CATAMARANE planuri pentru constructie
#301
Postat 26 January 2011 - 01:24 PM
#302
Postat 26 January 2011 - 03:17 PM
raoul_bvand, la Jan 26 2011, 12:51 PM, a spus:
Imi poti recomanda un alt motor?Ma gindesc la cele de la Feigao....
Esc-ul si Accu li-po,sint in regula?De transmisie ce sa zic....nu am specificat nicaieri ce anume voi folosi.Dar mai mult ca sigur o voi luad de la raionul cu modele mari de viteza.Nu am aici sculele necesare construirii unui sistem HM pentru un astfel de model.
Daca le-ai confectiona tu,la cit m-ar ajunge cele 2 axe?
Multumesc anticipat.
PS:Momentan,am elice de 55 mm in 2 pale de metal.
e destul de dificil sa-ti dau un pret, nu stiu ce vrei sa faci...apoi chiar daca ti le-as face si am cadea asupra pretului, in cazul unui esec (cauze pot fi multe) s-ar isca acuze si dezmintiri care sunt subiective si nu vreau asa ceva.
Wubu, la Jan 26 2011, 01:24 PM, a spus:
depinde cu cate ture invarti elicea...
#303
Postat 26 January 2011 - 03:41 PM
http://www.youtube.com/watch?v=iQ-5m5-0KHg...ayer_detailpage
neamtu' e neamt si chinezu...ieftin
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 26 January 2011 - 03:44 PM
#304
Postat 26 January 2011 - 04:43 PM
Nu vad ce problema ar putea apare din pricina axelor,atita timp cit sin folosite in parametrii indicati de fabricant.Multe firme nu fac acest lucru.
Nu este greseala fabricantului daca un individ cumpra un motor ce functioneaza la 12v si acesta il alimenteaza cu 24.
Greselile se platesc.La fel si prostia.
Voi reveni.
#305
Postat 26 January 2011 - 04:45 PM
Daca nu, cred ca ati vrut sa sa mai adaugati ceva la MEGA membru.
#306
Postat 26 January 2011 - 04:59 PM
#307
Postat 26 January 2011 - 05:08 PM
#308
Postat 26 January 2011 - 06:16 PM
Wubu, la Jan 26 2011, 05:45 PM, a spus:
Daca nu, cred ca ati vrut sa sa mai adaugati ceva la MEGA membru.
Nu ma itereseaza viteze de sute de km/h.
Nu ma intereseaza performante care se ating doar cu bugete de sute sau mii de euro.
nu ma intereseaza nici numarul de postari,nici la mine nici la alti membrii.Pentru mine personal acea specificare la profil,este egala cu 0 si nu ii vad rostul.Asta pentru mine.
Nu inteleg,de ce,atunci cind cineva incearca sa faca ceva(indiferen ce fel de model este)apar tot timpul acele discutii....poi iei asta daca vrei ceva bun,sau trebuie sa ai atitia bani daca vrei ca modelul tau sa se miste ca modelul lui cutare...etc.
de ce trebuie sa ne bagam in seama daca nu stim despre ce vorbim.Nu zic ca nu sunt persoane ce isi permit sa dea 1000 de euro numai pe 2 motoare dar as fi curios,citi din cei ce dau aceste sfaturi au sau au avut in mina lor vreodata un astfel de motor?
Acest model nu se vrea neaparat sa alerge cu 205km/h.eu sin multumit si cu aproximativ 60 pentru moment.Asa imi voi da seama si unde trebuie sa mai umblu pentru ai mari viteza,dar numai daca se vrea asta.
Pentru domnul Wubu:Credeti ca bag bani in materiale doar de dragul de a mai face postari?
...........
Succes in continuare.
Voi reveni si cu imagini.Astazi modelul incepe sa capete forma.Este la lipit.
Multumesc de sfaturi
#309
Postat 26 January 2011 - 06:37 PM
Catamaranul este cel din acest plan.Este arhicunoscut aici
.
daca vrei sa nu ti se dezintegreze barca la un eventual contact mai dur cu apa sau poate cine stie vreun bat ceva
si daca vrei sa ajungi la sa zicem 70km poate vrei sa te gandesti sa iti iei o coca din fibra sau chiar carbon
cat despre motorul acela si esc
uita de ele
sunt jucarii
sau poate vrei sa te joci ????
ia in calcul asa 1buc hardware costa cam 90euro
tie iti trebuie 2
carma profi vreo 40euro
servo profi ca aici nu te mai joci cu s3003 de la futaba 150ron
esc de cel putin 120a 2bucati vreo 600ron
acumulatori descarcare cel putin 40c depinde la cati volti
si poate apleci urechea si la ce iti spun cei ce au mai multa experienta si au cheltuit mai multi bani pe motoare esc si acumulatori si uneori leau facut scrum
poate nu faci si u la fel
ok
in rest spor la constructie
#310
Postat 26 January 2011 - 06:45 PM
Hardware gaseti pe net in multe parti, cei din China accepta mai toti WU, doar atentie sa folosesti cabluri de minim 3.2mm, e mai sigur.
Discutiile in general apar pe orgolii si pe vorbe aruncate. Eu am ales sa nu le mai bag in seama si sa postez la minim... dar cateodata vine cineva ca tine, cu bune intentii, si ajunge sa fie confuzat rau...
#311
Postat 26 January 2011 - 07:18 PM
iony, la Jan 26 2011, 07:37 PM, a spus:
Catamaranul este cel din acest plan.Este arhicunoscut aici
.
daca vrei sa nu ti se dezintegreze barca la un eventual contact mai dur cu apa sau poate cine stie vreun bat ceva
si daca vrei sa ajungi la sa zicem 70km poate vrei sa te gandesti sa iti iei o coca din fibra sau chiar carbon
cat despre motorul acela si esc
uita de ele
sunt jucarii
sau poate vrei sa te joci ????
ia in calcul asa 1buc hardware costa cam 90euro
tie iti trebuie 2
carma profi vreo 40euro
servo profi ca aici nu te mai joci cu s3003 de la futaba 150ron
esc de cel putin 120a 2bucati vreo 600ron
acumulatori descarcare cel putin 40c depinde la cati volti
si poate apleci urechea si la ce iti spun cei ce au mai multa experienta si au cheltuit mai multi bani pe motoare esc si acumulatori si uneori leau facut scrum
poate nu faci si u la fel
ok
in rest spor la constructie
Asta este clar .Este clar si in vederea servourilor.De aceea am si intrebat de ceea ce am gasit eu.Acele componente electronice.Tocmai pentru a primi un sfat,in cunostinta de cauza,de la cei cu mult mai experimentati decit mine.
Nu am spus ca acea electronica este batuta in cuie dar de aici si pina la a da ca exemplu ce stiu ce model ce are electronica de mii de euro doar ca acel model si l-ar dori nu stiu cine,este cale lunga.
Pentru moment sint interesat de fun nu de concursuri si competitii.
La mine nu Accu,servo sau hardware-ul sint problema ci esc-urile si motoarele.Aici nu stiu ce sa aleg.Elicii metalice am de mai multe marimi si modele,deci am timp sa tot probez.
Am mai masurat incaodata modelul.Are exact 1060mm.
Multumesc
#312
Postat 26 January 2011 - 07:24 PM
CornelP, la Jan 26 2011, 07:45 PM, a spus:
Hardware gaseti pe net in multe parti, cei din China accepta mai toti WU, doar atentie sa folosesti cabluri de minim 3.2mm, e mai sigur.
Discutiile in general apar pe orgolii si pe vorbe aruncate. Eu am ales sa nu le mai bag in seama si sa postez la minim... dar cateodata vine cineva ca tine, cu bune intentii, si ajunge sa fie confuzat rau...
Am inteles ideea.Multumesc.
#313
Postat 26 January 2011 - 08:37 PM
#314
Postat 26 January 2011 - 08:48 PM
Interventia a fost pentru OldMan care a recomandat niste elice mari pentru motorizarile pe care propuneti.
#315
Postat 26 January 2011 - 11:26 PM
Wubu, la Jan 26 2011, 09:48 PM, a spus:
Interventia a fost pentru OldMan care a recomandat niste elice mari pentru motorizarile pe care propuneti.
Ok,am inteles.
Atasez imagini cu starea actuala a modelului.Numerele ce apar in imagini sunt distantele dintre coaste si latimea interioara dintre cele 2 laterale.
#316
Postat 27 January 2011 - 04:22 PM
Wubu, la Jan 26 2011, 08:48 PM, a spus:
Interventia a fost pentru OldMan care a recomandat niste elice mari pentru motorizarile pe care propuneti.
O singura elice de 55 pentru catamaranul de 1100mm nu e prea mare si nici pentru acel motor,nu stiu ce date are motorul prezentat de raoul_bvand, am unul asemanator pe un catt de 900mm cu o elice tripala de 45mm. Nu merg pe 6 celule cat spune ca ar putea duce motorul, nu i-am crezut niciodata, merg pe 4 cel, asta inseamna turatii mai mici consum mai mic si la maxim elicea facea cavitatie. Am pus una bipala de 55mm si in aceeasi configuratie, elicea nu mai face cavitatie. De ce?
Acum un sfat, in legatura cu motoarele, si nu o luati drept demolarea afacerii unora, dar cred ca la modul cum sunt construite Leopard bat de departe multe alte motoare superlaudate.
Costructie robusta, stator cu poli binedefiniti, la fel ca in masinile sincrone, carcasa din aluminiu foarte groasa in "carne"...
#317
Postat 27 January 2011 - 04:26 PM
raoul_bvand, la Jan 26 2011, 11:26 PM, a spus:
Atasez imagini cu starea actuala a modelului.Numerele ce apar in imagini sunt distantele dintre coaste si latimea interioara dintre cele 2 laterale.
...pentru a imbraca coca, exista la magazinele de materiale de constructie fibra de sticla trasa in coli transparente, sunt pentru acoperit terase, vin la val de 50m lungime pe 2m latime. Poti sa cumperi cat vrei, 16lei/mp. Are o grosime de 1,5mm se poate taia foarte usor cu o foarfeca de tabla.
#318
Postat 27 January 2011 - 05:12 PM
OldMann, la Jan 27 2011, 04:26 PM, a spus:
...eu stiam ca laminarea se face direct folosind tesatura de gramaj mic sau mediu, 40-80 gr/mp si rasina, de blindaje cu foi gata laminate inca nu am auzit prin sportul asta, nici macar celor cu barci de nadit inca nu le-a trecut prin cap o chestie ca asta si baietii sunt hiperinventivi in sectiunea aia !!!
#319
Postat 27 January 2011 - 05:40 PM
OldMann, la Jan 27 2011, 05:26 PM, a spus:
Ad inteles ca multora le-au crapat modelele turnate din fibra.Crec ca un model la care as lipi astfel de componente,s-ar dezintegra in primi 30m.Nu stiu,dar magindesc ca asa ar fi.Eu unul vad imposibila confectionarea unui astfel de model din acele panouri si mai ales sa fie si functional.Eu urmaresc o grosime a peretelui pe fundul cocii de aprox5,5mm iar restul la aprox4,5mm.Nici nu ma gindesc la ceva de genul 1,5-2mm.Eventual la modele statice dar la aceste dimensiuni nu cred ca are rost sa fie static.
Astazi am luat si materialul balsa de 3mm pentru partea superioara.Tristetea este ca adezivului ii trebuieste destul timp pentru a se intarii ceea ce ma cam tine pe loc.Nu prea am rabdare dar stiu ca in acest domeniu,avind rabdare ,economisesti bani.
Imi poate da cineva un sfat cum as pute face acei,,dinti,,de dedesupt.(Nu stiu exact cum le spune tehnic)
Aici atasez o imagine cu nudumerirea....
Multumesc
PS:In imaginea cu,catul alb se observa mai bine ceea ce vreau eu sa zic.
Aceasta postare a fost editata de raoul_bvand: 27 January 2011 - 05:49 PM
#320
Postat 27 January 2011 - 06:28 PM
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 27 January 2011 - 06:28 PM
#321
Postat 27 January 2011 - 07:27 PM
ipsihi, la Jan 27 2011, 07:28 PM, a spus:
Am inteles.Ma gindeam ca ,,radane,,sunt acele nervuri longitudinale,dar acu am inteles.
In legatura cu ingreunatul...nu stiu ce sa zic.nu este deloc greu si daca il scot pe la sub un kg,coca goala cred ca este ok pentru un model la marimea aceasta.
La 1,5mm ,faceam referire la lipitura dintre acele panouri discutate mai sus.
Multumesc de interes.
PS:Modelul va fi echipat cu 2 motoare seria 1950LK LEHNER
http://www.lehner-motoren.de/1950/?PHPSESS...4f6rql2u6jrq2o6
PPS:Sper sa nu deranjeze aces link...
#322
Postat 27 January 2011 - 08:10 PM
#323
Postat 27 January 2011 - 08:40 PM
ipsihi, la Jan 27 2011, 05:12 PM, a spus:
eu nu vorbeam de laminare, ci sa se inlocuiasca placajul cu care s-ar imbraca coca cu foaie gata laminata. Incearca sa vezi ce usor prinde rasina pe foaie, dupa ce in prealabil se matuieste cu glaspapir. E mai usor sa armezi numai imbinarile cu putina fibra si rasina. Am incercat si merge OK.
radanele le poti face cam asa...
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 27 January 2011 - 08:48 PM
#324
Postat 27 January 2011 - 11:23 PM
OldMann, la Jan 27 2011, 09:40 PM, a spus:
radanele le poti face cam asa...
Cum este mai indicat de facut acele radane?In raza sau in unghi?
Atasez imaginea cu cele 2 situatii....cu negru este cea in unghi,cu rosu cea cu raza.
PS:Ce lungime are catul din imagine?
Aceasta postare a fost editata de raoul_bvand: 27 January 2011 - 11:24 PM
#325
Postat 27 January 2011 - 11:33 PM
#326
Postat 27 January 2011 - 11:35 PM
ipsihi, la Jan 27 2011, 09:10 PM, a spus:
Am ales acele motoare urmand anumite sfaturi de la persoane ce folosesc aceste motoare.Tot la rubrica ,,Modele de viteza,, apar 2 modele ce au acest tip de motoare ,doar ca sint seria 1940.Unul dintre modele este un kat de aproape 1200mm.Coca este stock,nu este facut acasa.In plus,acel kat ,din cite am vazut eu este complect din fibra de sticla nu kevlar sau carbon.
Ma gindesc ca ar fi mai bine sa am ceva mai puternic pe care il pot limita ca turatie.Din mic in mare nu cred ca merge fara o alta investitie....
Am stat putin si m-am gindit ca nu are rost sa tot dau cite 200 de eur de fiecare data cind se arde ceva ce nu este de o calitate prea buna.Am inteles ca acele esc-uri ar fi ok(ma refer la cele alese de catre mine).
Plus ca adevarul este ca m-am ambitionat putin.Nu de putine ori se intimpla sa vrem mai mult de la ceva,mai ales facut de noi.Deci daca se poate,de ce nu?
Stima
ipsihi, la Jan 28 2011, 12:33 AM, a spus:
Receptionat......
Multumesc
#327
Postat 28 January 2011 - 12:00 AM
O fi bine,o fi rau?Am vazut modele care au acea zona umpluta chiar cu spuma.
Daca este ok ceea ce am facut eu cu acel stirodur,nu ar mai merge inca un tronson sau este deajuns doar atit cit este acum?
Pentru domnul OldMann....Te ajuta la ceea ce am vorbit,acea imagine pe care sunt trecute cotele dintre coaste?
Stima
Aceasta postare a fost editata de raoul_bvand: 28 January 2011 - 12:02 AM
#328
Postat 28 January 2011 - 09:08 AM
pentru ceea ce am vorbit...dupa ce il termini, facem masuratorile pe produsul finit si stabilim impreuna amanuntele. Trebuie tinut cont si de pozitia motoarelor, de lungimea suportului carmei....
P.S. nu ma mai domni.
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 28 January 2011 - 09:09 AM
#329
Postat 28 January 2011 - 06:18 PM
OldMann, la Jan 28 2011, 09:08 AM, a spus:
Ba da dar asta numai in timpul liber. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
#330
Postat 30 January 2011 - 03:49 PM
OldMann, la Jan 28 2011, 09:08 AM, a spus:
Nu stiu exact ce fel de diluant ar trebui sa folosesc pe acest ,,stirodur,,(nu stiu exact daca este chiar stiro)Am placat balsa pe el folosind un adeziv pe baza de acetona iar acest adeziv nu a afectat deloc acest ,,stiro,,.
Este buna varianta propusa de tine dar cred ca cel mai eficienta,este pe modele facute din stiren,asa cum ai spus si tu.
Eu vreau ca modelul ce il fac acum sa il pot folosi nu doar sa il copiez in matrita,chiar daca este pe constructia clasica.
Stima.
Aceasta postare a fost editata de raoul_bvand: 30 January 2011 - 03:53 PM