Great Planes Pete-N-Poke .40 docil dar si cu valente acrobatice
#31
Postat 10 August 2008 - 08:01 PM
#32
Postat 18 August 2008 - 03:31 AM
#33
Postat 28 August 2008 - 02:52 AM
#34
Postat 28 August 2008 - 02:55 AM
"Dar de-acum s-a ispravit". Este lipit. Daca n-o fi bine avem trimuri, cum spune un bun prieten. Asta este.
#35
Postat 28 August 2008 - 02:58 AM
#38
Postat 28 August 2008 - 01:02 PM
Valteras, la Aug 28 2008, 09:02 AM, a spus:
Sictir!
Va multumesc frumos.
Cand vine Marinarul pe aici iti trimit unul. Prin posta este complicat si nesigur.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 August 2008 - 01:05 PM
#40
Postat 29 August 2008 - 05:39 AM
Acum sa vedem cat de repede il putem urni sa treaca garla. Poate il incercam pe Rapture in formatie extinsa?
Nu numai ca nu platesti vama dar la aeroport va putea recupera si TVA-ul. Este export. Cel putin asa am auzit...
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 August 2008 - 05:41 AM
#41
Postat 02 September 2008 - 12:55 AM
#42
Postat 02 September 2008 - 01:03 AM
La cantar a tras 2 650g fata de cele 2 610g din manual. Am fost mai paranoic cu adezivul. CG a cazut exact unde trebuia. Fara nici un gram de plumb.
Cu acestea cred ca am cam terminat. A fost un model complicat de facut, care a necesitat multa munca dar care imi place si nici nu trece neobservat. Cu toate ca nu era complet terminat a fost pus in rand cu monstrii cu motoare de 150cc si 100cc:
http://www.wimac.ca/...read.php?t=1173
Sincer nu ma asteptam si am fost atins de gest.
Sa vedem cum se va comporta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 02 September 2008 - 01:12 AM
#44
Postat 02 September 2008 - 01:07 AM
#45
Postat 07 September 2008 - 09:45 PM
Cei de la club au fost intr-adevar surprinsi placut de Petrica.
Este exact ce am sperat de la el: un model zburabil ...de mine....dar nu unul care sa zboare singur ca Telemasterul. Iar lookul...nu mai spun. Nu poate trece cineva pe langa el si sa nu intrebe ceva.
Despre Great Planes. Nu are materialele de calitatea si rafinamentul lui SIG, dar toate modelele pe care le-am facut de la ei sunt excelente. Conceptie, realizare...tot. Nici o surpriza neplacuta.
Cu aceasta putem trece la jurnal de zbor.
Sa fiti iubiti.
#46
Postat 22 September 2009 - 03:20 AM
http://www.castlecre...ucts/ccbec.html
si anume cel de 10A.
Azi, dupa servici, am apucat sa fac trei zboruri cu Petrica. Trebuie sa recunosc in fata marii adunari nationale ca totul a decurs fara incidente.
Sa fiti iubiti, zburatorilor.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 22 September 2009 - 03:33 AM
#48
Postat 22 September 2009 - 08:17 AM
dan_mitea, la Sep 22 2009, 04:20 AM, a spus:
http://www.castlecre...ucts/ccbec.html
si anume cel de 10A.
Azi, dupa servici, am apucat sa fac trei zboruri cu Petrica. Trebuie sa recunosc in fata marii adunari nationale ca totul a decurs fara incidente.
Sa fiti iubiti, zburatorilor.
Caliiiiiiiinnnnnnn !!! Ia uite ce-a facut Dan !!!....lasand gluma ma bucur pentru tine ....deci pana la urma este o solutie fiabila ....
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#50
Postat 29 December 2013 - 12:11 AM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 December 2013 - 12:11 AM
#51
Postat 29 December 2013 - 01:04 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#52
Postat 29 December 2013 - 01:50 AM
#53
Postat 06 January 2014 - 12:27 AM
https://www.facebook...e=3&uploaded=34
Am intrat in posesia video-urilor de data trecuta. Cum le pun undeva, va dau de stire.
Multa, multa bafta.
#54
Postat 06 January 2014 - 03:25 AM
Este singurul cu decolare si aterizare, de aceea l-am ales.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 January 2014 - 03:26 AM
#55
Postat 06 January 2014 - 09:41 AM
dan_mitea, la 06 January 2014 - 03:25 AM, a spus:
Este singurul cu decolare si aterizare, de aceea l-am ales.
Multa, multa bafta.
Multumesc !!!....o incantare ...iar infundarea "papucelui" drept dupa aterizare ....!!!
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#56
Postat 02 February 2014 - 04:58 AM
Urmarea povestii: azi, cu schiu si in spate, Petrica, mandu nevoie mare, dar, din nefericire pentru el, insotit de mine, ne ducem la club. Acolo, pe drumul de acces, un nenea, cu 4x4, era intepenit in nameti. Dupa ceva lupta cu lopetile, impreuna cu alti doi nebuni si pomenindu-l pe nenea cu dezapezitul, am reusit sa punem masina pe drum. Pana la urma s-a vazut ca l-am vorbit de rau fara motiv: cel responsabil cu poarta a uitat sa-i dea codul de acces.
Un pic frustrati, eram gata sa plecam, cand, unul dintre baieti a avut ideea sa mergem pe Ile Bizard si sa zburam pe un lac inghetat. Doamne, ce frumusete. Cat vezi cu ochii, un patinoar natural, fara o denivelare si cu un mic strat de zapada, cat sa nu aluneci. Bineinteles ca am uitat aparatul foto. Daca intru in posesia fotografiilor facute de ceilalti...pana la urma grupul s-a marit substantial...le postez.
Am zburat ca niciodata, fara nici o grija, inclusiv pe langa casa primei ministru...asa, ca era acolo. Am fost atat de deconcentrat, incat, la o aterizare am tufligit nasucul lui Petrica. Din toata intinderea am gasit o cabanuta a unuia care pescuia la copca. Dar nu-mi pare rau. De mult planuiam sa-i pun un motor mai mare, dar imi era mila sa-l desfac fara rost.
Bineinteles ca, baietii m-au indemnat sa-l intaresc cu Scotch. Daca la noi totul este legat cu sarma, la bastinasi, totul este legat cu Scotch, este cultural. Am facut un zbor si asa, dar, avea un sunet ingrijorator, asa ca, am strans atelierul. A fost o zi de vis, pe care nu o voi uita curand.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 02 February 2014 - 04:58 AM
#57
Postat 02 February 2014 - 09:13 PM
#60
Postat 10 February 2014 - 01:03 AM
Treaba cu ruptul...era ca dintr-un film dat cu incetinitorul. Aterizase si-l ducea un pic de vant, dar o idee, usureeeel pe gheata. Asa de usor a atins cabana, incat, eram sigur ca nu s-a intamplat nimic.
Tot raul spre bine: i-am luat motor nou si am inceput reparatia.
Problema este ca motorul era prins pe un batiu din lemn. Era dificil sa-l modific pentru alte dimensiuni. Totodata batiul dadea si unghiurile. Panoul de foc este drept. Acum, daca i-am taiat nasul si ii pun un batiu ajustabil, trebuie sa-i dau unghiurile altcumva. Am mosmondit o placa adaptatoare si niste suporti inclinati pentru piulitele captive.
Profit de ocazie pentru a va arata un mic dispozitiv, ingenios zic eu, pentru a da gauri perpendiculare pe suprafete inclinate sau care sunt mari si nu intra pe masina de gaurit de banc. Il folosesc cu succes si la gaurile pentru suruburile de fixare de la bordul de fuga al aripilor.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 10 February 2014 - 01:04 AM