Modelism - RHC Forum: Elektro Junior-S - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Elektro Junior-S

#241 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 November 2008 - 07:15 PM

Regula spune asa: Daca vrei sa fie stabil si sa mearga pe vant tare pui CG-ul in fata. Pe calm si daca vrei sa planeze bine (sa aibe finete mare) in spate. Intre cele doua extreme este un degrade.
0

#242 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 18 November 2008 - 07:29 PM

@dan_mitea, multumesc!


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#243 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 November 2008 - 07:29 PM

Ce e aia "zbor perfect" ? ;)
Eu l-am pus la jumatate, adica 67-68mm, pe ideea ca exact acolo este lonjeronul.
Pe urma, alura de zbor am mai ajustat-o din trimarea profundorului.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#244 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 18 November 2008 - 07:58 PM

"Zbor perfect" inseamna nici prea-prea, nici foarte-foarte ;)


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#245 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 18 November 2008 - 08:26 PM

Vezi postareaMojiTTo, la Nov 18 2008, 06:58 PM, a spus:

"Zbor perfect" inseamna nici prea-prea, nici foarte-foarte ;)

Ca n-as vrea sa-l dau de pamant din prima! ;)


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#246 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 18 November 2008 - 11:57 PM

Vezi postareadan_mitea, la Nov 18 2008, 07:15 PM, a spus:

Regula spune asa: Daca vrei sa fie stabil si sa mearga pe vant tare pui CG-ul in fata. Pe calm si daca vrei sa planeze bine (sa aibe finete mare) in spate. Intre cele doua extreme este un degrade.

Depinde. Daca este foarte calm (ascendente foarte slabe), nu e foarte bine sa dai CG prea in spate, pentru ca va deveni prea sensibil si asta inseamna comenzi multe, care franeaza.
0

#247 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 19 November 2008 - 01:02 AM

Vezi postareaMojiTTo, la Nov 18 2008, 06:44 PM, a spus:

Daca-mi permiteti sa ma alatur si eu acestei discutii cu o intrebare: care ar fi CG-ul potrivit?
In carte zice 60-75 mm, dar n-am inteles cand 60, cand 75, sau intre.
In urma acestui topic m-am hotarat sa-mi iau si eu acest motoplanor, il am pe masa de lucru, dar am ramas nedumerit in legatura cu CG-ul. Am vazut ca ati pus plumb in spate, in fata, dar nimeni nu zice nimic la cat trebuie fixat CG-ul pentr-un zbor perfect.



Salut
cred ca ai realizat ca eu sunt indoliatul,ce varianta ai cumparat,stiu ca urma sa apara V2 adica cea cu servo in coada.Cateva sfaturi;suportul motorului il montezi cu motorul pe el,altfel trebuie sa tai din spuma,atentie la firele de la motor sunt periculos de aproape de rotor,dar cel mai bine citeste tot ce s-a spus pe forum ,ca eu am citit dupa...........

spor la lipituri
0

#248 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 19 November 2008 - 01:42 AM

@takeoff, imi pare sincer rau pt. al tau Junior :blink:
Multumesc de sfaturi.
In urma acestu-i topic, am ajuns, sa am pe masa de lucru V2, mai am putin si-l termin de montat. Am sa pun si ceva poze mai incolo, cu toate modificarile ce le-am facut.


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#249 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 November 2008 - 06:43 AM

@Dragos. Imi pare rau ca nu m-am exprimat clar. Am spus ce se intampla in general mutand centrul de greutate. Nu l-am sfatuit sa depaseasca plaja indicata de producator. Avand o idee clara va putea sa mute CG-ul intre cele doua extreme acolo unde se va simti mai confortabil.
@MojiTTo. Eu as incepe cu CG-ul in fata. Va plana mai prost dar va fi mult mai controlabil. Pe masura ce m-as acomoda cu modelul l-as da mai in spate.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa zburatorilor.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 19 November 2008 - 06:44 AM

0

#250 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 November 2008 - 08:42 AM

Adica? Eu, si nu numai eu am lipit suportul fara nici un motor si am putut apoi sa asamblez si dezasamblez motorul de n ori... fara sa tai din spuma deloc.
Cu firele e adevarat, dar exista diverse solutii sa le tii departe de rotor!

Vezi postareatakeoff, la Nov 19 2008, 01:02 AM, a spus:

...;suportul motorului il montezi cu motorul pe el,altfel trebuie sa tai din spuma,atentie la firele de la motor sunt periculos de aproape de rotor,.....


Dar, acum dupa ce l-am busit si relipit, cred ca punctul cel mai slab de design, dupa lonjeronul subdimensionat, este acea gaura laterala de aerisire, care reprezint un concentrator de eforturi din care pleaca toate crapaturile la orice aterizare mai violenta in bot.
Gaura aia, impreuna cu grosimea foarte mica a spumei in zona unde se termina locasul bateriei fac ca botul sa se flexeze un acea zona chiar daca este nou, nezburat.
Asa ca l-am ranforsat cu doua platbande de carbon 4*1mm, cum o sa vedeti in poza care o pun dupa amaiza cand ajung la atelier.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 November 2008 - 08:43 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#251 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 19 November 2008 - 10:22 AM

Vezi postareadan_mitea, la Nov 19 2008, 06:43 AM, a spus:

@Dragos. Imi pare rau ca nu m-am exprimat clar. Am spus ce se intampla in general mutand centrul de greutate. Nu l-am sfatuit sa depaseasca plaja indicata de producator. Avand o idee clara va putea sa mute CG-ul intre cele doua extreme acolo unde se va simti mai confortabil.

Nici eu nu am fost foarte clar; eu nu ziceam de cazul in care iese din plaja indicata; cu CG mai in spate, inca perfect controlabil, avionul cere comenzi mici si dese ca sa isi pastreze traiectoria, pentru ca devine mai neutru, nu instabil inca.
O configuratie buna pentru un acrobat, care ramane pe directie, chiar si in picaj (ceea ce nu inseamna ca e instabil, ci neutru) nu este potrivita unui planor, care zboara la o inaltime mai mare si devine mai greu de corectat, pentru ca nu este vizibila orice schimbare de panta. Vorbim de manevre fine.
0

#252 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 November 2008 - 09:58 AM

Vezi postarearenatoa, la Nov 19 2008, 08:42 AM, a spus:

Asa ca l-am ranforsat cu doua platbande de carbon 4*1mm, cum o sa vedeti in poza care o pun dupa amaiza cand ajung la atelier.


Iata si poza:

Negreala aceea reprezinta o platbanda de carbon 4*1mm. Sunt 3 in total, inca una simetrica pe cealalalta jumatate de fuselaj, plus una pe burta la imbinarea jumatatilor.
Acum botul e mult mai solid, exclus orice flexare care se intampla inainte la orice aterizare mai usoara in bot, nu mai vorbesc de buseli, care faceau armonica zona respectiva, necesitand o baita fierbinte.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de renatoa: 21 November 2008 - 10:07 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#253 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 21 November 2008 - 10:12 AM

Eu am adoptat alta solutie la planorul meu desi nu este E JUNIOR-S , doar un biet EG ( PRO). Trage peste bot o sticla de plastic de DORNA( apa minerala).Iti garantez ca rezista la cel mai al naibi crash! .Am sa atasez o foto ,cum am procedat eu la al meu putin mai tarziu .
ADOR VITEZA!!!
0

#254 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 November 2008 - 10:39 AM

Vazut si la altii, sperat sa mearga si la Junior, din pacate tot ce mi-a trecut prin mana nu are dimensiunile necesare.
Asteptam poza.

Vezi postareaTUROK, la Nov 21 2008, 10:12 AM, a spus:

Eu am adoptat alta solutie la planorul meu desi nu este E JUNIOR-S , doar un biet EG ( PRO). Trage peste bot o sticla de plastic de DORNA( apa minerala).Iti garantez ca rezista la cel mai al naibi crash! .Am sa atasez o foto ,cum am procedat eu la al meu putin mai tarziu .

... cu picioarele pe pamant ...
0

#255 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 21 November 2008 - 12:13 PM

Vezi postareaTUROK, la Nov 21 2008, 09:12 AM, a spus:

Eu am adoptat alta solutie la planorul meu desi nu este E JUNIOR-S , doar un biet EG ( PRO). Trage peste bot o sticla de plastic de DORNA( apa minerala).Iti garantez ca rezista la cel mai al naibi crash! .Am sa atasez o foto ,cum am procedat eu la al meu putin mai tarziu .

Vezi postarearenatoa, la Nov 21 2008, 09:39 AM, a spus:

Vazut si la altii, sperat sa mearga si la Junior, din pacate tot ce mi-a trecut prin mana nu are dimensiunile necesare.
Asteptam poza.


Chiar asa, pune niste poze daca poti, sunt curios cum se muleaza un PET pe solidpor. Daca merge, pun si pe al meu Junior.


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#256 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 21 November 2008 - 02:21 PM

Eu am prelungit tubul din fuselaj c-un carbon 5x3 pana linga motor:

Fisiere atasate




Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#257 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 21 November 2008 - 02:24 PM

...lipit cu epoxi:

Fisiere atasate




Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#258 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 November 2008 - 03:29 PM

Ma tem ca acel 5*3 nu ajuta cu nimic asa cum este amplasat. Poti testa singur sa apuci botul si sa incerci sa il flexezi putin sa vezi cum se indoaie in zona de grosime minima de unde incepe capota. De aia am bagat tijele de carbon exact acolo si in acea poziti si unghi. Orice ai pune pe burta nu ajuta in partea de sus care se va comprima la orice aterizare in bot.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#259 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 21 November 2008 - 11:41 PM

Platbanda nu aveam la dispozitie, si nici n-am chef sa astept 2 saptamani pana imi ajunge un colet (aici in Italia, POSTE ITALIANE cred ca e cea mai blamata institutie), asa ca m-am descurcat cu ce-am prin casa. Inainte de a lipi bagheta, intradevar, daca fortai un pic, se flexa, acum in schimb nu mai flexeaza. Poate n-ai abservat, dar tubul ajunge pana la 5mm de suport motor.


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#260 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 22 November 2008 - 02:03 AM

Am intarit coada cu doua tuburi de 3mm, unul fibra, altul sticla:

Fisiere atasate




Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#261 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 22 November 2008 - 02:18 AM

Tot in coada, piulita, diblul, in care se asigura stabilizatorul, l-am asigurat cu o bugata de plastic dur de 1mm, sa nu ma trezesc fara profundor.

Fisiere atasate




Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#262 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 22 November 2008 - 02:32 AM

La capetele lonjeronului din aripi, am lipit cate o bucata din placaj de balsa 4mm, am citit pe undeva ca la un mic crash, tubul a strapuns o aripa, deci:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de MojiTTo: 22 November 2008 - 02:39 AM



Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#263 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 November 2008 - 08:00 AM

Aici se mai poate aduce o imbunatatire constand intr-un "colacel" de epoxy pe tot conturul suprafetei pe care sta profundorul.
Acele adancituri care asigura alinierea profundorului cam au prostul obicei sa se largeasca si incepe sa joace. Un cordon de epoxy il rigidizeaza substantial.

Vezi postareaMojiTTo, la Nov 22 2008, 02:18 AM, a spus:

Tot in coada, piulita, diblul, in care se asigura stabilizatorul, l-am asigurat cu o bugata de plastic dur de 1mm, sa nu ma trezesc fara profundor.

... cu picioarele pe pamant ...
0

#264 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 November 2008 - 08:01 AM

Asta este intr-adevar un pont valoros ! Prea tarziu insa... poate pentru cei ce vor veni...

Vezi postareaMojiTTo, la Nov 22 2008, 02:32 AM, a spus:

La capetele lonjeronului din aripi, am lipit cate o bucata din placaj de balsa 4mm, am citit pe undeva ca la un mic crash, tubul a strapuns o aripa, deci:

... cu picioarele pe pamant ...
0

#265 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 22 November 2008 - 05:13 PM

Caci tot este subiectul EJS pe tava...

Marea mea zburatoare nu a fost asa norocoasa precum cea a lui Renatoa - botul neransforsat dupa 2-3 caderi mai reusite si 2 tuburi de CA a necesitat schimbare

Totala - deoarece motorul privea dreapta jos si orice throttle mai serios il aducea pe aripa dreapta cu nasul spre cimitir . A avut doo' tentative... ;)

Initial m-am gandit sa iau altul - ok - sunt un tzipilica incepator si parca nu merita sa busesti cate o Dacie noua doar de dragul de a invata sa o tii drept

Asa ca ( cu titlul ranforsare ca sa nu poluam topicul )

Am decupat 2 bucati 60x60 din poslistiren extrudat albastru - varianta cea mai dura - lipte intre ele cu adeziv poliurethanic monocomponent ( Bison PE )

Am redus la tacere masa de Solidpor nasolit cu un cutter mare -a rezultat o suprafata dreapta pe care am scartzait-o cu smirghel granulatie cata casa

Dupa care cubul rezultat l-am strapuns si centrat cu o frigaruie de bambus si cu ajutorul a 6 scobitori din acelasi material ( totul mozolit bine cu Bison PE ) l-am fixat de fuselajul deja pregatit.

Folosind tija de bambus ca sa il centrez si sa il aduc la nivelul fostului nasuc - de-aia ca nu visam mixed grill...

Dupa 8 ore uscare/umflare adeziv PE l-am cioplit cat mai aproape de forma initiala ( e o placere sa cioplesti cu cutter-ul dracia aia albastra ) si l-am gaurit ca sa bag batiul motorului

Gaura am facut-o ad labam - eram acasa si freza de dat gauri cat casa era la birou - eh pentru primul nasuc merge...

Un pic de duck-tape sa fiu sigur ca nu pleaca motorul si ramin cu scobitorile in spuma - re-calat motorul cu 2 grade in jos , totul la cutter

Voila'

Aripile saracele de la atata aterizat in lanuri capatsera joc in fuselaj - cu ajutorul unor prieteni binevoitori de la Chitila ( nu le stiu numele imi cer scuze) am gabujdit niste placaj de aviatie de la AFM si am placat intradosul cotoarelor aripilor cu ajutorul bunului CA

Zici ca-i nou - astept sa-i scot flotoarele cand se va opri ploaia si ma duc sa-l busesc din nou ;)

Poze sper sa reusesc sa atasez

O rugaminte pentru cei cu EJS netigait - pe-al meu ( fuselajul in speta ) daca il pun pe o suprafata dreapta constat ca domul nu este drept ci are un fel de bolta in zona aripilor - este normal profilul sau de la tentativele de sinucidere am capatat o tasare a scartzaietorii aproape de cotoare si am botul in jos ?


Merci si succese

Fisiere atasate


0

#266 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 23 November 2008 - 01:45 PM

Vezi postareamotzu, la Nov 22 2008, 04:13 PM, a spus:

O rugaminte pentru cei cu EJS netigait - pe-al meu ( fuselajul in speta ) daca il pun pe o suprafata dreapta constat ca domul nu este drept ci are un fel de bolta in zona aripilor - este normal profilul sau de la tentativele de sinucidere am capatat o tasare a scartzaietorii aproape de cotoare si am botul in jos ?


Am verificat acuma, l-am pus pe o suprafata plana, dar n-am descoperit nici o bolta, profilul este drept in zona aripilor.


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#267 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 November 2008 - 03:29 PM

Confirm si eu, am masurat pe vremea cand era neasamblat si toata partea superioara de la capota pana la deriva este o linie perfect continua, de am fost tentat sa pun acolo o platbanda de carbon de 4*1 sau pe aproape.
Si, avand in vedere cum poate ajunge un Junior, vezi poza, chiar as recomanda intarirea "cocoasei" in acest fel sau prin alte mijloace.

Fisiere atasate


... cu picioarele pe pamant ...
0

#268 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 November 2008 - 06:40 PM

Multumesc de masuratori

Al meu are o mica bolta de cca 1-1,5 cm - tasarea s-a produs in fata cotoarelor spre bot - nu e grava si nu prea ma prindeam cu ochiul liber....

Ma bucur ca am reusit sa-i refac nasucul..

BTW in aripi lonjeronul initial de carbon a fost ranforsat cu un altul bagat pe dinauntru - intrucat era mai subtire in vreo 6 locuri l-am adus la cota cu banda autoadeziva, lata, subtire si rea, dupa care am dat doua afturi de lipituri cu CA la capete

A iesit un lonjeron super
0

#269 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 04 December 2008 - 01:19 PM

Vezi postareaMojiTTo, la Nov 18 2008, 06:44 PM, a spus:

Daca-mi permiteti sa ma alatur si eu acestei discutii cu o intrebare: care ar fi CG-ul potrivit?
In carte zice 60-75 mm, dar n-am inteles cand 60, cand 75, sau intre.
In urma acestui topic m-am hotarat sa-mi iau si eu acest motoplanor, il am pe masa de lucru, dar am ramas nedumerit in legatura cu CG-ul. Am vazut ca ati pus plumb in spate, in fata, dar nimeni nu zice nimic la cat trebuie fixat CG-ul pentr-un zbor perfect.

Salut
ce faci omule,zboara sau nu zboara?
0

#270 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 December 2008 - 02:12 PM

Eu am reparat fuselajul din poza de mai sus. donatie Romulus, merci, si am iesit duminica.
Zboara de minune ! Mai bine ca ala nou !
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro