problema esky hbk2
#1
Postat 12 March 2008 - 10:55 AM
Am si eu o problema cu hbk2 stock. nu reusesc sa-l reglez de nici o culoare. i-am facut toate setarile care le-am gasit pe net( platou ciclic, pozitie servo coada, pale...) si tot nu se comporta cum trebuie. cand e gata sa se desprinda de sol, o ia spre spate si dreapta. vreo idee cineva?
#2
Postat 12 March 2008 - 11:11 AM
Ridica-l cu doua degete de flybar, a.i. flybar-ul sa stea perpendicular pe coada, si vezi daca are masa distribuita cum trebuie fata-spate.Repeta operatiunea cu flybar-ul in lungul cozii.
S-a putea sa trebuiasca sa muti pack-ul mai in fata un pic. Sper sa fie doar asta...
Daca e echilibrat cum trebuie, trimeaza-l un pic din elevator si aileron, pana se ridica cum trebuie.
Succes cu setarea, asteptam vesti...
#3
Postat 12 March 2008 - 11:55 AM
#4
Postat 12 March 2008 - 06:20 PM
Ar mai fi o problema cu simulatorul (fms). nu reusesc sa-l fac sa mearga cu telecomanda elicopterului. cum incerc sa-l misc putin, cum o ia razna
#5
Postat 13 March 2008 - 08:12 AM
Gindeste-te ca in zbor static, practic heli-ul sta pe o sfera de aer (mai comprimat), si nu are inertie (ca un avion in zbor), asa ca poate s-o porneasca repejor in orice directie fara nici un fel de stimulent.
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 13 March 2008 - 09:24 AM
#7
Postat 13 March 2008 - 12:07 PM
am mai incercat o data sa vad distributia greutatii si cand l-am suspendat de flybar s-a lasat de coada cativa milimetri. o sa incerc sa-i pun un lest sa vad daca se schimba ceva
#8
Postat 13 March 2008 - 12:47 PM
Nu ridica elicopterul (nici macar nu incerca) pina cind:
- zbori heli bine pe simulator (fara crash-uri)
- ai vazut cu ochii tai un heli similar in zbor (daca poti schimba si impresii cu pilotul ti-ar fi util)
- ai montat 'training landing gear'
#14
Postat 17 March 2008 - 01:29 PM
pt doritori, scoala de zbor elicoptere: http://www.dream-mod...ying-index.html
pentru cei care merg in ghencea, poate reusim sa stabilim o intalnire intr-un weekend
Aceasta postare a fost editata de cosmin_i: 17 March 2008 - 01:30 PM
#17
Postat 09 August 2008 - 10:12 AM
Mi-ar prinde bine sa merg cu cineva care stie sa piloteze hbk2 sa inva cateva lucruri elementare.
Sunt dispus sa vin in Ghencea, Chitila, Politehnica... unde e terenul mai bun. In afara de Politehnica nu stiu unde se afla terenurile, doar din auzite, dar gasesc.
#18
Postat 09 August 2008 - 03:30 PM
Citeaza
Salut Cristi, vezi ca giroscopul tau nu compenseaza deloc. L-ai lasat sa se initializeze dupa ce ai alimentat, fara sa misti elicopterul (dureaza cateva secunde)? Ar trebui ca led-ul de pe giroscop sa fie aprins continuu. Daca nu, giroscopul nu e initializat.
#19
Postat 10 August 2008 - 11:17 AM
O sa mai ies astazi sa vad cum se mai comporta. Am printat si manualul lui RADD, poate asa voi invata.
Cred ca merg in fata la Piata Presei, pe iarba, daca e tunsa, sau pe asfalt.
#20
Postat 10 August 2008 - 02:01 PM
Crysty3001, la Aug 10 2008, 12:17 PM, a spus:
O sa mai ies astazi sa vad cum se mai comporta. Am printat si manualul lui RADD, poate asa voi invata.
Cred ca merg in fata la Piata Presei, pe iarba, daca e tunsa, sau pe asfalt.
nu stiu cum e la heli-ul tau dar la altele din rosu trebuie sa se faca verde, cand e rosu inseamna ca e ceva gresit si te avertizeaza. Mai multe nu stiu, mai da si tu cu sapa la cine se pricepe, eu am doar un Lama mititel :D
#21
#22
Postat 10 August 2008 - 03:18 PM
Bebebe, la Aug 10 2008, 03:01 PM, a spus:
asa e
dupa initializare ledul gyro-ului trebuie sa ramina verde continuu
#23
Postat 11 August 2008 - 03:02 PM
Am verificat ca la throttle 0 daca misc stanga-dreapta coda, giro incearca sa stabilizeze prin compensare.
Am studiat mai atent si am observat ca bara care face legatura la mecanismul din spate e problema. Legatura de plastic intre bara si giro, nu se misca unitar.
O sa lipesc cu super glue si o sa revin cu info.
#26
Postat 12 August 2008 - 10:45 PM
Am atasat poza, bara despre care vorbeam in manual apare notata cu nr 096 si se numeste tail push-rod si are la capete tail push-rob head.
In cazul meu, in partea dinspre servo, tail push-rob head se deplaseaza spre inainte o data cu elicea servo, dar axul ramane pe loc, asta insemnea ca nu va functiona comanda. Invers, daca se deplaseaza spre inapoi, e vorba de impingere si totul e ok.
Sper sa fi fost destul de clar.
#27
Postat 13 August 2008 - 12:20 AM
alimentezi receptorul:servo se va pozitiona la mijlocul cursei,daca bratul de la servo nu este vertical(in cazul tau)
desfaci surubul de la servo si il aduci pe pozitie.Slabesti servo si montezi pushrodul,elicea de la coada trebuie
sa aiba un unghi de 3/5 grade cu bordul de atac spre teava cozii si sa fie la aprox mijlocul cursei.Faci cateva miscari
stg dta si urmaresti cursa,nu trebuie sa loveasca la capete.Apoi montezi gyro si eventual refaci reglajele. Sper
sa intelegi.
Spor la treaba
#28
Postat 13 August 2008 - 07:32 AM
Citeaza
Vezi ca articulatia ta sau cum ii spui tu "tail push rod head" nu sta fixata pe tija de carbon, sau "tail rod". De obicei ea se infileteaza pe tija, dar la elicopterul tau ar trebui sa fie lipit. Daca zici ca la miscarea bratului servo in fata, articulatia nu "trage si tija de carbon dupa ea, inseamna ca e dezlipita. O lipesti cu cyano, sau superglue. Daca mai trebuie ceva reglaje vis-a-vis de cursa sliderului de pitch din coada, poti muta servoul de pe coada, mai in fata sau mai in spate.
Spune-ne cum te descurci
Aceasta postare a fost editata de Primus: 13 August 2008 - 07:32 AM