Elektro Junior-S
#61
Postat 28 May 2008 - 10:33 PM
hmmm...ce lungime are tubul ala?...spuma nu cred ca-l ajuta la rigidizare....poate putina fibra ???
#62
Postat 29 May 2008 - 05:38 AM
renatoa, la 28 May 2008, 21:34, a spus:
alexroad, la 28 May 2008, 19:36, a spus:
renatoa, la 28 May 2008, 06:59, a spus:
De 8 e prea mic.Eu am avut norocul si am ddat peste aceasta teava de aluminiu exact pe dimensiune adica de 9(10-1=9) .Azi n-am reusit sa mai ies ca am avut program prelungit ,dar oricum n-aveam sanse ca a inceput vintul,asa ca va povestesc ce si cum dupa urmatoarea iesire.
Alex, ajunta-ne sa ne lamurim. sa inteleg ca tubul are peretii de 0.5mm ?!!!
Adica cat o lama de ras ! o=la=la... chiar ca e trestie...
In clipul pe care l-am postat despre tuning la EJS, am impresia ca tipul a umplut tibul cu ceva alb.
Puteti sa imi confirmati, sau mi se pare mie?
Daca este asa, ce ar putea fi ? pare o spuma alba... sa fie din aia la tub de se umfla ? o ajuta cu ceva la rigidizare ?
Ei spun ca ar avea un mm grosime ,dar asa cum zice si @tempus mai degraba are 0,7 ,deci foarte fragil.Aici ar fi doua variante:ori se rigidizeaza tubul din dotare cu alt tub daca aveti ,ca oricum incarcatura pe aripa e mica,ori se cumpara alt tub cu peretii mai grosi ca altfel sint 340 lei aruncati .
Adevaru-i ca eu am fost tentat sa-l repar acolo cu ce aveam la indemina ,ca nu plec la zbor nedotat cu trusa ,dar am renutat si bine am facut ca acum probabil era bucati.
P.S.
Cu spuma nu cred ca faci mare lucru.
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 29 May 2008 - 05:40 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#63
Postat 29 May 2008 - 05:49 AM
Tubul are 1m ,iar fibra daca o pui pe el trebuie sa-i largesti locasurile din aripi ,dar de prea mare ajutor nu cred ca e.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#64
Postat 29 May 2008 - 07:40 AM
#65
Postat 29 May 2008 - 05:17 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#66
Postat 31 May 2008 - 08:24 PM
A fost in jur de ora 18 cu cer innorat si avionul vizibil la sute de metri.Cu un pack de 1700 ,3S am zburat aproape 45min.
Tubul ,pina la urma l-am intarit de la cap la coada cu teava de aluminiu in care am mai bagat inca o teava de carbon de 6X4 ,asa ca acum e beton si zboara beton.
Cu pack de 2200 3S trebuie putin trimat elevonul ,cu celelalte insa se misca mai spre spate sau spre fata ,dupa greutatea fiecaruia.
Mai astept intrebari,nelamuriri. :wub:
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#68
Postat 03 June 2008 - 05:53 AM
Dupa citeva zboruri locasul pack-ului s-a largit putin si i-am pus peste ea un scai care sa o tina fixa dar ieri ,dupa ce am conectat bateria si i-am facut verificarea la comenzi am uitat sa-i pun scaiul.Oricum ,intodeauna dupa ce-i atasez cabina ,o asigur cu putin scotch de hirtie ca nu am incredere in amaritul ala de magnet.Intimplarea a facut ca ieri sa nu am scotch la mine si am pus in loc izolir,dar in loc sa-l dau de sus si pina sub burta ,l-am dat doar cit tine cabina.
Dupa citeva loopinguri si rasuciri am vazut cum pluteste cabina ca o frunza in aer.Atunci i-am dat coborire (era cred ,la peste 200m inaltime) dar se pare ca i-am dat cam mult si am vazut si pack-ul luind-o in jos.Aveonul raminind fara comenzi ,a inceput sa faca loopinguri ,norocul meu fiind ca la ultimul s-a asezat frumos pe burta ca la o aterizare controlata.Cabina am gasit-o ,dar accu.nu chiar dupa ce am puricat locul aproximativ de cadere eu si inca trei insi.Partea proasta e ca respectivul loc s-a nimerit a fi cu iarba mare ,deci acul in carul cu fin.Pack-ul era de 1800,3S si a treia incarcare ,adica nou.
Mare atentie zburatori.
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 03 June 2008 - 05:59 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#69
Postat 03 June 2008 - 06:16 AM
Aceasta postare a fost editata de wabo1: 03 June 2008 - 01:25 PM
rhc@born.ro
#70
Postat 03 June 2008 - 06:40 AM
wabo1, la 3 Jun 2008, 06:16, a spus:
In kit nu se afla asa ceva.Ei iti spun si iti arata doar ce ar trebui sa faci si asa am facut doar ca la zborul cu ghinion am uitat pur si simplu sa pun benzile de scai(doua)
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#72
Postat 03 June 2008 - 07:29 AM
Daca cineva mai doreste alte poze inainte de a fi montat, sau sa intrebe altceva ce nu s-a spus inca, sau crede ca e cazul de inca un review da capo macar la nivelul francezului :D, sa o spuna acum.
#73
Postat 03 June 2008 - 10:06 AM
#74
Postat 03 June 2008 - 10:27 AM
Nici o stire de acolo?
#75
Postat 03 June 2008 - 10:47 AM
poi oricum poate fi vorba de un lot de tevi de carbon...ca nu cred ca la toate se rup...ar vui forumurile...dar poate astea de la noi fac parte din acelasi lot... :D
Aceasta postare a fost editata de EZ*: 03 June 2008 - 10:49 AM
#76
Postat 03 June 2008 - 11:23 AM
EZ*, la 3 Jun 2008, 07:19, a spus:
Cam pe linga fabrica de bere Bergenbier-Blaj.
Daca vii pina aici si il gasim ,il facem juma' juma' Ne inarmam cu ceva beri mai intii. :D
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 03 June 2008 - 11:26 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#77
Postat 03 June 2008 - 11:58 AM
Aceasta postare a fost editata de Tempus: 03 June 2008 - 02:16 PM
#78
Postat 03 June 2008 - 07:15 PM
Tempus, la 3 Jun 2008, 11:58, a spus:
Se pare ca la mine s-a nimerit fara arici.Ghinionul meu,dar oricum aveam si era deja pus asa cum spun ei doar ca am uitat sa pun benzile peste pack.
Cite o greseala deasta mai costisitoare e buna ,ca altadata verifici tot si lasi graba.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#79
Postat 03 June 2008 - 07:32 PM
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 03 June 2008 - 07:33 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#80
Postat 03 June 2008 - 07:53 PM
Fisiere atasate
-
Picture_018.jpg (41.16K)
Number of downloads: 97
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 03 June 2008 - 07:54 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#81
Postat 03 June 2008 - 07:57 PM
Daca era asa de la inceput va povesteam altceva, nu cautatul bateriei
Fisiere atasate
-
Picture_019.jpg (51.53K)
Number of downloads: 108
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#82
Postat 03 June 2008 - 07:59 PM
P.S.
Azi am zburat cu 2200 ,3S vreo ora ,de mi-a intepenit gitul.Cred ca va dati seama ca mai mult planat.Motorul a fost folosit ,dupa timerul de pe statie aprox 25 min la ralanti.
Fisiere atasate
-
Picture_017.jpg (43.81K)
Number of downloads: 108
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 03 June 2008 - 08:06 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#83
Postat 04 June 2008 - 08:11 AM
Fisiere atasate
-
Picture_026.jpg (77.93K)
Number of downloads: 88
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#84
Postat 04 June 2008 - 08:36 AM
In acest fel o voi si usura, ceeace nu cred ca ii strica, mai ales ca va fi ranforsata suplimentar cu doua bucati de platbanda 4x1mm, care vor merge pana in deriva.
In aripa voi folosi alt tub construit din imbinarea celui original din coada de 10*6 cu alte bucati mai subtiri si usoare catre extremitati.
#85
Postat 04 June 2008 - 09:20 AM
renatoa, la 4 Jun 2008, 08:36, a spus:
In acest fel o voi si usura, ceeace nu cred ca ii strica, mai ales ca va fi ranforsata suplimentar cu doua bucati de platbanda 4x1mm, care vor merge pana in deriva.
In aripa voi folosi alt tub construit din imbinarea celui original din coada de 10*6 cu alte bucati mai subtiri si usoare catre extremitati.
E buna solutia dar cred totusi ca merita investiti inca 30 lei pentru un tub de 10X6 intreg ,avind in vedere ca este totusi un model bine facut cu performante de zbor laudabile si ar fi pacat sa-l pierzi dintr-o economie.
Eu inca zbor cu cel facut de mine ,dar nu ma prea incinta cind stiu ca-i facut din bucati ,insa mai astept sa-mi revin cu bugetul personal(de cel al familiei nu ma ating) care e destul de subtire dupa ultima comanda de 5 pack-uri LiPO.
O metoda pe care o puteti aplica si voi este:
Aici se aduna tot maruntisul din casa(rest de la cumparaturi ,etc) si credeti-ma ca nu e deloc de negljat.
Fisiere atasate
-
Picture_013.jpg (55.93K)
Number of downloads: 116
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 04 June 2008 - 09:25 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#86
Postat 04 June 2008 - 11:20 AM
sa masurati inainte sa lipiti fuselajul daca va incape receptorul in spatiul alocat .. ca eu m-am chinuit ceva sa il strecor printre servouri http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#87
Postat 04 June 2008 - 11:56 AM
Unul Futaba mare si cu conectori pe laterala nu incape acolo, asa ca va fi montat afara.
#88
Postat 04 June 2008 - 05:07 PM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#89
Postat 04 June 2008 - 05:36 PM
Tempus, la 4 Jun 2008, 11:20, a spus:
sa masurati inainte sa lipiti fuselajul daca va incape receptorul in spatiul alocat .. ca eu m-am chinuit ceva sa il strecor printre servouri :D
Daca servourile nu le lipesti cum spun ei si procedezi ca mine ,adica le fixezi in locasuri inainte sa lipesti partile si le reglezi aproximativ ,iar dupa ce ai lipit reglezi definitiv si tai tija de comanda(pe care ai lasat-o ceva mai lunga la servo)Dupa care le poti scoate relativ usor si introduci receptorul daca nu incape cu ele fixate.
Dupa asta confectionezi un paralelipiped din balsa(ori alt lemn) cu atentie sa nu incurce bratele servo si-l introduci intre cele doua servo cit mai fix.
In felul asta in caz ca vreodata ai probleme cu vreunul din cele doua ,e mult mai usor de schimbat si receptorul la fel. :D
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#90
Postat 05 June 2008 - 12:36 PM