Modelism - RHC Forum: Stirling engine - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

Stirling engine sursa de energie: lumanarea

#151 Useril este offline   Rasputin 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Navodari

Postat 21 November 2008 - 08:00 PM

Vezi postareaValiAuto, la Nov 21 2008, 10:56 AM, a spus:

Salut. Felicitari pt. inventivitate. Daca reusiti sa porniti un motor, cred ca trebuie sa abordam urmatoarea tema: Peste tot se spune ca motorul termic transforma circulatia caldurii de la sursa calda la sursa rece in lucru mecanic. Dar nimeni nu spune ca asta se poate si de la sursa rece la sursa foarte rece! Temperatura de 7 grd. e o sursa rece in general, dar e o sursa calda fata de -20 grd., de exemplu. Daca tot vine iarna, sursa rece poate fi la indemana si, mai ales, e gratis. Tot iarna mai avem o sursa calda gratis: apa din panza freatica, are 7 grade. Cu cat e mai frig afara, cu atat avem energie mai multa si, in acelasi timp, avem nevoie de energie mai multa. Combinat cu un stirling pe post de pompa de caldura, ne-ar micsora factura la incalzire. E S.F.?

Va pierdeti in chestiuni de nuanta , avem o sursa calda = "de la sursa rece " si o sursa rece = " la sursa foarte rece " , deci nu va mirati ca : "Dar nimeni nu spune ca asta se poate si de la sursa rece la sursa foarte rece! " . Referitor la : "Combinat cu un stirling pe post de pompa de caldura, ne-ar micsora factura la incalzire. E S.F.? " ; motorul stirling nu functioneaza ca pompa de caldura el a fost gandit pentru a produce lucru mecanic , nu este reversibil . Daca va este la indemana sursa calda " apa din panza freatica " eu zic sa cautati sfaturi la sectiunea TEHNICA , este deschis un subiect legat de pompe de caldura , eventual deschide-ti unul legat strict de problema dumneavoastra . Frumos este , din partea noastra , ca in acest topic sa nu mai postam . Incurcam colegii de forum care se pricep , s-au sunt pasionati de acest motor .Cu stima Rasputin .
0

#152 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 22 November 2008 - 02:20 AM

motorul stirling poate functiona ca pompa de caldura si chiar se foloseste in aplicatii criogenice (functionand cu heliu sau hidrogen poate cobora temperatura sub punctul de condensare a gazelor din aer)
Nu asta ar fi problema ci motorul capabil de a folosi diferente de 10-40 de grade celsius care-s insuficiente pentru a obtine putere semnificativa. Pe unele grupuri dedicate se discuta de motoare stirling solare care sa antreneze direct racitoare stirling - dar erau doar discutii.

Cine e interesat se poate abona la grupul HotAirEngineSociety pe yahoo groups. Macar pentru arhiva de fisiere si tot se merita.

Aceasta postare a fost editata de ctotth: 22 November 2008 - 02:26 AM

0

#153 Useril este offline   Rasputin 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Navodari

Postat 23 November 2008 - 01:01 PM

Ce ar fi de spus , dat fiind faptul ca din diferite motive am intrat urat rau in aratura, in primul rand : scuze colegului ValiAuto si apoi multumiri colegului Ctotth .Indraznesc si o intrebare ,ati intalnit o pagina de internet care sa prezinte practic realizarea unei pompe de caldura avand ca baza motorul stirling ? ;evident in regim de amator .Vreau sa realizez o pompa de caldura , inclin spre una avand la baza un proces frigorific , dar sunt deschis si la sugestii gen stirling .
0

#154 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 26 November 2008 - 02:14 AM

din cate stiu orice stirling invartit invers functioneaza ca pompa de caldura. Performanta depinde de cat de capabil si eficient este el si ca motor. Un exemplu reusit: http://www.youtube.c...h?v=ssvHGUlFokA

Cat despre aplicatii practice... stiu ca-s foarte scumpe si se folosesc in criogenie pentru ca la sistemele cu compresie condensare si vaporizare nu pot cobora prea jos, le ingheata refrigerantu.
Depinde la ce-ti trebuie pompa de caldura dar presupun ca la temperaturi "normale" adaptarea unei instalatii de frigider sau de aer conditionat e mai practica. Daca vrei una cu antrenare mecanica externa poti incerca sa recuperezi una dintr-o masina veche. Pe la dezmembratorii de masini.
0

#155 Useril este offline   RazvanTI 

  • Nick Anterior:incepator_rau
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 252
  • Inregistrat: 05-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Slobozia Ialomita

Postat 14 January 2009 - 02:05 PM

nimeni nimic?
uite aici o sursa de inspiratie:
http://www.bobblick.com/techref/projects/s...ng/can/can.html
care il face sa vaza si ochiu' nostru ceva functional made in romania? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Ãœber den Wolken !!! de natura broscar :)
http://modelmania.110mb.com/home.html
0

#156 Useril este offline   Vreascu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:desenu, pictura, sculptura, motociclismul, tirul cu arcu, drumetiile si mai nu "zboru'"

Postat 18 January 2009 - 02:42 PM

http://www.youtube.c...h?v=EIanHjG9zxo

Salutare...asta e prima mea incercare de stirling engine...Deocamdata e cam incapatanat si funtioneaza doar cateva rotatii... Cel mai mult a functionat timp de vreo 3 min... Problema principala pare a fi frecarea prea mare intre diferitele parti mobile. Jucarioara asta am facut-o ieri si mi-a luat vreo 8 ore... Corpul este facut dintr-o cutie de conserva (mazare)...displacerul e facut dintr-un recipient de plastic usor...cilindrul de forta este o bucata de teava de cupru...pistonul este "turnat" din chit de reparatii auto....vibrochenul este dintr-o spita de bicicleta...bielele sunt din agrafe de birou si bucati de lemn..."volanta" este un capac de plastic pe care am adaugat greutati-fise si clesti de perdea...

Urmatorul pe care am sa il fac va fi de tipul Beam Stirling Engine. Ma gandesc ca acest model elimina vibrochenul care este o piesa dificil de facut in casa. De asemena am sa incerc sa il fac cu membrana si nu cu piston astfel sa elimin orice posibilitate de a pierde presiune...
Cam asa ceva vreau sa imi iasa: http://www.youtube.com/watch?v=eX872zcgSPk...feature=related ca singura adaugire cred ca ii voi face un vas deasupra cilindrului mare in care la nevoie sa ii pot pune apa rece sau ghiata pentru ai spori eficienta....

bafta

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PrimulStirling_3.jpg
  • Imagine atasata: stirlingBeam.jpg
  • Imagine atasata: PrimulStirling_2.jpg
  • Imagine atasata: PrimulStirling_1.jpg

Nulla dies sine linea!
0

#157 Useril este offline   kno3 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1081
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motoare cu aburi, vapoare etc

Postat 18 January 2009 - 02:57 PM

Bravo, e ceva sa-l vezi mergand!

Daca vrei un tip relativ simplu de motor Stirling, vezi si aici, poate te inspira:
http://www.youtube.com/watch?v=UYeRzFJokNE...re=channel_page
0

#158 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 20 January 2009 - 02:44 AM

Vezi postareaVreascu, la Jan 18 2009, 02:42 PM, a spus:

http://www.youtube.c...h?v=EIanHjG9zxo

Salutare...asta e prima mea incercare de stirling engine...Deocamdata e cam incapatanat si funtioneaza doar cateva rotatii... Cel mai mult a functionat timp de vreo 3 min..


posibil ca nu se raceste bine partea de sus, ca are capacul ala din placaj (asa vad eu in poze). Merge ce merge pana se incalzeste toata cutia si nu mai e zona de sus suficient de rece... Fa-l dintr-o tabla sa scoata caldura afara.

In rest sunt curios cum ai facut pistonul, eu am incercat cateva si mi s-a lipit epoxi-ul de teava sau a ramas intepenit ca un dop... numai cand l-am bagat intr-un deget de la o manusa din folie mi-a iesit, dar tot nu-s multumit ca e cam mare spatiul pe langa el.. Poti da ceva detalii? ce chit e ala mai exact si cum ai facut sa nu se intepeneasca in cilindru?

Aceasta postare a fost editata de ctotth: 20 January 2009 - 02:46 AM

0

#159 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 20 January 2009 - 07:05 AM

Un pic de ulei sau vaselina iti rezolva problema. Ungi uniform matrita pe dinauntru inainte sa "torni".
0

#160 Useril este offline   Vreascu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:desenu, pictura, sculptura, motociclismul, tirul cu arcu, drumetiile si mai nu "zboru'"

Postat 20 January 2009 - 08:46 AM

Da "ctotth" ai dreptate in ceea ce priveste partea de sus a cutiei...cele cateva zeci de rotatii pe care le face motorasul sunt deobicei la inceput cand diferenta de temperatura intre sus si jos e mai mare...Capacul de sus este din tabla de alama de 0,8mm. Ce se vede in poza a fi lemn sunt doua piese cu ajutorul carora sa pot strange capacul pe cutie...fara acele piese s+ar fi deformat tabla de alama... Inca o chestie capacul de alama are lipit pe dedesubt un disc de camera de bicicleta care actioneaza ca o garnitura. Am facut asa ca sa pot umbla inauntru fara sa fiu nevoit sa dezlipesc si sa lipesc de fiecare data.

Chitul folosit pentru piston e ceva de genul asta: http://www.romservic...e-de-pregatire/ (nu exact marca asta). Ca sa nu se lipeasca de peretii interiori ai cilindrului am uns cu un pic de ulei. Cand s-a intarit oricum s-a intepenit un pic in cilindru dar l-am dezbatut cu un dorn improvizat din lemn foarte aproape de diametrul interior al cilindrului. Ca sa fiu sigur ca imi iese ceva am turnat un piston mai mare (mai lung) de cat imi trebuie din care mi-am taiat o sectiune potrivita. Apoi ca sa il pot actiona i-am lipit cu poxipol o bucata mica de lemn prin care sa treaca apoi boltul bielei.

M-am apucat de lucru la al doilea motorash....pentru ai asigura diferenta de temperatura necesara functionarii am sa ii fac in partea de sus un recipient cu apa ...ceva...Am fost ieri prin Praktiker si am cumparat 3 roti de carucior din plastic (50mm diametru, de 80 si de 105) sa vaz cu care se va impaca mai bine ca volanta...nici bine nu m-am apucat de asta...al doilea stirling...si deja ma gandesc si la un mini single action steam engine...sunt la faza cu creionu in mana...gandind cum sa sincronizez valva...

tinem legatura....sa vaz paote fac si niste poze mai bunutze si din timpul lucrarilor....
Nulla dies sine linea!
0

#161 Useril este offline   Carson69 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 10-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:aero+automodelism

Postat 26 February 2009 - 12:21 PM

va salut cu respect pe toti cei care sinteti interesati de aceste motoare stirling.am inteles ca in mare cunoasteti principiul de functionare pe mine ma pasioneaza aceste motoare de ceva timp si de un an si jumatate am aprofundat cercetarea ce-i drept impirica in ceea ce le priveste.nu vreau decit sa va spun ca la baza acestor motoare sta un fenomen cunoscut din natura si anume deplasarea maselor de aer care trecind de la o sursa rece la una calda isi modifica volumul.primul motor construit de mine nu a functionat in schimb al doilea merge.dupa cum bine se stie cu cit presiunea intr-un sistem este mai mare cu atit se obtine un lucru mecanic mai mare ,in ce-l de-al doilea motor neavind mai mult de 0,2 at.din nou la plansa si am constatat ca este nevoie de presurizare a motorului cu cit presiunea gazului in interiorul lui este mai mare cu atit avem mai multe molecule de gaz pe unitate de volum.cum de altfel unii stiti ca in aceste motoare se pot introduce diferite gaze ,ex heliu.vreau sa va descriu pe scurt ce se intimpla in motor mai exact,pistonul de deplasare a gazului intra in cilindru incalzit dislocuind o cantitate de gaz egala cu volumul lui acest gaz trece in spatele pistonului in camera racita micsorindusi volumul.diferenta de presiune aparuta in acest fel in motor este preluata de pistonul de compresie care este absorbit si pe urma impins si astfel ciclu se repeta.eu lucrez la un proiect in cadrul facultatii la care sint student si ce-i drept cu pasi mici.stiu ca in cadrul politehnicii de la Iasi domnul profesor Homutescu cunoaste f.bine acest motor.am citit din cartea dinsului dar inca nu am avut onoarea sa-l cunosc probabil cind pasii mei mai ,,cresc,, sa-l intilnesc.daca pot sa va ajut cu ceva cu cea mai mare placere.
0

#162 Useril este offline   eugen66 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 07-September 08

Postat 03 March 2009 - 09:31 AM

Va salut. In sfarsit am pus si eu un filmulet cu masinaria mea (dupa ce a suferit un R.K.) http://www.youtube.c...h?v=fLKEy3tAg70

Aceasta postare a fost editata de eugen66: 03 March 2009 - 09:33 AM

0

#163 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 04 March 2009 - 03:44 PM

Felicitari @eugen66, este super! Cred ca m-ai convins sa reiau proiectul si sa vad cum sa il fac sa functioneze pe al meu
bafta
doar....eu
0721.798.720

0

#164 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 04 March 2009 - 04:06 PM

cautam un pic pe google niste planuri mai detaliate si am dat peste asta incredibil:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: news_msiairpowerfan2_full.jpg

Aceasta postare a fost editata de Miezu_eu: 04 March 2009 - 04:08 PM

doar....eu
0721.798.720

0

#165 Useril este offline   kno3 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1081
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motoare cu aburi, vapoare etc

Postat 05 March 2009 - 06:03 PM

Merge frumos motorul, felicitari!
0

#166 Useril este offline   eugen66 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 07-September 08

Postat 06 March 2009 - 12:16 PM

Va multumesc pentru aprecieri.
Curand masinaria va suferi o modificare, si anume va avea parte de racire mult mai eficienta, cu apa.
0

#167 Useril este offline   adrian01 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 09-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 March 2009 - 06:43 PM

Salut ! sunt la prima incercare de a face un motor stirling si am niste neclaritati .
Am facut pistonu in functie de cilindru , pistonu meu este facut dei Al cu dimensiunuile L=40mm , D=16,66mm iar cilindru are D=16,68mm dar prin asta mie imi ramane un joc intre ele de 0,01mm pe raza si din cauza asta a el practic functioneaza ca o seringa .
Acum ma inspir dintr-o schita dar nu stiu daca e bine .
Daca ma puteti ajuta vas fi recunoscator . Salut !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: sec_e10.gif

Aceasta postare a fost editata de adrian01: 10 March 2009 - 06:45 PM

0

#168 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 15 March 2009 - 08:14 PM

Daca aveti drum pe langa muzeul tehnic din Bucuresti poate va abateti sa vedeti acest monstru de 123 de ani: http://www.archweb.cimec.ro/scripts/PCN/cl...D61A639FFB88A0B
0

#169 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 15 March 2009 - 09:49 PM

eugen66, nu mai poti sa faci unul? vreau sa-ti cumpar :mellow:
FLYING IS AN ART
0

#170 Useril este offline   IOAN_B 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 09-April 09

Postat 19 April 2009 - 04:29 PM

Vezi postareacosminx, la Sep 3 2008, 08:52 PM, a spus:

adica? niciun gaz

Vezi la bojan stirling pus in google motorul cu aer cald.Cele ermetice au in ele heliu si merg foarte bine expuse la soare.Ma gasesti la e mail:ioan_bojan2006@yahoo.com
0

#171 Useril este offline   Florinn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 06-October 08

Postat 26 April 2009 - 08:55 PM

salut.am construit doua tipuri de motoare stirling.nu functioneaza niciunul.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1010940.JPG

0

#172 Useril este offline   Florinn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 06-October 08

Postat 26 April 2009 - 08:57 PM

Vezi postareaFlorinn, la Apr 26 2009, 09:55 PM, a spus:

salut.am construit doua tipuri de motoare stirling.nu functioneaza niciunul.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1010946.JPG

0

#173 Useril este offline   Florinn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 06-October 08

Postat 26 April 2009 - 09:02 PM

Vezi postareaFlorinn, la Apr 26 2009, 09:55 PM, a spus:

salut.am construit doua tipuri de motoare stirling.nu functioneaza niciunul.

0

#174 Useril este offline   Florinn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 06-October 08

Postat 26 April 2009 - 09:03 PM

Vezi postareaFlorinn, la Apr 26 2009, 09:55 PM, a spus:

salut.am construit doua tipuri de motoare stirling.nu functioneaza niciunul.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1010943.JPG

Aceasta postare a fost editata de Florinn: 26 April 2009 - 09:08 PM

0

#175 Useril este offline   Florinn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 06-October 08

Postat 27 April 2009 - 05:19 AM

Salut.Am facut pistonul din poliester la cililndrul care face schinbul de caldura unde am urmatoarele cote.
La cil. care face scinbul de caldura;
Diam. int. cil=85;Diam.ext.piston=82; Ce joc trebuie sa fie intre aceste doua diam.(PE RAZA).Inaltimea cil.=25;Grosimea pistonului=8
La cil.de putere;
Diam. int.=9;Pistonul fest,merge foarte usor.Inaltimea cil.=50;Inaltime piston=20;
Deci,daca la o cursa de 23 sa zicem la pistonul din poliester,ce cursa trebuie sa am la pistonul de lucru?Pot mari cursa,am facut cate un excentric pe fiecare disc.
Imi trebuie cumva diam. mai mare la pistonul de lucru?

La al doilea motor,am urmatoarele cote:
Cil. construit din Bz cu diam. int=27;Pistonul din Al cu diam=24;Lungime cil.=110;Lungime piston=60
La cil. de putere;
Diam. int=20.Pistonul fest,merge f. usor.Lungime cil.=90.Ma intereseaza ce cursa trebuie sa pistoanele?Ce raport volumic trebuie sa fie intre cei doi cilindri?
VEZI FOTO DE IERI
0

#176 Useril este offline   Florinn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 06-October 08

Postat 29 April 2009 - 05:50 AM

Intrebare?Partea de sus cea cu CD.ul trebuie echilibrata (ca la rotile de la masina),..pentru ca am mai vazut la alte motoare un fel de contra greutate atasat pe CD.
0

#177 Useril este offline   Florinn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 06-October 08

Postat 01 May 2009 - 06:38 AM

1. Care ar fi relatia dintre cilindrul de lucru si cel care misca volumul de aer?
2.Care ar trebui sa fie cursa la un piston si la celalalt?
EX.......
0

#178 Useril este offline   kno3 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1081
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motoare cu aburi, vapoare etc

Postat 01 May 2009 - 11:57 AM

Vezi postareaFlorinn, la Apr 26 2009, 08:55 PM, a spus:

salut.am construit doua tipuri de motoare stirling.nu functioneaza niciunul.


Salut, judecand doar dupa poza motorului tau, mi se pare ca ai frecari prea mari ca sa poata functiona (cilindrul facut din siringa) si volanta prea usoara/mica.
Nu stiu sa-ti spun ce relatie trebuie sa fie intre volumul cilindrilor. Te sfatuiesc sa te iei, pentru inceput, dupa un plan gata facut.

Aceasta postare a fost editata de kno3: 01 May 2009 - 11:58 AM

0

#179 Useril este offline   Carson69 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 10-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:aero+automodelism

Postat 01 May 2009 - 11:56 PM

eu am incercat sa va explic mai sus principiul de functionare dar vad ca nu ati citit.poti sa iti alegi o capacitate la cilindrul mare in jur de 50cc si la cel mic 25 cc deci 1:2 dar nimeni nu te inpiedica sa mai maresti cilindru mare chiar pina la 1:3.inca ceva RETINETI capacitatea cilindrului mare nu este si capacitatea de lucru a lui ci se considera capacitatea pistonului care intra in cilindru,acest piston face sa se deplaseze masa de aer incalzita in cilindru el dizloca un volum de aer egal cu volumul lui.RETINETI in momentul terminarii motorului unghiul la biele mai trebuie reglat pot aparea mici erori in constructia motorului si trebuie ajustat unghiul in jurul 90 grade.reduceti pe cit puteti frecarile.pistonul in cilindrul mic trebuie sa se deplaseze usor si sa faca compresie puteti verifica acest lucru cind construiti motorul,puneti cilindrul in picioare pe o hirtie si lasati pistonasul sa cada prin el ,el trebuie sa coboare foarte incet.
0

#180 Useril este offline   Carson69 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 10-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:aero+automodelism

Postat 01 May 2009 - 11:59 PM

mai am ceva de adaugat referitor la cursele pistoanelor trebuie sa fie egale,calculezi volumele pastrind cursa egala ,deci te ,,joci ,,cu diametrul
0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

14 useri citesc topicul
0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro