Modelism - RHC Forum: Discus CS - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Discus CS pareri si opinii

#31 Useril este offline   rol 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 11-February 07

Postat 15 April 2008 - 05:58 PM

original carma terbuia miscata cu doua sarme ,care treceau direct prin mijlocul fuzelajului ,ocupand foarte multa spatiu si l-am modificat
0

#32 Useril este offline   rol 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 11-February 07

Postat 15 April 2008 - 06:00 PM

schita

Fisiere atasate


0

#33 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2008 - 10:38 PM

rol, la 13 Apr 2008, 07:36, a spus:

stie cineva cat ar trebui sa fie unghiul AO la acest model ?

La ce te referi cand spui "unghiul AO"?
Adica ai vrea sa stii cat ar trebui sa fie unghiul de bracaj maxim al profundorului AO?
La config asta, ceva de genul +-10 grade ar trebui sa fie suficent pt. manevre normale de zbor planat.
Dar, astea ar trebui sa le ai precizate in carticica planorului.

Daca te referi la unghiul de calaj al AO fata de aripa, discutia e mai complexa.
La orice kit care nu are cine stie ce pretentii de pedigree, ar fi bine de verificat macar, acest calaj. S-au tot vazut situatii in care fuselajele lungi sa capete usoare deformari. S-au vazut si situatii in care direct din proiectare/manufacturare, calajul este exagerat.
Uzual, intre corzile sectiunilor de incastrare ale AO so aripii, nu ar trebui sa fie mai mult de 1-1,5 grade. Adica coarda aripii ar fi bine sa aibe un unghi de calaj pozitiv de 1-1,5 grade fata de coarda AO.

O scula extrem de utila in verificarea calajelor ar fi "incidentzmetrul". Generic ii zice incidentzmetru, pt. ca denumirea e importata de la americani. Cu ajutorul sculei se pot evalua fel de fel unghiuri de calaj pe un model.

Aici, niste indicatii despre cum se foloseste.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#34 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 16 April 2008 - 04:37 PM

bai fratilor... aveti mah grija cu planoarele astea .... sunt bune, unu la un milion ... de ce credeti ca chinezu a oprit productia la el, ca era prea bun ? ...
aveti grija si intrebati inainte sa aruncati banii ...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#35 Useril este offline   rol 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 11-February 07

Postat 16 April 2008 - 06:48 PM

ma refeream la unghiul de calaj al AO fata de aripa , care la mine era 2 grade negativ si puteam zbura binisor .Daca modific la 1.5 grade pozitiv
o sa fie super. Cu o pana de balsa pusa antre fuzelaj si anpenaj este rezolvata treaba foarte sinplu.


Valteras multumesc mult pentru informatii.

pun o poza cu scula mea de epoca ,pentru masurat unghiul de calaj
0

#36 Useril este offline   rol 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 11-February 07

Postat 16 April 2008 - 06:56 PM

este un fel de boloboc care se poate regla in unghi

Fisiere atasate


0

#37 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2008 - 08:32 AM

rol, la 16 Apr 2008, 18:48, a spus:

unghiul de calaj al AO fata de aripa ... era 2 grade negativ

NEGATIV????
Adica BA al AO este "mai sus" decat BF?
Precis ai masurat bine?
Acest calaj se masoara intre corzile aripii si ampenajului.
Daca e negativ, e bubu! Daca poti sa zbori asa, inseamna ca zbori cu muuult profundor tras, a.i. coarda AO (cu profundorul bracat in sus), sa faca cu coarda aripii, un unghi de calaj "ortodox".
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#38 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2008 - 08:34 AM

rol, la 16 Apr 2008, 18:56, a spus:

este un fel de boloboc care se poate regla in unghi

Daca vreodata te saturi de "vechitura" si vrei sa-l arunci la gunoi, da-mi de stire... :)
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#39 Useril este offline   rol 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 11-February 07

Postat 17 April 2008 - 08:08 PM

da am zburat cu muuult pprofundor tras
intre tinp am modifcat unghiul si l-am ficsat la 1.5 grade ,cum ai propus (cu vechitura aia care vad ca place si tie )

modificarea a dat roade ,am si iesit repede la un zbor, vremea nu era chear foarte bun de zbor dar macar nu batea vintul .
am focut 4-5 zboruri fara nici o problema . Motorul trage bine ,urca in unghi de 70 grade fara problema

am facut si un film mai tarziu os sa vedeti
0

#40 Useril este offline   rol 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 11-February 07

Postat 17 April 2008 - 09:28 PM

filmul
http://www.youtube.c...h?v=028dzNuYcm4
0

#41 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2008 - 09:45 AM

rol, la 17 Apr 2008, 20:08, a spus:

modificarea a dat roade
............
am focut 4-5 zboruri fara nici o problema

Sa-ti fie de bine si Sictir!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#42 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 18 April 2008 - 01:16 PM

RedBaron, la 16 Apr 2008, 16:37, a spus:

bai fratilor... aveti mah grija cu planoarele astea .... sunt bune, unu la un milion ...  

baroane, nu te supara ca te intreb, dar recunosc ca sunt putin curios: daca stii sigur ca nu sunt bune de nimic, de ce recomanzi tot un planor, de la acelasi producator ???
0

#43 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 18 April 2008 - 03:39 PM

De cultura.......ce motorizare ai ales ?

P.S. Superb planorul.......ti-e sa-ti placa.......

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 18 April 2008 - 03:40 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#44 Useril este offline   rol 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 11-February 07

Postat 18 April 2008 - 04:02 PM

motorul este destul de puternic pentru acest model ,are destula forta sa te scoata repede din orce belea.

am pus un Welgard BL WE-C3536-08, Masa: 107g, KV: 1281, 38A ....... regulator Hi model 45 A iar acumulatorul trei celule de 4000

Aceasta postare a fost editata de rol: 18 April 2008 - 04:03 PM

0

#45 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 18 April 2008 - 08:07 PM

ohoo..........motorizare de acobat...... :)...... frumos
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#46 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 19 April 2008 - 07:14 PM

MADA, la 18 Apr 2008, 13:16, a spus:

RedBaron, la 16 Apr 2008, 16:37, a spus:

bai fratilor... aveti mah grija cu planoarele astea .... sunt bune, unu la un milion ...  

baroane, nu te supara ca te intreb, dar recunosc ca sunt putin curios: daca stii sigur ca nu sunt bune de nimic, de ce recomanzi tot un planor, de la acelasi producator ???

nu ma supar ca intebi ...nu producatorul e problema, ci modelul .... daca era un model bun, nu il scoteau din productie... zic si io ... oricum in afara de faptul ca parea pierde muult in viraje si pare a se angaja la o viteza cam mare... incepe sa imi para si mie ok ... oricum nu il recomand...stie chinezu de ce a oprit fabricarea...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#47 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 19 April 2008 - 08:02 PM

....Pai din 2005 pana acum, si-o fi facut chinezu` planul..... B).....altefl nu mai vindea Ventus-ul care e acelasi planor practic cu tren escamotabil si frane aerodinamice....

Ventus 2,6m

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 19 April 2008 - 08:05 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#48 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 20 April 2008 - 05:47 PM

ventusul il stiu ...
2005 ? io abea la inceputul lui 2007 parca l-am observat la ei pe site...
si de ce spui atat de sigur ca e acelasi ?
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#49 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 20 April 2008 - 07:12 PM

ba....are acelasi profil Hx 83-Nase deci practic aceleasi propietati aerodinamice....mai ei o faza, ventusu are incarcarea alara mai mare decat discusu, citeste pe forumurile din afara si pe specificatiile fiecarui planor, deci.......
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#50 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 20 April 2008 - 08:06 PM

florin100%, la 20 Apr 2008, 19:12, a spus:

ventusu are incarcarea alara mai mare decat discusu

Cred ca asta vine de la franele aerodinamice (plus servo aferent) si trenul escamontabil (plus servo aferent) pus in plus fata de predecesor, cred eu, ca doar suprafata aripii e aceeasi, nu?





Stima si respect

Aceasta postare a fost editata de protheus: 20 April 2008 - 08:06 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#51 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 20 April 2008 - 08:48 PM

RedBaron, la 20 Apr 2008, 17:47, a spus:

ventusul il stiu ...
2005 ? io abea la inceputul lui 2007 parca l-am observat la ei pe site...
si de ce spui atat de sigur ca e acelasi ?

Acelasi profil, aceasi anvergura......acelasi fuselaj.....singura diferenta este diedrul de la capele aripilor......in rest e picatura

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 20 April 2008 - 08:49 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#52 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 21 April 2008 - 06:46 AM

io am o problema ca care nu stiu ce sa fac...am pus un pak nimh de 4000mah la 270grame sin bot si ie foarte greu de coada....CG ie la 46mm (asa scrie in foaia aia) ...cat ii trebuie planorului asta sa fie echilibrat?
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#53 Useril este offline   rol 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 11-February 07

Postat 21 April 2008 - 07:15 PM

eu am ajuns cu al meu la 52mm CG . Cu 57g plunb am adus la 45mm , si nu era bine ere greu de bot doar nu zbura dezastruos .
CG nu o sa fie la fel la ambele modele datorita unghiului AO .daca la mine a fost negativ si la tine poate sa fie putina diferenta .
Dar nu este o tragedie nu este foarete sensibil la CG ,poti regla dupa cateva zboruri.
Valteras ce zici de aceasta teorie ?

un amic apus in bot 200g plunb (varianta fara motor ) si asa zboara bine

Aceasta postare a fost editata de rol: 21 April 2008 - 07:20 PM

0

#54 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 26 April 2008 - 06:28 PM

am zburat astazai discusu meu....l-am tractat cu treinaru meu cu motoru de 10cc...L-a tractat fara probleme pana pe la fo 200m apoi mi-a dat drumu....ZBoara impecabil, e foarte stabil, are viteza mare, la aterizare vine ca un fulg si aterizezi fara probleme la picior.O singura chestie care ma surprins a fost, ca desi mi se parea cursa mica la profundor in aer este prea mare...adictelea cu alte cuvinte ie super


a inca o chestie...trebuie sa ii pun roata ca daca il trag mereu la tractor fiind prea jos atinge cu varful semiplanelor iarba si nu prea ie bine ca mil rasuceste


o sa bag si un filmulet

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 26 April 2008 - 06:54 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#55 Useril este offline   rol 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 11-February 07

Postat 26 April 2008 - 07:42 PM

felicitari pentr zbor

am citit pe un forum extern ca pune sub varful aripi cate un flacon de plastic taiat in doua(pe dealungu) ca sa tina sus aripa la pornire
scriu numai ca idee, poate da roade.
0

#56 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 April 2008 - 09:29 PM

Felicitari zburatorule. Nu te dezminti.
Sunt si piese gata facute:
http://www.greatplan...s/gpmq1800.html
Ultima de jos. De-i spune Wing Tip Skids.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 26 April 2008 - 09:30 PM

0

#57 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 26 April 2008 - 09:50 PM

http://www.vimeo.com/943832 si filmuletul :)

sa imi ziceti daca va place http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#58 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 26 April 2008 - 09:53 PM

dan_mitea, la 26 Apr 2008, 21:29, a spus:

Ultima de jos. De-i spune Wing Tip Skids.

foarte tari chestiile alea, si foarte eficiente
multumesc http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#59 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 27 April 2008 - 10:11 AM

Salut,

Te felicit pentru primele zboruri cu Discusul, si pentru indrazneala de a decola cu tractor pe "pista" aia.
De asemeni, felicitari "tractoristului".

Florine, la ce greutate finala l-ai scos? Ai umblat la unghiul stabilizatorului?

Modelul arata splendid in zbor. Din pacate al meu e in reconstructie. De asemeni tin sa te felicit pentru filmul de prezentare pentru Deproniada.

Adrian
0

#60 Useril este offline   rol 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 11-February 07

Postat 27 April 2008 - 07:02 PM

cateva poze cu un aparat foto mai bun

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro