extra300s termic de la graupner
#31
Postat 25 May 2008 - 12:23 PM
#32
Postat 25 May 2008 - 08:43 PM
florin100%, la 25 May 2008, 10:38, a spus:
asha se vede din poza. dar e tare. crede-ma. si nu cred ca se joaca astia de la graupner...
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#34
Postat 25 May 2008 - 09:45 PM
hash84, la 25 May 2008, 09:07, a spus:
zgr_44, la 25 May 2008, 01:46, a spus:
sper sa te multumeasca poza asta
Aceasi boala ca si la ala electric.....panoul de foc....FLAIFUSTE.......astia de la graupner parca de ai dreaq le fac asa.......baga si tu ceva bageta de intaritura ca asta e termic nu e electric......nu de alta dar motoare RC pana acum n-am vazut si n-as vrea sa-l vad la tine pe primul..... :lol:
P.S. Poza o voiam de sus...dar bun si asa....
#35
Postat 25 May 2008 - 09:52 PM
hash84, la 25 May 2008, 20:43, a spus:
florin100%, la 25 May 2008, 10:38, a spus:
asha se vede din poza. dar e tare. crede-ma. si nu cred ca se joaca astia de la graupner...
Astia de la Graupner mai vand si Made in China......adica mai gandesc si cu buzunarul....nu numai cu calitatea....
#36
Postat 25 May 2008 - 10:40 PM
zgr_44, la 25 May 2008, 21:52, a spus:
e made in vietnam :)
mai are cineva modelul asta si e ok la el. adica zboara cu el de 2 ani si nu are probleme cu panoul de foc... acu nu stiu ce sa zic ;). m-ai bagat la ganduri
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#37
Postat 25 May 2008 - 11:11 PM
hash84, la 25 May 2008, 22:40, a spus:
zgr_44, la 25 May 2008, 21:52, a spus:
e made in vietnam :)
mai are cineva modelul asta si e ok la el. adica zboara cu el de 2 ani si nu are probleme cu panoul de foc... acu nu stiu ce sa zic ;). m-ai bagat la ganduri
Parca n-ai avea experienta de la ala electric care culmea......era cam la fel prins panoul.....si era ELECTRIC........si tot i-ai pus intarituri....dar la asta ca e termic...motor in 2 timpi....vibratii.....eeee....ia zii
P.S> trebuia sa-l prinda cu elastic ca tot aia era.....ce dreaq ma.....ca doar nu-i motor de 1 cc
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 25 May 2008 - 11:13 PM
#38
Postat 26 May 2008 - 05:21 AM
Nu mai fiti stresati, avionul ala o sa zboare oricat daca-s stranse bine suruburile.
Aceasta postare a fost editata de mobi: 26 May 2008 - 05:31 AM
#39
Postat 26 May 2008 - 07:43 AM
La mine, panoul arata cam asa:
Fisiere atasate
-
GraupnerE300S_Construction2.jpg (7.51K)
Number of downloads: 128
#40
Postat 26 May 2008 - 07:44 AM
Fisiere atasate
-
GraupnerE300S_Construction4.jpg (7.56K)
Number of downloads: 127
#41
Postat 26 May 2008 - 07:50 AM
Daca ai dubii, intareste asa cum se vede in pozele anterioare, solutia este testata.
#42
Postat 27 May 2008 - 01:09 AM
Adi-GVA, la 26 May 2008, 07:50, a spus:
Daca ai dubii, intareste asa cum se vede in pozele anterioare, solutia este testata.
asa si....daca e Graupner ce......noi nu mai stim fizica sau sa facem aeromodele......sa vezi cum e versiunea electrica.....sau mai bine intreaba-l pe hash84 .....panoul de foc e prins exact de placile de balsa din lateral fara nimic altceva sus sau jos si stie el mai bine cum i-a plecat la plimbare la o aterizare mai dura.......daca le gandesc, le fac la limita......altfel nu s-ar mai fabrica componente de schimb....lui florin100% i-a crapat profundorul in zbor si nu la cine stie ce figura......si tot graupner era...TESTAT......si ca sa-ti crape profundorul.....mai mare rasul dreaq
#43
Postat 27 May 2008 - 07:24 AM
Un model de genul asta trebuie sa fie elegant in zbor sa fie precis si sa reziste la viteze mari si figuri largi nu la virgule si snap-uri la full gaz.
Poti sa intaresti avionul si o sa zboare numai cu acceleratia in blana si dupa aia o sa intrebi de ce vine asa tare la aterizare. Trebuie sa gasesti un echilibru intre cele doua... Acum io nu stiu ce ti-a casunat pe extra lui Alex dar io bag mana in foc pentru avionul ala ca e super ok. Am avut ocazia sa il vad de mai multe ori si sa ma uit atent la el. E super ok facut.
Acum ca e review-ul omului... te rog sa nu te mai certi cu el sau cel putin sa nu fi asa agresiv pentru ca daca nu ma insel nu ai zburat un Extra din asta.. deci tot ce spui e din impresii de la distanta....Lasa-i pe cei care au zburat si studiat avionul indeaproape sa comenteze.
#44
Postat 27 May 2008 - 09:52 AM
zgr_44, la 27 May 2008, 01:09, a spus:
nu mie ma...lu TUROK
#46
Postat 27 May 2008 - 11:01 PM
florin100%, la 27 May 2008, 09:52, a spus:
zgr_44, la 27 May 2008, 01:09, a spus:
nu mie ma...lu TUROK
Ma rog, mai conteaza al cui era.....ideea e ca s-a rupt aiurea......
#47
Postat 05 June 2008 - 04:50 PM
Emil Cioran
#48
Postat 05 June 2008 - 05:02 PM
Flyboy3D, la 27 May 2008, 07:24, a spus:
Un model de genul asta trebuie sa fie elegant in zbor sa fie precis si sa reziste la viteze mari si figuri largi nu la virgule si snap-uri la full gaz.
Poti sa intaresti avionul si o sa zboare numai cu acceleratia in blana si dupa aia o sa intrebi de ce vine asa tare la aterizare. Trebuie sa gasesti un echilibru intre cele doua... Acum io nu stiu ce ti-a casunat pe extra lui Alex dar io bag mana in foc pentru avionul ala ca e super ok. Am avut ocazia sa il vad de mai multe ori si sa ma uit atent la el. E super ok facut.
Acum ca e review-ul omului... te rog sa nu te mai certi cu el sau cel putin sa nu fi asa agresiv pentru ca daca nu ma insel nu ai zburat un Extra din asta.. deci tot ce spui e din impresii de la distanta....Lasa-i pe cei care au zburat si studiat avionul indeaproape sa comenteze.
Am facut cu modelul asta snapuri la viteza max in picaj, vrie din viteza, you name it. N-a patit nimic, desi a luat in + si foarte multe aterizari dure. E un model extrem de rezistent daca e asamblat corect. Voi visati.
#49
Postat 05 June 2008 - 06:18 PM
mobi, la 5 Jun 2008, 18:02, a spus:
Flyboy3D, la 27 May 2008, 07:24, a spus:
Un model de genul asta trebuie sa fie elegant in zbor sa fie precis si sa reziste la viteze mari si figuri largi nu la virgule si snap-uri la full gaz.
Poti sa intaresti avionul si o sa zboare numai cu acceleratia in blana si dupa aia o sa intrebi de ce vine asa tare la aterizare. Trebuie sa gasesti un echilibru intre cele doua... Acum io nu stiu ce ti-a casunat pe extra lui Alex dar io bag mana in foc pentru avionul ala ca e super ok. Am avut ocazia sa il vad de mai multe ori si sa ma uit atent la el. E super ok facut.
Acum ca e review-ul omului... te rog sa nu te mai certi cu el sau cel putin sa nu fi asa agresiv pentru ca daca nu ma insel nu ai zburat un Extra din asta.. deci tot ce spui e din impresii de la distanta....Lasa-i pe cei care au zburat si studiat avionul indeaproape sa comenteze.
Am facut cu modelul asta snapuri la viteza max in picaj, vrie din viteza, you name it. N-a patit nimic, desi a luat in + si foarte multe aterizari dure. E un model extrem de rezistent daca e asamblat corect. Voi visati.
nop ,tu visezi....
ai avut modelul asta acuma 3-4 ani cand era facut ca lumea.
ai vazut cumva de curand unul nou scos din cutie?
daca stranuti spre dansul se dezintegreaza....
#50
Postat 05 June 2008 - 07:24 PM
Necunoscand modelul, am crezut ca e la fel ca ala mic electric, doar ca mai mare. Cand din contra, suprafetele de comanda m-au dezamagit cel mai mult. Astea si cu aripile care sunt torsionate rau.
La varianta mica electrificata ai nene suprafete si poti face 3D. Am crezut ca si asta e la fel. M-am pacalit, asta e.
Asa ca m-am gandit sa-l tranform in 3D. Sa-i maresc suprafetele. Odata cu asta ii voi indrepta si aripile. Asta cand voi avea timp de el, ca momentan le am p'ale mele in constructie.
Cei drept, am reusit printre picaturi sa-i maresc directia. Restu'.....candva
Fisiere atasate
-
coada_extra.jpg (48.58K)
Number of downloads: 62
#51
Postat 05 June 2008 - 07:41 PM
nimsoc, la 5 Jun 2008, 19:24, a spus:
Nu ajunge sa-i maresti suprafetele. Ar trebui sa-i lungesti si fuselajul ceea ce e cam greu si nu merita.
#52
Postat 05 June 2008 - 08:35 PM
Red Sky, la 5 Jun 2008, 19:41, a spus:
nimsoc, la 5 Jun 2008, 19:24, a spus:
Nu ajunge sa-i maresti suprafetele. Ar trebui sa-i lungesti si fuselajul ceea ce e cam greu si nu merita.
Asa-i . D'aia nici nu ma agit prea tare. E mai simplu sa construiesc de la 0. Oricum ideea asta de transformare am avut-o inainte sa ma apuc de construit modelul actual care a fost gata in 3 saptamani.
#53
Postat 27 June 2008 - 06:22 PM
Zboara pasarea, sau nu?
#54
Postat 27 June 2008 - 07:37 PM
Adi-GVA, la 27 Jun 2008, 18:22, a spus:
Zboara pasarea, sau nu?
sunt in stresiune si nu prea am timp de el....toate la timpul lor :D
are toata electronica pusa inauntru.
mai tre sa-i montez motorul, si chestiile alea de intarire a ampenajului orizontal
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#55
Postat 29 June 2008 - 11:36 PM
P.S. De abia astept sa facem un zbor in formatie.....mai ales ca sunt la fel colorate.... B)
Fisiere atasate
-
esm_extra300_1a.jpg (28.15K)
Number of downloads: 150
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 29 June 2008 - 11:37 PM
#56
Postat 30 June 2008 - 12:26 AM
Aceasta postare a fost editata de Porumbeu: 30 June 2008 - 06:07 PM
#57
Postat 03 July 2008 - 09:38 PM
Ce zici? :)
#58
Postat 04 July 2008 - 10:54 AM
Adi-GVA, la 3 Jul 2008, 21:38, a spus:
Ce zici? B)
E acelasi tip...respectiv Extra 300....la alta scala......iar referirea era la structura.....
#59
Postat 06 July 2008 - 03:43 PM
poza cu intariturile pe profondor
Fisiere atasate
-
coada_pe_spate.jpg (60.37K)
Number of downloads: 59
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#60
Postat 06 July 2008 - 03:44 PM
Fisiere atasate
-
coadafatza.jpg (70.54K)
Number of downloads: 54
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()