Elektro Junior-S
#211
Postat 05 August 2008 - 12:50 AM
Robbe Arcus,Multiplex Cularis , ,TwinStar,Twist 60, Alpha 40 DSM2, Easy Star,
T-Rex 250
Team Losi 8IGHT,,Kyosho Inferno GT roller
#212
Postat 27 October 2008 - 12:11 AM
big_ipaq, la Jul 29 2008, 09:27 AM, a spus:
S-au prins si eu ca nu prea incape receptorul in locul destinat in versiunea 1. Eu l-am prins cu scai deasupra bateriei. Daca mut servourile ca in versiunea 2, am loc suficient.
Salut
ai incercat pana la urma mutarea servourilor?Ma tenteaza si pe mine modul acesta de montare.
numai bine
#213
Postat 27 October 2008 - 12:14 AM
#214
Postat 27 October 2008 - 12:49 AM
#215
Postat 27 October 2008 - 11:29 AM
#216
Postat 27 October 2008 - 04:26 PM
si decat sa pun plumb pe coada mai bine muncesc un pic mai mult si montez servo in coda(apropos o metoda de sapat in spuma in afara
de cutter mai stiti).
numai bine
#217
Postat 27 October 2008 - 04:41 PM
#218
Postat 27 October 2008 - 05:09 PM
#219
Postat 27 October 2008 - 05:24 PM
- am potrivit lama cutter la 2X grosime servo,
- am plasat servo in pozitia dorita,
- am decupat pe contur, adancimea la care a patruns cutter-ul fiind exact grosimea servo-ului,
- avand golul interior conturat, am ciupit spuma cu o penseta pana la o adancime rezonabila,
- voiam sa netezesc in final fundul cavitatii cu varful unui ciocan de lipit, dar nu a mai fost nevoie deoarece am ajuns la jumatatea profilului si in zona respectiv nefiind aplicat prea mult CA, spuma a iesit singura. Servo-ul iese putin in afara, dar imi convine asa, decat sa slabesc si jumatate cealalta a derivei.
#220
Postat 27 October 2008 - 05:59 PM
#221
Postat 28 October 2008 - 12:42 AM
Romulus, la Oct 27 2008, 04:41 PM, a spus:
Multumesc pentru sfaturi,sunt de retinut.@Rromulus;am vazut ca cei de la graupner folosesc un acumulator de 1300/1500,eu ma gandisem la 2100/2200mA
nu mai mare. Iar un alt avantaj ar fi mai mult spatiu in cockpit pt o eventuala camera video etc...
numai bine
#222
Postat 28 October 2008 - 06:31 AM
Nu cred ca are rost sa-i faci prea multe modificari din moment ce zboara asa cum e.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#223
Postat 28 October 2008 - 08:08 AM
Pentru camera, ai putea sa te inspiri din proiectul lui RC Don, care l-au implementat cu succes Laur si Florin.
http://www.rcdon.com...am_project.html
Dar daca l-ai montat deja, e cam tarziu...
takeoff, la Oct 28 2008, 01:42 AM, a spus:
nu mai mare. Iar un alt avantaj ar fi mai mult spatiu in cockpit pt o eventuala camera video etc...
numai bine
#224
Postat 28 October 2008 - 10:12 AM
numai bine
#225
Postat 28 October 2008 - 11:35 AM
#226
Postat 29 October 2008 - 12:53 AM
numai bine
#227
Postat 29 October 2008 - 08:16 AM
#228
Postat 31 October 2008 - 09:20 PM
Primus, la Oct 28 2008, 11:35 AM, a spus:
Daca vrei sa vezi ceva frumos, linistit, cuminte si suus i-ati planoare.
Ulltimul (cumparat si zburat)e CULARIS!
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#229
Postat 06 November 2008 - 09:00 PM
Poze:
FILE01202.jpg (72.41K)
Number of downloads: 613
FILE01212.jpg (101.55K)
Number of downloads: 557
FILE01232.jpg (102.3K)
Number of downloads: 553
#231
Postat 11 November 2008 - 09:22 PM
azi si-a dat obstescul sfarsit urmand traditia celor trei ceasuri rele.Dupa decolare,viraj usor pe stanga in urcare si urca,urca...apoi nu am reusit sa mai controlez orizontala,trimer,nimic chiar mai rau,un looping perfect,picaj,panica,bummmm la 90 de grade.Dupa,comisia a descoperit surubul de blocare comanda profundor strans insuficient si mai tarziu CA in cupla de prelungire a servo care facea contact cand vroia muschii ei.Deci luati aminte si nu faceti ca mine.Trebuie sa recunosc ca la asta a participat si lipsa mea de experienta,probabil cineva mai experimentat nu stiu daca l-ar fi aterizat normal dar sigur ar fi fost mai putin avariat.
#232
Postat 11 November 2008 - 09:44 PM
takeoff, la Nov 11 2008, 09:22 PM, a spus:
azi si-a dat obstescul sfarsit urmand traditia celor trei ceasuri rele.Dupa decolare,viraj usor pe stanga in urcare si urca,urca...apoi nu am reusit sa mai controlez orizontala,trimer,nimic chiar mai rau,un looping perfect,picaj,panica,bummmm la 90 de grade.Dupa,comisia a descoperit surubul de blocare comanda profundor strans insuficient si mai tarziu CA in cupla de prelungire a servo care facea contact cand vroia muschii ei.Deci luati aminte si nu faceti ca mine.Trebuie sa recunosc ca la asta a participat si lipsa mea de experienta,probabil cineva mai experimentat nu stiu daca l-ar fi aterizat normal dar sigur ar fi fost mai putin avariat.
Condoleante. Totusi, vorbim de profundor - nema profundor, nema control (poate flapsurile sa te fi ajutat, daca aveai...) N-ai avut pe cineva prin preajma sa ti-l verifice? Si chiar nu mai e nimic reparabil la el?
#233
Postat 12 November 2008 - 07:46 AM
ave, la Nov 11 2008, 09:44 PM, a spus:
Nu a zis omu ca 3 ceasuri rele? Asta e una din manifestari... te mananca sa zbori singur, cat mai repede, fara sa verifici...
ave, la Nov 11 2008, 09:44 PM, a spus:
Spumaaaa vecheeee cumpaaaarrrrr... :D
#234
Postat 12 November 2008 - 10:44 AM
PS.Nu am fost singur dar toti eram unul si unul.
#235
Postat 12 November 2008 - 05:12 PM
Planorul asta are viteza prea mare pt un incepator zic eu.
Cand a cazut(la vreo 150m de noi) s-a auzit o bubuitura puternica :) bine ca n-a lovit pe cineva
http://img88.imageshack.us/img88/5191/11112008170ob8.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/11112008170ob8.jpg/1/w2048.png
Am si eu o intrebare:Are vreun efect mai ciudat coada asta in T fata de una in T intors?comenzi mai bruste ceva?sau se comporta normal?
Aceasta postare a fost editata de Stunt23: 12 November 2008 - 05:15 PM
#236
Postat 12 November 2008 - 07:29 PM
Stunt23, la Nov 12 2008, 05:12 PM, a spus:
Planorul asta are viteza prea mare pt un incepator zic eu.
Cand a cazut(la vreo 150m de noi) s-a auzit o bubuitura puternica :) bine ca n-a lovit pe cineva
Am si eu o intrebare:Are vreun efect mai ciudat coada asta in T fata de una in T intors?comenzi mai bruste ceva?sau se comporta normal?
Planorul asta nu are viteza mare (in sensul ca stie sa zboare si la viteze mici si la viteze ceva mai mari)... si este stabil. Crezi ca e posibil sa fi fost ceva mai greu de bot? Am vazut ca folosesti 3S, iar eu pt 2S 2000mAh a trebuit sa pun cam 20g Pb pe coada. Si daca e greu de bot ai putea obtine o explicatie vitezei aparent mai mari, in special la aterizari.
Vezi comentariile noastre la inceputul acestui topic.... undeva am scris si niste impresii de zbor.. poate te vor ajuta !
N-as spune ca are comportamente ciudate datorate cozii in T. Eventual verifica si mareste putin expo-urile pe toate comenzile.
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 12 November 2008 - 07:32 PM
#237
Postat 12 November 2008 - 08:43 PM
#238
Postat 13 November 2008 - 12:51 AM
mihaimcg, la Nov 12 2008, 08:43 PM, a spus:
Cam da... la cat de praf e facut e clar ca a cam luat contact cu planeta mama in mare viteza...
#239
Postat 13 November 2008 - 07:58 AM
Greu de bot nu cred ca era in exces, reamintiti-va ca a pus servo-urile in coada, asta adauga pe putin 30 grame!
Dar 3s cu 80% gaz... a cam devenit racheta si necontrolabil. De asta ma feresc sa pun 3s la al meu, sa nu am de unde, daca ma mananca undeva.
Pacat ca l-a aruncat la gunoi... se mai putea refolosi cate ceva...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 November 2008 - 07:59 AM
#240
Postat 18 November 2008 - 06:44 PM
In carte zice 60-75 mm, dar n-am inteles cand 60, cand 75, sau intre.
In urma acestui topic m-am hotarat sa-mi iau si eu acest motoplanor, il am pe masa de lucru, dar am ramas nedumerit in legatura cu CG-ul. Am vazut ca ati pus plumb in spate, in fata, dar nimeni nu zice nimic la cat trebuie fixat CG-ul pentr-un zbor perfect.
Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!