Modelism - RHC Forum: Aprilie 2008 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Aprilie 2008 Zboruri

#1 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 01 April 2008 - 05:31 PM

Uite ca a venit si 1 aprilie. Am inteles de la cineva ca glumele tin pana la ora 12.
Oricum, nu e o gluma ce scriu aici.

Pe la 16:15, suparat pe viata, am plecat cu dl. Craioveanu la zbor la Chitila, cu oarece morcov de summit.
Ajungem acolo si surpriza: radarul se invartea. Hai sa incercam cu Arcus-ul mai intai. I-am montat pe loc receptorul Graupner R16Scan, l-am acordat in 41MHz, canalul 420, in care incerc sa ma refugiez cand vine gasca mare..... Am decolat si au inceput ceva zvacniri, numai pe ruliu, periodic. Dl. Craioveanu a corelat momentul zvacnirii cu pozitia antenei radarului. Cand antena cu concavitatea si cu tot cu bara orizontala cu emitator/receptor (a radarului) este orientata catre model, apar zvacniturile, care dureaza foarte putin, dar sunt intense. Miscarea servourilor e violenta si se aude de departe. Daca esti cu modelul sus, pe la 30-100m, fenomenul e puternic. Daca vii pe la 3-5m, e oarecum diminuat. Daca te straduiesti si mai si reusesti sa zbori modelul la vreo 2m constant, zvacniturile dispar complet - radiatia radarului e absorbita de pamant, in fine, cica "ground cluttering", nu ma pricep, doar constat...

Am trecut la celalalt model, Formosa, care are receptor SMC 16Scan, in SPCM pe 1024bit. Am decolat ca racheta si au inceput zvacnirile, numai ca daca la Arcus zvacnirea inseamna o miscare de ruliu de vreo 10-25 grade, aici inseamna mai mult de un tonou. Am facut doua asemenea zvacniri-tonou si intre doua baleiaje ale radarului, am aterizat trantit modelul (fara teama si fara pastile) si am renuntat sa-l mai zbor.

Am trecut la Arcus si l-am tinut vreo 5 minute la 2-7m inaltime, facand ture. La capat de tura viraj serios, apoi pus modelul la 2m cand venea antena spre noi.....

Cum era si frig si nu aveam chef sa stric servouri, am strans si ne-am carat.

Canalele cu ruliu sunt 2 si 5. La arcus sunt folosite ambele, la Formosa in SPCM numai 2. Exista vreo explicatie pentru coincidenta canalelor afectate intre PPM si SPCM?
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#2 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2008 - 06:01 PM

Citeaza

Canalele cu ruliu sunt 2 si 5....
nu cumva la eleroane ai firele de la servouri mai lungi? :) asa, ca niste antene (1,2,3)
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#3 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 01 April 2008 - 06:18 PM

Le am lungi si neferitate! Mi-a furat feritele si le-a pus pe ala mare de tot, bimotor.
Oare asta sa fie?

Adica putem sa zburam cu tot cu radar? Am cinci placi de baza de PC arse, le smulg feritele cu prima ocazie.

Ce papagal sunt......
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#4 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 01 April 2008 - 06:20 PM

He,he,he....
anu trecut a fost ultimul zbor al Tango-ului acolo!
La mansa era fiul meu si a vrut sa faca o trecere in viteza. A luat-o spre unitate si cind sa intoarca...surprize, surprize antena functiona!
Receptor PCM pe 72 si lipsa acuta de semnal. Ultima reactie a fost 90 grade in jos (ca altfel il cautam in unitate sau...poate scapa). In acest fel minunat a intarat cu peste 100Km (gaz maxim ; acolo a ramas) DIRECT in mama Terra. Stiti cum arata? Inca nu am pus poze si film dar eu nu gaseam rezervorul de 500ml care era...perfect plat pe firewall! :)) Eram cu el in mina si intrebam daca a vazut cineva rezervorul :D)
Ala a fost PRIMUL foc de avion pe cimp :D

Concluzie: indiferent de frecv. si modulatie NUUUU zburati in raza antenei daca functioneaza!!!

Stima
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#5 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 01 April 2008 - 06:25 PM

Pai care unitate militara, ca-s doua, aparent: cea cu ditamai curtea de langa noi, care s-a ocupat candva cu reparatul rachetelor SA si unitatea cu radarul de supraveghere, care e cu totul altceva......

Da' sunt curios sa vad daca apare vreo imbunatatire dupa montarea de ferite pe cablurile lungi.

Aceasta postare a fost editata de INCAS: 01 April 2008 - 06:33 PM

Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#6 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 01 April 2008 - 06:30 PM

INCAS, la 1 Apr 2008, 19:25, a spus:

Pai care unitate militara, ca-s doua, aparent: cea cu ditamai curtea de langa noi, care s-a ocupat candva cu reparatul rachetelor SA si unitatea cu radarul de supraveghere, care e cu totul altceva......

Da' sunt curios sa vad daca apare vreo imbunatatire dupa montarea de ferite pe cablurilor lungi.

Ambele-amandoua...si cea de antiaeriana are niste antene directionale (ligheanele alea, miniframe-uri sau cum le zic) in fascicolul careia nu prea mai conteaza ce frecventa folosesti!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#7 Useril este offline   Machspeed 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 105
  • Inregistrat: 03-May 02

Postat 01 April 2008 - 07:20 PM

Ar fi pacat sa nu mai putem zbuta la Chitila, mie mi-a placut mult locatia.
0

#8 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2257
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 01 April 2008 - 07:23 PM

Apropo de ce se intampla in prezenta unui semnal puternic, dintr-un alt post:

Citeaza

Schimbasem radiocomanda la un acrobat electric din balsa. Totul parea OK asa ca ii dau drumu', decolez catre unitate, dupa vreo 30m iau viraj dreapta (ma indrept catre est) altitudine cam 5m, dupa inca vreo 80 - 100m avionul face un sfert de tonou dreapta, foarte repede si precis, zboara inca 10 - 15m in cutit apoi face inca un sfert de tonou dreapta si ramane in zbor pe spate (manevrele executate precis ca am crezut ca e cineva pe acelasi canal cu mine) dupa care avionul intra in pamant sub un unghi de 20-30 grade. Multi nervi, mers cu masina la cules avionul sfaramat in peste 20 de fragmente.

Cauza: regulatorul TowerPro produce multi paraziti pe care receptorul "inteligent" Multiplex Micro 5/7 ii ia drept semnal si pune in functiune circuitul AGC (auto gain control) care atenueaza toate semnalele ce vin catre receptor, luand ca referinta intensitatea semnalului parazit, atenuandu-l inclusiv pe cel util de la emitator. Va inchipuiti, deci, mecanismul: cand eram aproape semnalul emitatorului era mai puternic decat bruiajul din regulator, pe masura ce m-am indepartat semnalul emitatorului a devenit mai slab pana cand receptorul a inceput sa dea comenzi de capul lui. Am observat acest lucru acasa cand am pornit emitatorul fara antena si modelul a incepu sa miste dreapta din eleroane (canalele 3 si 5) si putin stanga din carma(canalul 2) ca pt zbor in cutit.


In cazul zborului lui INCAS semnalul parazit a provenit de la antena radar, in rest mecanismul bruiajului este acelasi.

Aceasta postare a fost editata de ERASER: 01 April 2008 - 07:25 PM

Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#9 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 01 April 2008 - 08:26 PM

in cazul acesta ......cum scapam de frecventele bruiaje !.?....sunt soluti?sau ramane si acesta un mit! B)
ADOR VITEZA!!!
0

#10 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2008 - 08:35 PM

Se merge la Loulis. Sau altundeva. Din punct de vedere oficial pe Chitila noi suntem cei care bruiaza si tulbura activitatea unei UM. Chiar daca am folosi toti frecvente legale....

Asta a fost.

Bafta!

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#11 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 01 April 2008 - 08:41 PM

.....la Loulis eu zbor de ceva vreme si nu am intampinat dificultati in ceea ce priveste bruiajele ! ..poate mici probleme de pilotaj ....in rest totu este ok acolo . B)
ADOR VITEZA!!!
0

#12 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2008 - 08:44 PM

Stiu, noi am zburat acolo primii dupa ce Valteras a descoperit locatia. Destul si era aproape. Ne-am mutat pentru ca nu aveam loc cu barabaftele mai mari. Bruiaje nu am avut. Poate ceva zone in care receptia era mai proasta, spre lac.

Aterizari cu bine!

Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 01 April 2008 - 08:45 PM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#13 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 01 April 2008 - 10:27 PM

@INCAS
Nu te supara pe mine, iti apartin citatele de mai jos?:

"Cred ca e nevoie de liniste RC pana trece furtuna"
"Eu o sa incerc sa ma abtin sa emit in Bucuresti"
"Probabil va fi atentie foarte mare si concentrare pe orice emite"
"Am avea multi de suferit"


B) :D :D

Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 01 April 2008 - 10:27 PM

0

#14 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2008 - 08:36 AM

@Incas.
Dom'Victor, daca te-a mancat, ce te vaiti? Cu cat e mai scump echipamentul, cu atat e mai costisitor crash-ul. Care e inevitabil daca insisti in conditiile date. Sau nu inteleg eu si tu credeai ca vantul invarte antena? Cand se invarte normal, strangi si pleci acasa. Urasc sa tot descoperim roata, au fost destule cazuri inainte si nu am invatat nimic...

Bafta!

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#15 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 02 April 2008 - 09:14 AM

@Nimsoc:
Nu ma supar!
N-am uitat de loc ce-am scris si nu o sa sterg sau modific nimic. Nici macar nu mi-e rusine. Nu m-am abtinut.
Nu-i pacat sa stai cu acumulatorii incarcati? :( Daca ii tii asa mult, se umfla!
Pana la urma tot m-am tinut de ceva din ce-am mancat: n-am mai iesit la Politehnica, asta e durerea mare.

@Pavel:
Nu ma vaitam, descriam ce si cum. Nu sunt chestii foarte scumpe alea cu care ma dau, dar tin la ele. :(
As fi curios sa repet experienta cu ferite pe cablurile de servo mai lungi.
S-ar putea ca efectul radarului sa poata fi anulat sau macar diminuat.

Despre releele de comunicatii (ligheanele) de pe stalpul din curtea unitatii aleia mari, nu stiu... Alea pot emite fara sa stim, sau poate o fac oricum tot timpul.

Citeaza

Sau nu inteleg eu si tu credeai ca vantul invarte antena?

Pai nu prea batea vantul. :(

Unii au constatat duminica aparitia unei frumuseti de stalp de comunicatii, la vreun Km de radar. E inalt cat vreo 2-3 stalpi de inalta tensiune de pe langa el.


Azi e o zi buna de zbor din nou.
Cine se baga?
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#16 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 02 April 2008 - 09:15 AM

pavcostel, la 2 Apr 2008, 08:36, a spus:

@Incas.
Dom'Victor, daca te-a mancat, ce te vaiti? Cu cat e mai scump echipamentul, cu atat e mai costisitor crash-ul. Care e inevitabil daca insisti in conditiile date. Sau nu inteleg eu si tu credeai ca vantul invarte antena? Cand se invarte normal, strangi si pleci acasa. Urasc sa tot descoperim roata, au fost destule cazuri inainte si nu am invatat nimic...

Bafta!

Costel

Costel + nimsoc ... INCAS cred ca baga la harneala (hao .. oha ... shto .. misto ... plesneala ) totate avertizarile alea ...

Asa e el sfatos...
DT
0

#17 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2008 - 02:36 PM

@incas

Citeaza

As fi curios sa repet experienta cu ferite pe cablurile de servo mai lungi.
S-ar putea ca efectul radarului sa poata fi anulat sau macar diminuat.


E buna asta! Sa-mi spui si mie cand reusesti...

Bafta!

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#18 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 02 April 2008 - 03:01 PM

am venit de pe chitila pe la ora 13:00...
frate, au fost ZERO bruiaje si am zburat cand se rasucea antenoaia :) .
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#19 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2008 - 03:10 PM

Bravo. Esti viteaz.

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#20 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 02 April 2008 - 04:01 PM

Banuiesc despre acel radar ca este OBORONA-14, sau asemanator.

Aici zice ca emite cu lungimi de unda metrice.
Daca iau lungimea de unda intre 0.5m si 5m, cred ca e cam asa:
0.5m 600MHz -gresisem
1.0m 300MHz
5.0m 50MHz -gresisem
Puterea consumata de radar e 100KW (cu totul).
Oricum, in documentul de mai jos e vorba de o versiune modernizata.

http://www.milparade...log/pdf/628.pdf

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1207144873.jpg

Aceasta postare a fost editata de INCAS: 03 April 2008 - 10:37 AM

Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#21 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 02 April 2008 - 04:17 PM

Bestial.. acum ca stiu ce model e .. o sa fie mult mai bine.
DT
0

#22 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2257
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 02 April 2008 - 06:25 PM

@INCAS Dom'ne fizica asta vad ca te omoara. Lungimea de unda este invers proportionala cu frecventa. Unda se propaga cu 300.000Km/sec; la 150MHz ai 150 milioane de lungimi de unda pe secunda => lungimea de unda = 2m. La 300MHz ai nimerit-o, lungimea de unda este de 1m. Problema sunt armonicile. "Receptoarele simpla-conversie sunt afectate de armonici ale unor emitatoare FM care emit intre 103 si 105 MHz" - citat din manualul de la Multiplex-ul meu.

Aceasta postare a fost editata de ERASER: 02 April 2008 - 06:36 PM

Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#23 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2008 - 08:27 PM

Cumva ai dreptate. E un "12" sau "14", ochiometric, fiindca nu am numarat niciodata. Dar asta nu ne ajuta. E vorba de elevatia lobului si cat emite din energia consumata. Si de armonici, benzi laterale, intermodulatie si ce se mai aduna la o magaoaie din asta. Nu trebuie sa te bruieze non stop, o data si bine e de ajuns.

Bafta!

Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 02 April 2008 - 08:28 PM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#24 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 02 April 2008 - 10:31 PM

INCAS, la 2 Apr 2008, 17:01, a spus:

Banuiesc despre acel radar ca este OBORONA-14, sau asemanator.

Citeaza

Cumva ai dreptate. E un "12" sau "14", ochiometric, fiindca nu am numarat niciodata. Dar asta nu ne ajuta. E vorba de elevatia lobului si cat emite din energia consumata. Si de armonici, benzi laterale, intermodulatie si ce se mai aduna la o magaoaie din asta. Nu trebuie sa te bruieze non stop, o data si bine e de ajuns.

Bafta!

Costel


e vorba despre acel radar care se invarte sa-i pacaleasca pe destepti.continuati sa va documentati de pe net....daca aveti impesia ca intra in spatiul aerian AF-1 in baza imaginii furnizate de acel radar,poate va mai ganditi un pic.

Citeaza

am venit de pe chitila pe la ora 13:00...
frate, au fost ZERO bruiaje si am zburat cand se rasucea antenoaia


cand incepeti sa va ganditi si la antenele pe care nu le vedeti?
flying is my life...
0

#25 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 03 April 2008 - 07:49 PM

am fost azi pe chitila si nu puteam sa stau in aer de loc...interferente la greu....silviu are dreptate, mai sunt si antene care nu se vad

peste 2 m nu puteai sa zbori ca iti dadea servourile la capat de cursa...eventual putea sa imi arda servourile....
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#26 Useril este offline   su-26 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 66
  • Inregistrat: 29-January 05

Postat 04 April 2008 - 02:44 AM

Observ ca exista inca mult folclor si presupuneri pe aceasta tema si putine cunostinte practice.
In primul rind statiile noastre de RC sunt niste "jucarii".Acestea au o putere de emisie aproximativ in intervalul 0.2-0.5 Watt (masuratori efectuate personal cu scule profesionale).Statiile RC din State sunt ceva mai puternice ,dar nu depasesc 1Watt.Cine doreste sa masoare aproximativ puterea de emisie ,o poate face indirect prin determinarea puteri de consum totala a statiei (putere emisie =0.50 putere totala)
Observatia este corecta de pe CHITILA a faptului ca in timp ce radarul functioneaza ,uni au probleme de la
2m si alti ceva mai sus sau deloc.Acestea se datoreaza puterilor de emisie foarte mici comparativ cu cel al
radarului (si nu datorita interferentei sau a lipsei de ferite).
Din experienta mea,am observat ca prin crestera puteri de emisie(printr-un amplificator ) la 2watt ,am putut sa zbor fara probleme la 30m de un radar de 2KW si un altul aflat la 800m de putere 400KW ,ambele fiind in functiune simultan.
0

#27 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 04 April 2008 - 01:53 PM

Nu inteleg de ce incapatanarea asta de azbura intr-un asemenea loc ?Stiind ca poti fi bruiat si ca poti pierde modelul.Din intamplare am un foarte bun prieten care lucreaza chiar la respectiva unitate si mi-a spus ca au atata putere in statiile de acolo incat "nici o bazaitore din aia nu ar mai sta pe cer"
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#28 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 04 April 2008 - 02:00 PM

nicolas, la 4 Apr 2008, 13:53, a spus:

Nu inteleg de ce incapatanarea asta de azbura intr-un asemenea loc ?Stiind ca poti fi bruiat si ca poti pierde modelul.Din intamplare am un foarte bun prieten care lucreaza chiar la respectiva unitate si mi-a spus ca au atata putere in statiile de acolo incat "nici o bazaitore din aia nu ar mai sta pe cer"

Chitila e ultima reduta pt anumite modele... din pacate... Nu locul e prost ales ci momentul.
DT
0

#29 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 05 April 2008 - 06:39 AM

Toate sistemele de radiolocatie militare sunt subordonate CAAT-ului si lucreaza dupa un grafic prestabilit ,daca se intipla sa zburan pe Chitila cand RL 14 este pornit se chiama ca avem ghinion.Cine are cunostnte care locuiesc in sona poate afla programul rusului deoarece aparatele de radio sunt influentate de functionarea lui.

Bafta si sa speram ca duminica rusul are liber
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#30 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2008 - 10:46 AM

Fratilor, nu vine nimeni la Ghencea, in spate la Tamila? E loc garla si de termice si de electrice. Eu ma duc azi pe la 5 cu do-it-ul, daca mai sunt amatori, ne vedem acolo...
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro