Older version Maxi Joker aproape gata de zbor
#32
Postat 06 May 2008 - 01:08 PM
Nu cred ca am apucat sa-i vreo poza cind era gata.
L-am avut multa vreme dar fiind foarte scump de reparat a cam facut bara.
Imagini atasate
#35
Postat 06 May 2008 - 01:25 PM
andrebandre, la 6 May 2008, 13:13, a spus:
Offtopic: Arata fain resedinta ta de sus.
Dar cand treceam pe langa ele m-i se facea pielea gaina.
O intrebare m-a framantat mereu: de ce la rotile din faza, hub-ul este asa in afara, cu bolti aceia proeminenti?
Nu poate avea acelasi model ca la rotile din spate?
Mereu aveam oroarea ca daca ma apropii prea mult de truck imi frezez bara de protectie sau chiar capota, ca si cum ar fi muscat un shark din masina...
Iti urez succes la toate!
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 06 May 2008 - 01:27 PM
#36
Postat 06 May 2008 - 01:52 PM
felicitari mult pt jucarioare .ignora rautatea unora dintre noi care mai afirma ceva de genu daca ai dat cu heli in pom lasa-te ca nu esti tu de asa hobby.
felicitari si mai pune poze .cu rc-urile tale e o placere sa le privesti si mai "furi " idei
faza cu trenurile de aterizare modificate deja o am in stadiul de "copiere"
multa bafta
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#37
Postat 06 May 2008 - 02:51 PM
Citeaza
Unde scrie asta in acest subiect? Despre cine vorbesti? Am mai sesizat aceasta ironie intr-un alt topic...
@andrebandre:
Ma recunosc profund impresionat de flota, felicitari pentru intreaga ta activitate...
Modelele arata super...toate...!
Decizia referitoare la ceea ce vei face mai departe iti apartine evident, intrutotul... eu numai te incurajam sa nu renunti... Camionul arata extraordinar, iti doresc mult, mullt succes in orice ai face!
#38
Postat 06 May 2008 - 02:53 PM
MrSpace, nu stiu de ce dar presupun ca are legatura cu faptul ca steering axle trebuie sa fie mai lung un pic din cauza motorului si din aceasta cauza the wheel and rim au acea conformatie convexa.
La axele tractoare este loc pt wheel hubs si rims ca sa fie puse spate-n spate caci nu sint decit dieferentialele care trebuie acomodate intre roti si frame-ul care nu e prea lat.
Este doar o impresie ca te-ai atinge de rotile din fata caci aripa si in continuare treptele pe care urci in cabina sint mai in exterior decit rotile.
Daca nu ma-nsel.
nen77, am cheltuit enorm si datorita faptului ca nu mi-a placut sim-ul si am invata de bine de rau sa pilotez live.
Citeva helis am sinucis definitiv sau le-am aruncat pur si simplu in momente de frustrare si neputintza maxima, dupa ce le-am busit de asfalt caci foarte adesea truckstop-urile mi-au fost flying fields.
Un exemplu mai jos, somewhere in Michigan, cred ca Holland se numea oraselul.
Imagini atasate
#39
Postat 06 May 2008 - 03:30 PM
E pacat zic eu cind oamenii sint sarcastici si musca din altii dar se-ntimpla in fiecare zi intr-un fel sau altul.
Eu unul nu ma necajesc si accept orice critica si incerc sa iau partea constructiva daca exista si sa nu ma lezez.
Sint sigur ca am facut so voi face greseli chiar daca ma straduiesc, cel putin sa invat din ele si sa nu le repet.
In general oamenii au bune intentii doar ca uneori nu si le exprima intr-un mod benign.
Inca o poza cu Lepton-ul in comparatie cu Maxi Joker-ul.Cred ca Lepton-ul e considerat size 500 dar eu cred ca am folosit 480mm blades sau chiar mai lungi, nu-mi mai aduc aminte caci aveam de diferite dimensiuni si le incercam pe rind ca sa gasesc RPM-urile si disk loading-ul cel mai eficient.In general am incercat sa obtin o eficientza cit mai mare si o duarata de zbor cit mai lunga.
In afara de niste loops and rolls ocazionale n-am reusit sa execut acrobatii.Prea scump costul erorilor de pilotaj.
Imagini atasate
#42
Postat 07 May 2008 - 01:26 PM
Am sa incerc sa fac o lista cu tot ce am si cu link-uri catre manufacturieri pentru eventualii interesati.
In principiu am un helicopter model mai vechi Joker CX caruia a suferit un crash (singurul) si caruia va trebui sa-i readuc boom-ul la dimensiunile normale, el fiind extins ca sa acomodeze niste pale de 830mm.
Am doua seturi de pale, cele originale de 710mm si niste Rotortech semisymetrical de 695mm si 2 seturi de tail blades de 120mm si 95mm.
Nu am reusit sa ghicesc cauza, (eu banui o interferentza radio caci nu a mai ascultat de comenzi).
Dammage-ul consta in ruperea virfului unei pale, tail boom rupt imediat dupa conectia colarului in care se unesc cei doi struts care-l suporta, unul sau mai multe gears de la aileron servo(cea din stinga platoului cyclic) unul dintre main gears(are dubla reductie si am un spare pt fiecare gear) si virfurile de la skids.
Are montat un AP landing gear si am pe cel original.
O sa-l reconstruiesc caci am piese de rezerva(exceptind gears-urile de la servo, Futaba 9252, o sa-ncerc sa vad daca nu se potrivesc cele de la un Futaba 9253 caci am una ramasa de la naiba mai site care heli).
Motorul este un Kohler Actro 24-3/365KV nou noutz (nu mai stiu citi watts output, probabil 1000, si mai am un Actro 24-5 de 500 si ceva KV mai vechi dar in buna stare.
3 Futaba 9252 la cyclic si un 9254 pt tail, un Schultze Future 40-160H ESC cu un Kool Flight HV BEC si un spare Kontronik Power Jazz 63 cu un Kontronik HV bec noi noutze si cred ca mai am si un Jazz 55 Opto tot nou.
Gyro nu am folosit caci intrebuintzez un Helicommand Profi dar am una sau doua Futaba GY401 pe undeva prin devalmasia de piese.
Am un radio JR10X cu modul de 35MHz si 10 channel receiver si un modul in 72MHz si doua receivere(just in case someone might go to a FunFly si nu vrea sa i se doboare aeronava) si mai am daca-l gasesc un 10 channel 2.4GHz Xtreme link radio module only i can't find the goddamned receiver.Hopefully is somewhere around hidding
Si mai am o gramada de FPV gear, camera KX650, KX 131, un Pandora cam mount in punga, un set de Airwaves 2.4GHz/ 500mW Tx/Rx set, un ground station cu doua Lawmate RX's cuplate la un Oracle cu doua patch-uri de 8dB , un Dragon OSD nou , un DPC AV OSD pt foto , si dracu mai site ce.Niste Fatshark Goggles carora cred ca le-am fript modulul Kopin dar astept un replacement.
Daca e cineva interesat in junk-urile mele pot trimite poze via email, dar va rog sa nu ma asasinati cu request-uri neserioase please.
Mai am si un HC Profi cumparat in Ianuaire spre sfirsit si pe care nici n-am apucat sa-l configurez ca lumea caci nu am zburat decit aici in RO cu el.
Cam asta e cred mai toata avutzia mea sau mai bine zis ce mi-a ramas din ea caci am fost chiabur as far as RC Flying objects are concerned, dar am ajuns un sarantoc scapatat for various reasons.Hard luck mostly.
Hai pace si prietenie,
The Ex,
Andre the Macho Camacho
PS. Am uitat sa mentionez bateriile si chargerele si power source-urile.
Am folosit heli-ul on an 8s setup cu doua 5s3p/6000mAh in paralel si doua 3s3p/6000mAh in paralel apoi ele fiind inseriate pt 8s/12000mAh.
Am 4 5s3p si 4 3s3p Apex 12C.Consumul in hover era de approx 25Amp la approx 750W .Nu am intentionat sa zbor 3D iar duarata zborului dupa socotelile mele ar fi depasit 25 minutes.Am un Eagle Tree Flight Data Logger si niste file cu grafice.
Mai am 2 TP chargers unul de 10 amps cu ballancers up to 5s si unul de 5 care are balancer integrat pentru tot felul de ballance tabs si cel count, un power supply de 20 amps dar care merge numai la 110 dar am si un power converter 220 to 110 de 300W.
As vrea sa vind mai intii heli-ul si eventual as much as possible as a package si nu incerc sa ma imbogatesc dar nici pe peanuts nu as vrea sa-l dau.E o mashinarie bine ticluita si engineered si robusta si capabila.
Site-ul pt ea e Minicopter.de ,pentru celelalte junk-uri o sa emailez upon request link-uri.
Aceasta postare a fost editata de andrebandre: 07 May 2008 - 01:48 PM
#43
Postat 08 May 2008 - 05:45 PM
https://www.fxaeromo...php?cPath=49_57
http://www.dpcav.com...home.php?cat=23
http://www.rangevideo.com/index.php?main_p...ba09855f1eab580
http://www.rangevideo.com/index.php?main_p...ba09855f1eab580
http://www.rangevideo.com/index.php?main_p...ba09855f1eab580
http://www.dpcav.com/xcart/product.php?pro...&cat=253&page=1
http://www.dpcav.com/xcart/product.php?pro...page=1&featured
http://hobbywireless.com/cart/index.php?ma...&products_id=35
http
://www.intelligentflight.com/Solution....DragonOSD.aspx
http://www.gowiththeshark.com/RCV922_RC_ae...em_headset.html
Aceasta postare a fost editata de andrebandre: 08 May 2008 - 06:04 PM
#46
Postat 22 August 2008 - 06:57 PM
Am fost aseara cam pe intuneric in parcul I.O.R. undeva intre statia de metrou Titan si biserica de lemn deoarece a fost singurul loc nepopulat, si l-am ridicat un metru de la sol si tinut in hover atit cit sa-mi dau seama in ce parte trage in vederea unui tune up mai acatari.Era deja inruneric a trebuit sa folosesc o lampa frontala ca sa-l vad.
Am avut niste emotii si o satisfactie deosebita, aproape ca atunci cind am reusit prima data sa ridic un helicopter si sa-l readuc la sol intr-o bucata.
Deoarece este foarte multa lume in parc la toate orele cu lumina naturala,poate exceptind dimineata devreme, sint foarte inconfortabil sa ma mai duc cu el in parc.Exista vreun loc de zbor in Bucuresti unde se aduna, eventual in weekend, piloti de helicoptere?
Mi-ar place sa cunosc alti piloti si sa schimbam idei si experienta.
#47
Postat 24 August 2008 - 06:53 AM
E situat in Agronomie, in partea dinspre Bvd. Expozitiei.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&...&iwloc=addr
#49
Postat 02 September 2008 - 04:27 PM
Am gasit niste file video pe care nici nu stiu sa le editez si mai ales nu cred ca am un software pt ele.
Am postat pe vimeo un mic si cam plictisitor scurt metraj doar ca sa va puteti face o idee de cum arata heli-ului in zbor in care timp sufera unele glitch-uri destul de vizibile.
Inregistrarea e facuta cindva in primavara cind abea terminasem de montat unele si altele si era in probe de trimming si alte alea.
Duduia care a fost investita cu functia de cameraman e de profesie grafician si nu era familiara cu stirpitura mea de camera hibrid dar spre cinstea ei s-a descurcat totusi sa incadreze heli-ul most of the time.
Like i said it's a boring uneventfull little video, nothing to write home about but it shows a fairly big ship attempting some hover and smooth transitions while being plagued by glitching.It is the kind of piloting you need for taking pictures and video, smooth and steady.
Even with the help of a HC Profi, if it's not properly dialed in it's still difficult make it look like it's on rails, not that i ever did, with or without outside help.
http://vimeo.com/1651104
#50
Postat 05 September 2008 - 03:53 PM
andrebandre, la Sep 2 2008, 05:27 PM, a spus:
Am gasit niste file video pe care nici nu stiu sa le editez si mai ales nu cred ca am un software pt ele.
Am postat pe vimeo un mic si cam plictisitor scurt metraj doar ca sa va puteti face o idee de cum arata heli-ului in zbor in care timp sufera unele glitch-uri destul de vizibile.
Inregistrarea e facuta cindva in primavara cind abea terminasem de montat unele si altele si era in probe de trimming si alte alea.
Duduia care a fost investita cu functia de cameraman e de profesie grafician si nu era familiara cu stirpitura mea de camera hibrid dar spre cinstea ei s-a descurcat totusi sa incadreze heli-ul most of the time.
Like i said it's a boring uneventfull little video, nothing to write home about but it shows a fairly big ship attempting some hover and smooth transitions while being plagued by glitching.It is the kind of piloting you need for taking pictures and video, smooth and steady.
Even with the help of a HC Profi, if it's not properly dialed in it's still difficult make it look like it's on rails, not that i ever did, with or without outside help.
http://vimeo.com/1651104
salut cind mai iesi in parcul ior pt.ceva teste anunta ca stau si eu prin apropiere si pot veni si eu cu un hely sa le testam daca nu deranjez.
#51
Postat 05 September 2008 - 09:58 PM
rocristian, la Sep 5 2008, 04:53 PM, a spus:
@rocristian
Am fost acum citeva seri impreuna cu un alt forum member dar este foarte multa lume la orice ora, banuiesc ca din cauza caldurii oamenii isi petrec majoritatea timpului liber prin parcuri.
Cel mai ferit loc mi se pare intre movila si fostul platou din care nu a mai ramas decit o ramasita, daca esti familiar cu zona sti despre ce vorbesc.
Eu tot sper sa se mai racoreasca sa se mai care si lumea la vetrele lor caci tare nu-mi plac spectatorii si mai ales cei care ma omoara cu intrebari nedelicate sau neavenite.
Daca ai vreun plan sa iesi spune-mi si putem a ne intilnim.Singur mi-e cam sila sa ma duc dar daca vi si tu o sa fie mai bine pt amindoi.
Poate duminica dimineata ar fi un timp bun, mai devreme un pic cind oamenii inca dorm dusi dupa chefurile din serile precedente.
#52
Postat 07 September 2008 - 12:28 AM
#53
Postat 07 September 2008 - 12:01 PM
Am vazut destula lume care ar avea nevoie de un sfat, o trimare, etc
Mersi
Aceasta postare a fost editata de Primus: 07 September 2008 - 12:03 PM
#54
Postat 07 September 2008 - 09:24 PM
Primus, la Sep 7 2008, 01:01 PM, a spus:
Am vazut destula lume care ar avea nevoie de un sfat, o trimare, etc
Mersi
salut.unde este sectiunea asta tot o caut si nu stiu unde este?multumesc
#55
Postat 08 September 2008 - 10:43 AM
@ rocristian
Acesta este un link primit de la Primus intr-un alt thread, in legatura cu anuntarea intentiei de merge la cimp intr-un oarecare loc la o oarecare ora/data.
Eu sint in vacanta pina in prima decada a lui Octombrie asa ca pot sa ies la joaca mai mult sau mai putin oricind.
Daca iti prinzi urechiusele cu asamblarea heli-ului sau a setatului statiei si poti uza de some self tought asistenta tehnica, let me know, poate ne unim fortele ca unde-s doua creiere poate iese treaba mai buna.
#56
Postat 08 September 2008 - 12:17 PM
andrebandre, la Aug 22 2008, 07:57 PM, a spus:
Am fost aseara cam pe intuneric in parcul I.O.R. undeva intre statia de metrou Titan si biserica de lemn deoarece a fost singurul loc nepopulat, si l-am ridicat un metru de la sol si tinut in hover atit cit sa-mi dau seama in ce parte trage in vederea unui tune up mai acatari.Era deja inruneric a trebuit sa folosesc o lampa frontala ca sa-l vad.
Am avut niste emotii si o satisfactie deosebita, aproape ca atunci cind am reusit prima data sa ridic un helicopter si sa-l readuc la sol intr-o bucata.
Deoarece este foarte multa lume in parc la toate orele cu lumina naturala,poate exceptind dimineata devreme, sint foarte inconfortabil sa ma mai duc cu el in parc.Exista vreun loc de zbor in Bucuresti unde se aduna, eventual in weekend, piloti de helicoptere?
Mi-ar place sa cunosc alti piloti si sa schimbam idei si experienta.
salut am vazut filmuletul din ior.ce gyro folosesti la el?
#57
Postat 08 September 2008 - 03:57 PM
andrebandre, la Sep 5 2008, 10:58 PM, a spus:
Am fost acum citeva seri impreuna cu un alt forum member dar este foarte multa lume la orice ora, banuiesc ca din cauza caldurii oamenii isi petrec majoritatea timpului liber prin parcuri.
Cel mai ferit loc mi se pare intre movila si fostul platou din care nu a mai ramas decit o ramasita, daca esti familiar cu zona sti despre ce vorbesc.
Eu tot sper sa se mai racoreasca sa se mai care si lumea la vetrele lor caci tare nu-mi plac spectatorii si mai ales cei care ma omoara cu intrebari nedelicate sau neavenite.
Daca ai vreun plan sa iesi spune-mi si putem a ne intilnim.Singur mi-e cam sila sa ma duc dar daca vi si tu o sa fie mai bine pt amindoi.
Poate duminica dimineata ar fi un timp bun, mai devreme un pic cind oamenii inca dorm dusi dupa chefurile din serile precedente.
sal.nu te vad la topicul cu vinzari,ce faci????
#60
Postat 09 September 2008 - 01:26 PM