Carson Vulcano V28 Pareri/impresii
#36
Postat 08 May 2008 - 09:23 PM
Acuma eu nu shtiu dak am pus bine ce am pus...am shi un mic filmuletz... se mishca o chestie care nu shtiu dak trebuie sa se mishte :)
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de razyel: 08 May 2008 - 09:25 PM
Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
#38
Postat 09 May 2008 - 10:37 AM
Statia este de calitate proasta, de la plasticul ordinar pana la modul in care e facut inchizatorul pt baterii striga la cer CHEAPPPP (nici macar nu am reushit sa scot cristalul)
Nu shtiu daca rotile sunt aliniate cum trebuie, va trebuii sa aflu' cum trebuie facuta geometria.
Se mishca o piese care este intre Servo so bratele de directzie, in el vine conectat servoul de directie si din el pleaca in bratele de directie, acea piesa pivoteaza pe un ax intern, nu stiu dak este sau nu in regula, pare a fi asa desighnul dar nu sunt sigur, voi pune un film cumva... si deasemena o sa mai cer explicatii si pareri de la cine se pricepe .... anybody ? B)
Automodelul pare a fi forate solid, producatorul folosint foarte mult metal la ce nu shtiu pt k nu cunosc denumirile :D, toba deasemenea este metalica.
Cum trebuie setata suspensia ?.. asta nu imi este clar... in momentul in care se apasa puternic pe automodel, are voie sa ating de podea cu shsaiul ?.. sau nu ?... e bine mai moale mai tare ?... suspensia ma refer...
p.s. : multuemsc mikutz
Aceasta postare a fost editata de razyel: 09 May 2008 - 10:37 AM
Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
#39
Postat 09 May 2008 - 10:58 AM
Orice model daca-l apesi da cu fundu' de pamant ( sau cu burta )
Electronica nu are legatura cu modelul in sine, posibil sa colaboreze cu un producator bun sau mai putin bun, daca electronica e de calitate proasta nu e obligatoriu sa fie sii modelul
Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#40
Postat 09 May 2008 - 11:02 AM
Ideea cu suspensiile este ciudata, shi anume ... pe fata nu atinge cu shasiul de podea daca apeshi, pe spate in schim da, sa setez suspensia in asa fel incat sa atinga uniform fata spate ?
Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
#41
Postat 09 May 2008 - 11:20 AM
Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#42
Postat 09 May 2008 - 01:03 PM
#45
Postat 09 May 2008 - 06:56 PM
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
#47
Postat 09 May 2008 - 10:12 PM
bun , vreau sa fiu sigur...nu ma refer la faptul k el se mishca atunci cand foloseshti directzia... ci faptul ca pivoteaza vertical odata cu suspensia..cei drep f putzin..are loc de respiro nici un cm, dar repet mishcare de care imi faceam eu griji este pe verticala, acest servo saver nu este conectat direct la shasiu , constructzia este identica cu cel diametral opus (se vede in poza, este acea bara de langa roata stanga, din fata rezervorului) peste aceasta bara este pus acest servo saver, este un cilinadru care "imbraca" acea bara, sper ca ati inteles ce am balmajit aici :D
Oricum sunt incantat daca spuneti ca acest saver este atat de util :(
Aseara insa am avut un mic incident...nu shtiu daca este incident....am ridicat mashina...shi ceva a alunecat din ea pe parchet facand un sunet metalic...sau cel putzin cred k era metalic....dupa cum sa auzit, parea a ceva mic 1 CM max, eu am verificat fiecare shurub care este vizibil shi totul pare in reglua, am cautat ce a cauzt 2 ore shi jumatate dar nu ma gasit nimik, nimik care parea a fi de la mashina cel putin ( :( ) , asa ca prapastios din fire imi fac griji ...avetzi idei ce ar fi putut fost sau ce sa verific ?
Aceasta postare a fost editata de razyel: 09 May 2008 - 10:21 PM
Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
#48
Postat 20 May 2008 - 08:39 PM
1)La un moment dat "scuipa" f mult combustibil pe tzeava de esapament, dc ?
2)Cat de tare trebuie sa se incalzeasca motorul ?..sta destul de fierbinte
3)O bujie cat poate fi folosita in conditii decete ?
4)Este adevarat ca atunci cand mashina este la relanti, acel buson negru de care trage acceleratia trebuie sa fie putin iesit in afara ?
5)Este adevarat ca mashina trebuie sa se opreasca daca este lasata la relanti mai mult de 1 minut ?
Per total am foarte multe probleme de reglare, ar putea cineva mai binevoitor sa imi faca sa zicem..o lista cu lucruri care ar trebuii sa le fac sa sa reglez shi cum ?
In principiu sambata voi fi shi eu la palat ca sa poata sa se uite la ea cei care se pricep.
.....please help
Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
#49
Postat 20 May 2008 - 09:52 PM
2) aproximativ 120grade celsius
3) daca este reglat bine tine mult timp ( un prieten o are de 2 luni )
4) nu-mi dau sema la ce te referi ca fiind buson ...
5) NU
un mic search iti va arata setarile unui motor ; ele sunt aproximative entru ca nu toate motoarele au aceleasi distante de reglaj
#50
Postat 21 May 2008 - 01:17 PM
http://www.carson-modelsport.com/de/produk...duktdetails.htm
este facuta deci sa va schimba :lol:
In alta ordine de idei mashina se comporta asa :
Merge destul de bine si este foarte rapida, dar nu inteleg un lucru, nu prea porneshte din prima si dak o pornesc shi o las pe loc sa ii pun caroseria, cand vrea sa plec de pe loc...se opreshte motorul, de parca sar ineca.
Aceasta postare a fost editata de razyel: 21 May 2008 - 01:54 PM
Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
#52
Postat 21 May 2008 - 02:03 PM
Eu am auzit ca nu e bine sa stea motoru prea mult la relanti ca nu mai are aceeasi racire.
Parca asa am citit si in cartea unui motor K4.6
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
#53
Postat 21 May 2008 - 03:15 PM
@nytrobog..este adevart ce spui tu la relantiu nu ai aceeasi racire pe care o ai in mers aerul nu mai circula motrul nu se raceste etc... de aceea este recomandat sa nu stea prea mult la relantiu
#54
Postat 21 May 2008 - 03:28 PM
- upgrade la al 3-lea pinion (15% more top end speed)
- reverse modul
- fail safe Duratrax
- filtru nitro
- rollcage si protectie rezervor aluminiu
- wheelie bar Integy
Radiocomanda Airtronics MX-3S 75 Mhz 3 canale Sintetizata
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2849/savage044cg8.th.jpg]
#55
Postat 21 May 2008 - 05:29 PM
Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
#56
Postat 21 May 2008 - 06:19 PM
http://www.youtube.c...h?v=GQPxiY3F3Wg
Uite aici dupa ce urmaresti totate cele 24 de bucati ...poate intelegi mai bine ce se intampla....
Iar faza cu bumperul mi se pare un pic puerila nu te supara......ce te asteptai sa reziste la nesfarsit....ca sa nu zic ca din cauza ta ai dat cu el de bordura.....cate piese si bani am lasat pe pista de la palat...si nu eu mai toti....pregateste sa bagi bani si in piese de rezerva daca esti de parerea ca tu nu o sa rupi sau o sa ai grija te inseli...vezi tu sportul asta nu e asa de usor cum cred multi.........plus consumabile plus metanol.....te -ai interesat cat te costa un set de roti pentru el
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 21 May 2008 - 06:21 PM
#57
Postat 21 May 2008 - 08:02 PM
Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.
#58
Postat 06 June 2008 - 09:25 AM
Am dat motorul jos sa reglez franele si sa construiesc un pullstarter :( acuma sa vad cat va tine mica mea improvizatie
Ash avea nevoie de o bucata mica de furtun de silicon, am inteles ca rezista la temperaturi mari (pt protectie la pullstarter), acuma am pus 2 bucati de cauciu.
Am folosit snur de la jaluzele pt pullstarter.
Intrebare, mi se pare ca am strans franele un pic cam tare, parca ar atinge discul in mers normal..dar fff putin insesizabil, care sunt consecintele ?
Deasemnea cum pot imbunatatii forta franarii ? un servo puternic ? un pack de 6 V ?
Totodata vreau sa imbunatatesc puterea directie, aici banuiesc ca singura solutie este un servo puternic, ash dorii nishte recomandari in ceea ce priveste servo pt directie.
Hush little baby, dont say a word; And never mind that noise you heard;
Its just the beast under your bed, In your closet, in your head.