Elektro Junior-S
#301
Postat 18 January 2009 - 08:34 AM
Un ban in plus ,dar merita pentru ca oricit de maestru ai fi in zborul R/C te poti astepta oricind la surprize.
Spun asta deoarece am vazut pe Chitila un francez cu un elicopter mare si care facea tot felul de manevre(se vedea ca le are),dupa care la putin timp am auzit ca a dat cu el de pamint.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#302
Postat 07 February 2009 - 07:54 AM
#303
Postat 07 February 2009 - 08:43 AM
Eu am folosit balamale cod 177521 la un model, si Kavan 3DK1245 la altul.
Google codurile de mai sus si o sa le gasesti.
Am pus numai pe deriva, profundorul si eleroanele inca stau bine asa cum sunt, asigurate si cu niste scotch cu fibra.
#304
Postat 17 February 2009 - 11:06 PM
12022009.jpg (382.99K)
Number of downloads: 536
Intrebare: este normal pentru un planor ca in momentul in care pornesc motorul in full sa inceapa sa urce in unghi de 70-80 de grade fara comanda din profundor, sau unghiul motorului nu este corect? Folosesc motorul cu care vine in kit si acumulator de 1300 mA la 11 volti.
#305
Postat 17 February 2009 - 11:16 PM
Incearca cu un acc. de 2 celule si vezi ca se rezolva totul.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#306
Postat 17 February 2009 - 11:18 PM
#307
Postat 12 March 2009 - 09:31 AM
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 12 March 2009 - 09:32 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#308
Postat 12 March 2009 - 01:27 PM
Al meu este si putin mai greu de bot. Acumulatorul folosit este 2S 2000mAh.
#309
Postat 12 March 2009 - 05:14 PM
lipitorul, la Feb 17 2009, 11:06 PM, a spus:
12022009.jpg
Intrebare: este normal pentru un planor ca in momentul in care pornesc motorul in full sa inceapa sa urce in unghi de 70-80 de grade fara comanda din profundor, sau unghiul motorului nu este corect? Folosesc motorul cu care vine in kit si acumulator de 1300 mA la 11 volti.
Este V2,adica cel cu servo in coada?
#310
Postat 12 March 2009 - 05:49 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#311
Postat 12 March 2009 - 05:54 PM
casper20, la Mar 12 2009, 05:49 PM, a spus:
Gresit. Motorul are in specificatii si 2S si 3S. Elicea este insa destul de mica, de aici si supraturarea in cazul 3S.
Daca este corect aliniat si centrat, modelul nu trebuie sa o ia in sus atunci cand accelereaza.
#312
Postat 12 March 2009 - 06:05 PM
http://shop.graupner...et/AI?ARTN=7738
http://shop.graupner...et/AI?ARTN=7739
Pe spatele cartonului in care vine motorul sunt specificatiile la ambele, dar pe fata scrie codul celui 2s: 7738
Juniorul vine cu cel 2s, nu il mai supravoltati, ca au fost cazuri si de topit montura de plastic din cauza asta.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 12 March 2009 - 06:08 PM
#313
Postat 12 March 2009 - 07:28 PM
#314
Postat 12 March 2009 - 10:10 PM
Exact asa se intampla si cu ASW-ul 28. Daca esti incepator .........nu-i bine
Chair si eu reusesc sa-l dau de pamant daca nu sunt foare atent
Sunt modele de viteza, la care orice greseala poate fi fatala...dar daca ai oerece experienta....zborurile pot fi adevarate clipe de desfatare
Zboruri line si atrizari usoare
Adrian
Aceasta postare a fost editata de tetea: 12 March 2009 - 10:11 PM
#315
Postat 13 March 2009 - 08:22 AM
Am iesit destul de tirziu intr-o dupa amiaza cind si-a aratat soarele putin fata si am facut doua zboruri super.La al treilea ,soarele era deja spre asfintit si m-am aventurat prea mult pe deasupra caselor din zona de zbor ,care sint tot spre asfintit ,pack-ul era pe gata asa ca a fost o combinatie total nefericita de pack gata si soare intrat in ochi ,drept care a aterizat intro curte .L-am recuperat fara probleme (oamenii ma cunosc toti) si fara avarii dar mi sa atras atentia sa nu mai zbor pe acolo ca se sperie gainile, in caz contrar o sa fiu reclamat la politie.
Asa ca atentie la gaini! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#316
Postat 13 March 2009 - 08:50 AM
Numai ca acum avem de unde sa il inlocuim, asa cum am schimbat cateva impresii pe PM zilele astea http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
Alex, stresarea gainilor e fapta grava, ai avut noroc ca nu trecea vre-un activist de mediu pe acolo, ca o incurcai http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Asa cum am aflat din presa zilele astea ca importul de ghiocei in Ungaria e atentat la mediu. Inca o grija in plus acum, sa nu aterizam pe ghiocei :)
Fisiere atasate
-
IMGP3190.JPG (284.67K)
Number of downloads: 291
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 March 2009 - 08:53 AM
#317
Postat 13 March 2009 - 11:44 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#318
Postat 23 March 2009 - 05:22 PM
#319
Postat 23 March 2009 - 05:28 PM
2. Lasa 2 S sa fie safe mai ales daca esti incepator in ale zburatului si ale forumitului
Succes
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 23 March 2009 - 05:36 PM
Motiv editare: nu mai da quote la postul anterior
#320
Postat 23 March 2009 - 05:37 PM
#321
Postat 23 March 2009 - 05:44 PM
#322
Postat 23 March 2009 - 05:45 PM
La ce iti trebuie sporul de putere?
#323
Postat 23 March 2009 - 05:56 PM
#324
Postat 23 March 2009 - 05:59 PM
Asadar 2S e cel mai indicat in acest caz !
Daca chiar vrei 3S incearca si o elice ceva mai mare.
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 23 March 2009 - 06:00 PM
#325
Postat 23 March 2009 - 06:02 PM
#326
Postat 23 March 2009 - 06:06 PM
Pentru supraincarcare... statia ta nu permite EPA pe canalul de motor ?
#327
Postat 23 March 2009 - 06:09 PM
#328
Postat 23 March 2009 - 06:14 PM
#329
Postat 23 March 2009 - 06:19 PM
S-a mai scris aici, in primul rand sunt doua motoare, iar la Junior vine ala de 2s, cel de 3s este diferit !
Apoi, elicea acea de 11*6 este tot pt 2s, la motorul de 3s este alta recomandata !!
In fine, motorul este cotat ca 750-1500 grame tractiune, banuiesc ca elicea de 11*6 este cea care asigura maximul.
Juniorul are 900-1000 gr si cred ca l-au dat bine cu 9*6, daca te uiti la alte pale recomandate o sa mai vezi 9 * 5 si 8 * 5, deci mai mici.
In concluzie, lasa elicea asa cum e si limiteaza motorul din EPA pe ch 3.
...
De ce nu te ajuta prea mult ?
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 23 March 2009 - 06:19 PM
#330
Postat 23 March 2009 - 06:21 PM
din epa?
sa micsorez valoarea sau sa o maresc?
pt ca nu stiu cum influenteaza asta negaiv sau pozitiv turatia cadn folosesc fie 3 s sau 2s