Pagina 1 din 1
Un Sfat Daca Se Poate
#2
Postat 26 January 2004 - 01:35 AM
Un motor mai mare consuma mai mult si se vor incinge tranzistorii din regulator mai mult decat in mod obisnuit si e foarte posibil sa si "crape" . Practic risti pe buzunarul tau . E drept ca mai conteaza si ce fel de motor este...oricum daca tot faci asta sa nu pui mai mult de 6 celule .
#4
Postat 26 January 2004 - 12:23 PM
Mersi mult de sfat,dar totusi pe prospectul regulatorului scrie ca opereaza la un voltaj de 7,2 pana la 12 iar in full gaz nu trebui se depaseasca un consum de 40 A,pe gand motoarele de 600 de exemplu se inacadreaza sub normele acestea,posibil sa fie grsite?
#6
Postat 27 January 2004 - 01:59 AM
SALUTARE !
IN MOD NORMAL REGULATORUL TAU TREBUIE SA FIE PROTEJAT LA SUPRA SARCINA .
DACA SCRIE PE EL CA DUCE 40 A POTI LINISTIT SA-L CONECTEZI SI LA 500 SI LA 600.
IN MOD NORMAL NICI UNUL DIN CELE DOUA MOTOARE NU DEPASESC MAI MULT DE 150 W.
AM SA CAUT SI AM SA-TI SPUN EXACT CURENTUL MAX SI CURENTUL ABSORBIT IN REGIM ROTOR BLOCAT .
SPOR LA TREABA
STIMA SI RESPECT
IN MOD NORMAL REGULATORUL TAU TREBUIE SA FIE PROTEJAT LA SUPRA SARCINA .
DACA SCRIE PE EL CA DUCE 40 A POTI LINISTIT SA-L CONECTEZI SI LA 500 SI LA 600.
IN MOD NORMAL NICI UNUL DIN CELE DOUA MOTOARE NU DEPASESC MAI MULT DE 150 W.
AM SA CAUT SI AM SA-TI SPUN EXACT CURENTUL MAX SI CURENTUL ABSORBIT IN REGIM ROTOR BLOCAT .
SPOR LA TREABA
STIMA SI RESPECT
#8
Postat 01 February 2004 - 02:52 AM
Nu este mult deloc ! De ex. un motor din seria 700 (PLUS 710/12 ) se alimenteaza cu tensiuni intre 12 si 16 V , absoarbe un curent de 16 A la eficienta maxima (la randamentul cel mai ridicat ) si 25 A la sarcina maxima (randament mai scazut ). Puterea consumata este U(V) x I(A) , deci trece de 150 W , la curentul maxim fiind chiar dubla (~ 300W).
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 01 February 2004 - 02:55 AM
#9
Postat 01 February 2004 - 05:54 AM
SALUITARE !
DOMNULE RARES - CRED CA NU ESTI INFORMAT CA IN MODELISM UN MOTOR PROFI DE MARIMEA UNUI MOTOR GEN 600 SAU 700 AJUNGE LA 800 -900 WATI NU LA 150 !
-IAR UN MOTOR BRUSHLESS DE MARIMEA UNUI 600 SAU 700 AJUNGE LA 1400 WATI --FARA GLUMA --
RECORDUL MONDIAL PE APA -IN MODELISM - ESTE DE 122 MILE/ORA
ADICA APROAPE 200KM/ORA .
MOTORUL ESTE UN BRUSHLESS -LEHNER 22/80- MAI MIC DECIT O CUTIE
DE COCA-COLA , CINTARESTE 800 GRAME , ALIMENTAT LA 36 CELULE
NI-CD SI ATENTIE DEZVOLTA O PUTERE DE 3500 WATI CU UN RANDAMENT
DE 91 LA SUTA .
ESTI MULTUMIT SAU NU ?
SA AUZIM DE BINE
STIMA SI RESPECT
DOMNULE RARES - CRED CA NU ESTI INFORMAT CA IN MODELISM UN MOTOR PROFI DE MARIMEA UNUI MOTOR GEN 600 SAU 700 AJUNGE LA 800 -900 WATI NU LA 150 !
-IAR UN MOTOR BRUSHLESS DE MARIMEA UNUI 600 SAU 700 AJUNGE LA 1400 WATI --FARA GLUMA --
RECORDUL MONDIAL PE APA -IN MODELISM - ESTE DE 122 MILE/ORA
ADICA APROAPE 200KM/ORA .
MOTORUL ESTE UN BRUSHLESS -LEHNER 22/80- MAI MIC DECIT O CUTIE
DE COCA-COLA , CINTARESTE 800 GRAME , ALIMENTAT LA 36 CELULE
NI-CD SI ATENTIE DEZVOLTA O PUTERE DE 3500 WATI CU UN RANDAMENT
DE 91 LA SUTA .
ESTI MULTUMIT SAU NU ?
SA AUZIM DE BINE
STIMA SI RESPECT
Arata acest topic
Pagina 1 din 1