Modelism - RHC Forum: Elektro Junior-S - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Elektro Junior-S

#211 Useril este offline   cybershot 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 145
  • Inregistrat: 04-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 05 August 2008 - 12:50 AM

frumos motoplanor, fata de arcus cum este ?
Rx: Futaba T6EXP,T14MZ , Airtronics MX-3.

Robbe Arcus,Multiplex Cularis , ,TwinStar,Twist 60, Alpha 40 DSM2, Easy Star,
T-Rex 250

Team Losi 8IGHT,,Kyosho Inferno GT roller
0

#212 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 27 October 2008 - 12:11 AM

Vezi postareabig_ipaq, la Jul 29 2008, 09:27 AM, a spus:

Fain. E positil sa incerc sa mut servo-urile la Juniorul meu inca nemontat asa cum sunt la versiunea noua...

S-au prins si eu ca nu prea incape receptorul in locul destinat in versiunea 1. Eu l-am prins cu scai deasupra bateriei. Daca mut servourile ca in versiunea 2, am loc suficient.



Salut
ai incercat pana la urma mutarea servourilor?Ma tenteaza si pe mine modul acesta de montare.

numai bine
0

#213 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 27 October 2008 - 12:14 AM

Nu, din pacate n-am mai facut-o. Am montat Junior S-ul asa cum era in instructiuni cu servourile in fata si cu bowden. Pana la urma primul meu planor a zburat super bine si am decis ca si al doilea o sa zboare la fel de bine.
0

#214 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 27 October 2008 - 12:49 AM

Acum intrebare:ce acumulator ai folosit si daca ai pus plumb pe coada?
0

#215 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 27 October 2008 - 11:29 AM

La primul Junior s-a echilibrat perfect fara plumb pe coada. La primul am folosit TinyS de la Multiplex ca servouri. La al doilea am avut nevoie de 10g de plumb pe coada, dar am folosit servourile recomandate Graupner. Ambele zboara impecabil.
0

#216 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 27 October 2008 - 04:26 PM

Intrebrea se referea si la ce tip de acumulator ai folosit,eu vreau sa folosesc unul de capacitate mai mare,care automat va fi mai greu
si decat sa pun plumb pe coada mai bine muncesc un pic mai mult si montez servo in coda(apropos o metoda de sapat in spuma in afara
de cutter mai stiti).

numai bine
0

#217 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 27 October 2008 - 04:41 PM

Eu unul nu inteleg de ce ai vrea un acumulator mai mare. Eu am zburat cu motorizarea din kit si cu 2S 2100 mAh si ma plictiseam in aer. Am zburat si 40 de minute cu un singur pack. E suficient. Nu e avion. Scopul e sa urci si sa planezi cautand termice sau vant potrivit sa il tii in aer fara motor, speculand orice ai, mai putin motorul. Daca vrei mai mult, ia un avion. :D
0

#218 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 27 October 2008 - 05:09 PM

@takeoff: o metoda mai buna de scobit in spuma fara cutter, este cea cu un cui inrosit in foc. Inrosesti cuiul in foc si apoi decupezi incet spatiul pe care-l vrei. Atentie: decuparea trebuie s-o faci incet, ca sa nu topesti mai mult decat ai nevoie.
0

#219 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 October 2008 - 05:24 PM

Pentru cazul dat, adica servo incastrat in coada la un Junior versiunea 1, eu am facut asa:
- am potrivit lama cutter la 2X grosime servo,
- am plasat servo in pozitia dorita,
- am decupat pe contur, adancimea la care a patruns cutter-ul fiind exact grosimea servo-ului,
- avand golul interior conturat, am ciupit spuma cu o penseta pana la o adancime rezonabila,
- voiam sa netezesc in final fundul cavitatii cu varful unui ciocan de lipit, dar nu a mai fost nevoie deoarece am ajuns la jumatatea profilului si in zona respectiv nefiind aplicat prea mult CA, spuma a iesit singura. Servo-ul iese putin in afara, dar imi convine asa, decat sa slabesc si jumatate cealalta a derivei.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#220 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 27 October 2008 - 05:59 PM

Se mai poate scobi elegant in spuma cu o freza cu polizor sau smirghel. Se gasesc destul de ieftin pe la mazinele de bricolaje...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#221 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 28 October 2008 - 12:42 AM

Vezi postareaRomulus, la Oct 27 2008, 04:41 PM, a spus:

Eu unul nu inteleg de ce ai vrea un acumulator mai mare. Eu am zburat cu motorizarea din kit si cu 2S 2100 mAh si ma plictiseam in aer. Am zburat si 40 de minute cu un singur pack. E suficient. Nu e avion. Scopul e sa urci si sa planezi cautand termice sau vant potrivit sa il tii in aer fara motor, speculand orice ai, mai putin motorul. Daca vrei mai mult, ia un avion. :D


Multumesc pentru sfaturi,sunt de retinut.@Rromulus;am vazut ca cei de la graupner folosesc un acumulator de 1300/1500,eu ma gandisem la 2100/2200mA
nu mai mare. Iar un alt avantaj ar fi mai mult spatiu in cockpit pt o eventuala camera video etc...

numai bine
0

#222 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 28 October 2008 - 06:31 AM

Eu zbor cu el de citeva luni fara probleme si doar cu acumulatori mari(3S 2200,1700,1500,1800) .Nu m-am gindit pina acum sa-i schimb servourile si nici nu o voi face deoarece zboara super asa cum e.Am mai pus ce-i drept 20g plumb pe coada .
Nu cred ca are rost sa-i faci prea multe modificari din moment ce zboara asa cum e.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#223 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 October 2008 - 08:08 AM

Eu am mers cu 1800mA si e OK. Numai ca eu nu am carbonul original in coada, ci unul mai usor cu vreo 40 grame.
Pentru camera, ai putea sa te inspiri din proiectul lui RC Don, care l-au implementat cu succes Laur si Florin.

http://www.rcdon.com...am_project.html

Dar daca l-ai montat deja, e cam tarziu...

Vezi postareatakeoff, la Oct 28 2008, 01:42 AM, a spus:

Multumesc pentru sfaturi,sunt de retinut.@Rromulus;am vazut ca cei de la graupner folosesc un acumulator de 1300/1500,eu ma gandisem la 2100/2200mA
nu mai mare. Iar un alt avantaj ar fi mai mult spatiu in cockpit pt o eventuala camera video etc...

numai bine

... cu picioarele pe pamant ...
0

#224 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 28 October 2008 - 10:12 AM

Nu,din fericire nu am lipit inca nimic.Multumesc pentru link,foarte multe idei de retinut.

numai bine
0

#225 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 28 October 2008 - 11:35 AM

Extrem de util topicul, modelul ma atrage in mod deosebit... ma faceti sa ma apuc si de planoare... :)
0

#226 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 29 October 2008 - 12:53 AM

Pe mine m-au virusat,de 1ora jumatate desenez,sap in polistiren cu caterul,cu un cui inrosit,cu freza...pana la urma cred ca va iesi bine.Oricum heli raman preferatele.

numai bine
0

#227 Useril este offline   caius71 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 22-February 07
  • Gender:Male

Postat 29 October 2008 - 08:16 AM

Sper sa postezi ceva poze din perioada de constructie, poate ne dai idei.Succes!
0

#228 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 31 October 2008 - 09:20 PM

Vezi postareaPrimus, la Oct 28 2008, 11:35 AM, a spus:

Extrem de util topicul, modelul ma atrage in mod deosebit... ma faceti sa ma apuc si de planoare... :)


Daca vrei sa vezi ceva frumos, linistit, cuminte si suus i-ati planoare.

Ulltimul (cumparat si zburat)e CULARIS!
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#229 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 06 November 2008 - 09:00 PM

Am reusit si am montat servo in coada,acum fuselajul este lipt pus la uscat.

Poze:
Fisier atasat  FILE01202.jpg (72.41K)
Number of downloads: 613

Fisier atasat  FILE01212.jpg (101.55K)
Number of downloads: 557

Fisier atasat  FILE01232.jpg (102.3K)
Number of downloads: 553
0

#230 Useril este offline   Stunt23 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 12-June 07

Postat 07 November 2008 - 06:26 PM

Hai ca iese frumos;poate duminica il zbori.
0

#231 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 11 November 2008 - 09:22 PM

Juniorul a decedat
azi si-a dat obstescul sfarsit urmand traditia celor trei ceasuri rele.Dupa decolare,viraj usor pe stanga in urcare si urca,urca...apoi nu am reusit sa mai controlez orizontala,trimer,nimic chiar mai rau,un looping perfect,picaj,panica,bummmm la 90 de grade.Dupa,comisia a descoperit surubul de blocare comanda profundor strans insuficient si mai tarziu CA in cupla de prelungire a servo care facea contact cand vroia muschii ei.Deci luati aminte si nu faceti ca mine.Trebuie sa recunosc ca la asta a participat si lipsa mea de experienta,probabil cineva mai experimentat nu stiu daca l-ar fi aterizat normal dar sigur ar fi fost mai putin avariat.
0

#232 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 11 November 2008 - 09:44 PM

Vezi postareatakeoff, la Nov 11 2008, 09:22 PM, a spus:

Juniorul a decedat
azi si-a dat obstescul sfarsit urmand traditia celor trei ceasuri rele.Dupa decolare,viraj usor pe stanga in urcare si urca,urca...apoi nu am reusit sa mai controlez orizontala,trimer,nimic chiar mai rau,un looping perfect,picaj,panica,bummmm la 90 de grade.Dupa,comisia a descoperit surubul de blocare comanda profundor strans insuficient si mai tarziu CA in cupla de prelungire a servo care facea contact cand vroia muschii ei.Deci luati aminte si nu faceti ca mine.Trebuie sa recunosc ca la asta a participat si lipsa mea de experienta,probabil cineva mai experimentat nu stiu daca l-ar fi aterizat normal dar sigur ar fi fost mai putin avariat.

Condoleante. Totusi, vorbim de profundor - nema profundor, nema control (poate flapsurile sa te fi ajutat, daca aveai...) N-ai avut pe cineva prin preajma sa ti-l verifice? Si chiar nu mai e nimic reparabil la el?
Ave
0

#233 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 November 2008 - 07:46 AM

imi pare rau de tine... stiu ce inseamna... dar al meu nu a luat-o asa rau, l-am reparat si picat inca odata de atunci.

Vezi postareaave, la Nov 11 2008, 09:44 PM, a spus:

N-ai avut pe cineva prin preajma sa ti-l verifice?


Nu a zis omu ca 3 ceasuri rele? Asta e una din manifestari... te mananca sa zbori singur, cat mai repede, fara sa verifici...

Vezi postareaave, la Nov 11 2008, 09:44 PM, a spus:

Si chiar nu mai e nimic reparabil la el?


Spumaaaa vecheeee cumpaaaarrrrr... :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#234 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 12 November 2008 - 10:44 AM

De verificat a fost verificat,la sol erau toate in regula,in primele secunde a zburat bine apoi a inceput sa urce,eu incercand sa il aduc la orizontala am pierdut directia,s-a indepartat si nu prea il mai vedeam...............In orice caz zboara al dracului de repede.Inca o greseala,in loc de 2S lipo am pus 3S,am dus gazul la 80% dar tot mult a fost(atv sau ep).Incredibil dar elicea este intreaga,toata electronica ok cu exceptia accu si partea din spate a fuselajului(ampenajele) restul de ne folosit.

PS.Nu am fost singur dar toti eram unul si unul.
0

#235 Useril este offline   Stunt23 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 12-June 07

Postat 12 November 2008 - 05:12 PM

Salut!
Planorul asta are viteza prea mare pt un incepator zic eu.
Cand a cazut(la vreo 150m de noi) s-a auzit o bubuitura puternica :) bine ca n-a lovit pe cineva
http://img88.imageshack.us/img88/5191/11112008170ob8.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/11112008170ob8.jpg/1/w2048.png

Am si eu o intrebare:Are vreun efect mai ciudat coada asta in T fata de una in T intors?comenzi mai bruste ceva?sau se comporta normal?

Aceasta postare a fost editata de Stunt23: 12 November 2008 - 05:15 PM

0

#236 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 12 November 2008 - 07:29 PM

Vezi postareaStunt23, la Nov 12 2008, 05:12 PM, a spus:

Salut!
Planorul asta are viteza prea mare pt un incepator zic eu.
Cand a cazut(la vreo 150m de noi) s-a auzit o bubuitura puternica :) bine ca n-a lovit pe cineva


Am si eu o intrebare:Are vreun efect mai ciudat coada asta in T fata de una in T intors?comenzi mai bruste ceva?sau se comporta normal?


Planorul asta nu are viteza mare (in sensul ca stie sa zboare si la viteze mici si la viteze ceva mai mari)... si este stabil. Crezi ca e posibil sa fi fost ceva mai greu de bot? Am vazut ca folosesti 3S, iar eu pt 2S 2000mAh a trebuit sa pun cam 20g Pb pe coada. Si daca e greu de bot ai putea obtine o explicatie vitezei aparent mai mari, in special la aterizari.

Vezi comentariile noastre la inceputul acestui topic.... undeva am scris si niste impresii de zbor.. poate te vor ajuta !

N-as spune ca are comportamente ciudate datorate cozii in T. Eventual verifica si mareste putin expo-urile pe toate comenzile.

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 12 November 2008 - 07:32 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#237 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 12 November 2008 - 08:43 PM

Dupa cum arata in poze busitura a fost zdravana. Eu cred ca a fost cam greu de bot.
0

#238 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 13 November 2008 - 12:51 AM

Vezi postareamihaimcg, la Nov 12 2008, 08:43 PM, a spus:

Dupa cum arata in poze busitura a fost zdravana. Eu cred ca a fost cam greu de bot.


Cam da... la cat de praf e facut e clar ca a cam luat contact cu planeta mama in mare viteza...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#239 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 November 2008 - 07:58 AM

Iniante de orice... a scapat de sub control, asta e clar. A zis-o chiar proprietarul ca nu mai avea profundor. Daca l-ar mai fi putut controla cat de cat nu venea asa in plin, stil kamikaze.
Greu de bot nu cred ca era in exces, reamintiti-va ca a pus servo-urile in coada, asta adauga pe putin 30 grame!
Dar 3s cu 80% gaz... a cam devenit racheta si necontrolabil. De asta ma feresc sa pun 3s la al meu, sa nu am de unde, daca ma mananca undeva.

Pacat ca l-a aruncat la gunoi... se mai putea refolosi cate ceva...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 November 2008 - 07:59 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#240 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 18 November 2008 - 06:44 PM

Daca-mi permiteti sa ma alatur si eu acestei discutii cu o intrebare: care ar fi CG-ul potrivit?
In carte zice 60-75 mm, dar n-am inteles cand 60, cand 75, sau intre.
In urma acestui topic m-am hotarat sa-mi iau si eu acest motoplanor, il am pe masa de lucru, dar am ramas nedumerit in legatura cu CG-ul. Am vazut ca ati pus plumb in spate, in fata, dar nimeni nu zice nimic la cat trebuie fixat CG-ul pentr-un zbor perfect.


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

Arata acest topic


  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

38 useri citesc topicul
0 membri, 38 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro