Modelism - RHC Forum: DIAMANT - no limit - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

DIAMANT - no limit Kit de construit

#1 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 08 February 2008 - 05:53 PM

Am cumparat:
ce se vede in poza 1

Aceasta postare a fost editata de EGI: 08 February 2008 - 05:59 PM

0

#2 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 08 February 2008 - 06:01 PM

POZA 1

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1202486495.jpg

0

#3 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 08 February 2008 - 06:03 PM

Cu urmatoarele caracteristici:

POZA 2

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1202486638.jpg

0

#4 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 08 February 2008 - 06:07 PM

Am construit folosind numai materialele (componentele) din kit.
Poza 3

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1202486843.jpg

0

#5 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 08 February 2008 - 06:10 PM

In final am obtinut:

POZA 4

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1202487002.jpg

0

#6 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 08 February 2008 - 06:33 PM

DETALII - PROBLEME:

Am echipat modelul cu un motor OS 46 AX (7,5cc) nou (rodajul o sa-l fac pe model)
Am centrat static modelul complet echipat (gata de zbor). Pentu a aduce CG unde trebuia am adaugat aproximativ 300 g PLUMB in compartimentul MOTOR (bot).

MODELUL are dupa centraj 3300g . Deci 1000g mai mult ( 2300g in in specificatiile tehnice)

INTREBARE
O sa zboare (bine) modelul cu motorul de 7,5 cc sau este nevoie de un motor de 10 cc ?

VA MULTUMESC
EGI
0

#7 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 08 February 2008 - 06:56 PM

Foarte ciudat ca ti-a iesit asa greu. Am vazut modelul ala si era un fulg intradevar era versiunea ARF . Cu motor de 7.5 cc facea hovering si iesea din hovering racheta.

Pacat ca ti-a iesit greu... la greutatea data e un fulg si zboara docil in hovering aproape ca sta singur.

Io aveam motor de 10 cc pe funtana de 2.8 kg si nu rea cine stie ce.. Al tau s-ar putea sa zboare dar sa nu te astepti la prea multe.
DT
0

#8 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 08 February 2008 - 09:30 PM

Si de unde a iesit 1 kil in plus daca ai folosit numai materialele din kit ?
0

#9 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 08 February 2008 - 10:54 PM

ciudat cu kilogramu asta...tare ciudat .. :D
ADOR VITEZA!!!
0

#10 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 08 February 2008 - 11:54 PM

ce soalar ai folosit? nu pare d-asta normalu' ...poate mi se pare mie... din ceea ce zici , l-ai cam ingreunat de coada....

aripa apre imbracata toata in balsa... dar daca zici ca ai folosit numai ce era in kit, probabil mi se pare mie..mai da detalii... si nici nu incerca cu 7,5 ca te chinui degeaba... nici cu 10 nu faci 3d... si daca pui mai mare iese racheta:(
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#11 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 09 February 2008 - 12:12 AM

nu avea cum sa foloseasca doar ce exista in kit. kitul nu contine niciun fel de material de acoperire / impanzire.

Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 09 February 2008 - 12:58 AM

Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#12 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 09 February 2008 - 08:31 AM

RedBaron, la 9 Feb 2008, 00:54, a spus:

aripa apre imbracata toata in balsa... dar daca zici ca ai folosit numai ce era in kit, probabil mi se pare mie..

Maroane, mai priveste odata aici: push

Acum, poate ca cele 300 gr adaugate ca lest isi spun cuvantul, poate folia e grea, poate l-a lipit cu aracet care e destul de greu, poate folia e groasa, poate, poate, poate...poate cantarul nu e asa de riguros. Si mie imi pare mult un kil in plus, dar pana la urma modelul trebuie zburat si trasa o concluzie reala. Pe de alta parte modelul pare superb, lucrat cu atentie. Nu cred ca trebuie motor de 10 cc.
Succes.

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 09 February 2008 - 08:32 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#13 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 09 February 2008 - 10:50 AM

Aia 300g din bot poti sa ii inlocuiesti cu o capota frumoasa si un con de aluminiu....
DT
0

#14 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 09 February 2008 - 04:31 PM

DETALII - RASPUNSURI ( pentru cei ce au scris )

FULGERICA
Cand am scris ca am folosit numai materiale existente in KIT m-am referit la cele din care am realizat structura ( scheletul modelului). Dupa cate stiu eu intr-un chit de constructie nu se gaseste materialul pentru acoperire ( impanzire)

RedBaron
Daca erai mai atent ai fi observat din poza nr. 3 ca aripa este placata cu balsa numai intre bordul de atac si lonjeronul principal.
Am folosit pentru impanzire ORACOVER 54g/mp
Pentru sfatul in legatura cu motorul MULTUMESC.

PENTRU : ZOD ; PAUL L; TUROK ; MARINARUL; ETC

Kilogramul in plus se datoreaza, in mare parte materialelor ( parerea mea):

BALSA, din chit, nu generalizez ,( din acest KIT , cumparat de mine ) a fost de mare densitate cu multa fibra ( culoare mai inchisa ) deci foarte grea.
Exemplu :
Ampenajul orizontal ( partea fixa) avea initial 78g , am practicat orificiile de usurare (nu erau prevazute) aducand-o la 54g.
Baghetele din care am construit restul cozii ( amp. vertical , directia si profundorul ) de, dimensiuni 8 x 15 din balsa densa si grea.
Placile din balsa pentru placarea fuselajului de grosime 3mm, foarte tare si grea
( parca erau din placaj)
Fuselajul lung 1540 mm si greu mai ales in partea a doua ( foarte solid cei drept) a trebuit sa-l echilibrez in partea a intaia cu Pb, exact 350g.
Trenul de aterizare din sarma de otel de 4mm in loc de sarma de otel de 2,5 mm (cea din chit). Rezervorul de 300cc in loc de 250 cc (cel din chit)
DA am folosit ca adeziv : ARACET pentru fuselaj si AGO pentru aripa si ampenaje
Cantarul este bun ( verificat , precizie 1g)
Servouri 5 buc. C 577
Nu cred ca trenul de aterizare si rezervorul constitue problema, acestea sunt in partea a, intaia a fuselajului unde am mai adaugat Pb.
EU cred ca problema masei suplimentare se datoreaza materialelor ( placilor de balsa pentru fuselaj si baghetelor din care am construit coada, (ampenajele), modelului)
Daca eram inspirat practicam niste decupari pentru usurare in laterale si in partea superioara a partii a doua a fuselajului.

Astept in continure sfaturi in legatura cu motorizarea
Sa incerc cu motorul OS 46 AX 7,5cc sau sa pun de la inceput motor de 10cc (acesta trebuie sa-l procur )
VA MULTUMESC
EGI
PS Daca este nevoie pot sa revin cu alte poze si detalii splimentare

Fisiere atasate


0

#15 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 09 February 2008 - 05:17 PM

Eu nu pot sa iti zic nimic cu privire la 10 cc.. Daca pui 10 cc o sa pui ceva cai in plus dar o sa pui si greutate in plus (sau nu.. doar scoti pumbul).. si acum o sa ma ia bataie tot forumul ca exagerez.. dar stiai ca la greutate OS-ul de 10 cc e la fel ca OS-ul de 15 cc :) . Difera la toba....

Ideea e ca la avionul pe care l-am avut eu cu 10 cc nu avea vertical nelimitat si nu iesea din hover. la greutatea aia.. dar in rest totul era ok.. nu venea caramida la aterizare si nu avea obiceiul tampite avionu in aer..

Asa ca cu 7.5 cc sau 10 cc la greutatea aia s-ar putea sa nu fie nicio diferenta.... dar nu stiu ce sa iti zic..
DT
0

#16 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 09 February 2008 - 06:01 PM

da.... fusesem atent la poza 3... dar m-am gandit ca a placat dupa aia si nu a mai pus poze....altfel e greu de scos un kilogram in plus..
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#17 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 09 February 2008 - 06:16 PM

Din cite am inteles eu sunt vreo 300 g de plumb in fata ? Pai de ce nu-i faci utili ? Motor mai mare , rezervor mai mare , sa muti pe cit posibil pack-ul, si servourile in fata . Poti gauri fuselajul in laterale in spate si reinfolia. Sa cari 300 g de plumb nu mi se pare o afacere.
0

#18 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 09 February 2008 - 07:42 PM

la 3,3 kg cu 7,5 modelul nu o sa fie "no limit" ci doar "foarte limit".
sustin ideea unui motor mai mare.
flying is my life...
0

#19 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 09 February 2008 - 07:43 PM

Motorizarea se poate schimba....zboara-l intai si daca nu-ti place, atunci te gandesti la o noua investitie!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#20 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 09 February 2008 - 08:17 PM

VA multumesc
Problema este ca nu am motor de 10 cc .
Am motorul montat pe acest model care este nou (nepornit), mai am doua motoare MAGNUM tot de 7,5 cc folosite (cam 5 respectiv 10 litri combustibil 10% nitro )si un OS- 91 FX nou (nepornit) pentru un
SWALLOW - EX90 care asteapta sa fie montat.
CRED ca o sa astept sa zbor modelul in cauza cu motorul OS de 7,5 cc si poate o sa-mi cumpar un MAGNUM ( ASP ) de 10 cc din tara care costa dupa cum am vazut 330 lei.
Schimband motorul , batiul si rezervorul o sa scap de cele 350 g Pb adaugate in compartimentul motor.
INCA ODATA VA MULTUMESC
EGI

PS mai adaug urmatoarele poze
0

#21 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 09 February 2008 - 08:20 PM

POZA 5

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1202581222.jpg

0

#22 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 09 February 2008 - 08:21 PM

POZA 6

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1202581305.jpg

0

#23 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 09 February 2008 - 08:23 PM

POZA 7

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1202581411.jpg

0

#24 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 09 February 2008 - 08:24 PM

POZA 8

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1202581473.jpg

0

#25 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 09 February 2008 - 09:25 PM

m-oi fi contamiant si io de la zodelu dar sincer... cred ca decat cu 7,5 cmc (unde risti clar sa il angajezi chiar din primele secunde ale zborului) mia bine pui os 90 fx... atunci o sa fie adevarat no limit...dar o sa fie si vitezoman rau , ca ii creste incarcarea alara...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#26 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 09 February 2008 - 10:36 PM

RedBaron
In poza 2 (specificatii tehnice ) scrie : sprafata 76 dmp si masa 2300g deci rezulta o incarcacatura alara de 30g/dmp
Modelul in cauza are 3300g deci rezulta o incarcatura alara de43g/dmp
Mtorul OS 91 cantareste cu amortizor 690g iar motorul OS 46 cu amortizor cantareste 490g deci rezulta o diferenta de 200g
EU am pus in botul modelului 350g Pb pentru centraj( am explicat )
CONCLUZIE
Incarcatura alara nu va creste va ramane tot 43g/dmp si scap si de cele 350g de Pb, pentru ca va trebui sa pun si un rezervor mai mare.

EGI

PS Nu te mai grabi in afirmatii
0

#27 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 February 2008 - 01:02 AM

ar mai fi o chestie...daca vrei sa fac 3d pur (cred ca) poti sa renunti la cele 300gr de Pb din bot si sa il lasi un pic mai greu de coada..La 3d asta te ajuta sa stai fara probleme in hover,harrier etc
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#28 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 10 February 2008 - 09:35 AM

florin100%, la 10 Feb 2008, 01:02, a spus:

ar mai fi o chestie...daca vrei sa fac 3d pur (cred ca) poti sa renunti la cele 300gr de Pb din bot si sa il lasi un pic mai greu de coada..La 3d asta te ajuta sa stai fara probleme in hover,harrier etc

NOOOO asta e alta discutie nu poluam subiectul omului.. Ideea e ca trebuie dat in spate cu cap... nu e bine sa fie prea in spate .. vb pe MI daca te intereseaza sau la zbor cand oi iesi.

Oricum.. zboara-l asa .. pune poze si filme .. asteptam

Bafta multa.
DT
0

#29 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 10 February 2008 - 05:57 PM

EGI, la 9 Feb 2008, 22:36, a spus:

RedBaron
In poza 2 (specificatii tehnice ) scrie : sprafata 76 dmp si masa 2300g deci rezulta o incarcacatura alara de 30g/dmp
Modelul in cauza are 3300g deci rezulta o incarcatura alara de43g/dmp
Mtorul OS 91 cantareste cu amortizor 690g iar motorul OS 46 cu amortizor cantareste 490g deci rezulta o diferenta de 200g
EU am pus in botul modelului 350g Pb pentru centraj( am explicat )
CONCLUZIE
Incarcatura alara nu va creste va ramane tot 43g/dmp si scap si de cele 350g de Pb, pentru ca va trebui sa pun si un rezervor mai mare.

EGI

PS Nu te mai grabi in afirmatii

buun, deci ramane OS-ul 91 pe el ?


si ,o sa aiba viteza mai mare... gandeste-te ca unul de 15 cmc suge mai mult gaz... trebe rezervor mai mare... motorul fiind mai puternic, o sa traga mai mult...
o sa zboare bine cred...dar tot mi se pare ciudat un kg in plus...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#30 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 10 February 2008 - 07:14 PM

RedBaron, la 10 Feb 2008, 18:57, a spus:

... dar sincer... cred ca decat cu 7,5 cmc (unde risti clar sa il angajezi chiar din primele secunde ale zborului) mia bine pui os 90 fx... atunci o sa fie adevarat no limit


buun, deci ramane OS-ul 91 pe el ?si ,o sa aiba viteza mai mare... gandeste-te ca unul de 15 cmc ...  motorul fiind mai puternic, o sa traga mai mult...
o sa zboare bine cred..

Baroane, tu cand scrii, recitesti inainte sa postezi?...ai vazut cum arata ampenajul unui astfel de model?! Raman frunze in urma daca zbori cu un astfel de motor si faci greseli!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 11 February 2008 - 10:19 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro