, sper sa nu iasa cu scantei ;)
Ce nu pot pricepe... cei care au luat primele Multiplex-uri nu au citit asta acolo ?!
... cu picioarele pe pamant ...
0

#282 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 December 2008 - 06:21 PM

Dezasambland eu astazi tevile am constatat ca si cea de 8*6 are niste mici fisuri la centru... :D
Deci nu e numai cea exterioara.
Se vad numai daca o flexez puternic, inca pare sa tina.
Ma intreb daca mai merge schema lui Laur cu tubul de aluminiu in contextul asta :D

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 21 December 2008 - 06:21 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#283 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 22 December 2008 - 01:34 PM

Vezi postarearenatoa, la Dec 21 2008, 06:21 PM, a spus:

Dezasambland eu astazi tevile am constatat ca si cea de 8*6 are niste mici fisuri la centru... :)
Deci nu e numai cea exterioara.
Se vad numai daca o flexez puternic, inca pare sa tina.
Ma intreb daca mai merge schema lui Laur cu tubul de aluminiu in contextul asta :lol:


Merge si asa deoarece chiar si la o busitura mai puternica tubul de aluminiu se indoaie dar nu se rupe ,iar indoirea nu poate fi foarte mare fiindca tubul de carbon opune suficienta rezistenta pentru asta.Asta e valabil si in cazul unor loopinguri cu iesiri ceva mai bruste sau picaje cu redresari mai dure.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#284 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 22 December 2008 - 01:41 PM

Vezi postareaalexroad, la Dec 22 2008, 01:34 PM, a spus:

tubul de carbon opune suficienta rezistenta pentru asta. Asta e valabil si in cazul unor loopinguri cu iesiri ceva mai bruste sau picaje cu redresari mai dure.

La alea poti avea surpriza sa arzi servoul de profundor, daca nu ai pus unul acoperitor pentru asemenea situatii extreme (prietenii stiu de ce :lol: ).
Ave
0

#285 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 December 2008 - 02:40 PM

Exclus, nu fac acrobatie, eu zbor linistit, ardeleneste :)

Vezi postareaave, la Dec 22 2008, 01:41 PM, a spus:

La alea poti avea surpriza sa arzi servoul de profundor, daca nu ai pus unul acoperitor pentru asemenea situatii extreme (prietenii stiu de ce :lol: ).

... cu picioarele pe pamant ...
0

#286 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 23 December 2008 - 08:34 AM

Vezi postareaave, la Dec 22 2008, 01:41 PM, a spus:

La alea poti avea surpriza sa arzi servoul de profundor, daca nu ai pus unul acoperitor pentru asemenea situatii extreme (prietenii stiu de ce :D ).


Dupa cum am mai spus am citeva zeci de ore de zbor cu el si am facut si cele ce am zis mai sus(loopinguri si picaje cu iesiri bruste) fara nici o problema,asta insa dupa ce am schimbat tubul original si in plus chiar de la inceput am intarit aripile cu platband de carbon .Servourile nu-s cine stie ce calitate(Hextronic cu 4$/buc) dar functioneaza perfect ,asa ca ginditi-va si voi.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#287 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 23 December 2008 - 09:31 AM

Vezi postarearenatoa, la Jul 23 2008, 12:54 PM, a spus:

Si al meu a luat cateva directe in bot, dar fara ruperi si oala cu apa fiarta l-a readus ca inainte. Punctul slab este la gaura de aerisire, de acolo pleaca o crapatura care a trebuit umpluta cu epoxy, nu mai mergea cu ciano.

Stiu ca a trecut ceva vreme de la postul asta, dar pe viitor faceti asa:
umpleti crapatura cu bicarbonat de sodiu, apoi picurati ciano fin (vascozitate redusa). Ciano va fi absorbit de bicarbonat, care ii si accelereaza putin intarirea (dar nu asa violent ca un accelerator). Rezulta un fel de beton :D
0

#288 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 December 2008 - 11:47 AM

Beton, beton, am bagat si eu epoxy care tot beton s-a facut, dar intrebarea este: adera la spuma la fel de..."beton" ?
Oricum am pune-o, dupa mine gaura aia e eroare de design. A se vedea si ruptura de la Juniorul care il vinde wabo acum:

http://www.rhc.ro/fo...showtopic=20253

Ruptura identica cu a mea !
... cu picioarele pe pamant ...
0

#289 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 24 December 2008 - 08:33 PM

Adera foarte bine. Epoxi nu e bun la elapor. ciano+bicarbonat e foarte bun
0

#290 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 17 January 2009 - 03:20 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Dec 24 2008, 09:33 PM, a spus:

Adera foarte bine. Epoxi nu e bun la elapor. ciano+bicarbonat e foarte bun


Am incercat si eu reteta si pe linga faptul ca epoxi nu prea e recomandat la elapor(...si alte spume) ,combinatia ciano+bicarbonat e mai eficienta si mai rapida si in plus se poate slefui la fel ca si epoxi.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#291 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 January 2009 - 03:57 PM

Intrebare pentru cei care au avut in mana ambele generatii de fuselaje:
- teava de carbon din coada e aceasi ?

Daca da... atunci cum se compenseaza mutarea servo-urilor in coada ?!
... cu picioarele pe pamant ...
0

#292 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 17 January 2009 - 04:08 PM

Din cate stiu prima generatie era ceva mai grea de bot. Eu cel putin, am pus cca25g Pb pe coada, in conditiile in care foloseam acumulator 2S 2000mAh.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#293 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 January 2009 - 04:19 PM

Deci sunt aceleasi tije ?
Sau e numai o presupunere ca prima versiune ar fi avut probleme de echilibrare din design ?
Mie mi se echilibreaza prima versiune cu 2s 1800mah adus in fata la maxim.
Iar la un amic cu V2, aceasi baterie se "cere" exact la mijloc pentru un zbor corect, dar... la care CG-ul este cu 5mm mai in spate ! Fuselajul V2 cu CG in aceleasi punct ca la V1 pare cam nesigur pe el.
Din pacate fuselajul V2 al amicului a venit ca piesa de schimb si nu a avut tija cu care s-ar fi livrat un kit Junior complet.
Intreb ca sa stiu daca intr-un fuselaj venit ca piesa de schimb se poate folosi lonjeronul de la V1.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#294 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 17 January 2009 - 05:17 PM

Vezi postarearenatoa, la Jan 17 2009, 04:19 PM, a spus:

Deci sunt aceleasi tije ?
Sau e numai o presupunere ca prima versiune ar fi avut probleme de echilibrare din design ?
Mie mi se echilibreaza prima versiune cu 2s 1800mah adus in fata la maxim.
Iar la un amic cu V2, aceasi baterie se "cere" exact la mijloc pentru un zbor corect, dar... la care CG-ul este cu 5mm mai in spate ! Fuselajul V2 cu CG in aceleasi punct ca la V1 pare cam nesigur pe el.
Din pacate fuselajul V2 al amicului a venit ca piesa de schimb si nu a avut tija cu care s-ar fi livrat un kit Junior complet.
Intreb ca sa stiu daca intr-un fuselaj venit ca piesa de schimb se poate folosi lonjeronul de la V1.



E diferenta mare si la greutate,montand servo in coada au usurat tubul

Fisier atasat  P1000204.jpg (135.76K)
Number of downloads: 356

15g fata de 41g

Aceasta postare a fost editata de takeoff: 17 January 2009 - 05:26 PM

0

#295 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 17 January 2009 - 05:24 PM

Eu doar am presupus ca ar fi aceleasi tije, insa Takeoff ne-a demonstrat ca sunt diferite ;)
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#296 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 January 2009 - 05:30 PM

E clar, inseamna ca in coada au bagat ce era inainte in aripa, 10x9. Sau daca nu au bagat ei, asta voi face eu :rolleyes:
Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 January 2009 - 05:30 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#297 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 17 January 2009 - 05:31 PM

AM UN KIT complet V2
Pentru fuselaj carbon D 10/9 lungime 550mm
Pentru aripa carbon D10/8 lungime 1000mm
Nu m-am apucat de montaj deoarece vreau sa pun pentru profundor S3114 si pentru directie C 231
Le astept sa vina
0

#298 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 January 2009 - 05:46 PM

Cat este inca neasamblat, revezi postul 252 pentru o posibila modalitate de intarire a botului pe care eu acum o consider ca obligatorie, dupa ce vad cum se comporta acum cel din poza la niste abuzari care pe cel original l-ar fi rupt de mult...
La unul nou as monta mai curand o platbanda 4*1, pe interior, exact pe mijlocul gaurii de aerisire, in lungul fuselajului, astfel incat sa nu obtureze fluxul de aer.
La cel deja montat nu am mai avut cum sa o aplic, asa ca am facut montarea acea in diagonala, cum (bine) am estimat ca apar fortele de rupere la un impact.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 January 2009 - 05:46 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#299 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 17 January 2009 - 05:57 PM

Platbanda de carbon se pune, pe lat pe interior sau pe cant ingropata?
In lungul fuselajului.... de unde pana unde? (lungime)
Asta pe jumatatea cu fanta. Dar pe cealalta jumatate? Se pune in opozitie (oglinda)
Multumesc
0

#300 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 January 2009 - 06:13 PM

In poza la care te-am trimis am facut asa: am facut o taiatura cu cutter-ul reglat la 5 mm lungime lama, am indesat acolo platbanda de 4*1, perpendicular pe fuselaj, am turnat CA, fortand largirea gaurii ca sa se prelinga in interior.
Sub nici o forma nu se unge platbanda cu CA, si sa incerci sa o introduci cu lipici in gaura, nu mai apuci dupa ce a intrat un pic.
In cazul unuia nou as face ca in poza:

Poate ca pe partea cealalta nu as mai pune nimic, acolo e plin si rezista bine.
Cea de pe partea cu gaura deja mi-a sarit odata, dar spuma e bine mersi, iar cea de pe partea opusa in oglina este nemiscata la locul ei.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  jun.JPG (41.32K)
    Number of downloads: 341

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 January 2009 - 06:15 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro