Traxxas REVO informatii,sfaturi,ajutor
#241
Postat 16 August 2018 - 10:57 AM
Mi-am luat si eu un revo, este primul monster truck, pana acuma avand doar sc si buggy. Am mers cateva run-uri cu el si nu pot sa ma pronunt despre el. Poate voi reveni cu noi detalii pe masura ce il exploatez.
Custom CNC parts GNS Racing
#242
Postat 13 April 2019 - 04:08 PM
In alta ordine de idei, luni se plaseaza pachetul, pe marti-miercuri ajunge la mine. Ma repet si aici ca in prezentare, persoana de la care o achizitionez a cumparat-o din America (asa a zis acesta) si l-a ajuns undeva la 4000 lei. Cu toate ca masina este sh, omuletul de la care o achizitionez mi-a zis ca nu prea a folosit-o din cauza lipsei de timp si ca a iesit cu ea de cateva ori prin Braila. Din cele zise, de cand are jucaria, cu tot cu rodaj si iesiri a reusit sa dea gata aproximativ 1,5L/2L combustibil, pe care l-a primit o data cu masina.
Din spusele acestuia, a facut rodaj la masina 2 rezervoare, mers in gol, dupa care a iesit cu ea. Din ce am citit aici pe forum si din tutorialele vazute pe youtube(sper sa nu se considere reclama), nu ar fi ok asa zisul rodaj facut de el.
Acuma, ca sa nu va plictisesc prea tare de la inceput, poate ca s-a mai intrebat, insa din ce am rascolit pe forum nu am gasit sau sunt eu miop :), vreau sa stiu daca la modelul acesta se foloseste incalzitorul de bujii, pentru ca el nu il are si a zis ca nici nu a avut acel incalzitor. Daca nu este nevoie de acesta, de ce? Pentru ca am vazut multe tutoriale si la majoritatea foloseau incalzitorul ala. O alta intrebare ar fi, dupa primirea masinutei, sa incep a-i face rodajul de la 0 ? Precizez ca nu am idee in ce conditii a fost folosita jucaria, dar din prezentarea ei, atat prin poze cat si prin clipuri, nu are urme de uzura..
Din discutiile purtate cu el si din clipurile primite, mi-a facut o prezentare ca sa zic asa, asupra modului de pornire si functionare a motorului. Nu stiu daca era rece motorul sau nu, dar "a dat la automat" aproximativ 6-8 secunde pana a pornit. Dupa pornire motorul statea destul de turat zic eu, dar totusi cand a ridicat masina in aer, rotile nu se invarteau. Mi-a garantat faptul ca nu a umblat absolut deloc la reglajele carburatorului si in momentul de fata este cu reglajul de fabrica sau cu reglajul cu care a primit-o.
Sper sa nu gasesc cartofi in colet si sper sa fie totul ok. O sa revin cu poze si cu intrebari dupa ce primesc jucaria. Sincer sa va zic, fiind la inceput, chiar m-a prins flama cu asta si as avea nevoie de sfaturile si indrumarile dvs. Deocamdata, va multumesc !
Aceasta postare a fost editata de b0gdan3l: 13 April 2019 - 04:08 PM
#243
Postat 19 April 2019 - 06:23 PM
Un alt semn de intrebare pentru mine e faptul ca am primit 2 incarcactoare; unul pentru starter si unul care intra sub sasiul masini. Ok, toate bune pana aici, dar problema mea si semnul de intrebare este ca nu am gasit nici o baterie sub capacul unde vine butonul de ON/OFF pentru radio-comanda. Care-i faza? Imi poate explica cineva?
Toate bune si frumoase, insa dupa vreo 3 rezervoare golite, nu stiu cum, din ce motiv, etc...a barbierit spurul...Am dat comanda de 2 rotite, ca sa fiu sigur ca este totusi una de rezerva si voi urma pasii din tutoriale pentru a face reglajul corect.
Pe viitor voi face o investitie cu spur metalic :D, dar pana una alta, poate ma lamuriti si pe mine cu aceste problemute ce le am, legat de acceleratie si unde sunt bateriile alea...
Aceasta postare a fost editata de b0gdan3l: 19 April 2019 - 06:26 PM
#244
Postat 26 April 2019 - 12:02 PM
#245
Postat 29 April 2019 - 04:26 PM
https://www.youtube....h?v=PLav1_UfjlQ
Cat despre reglarea carburatorului trebuie incalzita bine si porma reglata fiecare dupa simtul lui. Eu nu am avut niciodata termometru dar daca reuseam sa tin mana pe chiloasa trei secunde era bine.
Am avut si eu primul model aveau alte motoare pe ele.
#246
Postat 01 May 2019 - 12:15 PM
jymmy05, la 29 April 2019 - 04:26 PM, a spus:
https://www.youtube....h?v=PLav1_UfjlQ
Cat despre reglarea carburatorului trebuie incalzita bine si porma reglata fiecare dupa simtul lui. Eu nu am avut niciodata termometru dar daca reuseam sa tin mana pe chiloasa trei secunde era bine.
Am avut si eu primul model aveau alte motoare pe ele.
Exact asa am facut, ca in tutoriale de pe youtube (sper sa nu se considere reclama) si ca in clipul oferit de dvs, insa, orificiul ala de reglaj, care limiteaza ridicarea sau coborarea motorului, pentru un reglaj corect al spurului, nu il mai pot ridica, fiind ajuns in capat. Deci eu nu pot regla spurul cum trebuie deoarece nu mai pot ridica motorul. Aici e semnul de intrebare; de ce nu se mai poate ridica? m-am gandit ca pentru a-l inalta putin sa-i pun niste saibe sub el.
#247
Postat 02 May 2019 - 11:11 AM
#248
Postat 02 May 2019 - 02:40 PM
0. Se pleaca de la reglajele de fabrica ale motorului.
1. Motorul se incalzeste bine.
2. Reglajele se fac cu rezervorul la jumatate.
3. Nu umbli niciodata la mai multe suruburi odata.
4. Dupa orice reglaj trebuie mers macar 10 secunde prin toate regimurile. Alimentarea se face indirect, deci trebuie consumat amestecul "vechi".
5. Daca difera temperatura si/sau umiditatea, reglajele vor trebui refacute
6. Bujia folosita trebuie sa fie in plaja de temperatura ambientala
7. Trebuie sa scoata fum :)
8. Dupa o vreme o sa stii si dupa ureche sa-ti dai seama daca merge ok sau nu
In orice caz, mai bine este sa mergi cu un motor cu amestec mai bogat, decat mai sarac. In prima situatie este o problema de performata, in a doua se strica motorasul rapid.
#249
Postat 02 May 2019 - 08:30 PM
Pedala, la 02 May 2019 - 02:40 PM, a spus:
0. Se pleaca de la reglajele de fabrica ale motorului.
1. Motorul se incalzeste bine.
2. Reglajele se fac cu rezervorul la jumatate.
3. Nu umbli niciodata la mai multe suruburi odata.
4. Dupa orice reglaj trebuie mers macar 10 secunde prin toate regimurile. Alimentarea se face indirect, deci trebuie consumat amestecul "vechi".
5. Daca difera temperatura si/sau umiditatea, reglajele vor trebui refacute
6. Bujia folosita trebuie sa fie in plaja de temperatura ambientala
7. Trebuie sa scoata fum :)
8. Dupa o vreme o sa stii si dupa ureche sa-ti dai seama daca merge ok sau nu
In orice caz, mai bine este sa mergi cu un motor cu amestec mai bogat, decat mai sarac. In prima situatie este o problema de performata, in a doua se strica motorasul rapid.
Multumesc frumos de indrumare si de explicatii. Nu am mai scris, insa am reusit sa fac un reglaj al carburatorului zic eu destul de ok, dupa parearea mea. In ce sens? adica, se accelereaza destul de bine, fum scoate destul de multisor, ba chiar picura ulei din toba, iar temperatura motorului indiferent de cat ma joc si de regimul in care il folosesc, nu depaseste 116-118 grade, pe termometru. Acuma, curiozitatea mea este, in ce masura si in ce sens influenteaza temperatura exterioara mersul motorului..Daca e mai frig afara highspeed si lowspeed banuiesc ca se mai deschid, iar daca e cald, este invers...sper ca nu gresesc..Multumesc inca 1 odata pentru indrumare.
#250
Postat 02 May 2019 - 08:35 PM
jymmy05, la 02 May 2019 - 11:11 AM, a spus:
Sincer, nu stiu clopotul, dar spurul este 38 T, se poate observa scrisul pe el.
#251
Postat 03 May 2019 - 09:46 AM
b0gdan3l, la 02 May 2019 - 08:30 PM, a spus:
Doar la High speed se umbla in cazul asta. Este vorba doar de corectii mici. HSN modifica amestecul pe toata gama de ture. LSN doar pe relanti si ture joase (dar practic modifici tot amestecul provenit de pe HSN)
#252
Postat 05 May 2019 - 03:38 PM
#253
Postat 05 May 2019 - 03:40 PM
#254
Postat 06 May 2019 - 08:40 AM
In rest, periodic o verifici de jocuri (inclusiv la rulmenti). La multe modele rulmentii sunt un fel de consumabile.
Referitor la uleiuri / vaseline: uleiul se schimba la amortizoare si in multe cazuri la diferentiale. In principiu este preferrabil sa mergi cu ulei in diferentiale, atat timp cat sunt pregatite pe asa ceva (garnitura intre cele doua corpuri + oring-uri pe cuplele de intrare / iesire).
Sfat: fa rost de manual, citeste si apoi pune intrebari unde ai nelamuriri. Este mai usor asa.
Bafta!
#255
Postat 21 May 2019 - 05:24 PM
#257
Postat 22 May 2019 - 09:40 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#258
Postat 18 March 2020 - 10:51 PM
Multumesc anticipat
#260
Postat 22 March 2020 - 09:22 AM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion