Traxxas REVO informatii,sfaturi,ajutor
#66
Postat 15 April 2009 - 06:06 PM
Nelutu35, la Apr 15 2009, 06:39 PM, a spus:
Si mie mi s-a stricat tot cel de accel ( daca ti s-a stricat ) si am pus Blue Bird BMS-621MG care este si waterproof . Este super bun ... viteza mare . Il iei de la MR . Asta daca vrei ceva mai ieftin . Pentru ceva mai scump nu stiu ce sa iti recomand.
Aceasta postare a fost editata de alex-revo97: 15 April 2009 - 06:09 PM
#67
Postat 15 April 2009 - 06:10 PM
alex-revo97, la Apr 15 2009, 07:06 PM, a spus:
cred ca se poatriveste orice servo standard dar sa fie cu angrenaje metalice
HPI E10 Drift - Lights Tuning
HPI ESavage
--------------------
automodele13@yahoo.com
cluj
#68
Postat 15 April 2009 - 06:23 PM
alex-revo97, la Apr 15 2009, 07:06 PM, a spus:
eu am BMS 620MG si merge struna,de la acelasi magazin
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#69
Postat 15 April 2009 - 06:25 PM
#71
Postat 15 April 2009 - 08:58 PM
Nelutu35, la Apr 15 2009, 07:53 PM, a spus:
vezi poate gasesti niste insertii metalice ...ca sa nu mai cumperi tot servo ...
HPI E10 Drift - Lights Tuning
HPI ESavage
--------------------
automodele13@yahoo.com
cluj
#73
Postat 09 May 2009 - 08:17 PM
Style, la Apr 26 2008, 08:18 PM, a spus:
Sorry ca aduc un post asa de tarliu in fata dar am vazut ca nu a raspuns nimeni la intrebarea ta.
Eu am pe REVO 3.3 si sa sti ca sunt foarte rezistente. M-a pus ala cu coarne sa ma dau in "cusca" de captive in parc si am intrat intr-o fieratanie in viteza a doua si am indoit un driveshaft. L-am indreptat imediat cu un ciocan.
Scumpe dar bune.
O seara buna tuturor.
Nu`s adeptul bashing-ului.
Fazer Subaru Impreza WRC 4WD PureTen GP 1/10
Spektrum DX3S
"Un fleac. M-au ciuruit."
#75
Postat 19 May 2009 - 02:27 PM
Nelutu35, la May 18 2009, 03:57 PM, a spus:
Ce ulei sa pun in amortizoare?de 30 sau 40?De la HPI...
La cati litri de combustibil se schimba uleiul in diferentiale?
.....ma mai gandesc ce sa intreb..http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/tongue.gif
1. Piulita la spur nu o strangi cu cheia franceza http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif . O strangi in asa fel incat sa nu mai poti strange cu surubelnita.
2. Uleiul din amortizoare il schimbi in functie de track.
3. Nu exista limita de combustibil pentru a schimba uleiul in diferentiale. Tot asa ca si la punctul 1.
Fazer Subaru Impreza WRC 4WD PureTen GP 1/10
Spektrum DX3S
"Un fleac. M-au ciuruit."
#76
Postat 19 May 2009 - 09:35 PM
La diferentiale umblii doar daca s-au rupt ceva pinioane. Daca vrei competitii pe pista pui un ulei mai usor.
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
#79
Postat 15 August 2009 - 03:41 PM
Nelutu35, la Aug 15 2009, 02:00 PM, a spus:
rezs_3.3.JPG
Ai putea sa incerci sa-l refaci. Dai o gaura cu bormasina, iar cu un tarod refaci filetul.
Sport la treaba,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#80
Postat 15 August 2009 - 04:22 PM
Nelutu35, la Aug 15 2009, 02:00 PM, a spus:
rezs_3.3.JPG
Cum ai reusit performanta asta? Ca ajutor pot sa spun ce a zis si radugns dar mare grija cu ce spiral dai ca sa nu faci gaura mai mare sau sa ajungi pe partea cealalta. Incearca cu un sfic sa prinzi capul care a mai ramas afara de la surub. Alta cale de a prinde cotul nu exista... decat alt bloc motor:)
Aceasta postare a fost editata de hackerash: 15 August 2009 - 04:23 PM
Fazer Subaru Impreza WRC 4WD PureTen GP 1/10
Spektrum DX3S
"Un fleac. M-au ciuruit."
#81
Postat 15 August 2009 - 07:24 PM
hackerash, la Aug 15 2009, 05:22 PM, a spus:
Sau se mai poate cu o freza (rotunda sau conica) sa o prinzi in bormasina si sa apesi cu ea pe surub desfacandu-l. Eu asa am scos multe suruburi rupte. Iti urez spor.
PS Prima daca incearca treaba asta, iar daca nu merge cea cu gauritul.
Bafta, Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 15 August 2009 - 07:25 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#83
Postat 16 August 2009 - 05:34 PM
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#84
Postat 18 August 2009 - 08:58 AM
Nelutu35, la Aug 16 2009, 06:34 PM, a spus:
Cum a decurs? ai reusit sa scoti surubul?
Bafta, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#85
Postat 18 August 2009 - 10:20 AM
vreau si eu sa imi iau un e-revo si nu stiu ce sa aleg...defapt vreau sa imi iau un e-revo normal si dupa ce ma plictisesc de motoarele titan 550 sa il transform in e-revo brushless. am vazut mai multe poze pe net si sunt destul de diferite. stie cineva daca pot face modificarea? adica sa scot cele 2 motoare si sa pun unul singur ( mamba monster ) ?
#86
Postat 27 October 2009 - 02:41 PM
cam liniste pe aici cum zicea mai acum cateva luni Kitty...As avea si eu o rugaminte si intrebare ptr cei cu REVO: cum va descurcati fratilor cu piesele si de unde le mai procurati ? Mai ales cei din Buc... dc sunt. Daca este cineva interesat eu am recurs la comanda pe tower hobbies. Stie cineva dintre noi dc exista intalniri in trefani REVO mai ales prin Buc? Cei cu Truggy / buggy sunt f activi....
Cineva? Someoane ?
ON-ROAD 1/18 4WD player MT
Timpul rezolva totul, ......................................... in timp!
#87
Postat 27 October 2009 - 05:56 PM
In Bucuresti nu cred ca mai sunt asa multi cu Revo, majoritatea au migrat catre alte clase, tot de pe Tower sau Amainhobbies se cumpara si atunci ca si acum.
Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#88
Postat 28 October 2009 - 02:23 AM
X-tra, la Oct 27 2009, 05:56 PM, a spus:
In Bucuresti nu cred ca mai sunt asa multi cu Revo, majoritatea au migrat catre alte clase, tot de pe Tower sau Amainhobbies se cumpara si atunci ca si acum.
Cand am vazut X-tra ma asteptam sincer la un raspuns mai "intepator"... no offence (am mai schimbat ceva "vorbe" pe discutia pipera/sector 4 !). Multumesc de raspuns, speram sa raspunda si cineva cu REVO. Ma refeream in general la MT, dar nu vreau sa deschid un subiect mai delicat. Ma interesa cam cum se comporta un mt pe pista, din pacate nu am, reusit sa ajung decat in Pipera cu el si mi s-a parut cam ingusta pista (bineinteles ca si "experienta" mea a dus la aceasta concluzie!). Am fost la concursurile de truggy/buggy din sect 4 ca spectator (multe felicitari incaodata organizatorilor si concurentilor!) dar vroiam sa vad si ceva miscari pe mt. Stiu ca Flo a oferit o sansa egala tuturor dar nu inteleg de ce "meseriasi" (ex. Roland) pe mt nu s-au inscris au vazut pe acolo. Gresewsc oare cand spun ca mt este mai mult de spectacol nu ptr pista?
Se intra in "hibernare" pe off-road?
ON-ROAD 1/18 4WD player MT
Timpul rezolva totul, ......................................... in timp!
#89
Postat 28 October 2009 - 05:51 AM
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA