Traxxas REVO informatii,sfaturi,ajutor
#181
Postat 19 April 2015 - 07:28 AM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#182
Postat 19 April 2015 - 07:40 AM
Mai verifica inainte de saibe sa nu fie cumva deformata carcasa de la diferential.
Custom CNC parts GNS Racing
#183
Postat 19 April 2015 - 08:41 AM
E imensa diferenta de la 1/16 la 1/10, daramite la 1/8. In orice. Punct.
Stabilitate, comportament al directiei, suspensiei, tractiunii, orice. 1/8 seamana foarte mult cu masinile adevarate. 1/16, se vede ca se comporta ca niste jucarii. Iar Baja 1/32, hehe, are fratele meu, nici nu ma uit catre ea. Nu are nimic de a face cu comportamentul unui model adevarat.
Hai lasati-ma oameni buni, trebuie sa desfaci jumate modelul ca sa ajungi la diff. Scoti exact 9 suruburi si ai difful in mana. Eu de obicei folosesc o masina de infiletat, si treaba merge brici.
Am lucrat pe Savage XS, si am plans langa el, cat de mic si complex de reparat este...
Radu:
Carcasa mare, care tine ansamblul, sau carcasa mica, care tine satelitii?
Cea mare era ca noua cand am scos-o afara, nu are nici um semn de uzura.
Cea mica, are ceva zgarieturi, cum a prins span de la piesele sparte.
1mm joc ma refeream cand tii difful in mana, si impingi/tragi de axul de intrare in diff.
1/8 Brushless E-Revo
#184
Postat 19 April 2015 - 01:37 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#185
Postat 19 April 2015 - 04:38 PM
Oare de la jocul ala sa rupa dintii din coroana? De la o chestie asa marunta?
Eu nu inteleg cum s-a dezintegrat rulmentul ala.
Planul meu ca sa pastrez diffurile intregi, este sa setez punch control la 70%, sa pun saibe peste tot, sa mai slabesc slipperul (acum e un full turn destrans), iar ca ultim resort, voi schimba si rotile cu ceva mai inguste, fie Badlands fie Trencher normale, nu X-urile.
1/8 Brushless E-Revo
#186
Postat 22 April 2015 - 11:46 PM
Am lasat cele 2 saibe acolo, si am montat piesele la locul lor.
In seara asta am iesit 70% din 2 akku 2S, si inca 20-30% din 2 akku 3S.
So far, so good :D Nu am mai avut probleme, modelul ruleaza bine. Am dat si gauri in roti, vreo 30 minute tot stropea apa murdara din ele, dar macar acum pot sa se usuce cum trebuie.
Legat de slipper, l-am mai destrans, dar am fost nevoit sa il strang inapoi, pentru ca aluneca prea tare. Voi mai face teste si pe acest subiect.
1/8 Brushless E-Revo
#187
Postat 29 April 2015 - 10:21 PM
Le strang, la tura a 2-a iar se desfac.
Pareri?
1/8 Brushless E-Revo
#188
Postat 29 April 2015 - 10:36 PM
Mihai Pall, la 29 April 2015 - 10:21 PM, a spus:
Le strang, la tura a 2-a iar se desfac.
Pareri?
picatura?
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux
#191
Postat 17 May 2015 - 09:22 PM
Cand am desfacut ca sa o pun inapoi, am constatat ca bulkheadul fata era zdrobit. Fiecare din cele 2 parti erau rupte in cate 3 bucati, chiar m-am mirat cum de se mai tinea impreuna. Dupa cat praf era in fisuri, nu erau de astazi.
Cum nu prea sunt posesori de Erevo, ma gandesc ca postez iar aici de unul singur, dar va ramane cel putin pentru cei care vor urma.
In concluzie, pe MM 2200kV si 6S, pana acum:
- coroana din diferential mi-a creat probleme pana cand am montat saibe pe pinionul de atac si am eliminat toate jocurile; recomand sa faceti acest lucru imediat ce luati modelul (eu am schimbat 2 coroane in 2 zile si nu sunt tocmai ieftine)
- puneti cate o picatura de Picatura pe toti pinii care tin planetare/cupe/cardane, si pe capacele pivotilor din fuzete, ca altfel le pierdeti, sunt vibratii puternice datorita vitezei excesive;
- bulkhead fata distrus, la care inca nu am gasit cauza, chiar daca a luat ceva cazaturi, nu mi se pare ca au fost atat de brutale incat sa distruga in halul asta piesele.
Il voi inlocui, si voi observa mai atent, daca problema are o anume cauza sau doar partea aceasta este cu adevarat mai fragila.
- planetarele mele sunt cele din otel, nu am avut alta problema cu ele decat ca la socuri mai mari se mai intampla sa sara afara din cupa, si iti ia cam 5-10 min sa o pui inapoi. Mai citeam pe forumuri ca cele de plastic cedeaza repede pe 6S, dar fiindca nu am avut, nu ma pot pronunta.
In rest, modelul este senzational, are o tinuta extraordinara, nu exista sa iesim undeva si sa nu avem trecatori care se opresc sa filmeze, sa intrebe de unde le avem, cat costa, ba mai mult, unii fluiera, aplauda, sau sunt socati de performantele acestuia.
E un model extraordinar; nu este deloc ieftin de intretinut/upgradat, dar are acel "delivery".
Platesti ca sa te distrezi, si face ceea ce trebuie.
1/8 Brushless E-Revo
#192
Postat 27 June 2015 - 11:43 PM
Dar numai pentru o perioada, deoarece cu tot cu saibe puse si nici un joc in diferentiale, saptamana trecuta s-a mai spart o coroana din diful spate.
Sunt foarte mirat, intre timp am facut si mod-ul pentru rigidizarea bulkheadurilor fata-spate, am montat brace-uri pe ambele punti, si chiar se simtea mult mai rigid sasiul.
Sunt binevenite idei, daca mai aveti, cum sa scap de problema asta...
1/8 Brushless E-Revo
#193
Postat 28 June 2015 - 07:39 AM
Incearca sa pui ceva vaselina mai "sticky", poate ajuta putin. Joc nu avea, insa rulmentii erau buni? Sa vezi cat "wobble" permit acum, normal spre 0.
Nu am citit pe forumuri, insa imi pare greu de crezut ca de cand s-a facut modelul sa nu fie un upgrade scos de ei daca la toti li se sparg coroanele. Am inteles ca tu mergi asa si altfel, dar filmulete cu cretinisme la eRevo am vazut si nu s-au spart.
Sigur slipperul il ai strans pentru ca vrei wheelie, dar:))
Poti incerca kit-ul aftermarket, insa nu e chiar gratis si nimeni nu iti garanteaza ca tine.
Custom CNC parts GNS Racing
#194
Postat 28 June 2015 - 08:03 AM
Vaselina nu m-am uitat cum arata, cand am auzit clicaitul magic, am aruncat modelul intr-un colt si acolo l-am lasat.
Am stat pe net azinoapte si am gasit ceva topicuri cum sa adaptezi diffuri de Losi Lst2 parca.
Atunci nu mai crapa difurile, dar problema se transfera la bulkheaduri, pentru ca trebuie luat din ele, si se slabesc prea tare.
Punand toate piesele cap la cap, cred ca nu e o singura problema care genereaza puscatul difurilor.
Interesant ca nu se rupe cand sar, sau la aterizari proaste, ci la alergat cu viteza pe campuri cu iarba.
Deci ce cred eu ca il face sa cedeze:
- rotile Trencher care se implanta in iarba parca au cuie - imi voi
1/8 Brushless E-Revo
#195
Postat 28 June 2015 - 08:11 AM
- voi renunta la stilul de condus - de multe ori mergeam cu spatele la throttle mare combinat cu frana brusca = backflip sau double backflip, dupa care ii mai dadeam o data full throttle, si mai faceam un backflip.
- identic pentru mersul cu fata - la franare puternica face frontflip lejer oe iarba.
- voi incerca sa mai desfac slipperul;
- voi incerca sa umplu bulkheadul cu silicon acrilic cand asez diful in el. In felul acesta va lucra mai unitar, se vor elimina toate jocurile, iar la desfacere nu va fi problema, deoarece acrilicul se lipeste foarte slab.
Voi posta rezultatele.
1/8 Brushless E-Revo
#196
Postat 28 June 2015 - 08:43 AM
Am folosit link-uri de Slash si pushrod de Summit.
Ca sa pot monta link-urile pe rocking arms si sa obtin destul spatiu ca sa nu atinga arcurile, am folosit distantiere din aluminiu, de montate de pe niste link-uri de Erevo, cele care merg cu P2 rockers. Cate 2 distantiere pe fiecare link. Practic am fortat distantierele in rod ends cu patentul.
Sunt necesare suruburi mai lungi, singura varianta am gasit-o la Bendkopff, pe inox.
1/8 Brushless E-Revo
#198
Postat 28 June 2015 - 08:56 PM
@radu94 - Vaselina este destul de murdara. Nu a avut mai mult de 10 iesiri de cand am lucrat in el. Rulmentii sunt foarte ok, aproape nu au joc. Sunt ca noi.
Se vad urme pe corpul diferentialului ca intra nisip/pietricele intre dif si bulk, si se tot macina acolo.
Pareri: merita investit in carcasa dif din aluminiu, sau nu va ajuta la nimic? Parerea mea este ca nu prea are rost, deoarece problema este la miez, nu la carcasa. Dar stiu si eu, poate nu vad lucrurile bine.
Astept parerile si argumentele voastre.
1/8 Brushless E-Revo
#200
Postat 29 June 2015 - 06:12 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#201
Postat 29 June 2015 - 09:39 PM
In schimb, se misca in sus si in jos...stai sa ma gandesc cum sa ma exprim mai clar.
Odata pozitionat in bulkhead, partea de dif care vine spre transmisie se misca 1-1.5 mm in plan vertical, rotit dupa un cerc imaginar al carui centru este capatul difului dinspre spatele modelului.
E mai dificil de explicat.
Am gasit coroana si pinion de atac de Robinson Racing, ma gandesc ca poate e ceva mai ok decat originalul, vreau sa le comand.
As schimba rotile, ca sunt convins ca cele originale ar mai atenua din socurile transmisiei pentru ca permit o oarecare alunecare, dar mi-e mila sa vitregesc modelul de look-ul pe care il are acum.
1/8 Brushless E-Revo
#202
Postat 29 June 2015 - 10:24 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#203
Postat 30 June 2015 - 07:15 PM
Cred ca stiu momentul cand s-a rupt, mergeam cu spatele destul de tare si am franat brusc si a facut backflip.
Am setat prin CastleLink frana la 70%, dar nu tine cont decat cand da cu fata, canr merge cu spatele franeaza cu toata puterea.
Trebuie sa fac ceva cu el sa reduc cumva stresul pe sistemul de transmisie.
1/8 Brushless E-Revo
#205
Postat 01 July 2015 - 10:08 AM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#206
Postat 08 August 2015 - 11:13 PM
1/8 Brushless E-Revo
#207
Postat 08 August 2015 - 11:22 PM
Linkul meu
Linkul meu
Aceasta postare a fost editata de Mihai Pall: 08 August 2015 - 11:23 PM
1/8 Brushless E-Revo
#208
Postat 08 August 2015 - 11:29 PM
1. Pe suprafata cu aderenta scazuta - pamant acoperit de praf, criblura, etc, la acceleratii puternice combinate cu viraj, roata fata care se ridica de la pamant, se baloneaza tare. (Nu am Gorilla tape in ele, pentru ca efectiv nu mai vreau sa pierd inca 4-5 ore sa desfac cauciucurile, sa le pun banda, sa le lipesc inapoi).
2. Nu mai aveam deloc ulei in ele.
3. Andrei de la HPI nu mai avea de 100.000, ca as fi pus din acela.
Rezultat:
Rotile se baloneaza in continuare, cu toate ca modelul porneste mai bine de pe loc, si se simte o imbunatatire.
Probabil data viitoare cand le desfac voi pune 100.000 sau 120.000.
1/8 Brushless E-Revo
#209
Postat 08 August 2015 - 11:42 PM
Aceasta postare a fost editata de Mihai Pall: 08 August 2015 - 11:44 PM
1/8 Brushless E-Revo
#210
Postat 08 August 2015 - 11:55 PM
Am montat inapoi carcasele de dif in bulkhead-uri, dar nu inainte de a umple lacasurile cu silicon acrilic.
Acest tip de silicon lipeste suficient de tare incat sa fii sigur ca nu se mai misca diful, dar nu atat de tare incat sa rupi ceva piesa cand esti nevoit sa desfaci pentru mentenanta.
Totodata, este suficient de rigid ca sa tina piesele la locul lor, dar suficient de elastic incat sa nu transmita socurile si sa rupa bulkhead-ul.
Cam asa arata rezultatul final:
1/8 Brushless E-Revo