Nu vrea sa porneasca..... motor os 61
#1
Postat 05 March 2008 - 03:47 PM
#2
Postat 05 March 2008 - 04:15 PM
-trage motorul sau rezervorul aer fals pe undeva?
-combustibil vine catre carburator cand dai la pala?
-te-ai jucat la reglaje?
complicata asistenta tehnica on-line,mai ales cand nu dai nici un fel de info.
#3
Postat 05 March 2008 - 04:32 PM
#4
Postat 05 March 2008 - 07:26 PM
Procedeul este descris in manualele (nu toate) de la OS.
#5
Postat 05 March 2008 - 08:31 PM
#6
Postat 05 March 2008 - 10:48 PM
#7
Postat 06 March 2008 - 08:41 AM
Acumulatorul pentru bujie are suficient amperaj? Bujia a venit cu motorul, sau ai pus-o ulterior? Daca da, ce bujie folosesti?
Cu stima,
C
#8
Postat 06 March 2008 - 08:54 AM
(pornire rece)
- deschizi Jiglorul 2,5 ture
- pui carburatorul (aerul) cam 2 mm deschis (usor mai mult decit ralanti)
- dai sprit (din pompa, din sticla, sau din elice)
- cuplezi bujia
- demarezi
Particularitati:
- porneste daca totul e ok (in motor)
- la primele porniri e foarte util un demaror (ori cit te-ai chinui nu ai performantele lui)
- la elicoptere, si la unele avioane, pozitia rezervorului (a nivelului) e foarte inalta, si atunci vine carburantul singur - mare risc sa-l ineci
- daca nu ai carburant (in charter), nu porneste
- daca ai prea mult carburant - musca
- daca nu ai corect aerul, porneste, tuseste....
Pentru siguranta ta (a degetelor), a modelului si timpul necesar, ar fi util sa apelezi la ajutor calificat. Nu doare chiar asa de rau si sunt multe de invatat.
#9
Postat 06 March 2008 - 11:42 AM
#10
Postat 06 March 2008 - 02:30 PM
ady23, la 5 Mar 2008, 21:31, a spus:
Nu are nici o legatura cu esapamentul.
Astupi carburatorul. Dai 1-3 ture de elice. Iei degetul. Mai invarti cateva ture. Cuplezi bujia. Si pornesti. Cauta in manual. Daca nu scrie in al tau cauta in alt manual de la os.
Daca pornesti cu starterul nu se recomanda metoda de mai sus.
Baftaaaaaaaaa.
PS.Asculta-l pe Sensei.
PPS. Un exemplu aici:
http://manuals.hobbi...65la-manual.pdf
la pagina 16 din manual.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 March 2008 - 02:45 PM
#14
Postat 07 March 2008 - 09:07 PM
#15
Postat 11 August 2010 - 09:52 AM
La rapa rosie (1 mai) aproape 2 ore demaram si tot nu pornea motorul os 32 sx H
totul era perfect ... pina cind , dupa 2-3 ore de chinuit , am tras sus din powerpanel currentul si pornea deodata , de cite ori vroiam :D , dupa ce am
pus un accu separat pentru powerpanel si un alt accu pentru demaror , ...
Indiferent daca ai min 1,5 volti numai sa ai amperi asta e multeori de vina :D
#16
Postat 11 August 2010 - 11:50 AM
Pe unii nu-i prea inteleg. In special la heli unde ajungi mai greu la bujie,dar si mai practic este folosirea unui alimentator 2 in 1 care asigura curentul catre bujie.I-l poti porni elegant cu o masina de gaurit cu acumulatori si nu mai mergi cu ditamai trusa de pornire.
#17
Postat 14 August 2010 - 07:42 PM
Am citit tot felul de sfaturi cu datul la pala si altele.
Am vazut ca modelul zboara cu un rezervor 30 de minute
Totusi .... despre ce este vorba ? Pe ce este pus acest motor care nu pare a fi de heli !
#18
Postat 14 August 2010 - 10:45 PM
REAL DESIGN, la Aug 14 2010, 08:42 PM, a spus:
Am citit tot felul de sfaturi cu datul la pala si altele.
Am vazut ca modelul zboara cu un rezervor 30 de minute
Totusi .... despre ce este vorba ? Pe ce este pus acest motor care nu pare a fi de heli !
Da ma da a fost fun ! Am ras de ma dor dintii ! :( :(
Initial am crezut ca am orbul gainilor si am dat inapoi sus sa vad titlul
Dane, de data asta lasa-ma sa rad fara sa te superi ca a fost prea eleganta miscarea ! :)
Bine ca i-a dat de cap !
Succes