Traxxas REVO informatii,sfaturi,ajutor
#151
Postat 27 October 2013 - 09:19 PM
---===|Carisma f14 1:18 |===---
---===|Robitronic Smasher 1:10 |===---
#152
Postat 27 October 2013 - 10:27 PM
ol1, la 27 October 2013 - 09:19 PM, a spus:
man.. tot ce e 1/8 onroad offroad nitro are 3 saboti si 3 arcuri..
se cupleaza greu la savage? sau la str8?
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 27 October 2013 - 10:28 PM
#153
Postat 27 October 2013 - 10:31 PM
e.cata, la 27 October 2013 - 10:27 PM, a spus:
Trophy 3.5 nu are 3 ....are 2 cu 2 ....mai sunt si exceptii !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#154
#155
Postat 27 October 2013 - 11:11 PM
---===|Carisma f14 1:18 |===---
---===|Robitronic Smasher 1:10 |===---
#158
Postat 28 October 2013 - 09:17 AM
e.cata, la 27 October 2013 - 10:33 PM, a spus:
ala e custom made :pardon:
Tzicul, la 27 October 2013 - 11:33 PM, a spus:
ei poftim :lol: ...important e ca merge ok asa.....tine cont ca aluminiul ala din care-s facuti sabotii oem e dur-aluminiu,ar tine mai mult.....
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#159
Postat 28 October 2013 - 10:09 AM
[/quote]
Garantat tine mai mult comparativ cu tentativa de plastic , ce o fi materialu din ce sunt facuti cei simpli
---===|Carisma f14 1:18 |===---
---===|Robitronic Smasher 1:10 |===---
#164
Postat 06 November 2013 - 07:39 PM
cum sa schimbi lucrurile esentiale , si cateva explicatii despre cum sa modifici schimbi
http://traxxas.com/s....9_manual_0.pdf
---===|Carisma f14 1:18 |===---
---===|Robitronic Smasher 1:10 |===---
#167
Postat 06 November 2013 - 08:21 PM
---===|Carisma f14 1:18 |===---
---===|Robitronic Smasher 1:10 |===---
#170
Postat 12 October 2014 - 04:13 PM
kukii, la 12 October 2014 - 04:08 PM, a spus:
kukii, la 12 October 2014 - 04:08 PM, a spus:
kukii, la 12 October 2014 - 04:09 PM, a spus:
kukii, la 12 October 2014 - 04:10 PM, a spus:
kukii, la 12 October 2014 - 04:10 PM, a spus:
kukii, la 12 October 2014 - 04:11 PM, a spus:
kukii, la 12 October 2014 - 04:12 PM, a spus:
kukii, la 12 October 2014 - 04:12 PM, a spus:
Dji mavic air 2
Tel.0723237338
#172
Postat 17 April 2015 - 08:02 PM
Am un bai mare cu bijuteria. Saptamana trecuta mi-a rupt in primele 30 min de joaca, un dinte de la coroana difetential spate.
Desfac, concluzionez, zic - nu e nici o problema, comandam alta. Comandam alta, imi ajunge ieri. Iau, montez cu sufletul la gura, acumulatori incarcati, tot pregatit ca astazi iesim sa le dam pe coaja.
Dat pe coaja din nou vreo 30 minute, si stupoare, iar aud clic-aitul specific de coroana sparta....pfffaaaaaaiiii, nervi, crize, ajung acasa, desfac modelul - in diferential bucati mici de rubber seal, 2 dinti din coroana rupti, span de pinion de atac peste tot in diferential...
Trag pinionul de atac afara, rulmentul de pe axul acestuia spart, ii curgeau bilele peste tot, sigilii puscate, dezintegrat total.
Ipoteze:
1. Traxxas face modele de rahat, la care li se rup piesele din minut in minut (incep ca cred ca este foarte posibil)
2. Piesa cumparata a fost cu defect de fabricatie (putin probabil)
3. Fac ceva gresit, si nu imi dau seama ce (pana la prima coroana, nu am desfacut niciodata difful, nu e primul diff pe care il desfac, l-am ansamblat cu mare atentie)
4. Rulmentul s-a dus naibii (nu inteleg de ce, m-am uitat atent la ei, toti aratau foarte foarte bine, ca noi), s-a spart, si vreo bila sau ceva a intrat intre pinionul de atac si coroana, producand dezastrul; (foarte probabil)
5. Coroana s-a dus naibii, si span de metal a intrat cumva pe la rulement, provocand si defectiunea acestuia (putin probabil)
Pareri?
1/8 Brushless E-Revo
#174
Postat 17 April 2015 - 08:41 PM
Subdimensionat? Adica?
Primul dinte cand s-a rupt, rulmentul era intreg, perfect. Chiar am acordat o atentie sporita cand l-am montat inapoi, l-am curatat, bibilit, pus frumos pe pozitie, mergea absolut perfect.
Si ce mama supararii sa pun in loc? Daca rulmentii de traxxas nu sunt buni, eu nu am vazut rulmenti buni atunci...
Btw, eu nu construiesc sau reconstruiesc. Mi-am luat cateva modele, am ramas cu ce imi place, si ma astept de la ele sa mearga, ce mama naibii, doar de aia le construieste fabrica si de aia dam bani buni pe ele, nu ca sa ma apuc sa le reconstruiesc eu de la zero!
1/8 Brushless E-Revo
#175
Postat 17 April 2015 - 08:45 PM
Mihai Pall, la 17 April 2015 - 08:41 PM, a spus:
adik e prea mic.
sunt modele k si constructie 1/10 dar cu electronica de 1/8.. normal ca ceva v-a ceda.
toate modelele lor, k e summit, k e revo, ca e e-revo, k e aia ce nu o mai vand de 100km/h toate au aceleasi diferentiale.. subdimensionate pt puterea pe care o dezvolta sistemele brushless in 4s, de 6s nu mai vb pt ca nu are rost.
Aceasta postare a fost editata de revolt: 17 April 2015 - 08:47 PM
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#178
Postat 18 April 2015 - 03:10 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#179
Postat 18 April 2015 - 03:36 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#180
Postat 19 April 2015 - 12:14 AM
Erevo 1/8, cred ca nici unul din voi nu a condus unul pe 6S. Nu o data, asa pentru 3 minute, al unui prieten. Al lui, personal, sa il studieze, sa il vada cum alearga, sa ii impinga limitele, sau sa mearga frumos...nu ai cu ce sa il compari. E un feeling cand il conduci...pe care nu il ai cu nici un alt model.
Am vazut Savage Flux, si nu m-a dat pe spate.
Sunt genul de om care cauta foarte mult inainte sa achizitioneze ceva, si asa am vazut si reviewuri atat la Revo cat si la Savage. Pe canalul youtube URC, praf a facut Savage-ul tipul ala...si sincer m-a cam demotivat.
Zici tu ca pe Savage nu sunt probleme cu diferentialele? Uita-te numai un pic pe google si vezi cam cati au probleme cu ele...mai ales pe 6S. Si for your information, diffurile stoc sunt aproape identice pe Savage si pe Erevo.
@Radu: Nu apare acest fenomen pitting. Prima coroana a puscat ca nu stiu. A puscat. Sunt prea multe variabile:
a) Slipperul e cam strans
B) Punch control este pe 100% acum
c) Merg numai pe 6S
d) Ma dau cu roti seria 40 (Trencher)
e) Cardanul din transmisie in diff este schimbat cu otel, orice soc este transmis direct in diferential
f) Planetarele sunt Constant Velocity din otel, nu au deloc elasticitate, tot ce primesc, trimit mai departe la roti, iar rotile nu derapeaza
g) intrarea in differential (pinionul de atac) avea putin joc - adica il puteam impinge inauntru sau sa il trag afara cam 0.5-1mm
h) carcasa diffului se misca putin in bulkhead.
i) Ambele coroane am sesizat sa se defecteze dupa o cazatura urata.
La a doua, e clar ca s-a dus naibii rulmentul, si piesele din rulment au dus la defectiunea coroanei. Intrebarea mea este de ce s-a crapat rulmentul. Eu stiam ca rulmentii Traxxas sunt foarte buni. Ever nu am avut probleme cu ei. Tu ce parere ai?
Cam asa arata si rulmentul meu: http://forums.thetoy...showtopic=51067
1/8 Brushless E-Revo