Modelism - RHC Forum: Aprilie 2008 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Aprilie 2008 Zboruri

#61 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 21 April 2008 - 07:30 AM

zgr_44, la 20 Apr 2008, 21:59, a spus:

Bag seama ca ti-a trecut repedea dupa CAP......te mananca iarba.... :lol:

NU am nicio problema in a rupe un avion asa.. si nici florin nu cred ca are.. macar ai incercat ceva.. decat cercuri haotice cu avionu punct pe cer.. si sa il rupi ca nu l-ai aterizat bine.. sau ca s-a busit un servo sau ca ai plecat cu statia cu alt program sau orice alt motiv tampit... Din pacate vad pe camp numai crash-uri d'astea.. si propietarii pleaca acasa cu un gust amar .. "nici n-am facut nimic.. si cu avionu rupt"
DT
0

#62 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 21 April 2008 - 09:23 AM

florin100%, la 20 Apr 2008, 20:06, a spus:

ce zici aveam 5 cm la aripa ...glisada aia la 5 cm :lol:

Am vazut eu acum filmu de cateva ori...nu aveai 5 cm, exagerezi ca de obicei...erau mai mult de 6 cm!

:)
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#63 Useril este offline   Flightaddicted 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 12-May 04

Postat 21 April 2008 - 10:28 AM

Marinaru, la 21 Apr 2008, 09:23, a spus:

florin100%, la 20 Apr 2008, 20:06, a spus:

ce zici aveam 5 cm la aripa ...glisada aia la 5 cm :lol:

Am vazut eu acum filmu de cateva ori...nu aveai 5 cm, exagerezi ca de obicei...erau mai mult de 6 cm!

:D

Ok...data viitoare punem panglica :)
0

#64 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 21 April 2008 - 11:13 AM

DMC, la 21 Apr 2008, 10:28, a spus:

Marinaru, la 21 Apr 2008, 09:23, a spus:

florin100%, la 20 Apr 2008, 20:06, a spus:

ce zici aveam 5 cm la aripa ...glisada aia la 5 cm :lol:

Am vazut eu acum filmu de cateva ori...nu aveai 5 cm, exagerezi ca de obicei...erau mai mult de 6 cm!

:D

Ok...data viitoare punem panglica :lol:

Bla bla bla.. nu conteaza cat de jos.. conteaza sa fi precis... bla bla bla...Daca punem panglica zburam cu avionu lu marinaru..
DT
0

#65 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2008 - 12:20 PM

lacul snagov. la aterizare direct in sefu' am dat. toata lumea pe margine numai el in mijloc.....pagube sper reparabile la aripi

http://www.youtube.c...h?v=fdoWD6NQldM
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#66 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 April 2008 - 12:43 AM

Dar pe sefu' l-ai imbunat? O maslina....ceva....?
0

#67 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2008 - 09:33 PM

dan_mitea, la 23 Apr 2008, 00:43, a spus:

Dar pe sefu' l-ai imbunat? O maslina....ceva....?

nici macar nu si-a cerut scuze.....s-a speriat ca-i tremura vocea. a venit tare avionu ca avea camera pe el si era greu
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#68 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 April 2008 - 02:30 AM

hash84, la 23 Apr 2008, 22:33, a spus:

dan_mitea, la 23 Apr 2008, 00:43, a spus:

Dar pe sefu' l-ai imbunat? O maslina....ceva....?

nici macar nu si-a cerut scuze.....s-a speriat ca-i tremura vocea. a venit tare avionu ca avea camera pe el si era greu

Ok. Acum am inteles. Era vina lui sefu' ca a sarit in fata modelului. Rusine.
0

#69 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 30 April 2008 - 01:50 PM

Pe 25 aprilie am revenit la activitati tehnice.
Pentru plimbarea de Pasti din Teleorman, partial cu microbuzul, partial cu Dacia, am pus Arcusul la punga.
In liniste si pace, am reusit sa programez ESC-ul cu frana pe ON.

Pentru volum mic de bagaje, am pus statia chinezeasca WFT06 sa mearga cu receptorul R16Scan (Graupner). Au mers corect pe birou, ca cica Futaba compatibil Graupner si Futaba compatibil Wfly, deci C=A.

Pe 26 am ajuns in Alexandria pe la ora 6 dupa-amiaza si am mai incarcat unii acumulatori (12 buc). Pe la 7 seara l-am sunat pe MRX, care s-a aratat foarte entuziast. Ne imbarcam intr-un Audi. Pun fuselajul cu ampenajele catre inainte in portbagaj, si lada cu scule. Mergem cu doua masini, cei din fata pun frana brusc, noi la fel. Cand ajungem la locul de zbor si deschidem fuselajul, surpriza, evident: ampenajele un pic rupte, indoite.... Soarele cam tragea in jos, invers proportional cu nerabdarea. Poxipol, MRX tine modelul, echiile de la eleroane nu au suruburi, una e lipita, alta n-a fost si se tine de figuri. Bag CA, ii trece. Cat se lipesc ampenajele, rezolv cu mixerul si inversarea comenzilor. Trimez la ochi, dar la profundor trimerul e in sus la maxim si tot e un pic bracat in sus. Eram langa un lan de cereale verzi, moi, cam de jumatate de metru inaltime. Ideal pentru aterizat.

Lansez, e liniste, elicea se pliaza corect. Finetea modelului a crescut substantial, fata de zborul cu elicea nefranata si nepliata. Fac treceri, pune si MRX mana.... Aterizarile, o placere pe lanul respectiv. Consumat doi acumulatori si asta a fost. A fost prima data cand am auzit zgomotul aerodinamic al modelului, chiar asa carpit, cu ESC-ul afara si alte mici adaosuri.

Pe 27 aprilie, hai la tara. Cam la 1 Km de comuna Brosteanca, este o panta superba, in dreapta drumului. Nu am inca fotografiile. Din pacate vantul ori a batut prea slab, ori deloc. Ne dam jos din masina 5 persoane, asamblez si il lansez in vale fara motor. Il pornesc dupa. Il aterizez si javra ciobanului, intaratata de model, vine sa-l rupa, dar se opreste la 1m... Schimb acumulatorul, zbor un pic si vreau sa-l aterizez contra pantei, de jos in sus. Vin cu motor si asa il asez. S-a rupt o pala. Nu-i nimic, zic, am elice de schimb, ma uit in cutii, nu o gasesc. Am transpirat. Rudele pleaca si raman sa lipesc pala. M-am chinuit vreo ora si ceva, fara succes. Acasa am reusit sa repar pala, asezand sarme subtiri peste zona rupta si lipindu-le cu CA, care vascos si mult, nu se intarea de nici un fel. Se stie ca apa activeaza, am imersat totul in apa si s-a format o pojghita, sub care cleiul era inca moale. In fine, peste noapte s-a intarit.

Pe 28 dimineata, hai sa caut o panta, dintre cele vizibile, terasate. De la distanta arata foarte atractiv. Cand am ajuns acolo, vad multe cioate. Fusese o vie.... Mai era si o linie electrica. In fine, pe prima panta, am tras un zbor, am gasit curenti ascendenti si am zburat multisor. Am nimerit la aterizare intre doua randuri de cioate si m-am mutat imediat pe alt deal, cu un drum si un lac in vale. In total am zburat 5 ore, pana mi s-a parut ca am vazut un fulger deasupra si cum eram cu statia in mana, am zis sa nu o fac pe paratrasnetul. Am aterizat de urgenta, am strans si am plecat. Cel mai bine a fost cu acumulatorii de 1Ah, usori, am tot patrulat....

Din cauza ca emitatorul mi-a stat la gat, agatat de o panglica si mainile au stat incomod, am dureri la tendoane, etc. Dupa 5 ore, mai aveam 4 acumulatori, in conditiile in care la unul singur am ajuns cu descarcarea pana a taiat ESC-ul motorul.

Panta nu este stralucitoare, dar peisajul (vazut de sus) merita. Sunt doua fasii inguste cu ascendenta. In fine, se vede un pic in poza. O mica zona cu ascendenta este intre lac si drum, apoi cealalta in dreptul crestei.

Asta a fost.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1209556231.jpg

Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro