Modelism - RHC Forum: Carson Vulcano V28 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Carson Vulcano V28 Pareri/impresii

#31 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 08 May 2008 - 09:18 PM

3......

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-3-1210274281.jpg


Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#32 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 08 May 2008 - 09:18 PM

4.....

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-3-1210274330.jpg


Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#33 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 08 May 2008 - 09:20 PM

5......

Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#34 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 08 May 2008 - 09:21 PM

5...eroare.. x2 :)

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-3-1210274468.jpg


Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#35 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 08 May 2008 - 09:22 PM

6...chestii primite la el

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-3-1210274533.jpg


Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#36 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 08 May 2008 - 09:23 PM

last one

Acuma eu nu shtiu dak am pus bine ce am pus...am shi un mic filmuletz... se mishca o chestie care nu shtiu dak trebuie sa se mishte :)

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-3-1210274622.jpg

Aceasta postare a fost editata de razyel: 08 May 2008 - 09:25 PM


Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#37 Useril este offline   mickutz 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 110
  • Inregistrat: 25-May 07

Postat 09 May 2008 - 12:17 AM

sa-l stapanesti sanatos si sa n-il arati si noua :)
0

#38 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 09 May 2008 - 10:37 AM

Acuma ca am apucat shi eu sa o buchisesc putin, cate lucruri imi sunt clare..si anume
Statia este de calitate proasta, de la plasticul ordinar pana la modul in care e facut inchizatorul pt baterii striga la cer CHEAPPPP (nici macar nu am reushit sa scot cristalul)
Nu shtiu daca rotile sunt aliniate cum trebuie, va trebuii sa aflu' cum trebuie facuta geometria.
Se mishca o piese care este intre Servo so bratele de directzie, in el vine conectat servoul de directie si din el pleaca in bratele de directie, acea piesa pivoteaza pe un ax intern, nu stiu dak este sau nu in regula, pare a fi asa desighnul dar nu sunt sigur, voi pune un film cumva... si deasemena o sa mai cer explicatii si pareri de la cine se pricepe .... anybody ? B)
Automodelul pare a fi forate solid, producatorul folosint foarte mult metal la ce nu shtiu pt k nu cunosc denumirile :D, toba deasemenea este metalica.
Cum trebuie setata suspensia ?.. asta nu imi este clar... in momentul in care se apasa puternic pe automodel, are voie sa ating de podea cu shsaiul ?.. sau nu ?... e bine mai moale mai tare ?... suspensia ma refer...


p.s. : multuemsc mikutz

Aceasta postare a fost editata de razyel: 09 May 2008 - 10:37 AM


Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#39 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 09 May 2008 - 10:58 AM

Suspensia se regleaza in functie de terenul pe care rulezi, despre geometria rotilor gasesti pe forum un articol foarte bun pus la dispozitie de buggyman.

Orice model daca-l apesi da cu fundu' de pamant ( sau cu burta )
Electronica nu are legatura cu modelul in sine, posibil sa colaboreze cu un producator bun sau mai putin bun, daca electronica e de calitate proasta nu e obligatoriu sa fie sii modelul


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#40 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 09 May 2008 - 11:02 AM

Da, asa ma gandeam shi eu, pt k realmente la acest model, electronica cu modelul in sine park sunt rupte din 2 filme total diferite, am sa incep sa studiez articolul lui buggyman.
Ideea cu suspensiile este ciudata, shi anume ... pe fata nu atinge cu shasiul de podea daca apeshi, pe spate in schim da, sa setez suspensia in asa fel incat sa atinga uniform fata spate ?

Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#41 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 09 May 2008 - 11:20 AM

Pai nu prea te intereseaza ce face cand sta, lasa setarile de fabrica si daca nu esti multumit te comportament incepi ajustarile.


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#42 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 09 May 2008 - 01:03 PM

chestia aia de la bratul servoului este posibil sa fie servo-saver.... adica mai mult ca sigur ala e B) suspensia se regleaza in functie de teren iar geometria la roti o faci cand vezi cum si pe ce parte se toceste cauciucul.
0

#43 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 09 May 2008 - 02:01 PM

iata despre ce este vorba...
nu shtiu cat de edifcatoare este poza ....

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-3-1210334481.jpg


Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#44 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 May 2008 - 06:45 PM

...servo saver
0

#45 Useril este offline   nytrobog 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 05-December 07

Postat 09 May 2008 - 06:56 PM

Si ce face un servo saver????
Savage XSS - cutie in 3 trepte
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
0

#46 Useril este offline   cristianionut 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 25-January 06

Postat 09 May 2008 - 08:02 PM

servo saveru cica salveaza servoul

atenueaza socurile trimise de roti catre servo, sa nu rupa pinioanele in el
0

#47 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 09 May 2008 - 10:12 PM

deci e ok k se mishca...
bun , vreau sa fiu sigur...nu ma refer la faptul k el se mishca atunci cand foloseshti directzia... ci faptul ca pivoteaza vertical odata cu suspensia..cei drep f putzin..are loc de respiro nici un cm, dar repet mishcare de care imi faceam eu griji este pe verticala, acest servo saver nu este conectat direct la shasiu , constructzia este identica cu cel diametral opus (se vede in poza, este acea bara de langa roata stanga, din fata rezervorului) peste aceasta bara este pus acest servo saver, este un cilinadru care "imbraca" acea bara, sper ca ati inteles ce am balmajit aici :D

Oricum sunt incantat daca spuneti ca acest saver este atat de util :(

Aseara insa am avut un mic incident...nu shtiu daca este incident....am ridicat mashina...shi ceva a alunecat din ea pe parchet facand un sunet metalic...sau cel putzin cred k era metalic....dupa cum sa auzit, parea a ceva mic 1 CM max, eu am verificat fiecare shurub care este vizibil shi totul pare in reglua, am cautat ce a cauzt 2 ore shi jumatate dar nu ma gasit nimik, nimik care parea a fi de la mashina cel putin ( :( ) , asa ca prapastios din fire imi fac griji ...avetzi idei ce ar fi putut fost sau ce sa verific ?

Aceasta postare a fost editata de razyel: 09 May 2008 - 10:21 PM


Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#48 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 20 May 2008 - 08:39 PM

Ok, astazi in sfarshit am avut tot ceea ce imi trebuie la mashina, shi dup vro 2 ore, rani pe maini gen gauri in piele, unghii sparte shi bashici, am reushit relativ sa o reglez, bineinteles, urmeaza setul de intrebari :)

1)La un moment dat "scuipa" f mult combustibil pe tzeava de esapament, dc ?
2)Cat de tare trebuie sa se incalzeasca motorul ?..sta destul de fierbinte
3)O bujie cat poate fi folosita in conditii decete ?
4)Este adevarat ca atunci cand mashina este la relanti, acel buson negru de care trage acceleratia trebuie sa fie putin iesit in afara ?
5)Este adevarat ca mashina trebuie sa se opreasca daca este lasata la relanti mai mult de 1 minut ?

Per total am foarte multe probleme de reglare, ar putea cineva mai binevoitor sa imi faca sa zicem..o lista cu lucruri care ar trebuii sa le fac sa sa reglez shi cum ?

In principiu sambata voi fi shi eu la palat ca sa poata sa se uite la ea cei care se pricep.

.....please help

Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#49 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 20 May 2008 - 09:52 PM

1) zeama care nu se aprinde trebuie sa o scuipe pe undeva
2) aproximativ 120grade celsius
3) daca este reglat bine tine mult timp ( un prieten o are de 2 luni )
4) nu-mi dau sema la ce te referi ca fiind buson ...
5) NU

un mic search iti va arata setarile unui motor ; ele sunt aproximative entru ca nu toate motoarele au aceleasi distante de reglaj
0

#50 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 21 May 2008 - 01:17 PM

multzumesc porumbeu, macar tu ai bagat in seama ce am spus, probabil restu sunt prea ocupatzi, astazi am mers cu ia prima data, prima boshitura prima ruptura, vina mea am dat cu ea destul de tare intr-o bordura shi sa rupt o bucata din bara fatza, comada pt :
http://www.carson-modelsport.com/de/produk...duktdetails.htm
este facuta deci sa va schimba :lol:
In alta ordine de idei mashina se comporta asa :
Merge destul de bine si este foarte rapida, dar nu inteleg un lucru, nu prea porneshte din prima si dak o pornesc shi o las pe loc sa ii pun caroseria, cand vrea sa plec de pe loc...se opreshte motorul, de parca sar ineca.

Aceasta postare a fost editata de razyel: 21 May 2008 - 01:54 PM


Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#51 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 May 2008 - 01:53 PM

la pct 5 nu sunt de acord ...insemna ca e sec daca sta mai mult de 1 minut...

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 21 May 2008 - 01:53 PM

0

#52 Useril este offline   nytrobog 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 05-December 07

Postat 21 May 2008 - 02:03 PM

Cum adica e sec????
Eu am auzit ca nu e bine sa stea motoru prea mult la relanti ca nu mai are aceeasi racire.
Parca asa am citit si in cartea unui motor K4.6
Savage XSS - cutie in 3 trepte
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
0

#53 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 May 2008 - 03:15 PM

motorul este sec atunci cand cantitatea de combustibil este mai mica decat cantitatea de aer.....nu este destul combustibil..implicit destul lubrifiant pentru a ajuta la o ungere si racire eficienta a motorului.....
@nytrobog..este adevart ce spui tu la relantiu nu ai aceeasi racire pe care o ai in mers aerul nu mai circula motrul nu se raceste etc... de aceea este recomandat sa nu stea prea mult la relantiu
0

#54 Useril este offline   nytrobog 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 05-December 07

Postat 21 May 2008 - 03:28 PM

ultumesc pt lamurire @Flo234
Savage XSS - cutie in 3 trepte
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
0

#55 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 21 May 2008 - 05:29 PM

Ok, eu realmente mi-am pierdut rabdarea cu aceasta mashina, ba merge ba nu merge, doar cand vrea ea, recunosc... NU sunt in stare sa o reglez sau ce d-zeu o avea, azi dupaaminaza a mers realtiv decent acuma nici macar sa porneasca nu vrea, pe deasupra i-am mai spart shi bara, altzi bani alta distractzie, sunt tare curios de la ce d-zeu o fi, sper sa fie cineva mai experimentat sambata la palat sa ma ajute shi sa imi explice, eu arunc manusha, nu sunt capabil sa o fac cum trebuie.

Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#56 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 May 2008 - 06:19 PM

pur si simplu nu intelegi ce se intampla acolo...de aici si problema.....toti ne am confruntat cu aceasta problema...reglajul...alta problema este ca anumiti producatorii nici nu fac problema usoara pentru utilizator.....nu tu manuale explicative nu tu dvd'uri instructionale adecvate in care sa explice clar...eu la revo desi ma pricepeam cat de cat la termice tot am fost uimit de cat de explicativ este manualul plus dvdul......sa zicem asa daca esti un american analfabet tot te descurci sa ti-o reglezi...cam la modul asat este facut manualul....acum mai este vorba si de om nu te critic dar ai cauta pe net ceva legat de reglaje sau doar invarti de suruburi si astepti sa se intample ceva.....trebuie inteles un pic cum lucreaza carburatorul...terbuie cautat un pic ce inseamna termica....ca doamne ajuta netul e plin...cauta pe youtube de curiozitate ai dat pe youtube un search "how to tune a nitro engine"....apar filmele instructionale atat de la traxxas cat si de la hpi...asta e cu proudcatorii mai mari dai un bani in plus dar sti ce faci...cand va zice lumea sa va luati pentru inceput un savage sau un revo strambati din nas.....

http://www.youtube.c...h?v=GQPxiY3F3Wg

Uite aici dupa ce urmaresti totate cele 24 de bucati ...poate intelegi mai bine ce se intampla....
Iar faza cu bumperul mi se pare un pic puerila nu te supara......ce te asteptai sa reziste la nesfarsit....ca sa nu zic ca din cauza ta ai dat cu el de bordura.....cate piese si bani am lasat pe pista de la palat...si nu eu mai toti....pregateste sa bagi bani si in piese de rezerva daca esti de parerea ca tu nu o sa rupi sau o sa ai grija te inseli...vezi tu sportul asta nu e asa de usor cum cred multi.........plus consumabile plus metanol.....te -ai interesat cat te costa un set de roti pentru el

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 21 May 2008 - 06:21 PM

0

#57 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 21 May 2008 - 08:02 PM

Multzumesc Flo, ma ajuta ce ai spus, nu ma mir ca sa rupt bara, ma mir ca doar atat sa rupt la cat de tare a fost izbitura, shi am spus k e clar vina mea, nu am fost atent, am comandat setul de piese de rezerva de mai sus, adik ma pregatesc :), am vrut savage, dar din pacate nu mi-a permis bugetul, shtiu k era mai ushor, inca o data multumesc Flo, poate itzi faci timp sambata asta sa vi la palat.

Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#58 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 06 June 2008 - 09:25 AM

Salutare, acuma stau mai bine cu setarile, sunt lasate pe rich pana termin o cantitate mai mare de combustil (recomandare MR)
Am dat motorul jos sa reglez franele si sa construiesc un pullstarter :( acuma sa vad cat va tine mica mea improvizatie
Ash avea nevoie de o bucata mica de furtun de silicon, am inteles ca rezista la temperaturi mari (pt protectie la pullstarter), acuma am pus 2 bucati de cauciu.
Am folosit snur de la jaluzele pt pullstarter.
Intrebare, mi se pare ca am strans franele un pic cam tare, parca ar atinge discul in mers normal..dar fff putin insesizabil, care sunt consecintele ?
Deasemnea cum pot imbunatatii forta franarii ? un servo puternic ? un pack de 6 V ?
Totodata vreau sa imbunatatesc puterea directie, aici banuiesc ca singura solutie este un servo puternic, ash dorii nishte recomandari in ceea ce priveste servo pt directie.

Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

#59 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 June 2008 - 10:06 AM

schimba servourile fara discutie.....vezi ca tot baietii au unele blue bird pe la vreo 100 ron destul de bune ca si specificatii oameni pe afara nu se plangeau de ele...iar packul de 5 celule este absolut necesar
0

#60 Useril este offline   razyel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 18-April 08

Postat 06 June 2008 - 10:52 AM

Multumesc flo, in legatura cu stransul franelor, ceva consecinte ?

Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro