CATAMARANE planuri pentru constructie
#242
Postat 24 July 2009 - 06:23 PM
#244
Postat 27 July 2009 - 08:37 AM
Astept de la voi sugestii, pareri, mai ales ca acum ma apropii de carenare ( am inceput) si sunt cateva portiuni la care nu gasesc o solutie convenabila sa lipesc.
Desigur gasiti si poze pentru proiectul XoR (asa cum l-am denumit) in varianta de 770 mm, pentru ca nu am gasit placaj de traforaj :) pentru cea de 1m
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...mp;#entry318685
Multumesc
Aceasta postare a fost editata de DragosJ: 27 July 2009 - 08:43 AM
#250
Postat 12 August 2009 - 12:00 PM
http://www.dailymotion.com/user/OldMann/vi...y_new-boat_tech
pe mare
http://www.dailymotion.com/user/OldMann/vi...black-seea_tech
#251
Postat 12 August 2009 - 12:02 PM
#253
Postat 15 August 2009 - 04:12 PM
#255
Postat 16 August 2009 - 07:48 AM
uite o inseriere 3+2 celule, la cere mai adaugi un montaj pentru detectia low voltaj asta daca ESC-ul nu stie sa decupleze la tensiune scazuta, programabil prin soft.
#258
Postat 16 August 2009 - 08:53 AM
Numai ca la tine odata ce reactia chimica din acuu a inceput sa-l umfle ma cam indoiesc ca se mai poate face ceva.
#259
Postat 17 August 2009 - 08:22 PM
steli2k, la Aug 15 2009, 05:12 PM, a spus:
Repet si si eu ce s-a mai spus pe aici de multe ori..
Motorul in sarcina poate consum mai mult de dublu fata de specificatii. Bateriile si regulatorul trebuie luate ca sa poata suporta acest consum...
Trim-urile la barca se fac plecind de la o elice mult mai mica decit ar putea duce motorul. Se testeaza elicii mai mari cu iesiri scurte, verificind de fiecare data sa nu se incalzeasca excesiv componentele.
Conteaza si cum e balansata barca eu am reusit sa ard regulatoare numai pt ca barca statea pe apa diferit fata de test.. elicea putin mai jos sau CG schimbat poate determina un consum mai mare iar cu un sistem calculat la limita poate face bum..
La pack-urile umflate eu zic sa nu le mai folosesti asa.. recupereaza doar celula buna si construieste un alt pack.
#260
Postat 17 August 2009 - 09:21 PM
Aceasta postare a fost editata de steli2k: 17 August 2009 - 09:21 PM
#261
Postat 20 August 2009 - 02:18 PM
steli2k, la Aug 17 2009, 10:21 PM, a spus:
Acuma urmeaza sa iau o elice mai mica in 3 pale.
- si lipo se incalzesc inainte de a se umfla
- 3 pale in mod obisnuit se folosesc la hydro/outriger unde e nevoie de lift.. In general sunt mai putin eficiente decit cele in doua pale.
#264
Postat 29 August 2009 - 09:27 PM
#266
Postat 01 September 2009 - 10:46 AM
steli2k, la Aug 29 2009, 10:27 PM, a spus:
ar trebui sa-ti mearga si cu nimh. fa in asa fel, ca din numarul de celule, diametru elice sa te incadrezi pe la 30-40A constant si iti va merge bine.
uite, in tabelul asta iti poti face o idee de tipurile de celule nimh care se utilizeaza in mod frecvent:
http://users.skynet..../speedlijst.htm
de ce nu treci la LiFe?
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#267
Postat 01 September 2009 - 12:08 PM
RC1, la Sep 1 2009, 11:22 AM, a spus:
Am cautat LiFe si iata ce am gasit: LiFe. Luand 12 bucati din astea sau are nenea asta si pack-uri gata facute ma gandeam sa pun 4 pack-uri de cate 3 celule legate in paralel si in serie ca sa obtin 19,8V si 4600mAh. Ce zici de asta?
#269
Postat 01 September 2009 - 12:24 PM
Sunt mari si grele si au capacitate mica pe gram ca sa zic asa :unsure:
Set-up bun cu ele e pe ceva gen saw adica mergi pe voltaj mare la 2300 mah si tragi cit mai aproape de 100A http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif in schimb te dai doar citeva minute...
Le gasesti un pic mai scumpe si prin tara..
In principiu de cind au aparut Lipo la 30/50c cred ca nu prea mai au mare cautare. Dar acum citiva ani in Europa la navo erau pe cele mai rapide barci...