Modelism - RHC Forum: Raptor 50 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

Raptor 50 totul despre....

#61 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 02 March 2008 - 07:31 PM

Salut!

Regulatorul 2 in 1 de la Align isi face foarte bine treaba, si e comod pentru ca are switch ON-OFF, alaturi de butorul de IGNITE.
Dupa treci pe ON, inainte de a folosi demarorul, apesi IGNITE, si din acest moment ai 15 secunde sa pornesti motorul.
Are 5 LED-uri care iti arata atat starea pack-ului, cat si 2 LED-uri care iti arata cat e activ IGNITE.
Eu l-am luat din UK, The Heli Model Shop, si cu 9 eur transportul, a venit in 2 zile.

Un site care mi e mi se pare aproape complet cu informatie despre acest tip de heli este RaptorTechnique.com. Pe mine m-a ajutat mult la constructie.
De asemenea un forum bun de unde poti afla multe este HeliRaptor.com.

Te rog pune ceva info cu Carb Smart. Poate lucra in bucla si cu un Gov?
Am un governor Futaba GV1 dar inca nu am montat senzorul, dupa ce rodez motorul ma gandesc sa il pun.

Toate cele bune!
Primus
0

#62 Useril este offline   serby 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 02 March 2008 - 08:43 PM

Nu stiu daca poate lucra cu governorul,dar nu vad de ce nu; rolul lui este ca atunci cand motorul are tendinta de supraincalzire,imbogateste amestecul,in felul acesta reduce temperatura motorului. Are praguri de temperatura de 90,100,110 si 120 de grade.Actionarea jigleurului se face cu ajutorul unui brat(furnizat in kit) si cu un servo,(nefurnizat) Eu l-am comandat la Rcmarket.com...
0

#63 Useril este offline   serby 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 02 March 2008 - 09:06 PM

Uitam sa spun ce e mai important:azi am ridicat Raptorul! Era s-o patesc: am setat potentiometrul de ,,limit" de pe GY 401 la doar 100%,si de-asta nu era in stare sa compenseze suficienttendinta nativa de rotire a heli-ului catre stanga: noroc ca am fost pe faza, si am compensat din stick,ca altfel....ramaneam ,,singur"...Am ajustat ,,limit-ul" la 140% si totul a fost O.K Ce sesizez insa este ca OS 50 inghite,nu jucarie! Nici nu te dezmeticesti bine,si s-a dus rezervorul! Am folosit Tornado 15% ,dar cred ca voi trece pe 10%... Voi ce combustibil folositi?
0

#64 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 02 March 2008 - 10:11 PM

Eu reglez LIMIT asa:
Dupa ce fixez bratul servoului de coada la 90 de grade fata de tija, dau comanda de rudder la stanga si la dreapta si reglez potentiometrul de pe giroscop, a.i. sliderul sa se miste stanga dreapta fara sa atinga marginea. Las cam 1mm pana la capatul cursei ca sa fiu sigur ca nu forteaza servoul, si gata.
0

#65 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 02 March 2008 - 10:13 PM

Am uitat sa te intreb serby, tu acum il ridici prima data?
Te-a ajutat cineva cu reglajul la motor? Daca esti la rodaj, evident ca o sa consume mai mult, ca il tii mai inecat.
0

#66 Useril este offline   serby 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 02 March 2008 - 10:36 PM

Nu,l-am pornit singur.Am deschis 2 ture jigleurul: am ars in felul asta 2 rezervoare,fara sa-l ridic: curgea la greu ulei pe toba de esapament.Apoi am refacut reglajul la 1,5 ture deschidere- am mai ars un rezervor.Apoi am inceput sa saracesc amestecul cu cite 2 click-uri la fiecare rezervor,in timp ce il si ridicam.Nu am finalizat complet,ca a inceput sa bata vantul tare, dar voi continua saracirea,pana cand motorul va raspunde prompt la acceleratie,dar cat totusi sa scoata suficient fum,si temperatura motorului sa nu fie mai mare de 110-maxim 120 grade(am termometru cu infrarosu).
0

#67 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 03 March 2008 - 08:32 AM

Referitor la combustibil, am ales sa folosesc pentru rodaj unul fara nitro, Roktan Forte.
Dupa ce termin rodajul, cred ca o sa iau unul cu 15% nitro.
0

#68 Useril este offline   andreycosmin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 05 March 2008 - 12:49 AM

Am inceput si eu rodajul la elicopter am folosit Roktan Forte H fara nitro cu 16 % ulei la care am mai adaugat inca 4 % ulei de ricin luat de la farmacie. Motorul este un Magnum 46 H.
Am deschis jigleurul la 3 ture dupa care am scos bujia si am invartit motorul pana a ajuns combustibilul in camera de ardere. Mentionez faptul ca motorul se invartea greu insa odata ce a ajuns combustibilul in camera de ardere a inceput sa se roteasca omeneste. Am pus bujia la loc si am pornit motorul tinand parghia de aer undeva pe la un sfert din cursa totala , motorul pornind fara probleme dar mergand balbait si scuipand ulei pe teava de esapament ca la balamuc , l-am lasat sa mearga 1 minut dupa care l-am oprit. Am asteptat sa se raceasca cca 5 minute dupa care am repetat procedura urmand ca timpul de functionare al motorului sa il maresc progresiv strangand cate un pic si jigleurul de combustibil. Treptat motorul a inceput sa mearga din ce mai rotund. Am ars in total cam 4 rezervoare in acest regim ultimul motorul a mers cam 1 ora si 20 minute cam mult 4 rezervoare dar am zis sa nu il fortez din prima si sa al rodez progresiv si cu mult ulei. Dupa cele 4 rezervoare mai la '' relanti '' asa am inceput sa turez motorul si am constatat cu stupoare ca jigleurul din cauza trepidatiilor se destrange ba chiar sa desfacut si la scuipat jos.

A mai patit cineva asa ceva? Ce a facut in aceasta situatie??
0

#69 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 05 March 2008 - 08:45 PM

Salut Cosmin, pai al tau nu are pe jigler clema aia arc care ar trebui sa il tina in pozitia la care il setezi? Ca la OS 50 asa e...

Aceasta postare a fost editata de Primus: 05 March 2008 - 08:46 PM

0

#70 Useril este offline   serby 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 05 March 2008 - 08:52 PM

Da,trebuia sa aiba o clema din otel elastic! Daca totusi lipseste,poti incerca sa folosesti o bucatica de furtun de combustibil,pe care s-o impingi fortat peste jigleur! In felul asta vei impiedica surubul sa-ti mai cada!
0

#71 Useril este offline   andreycosmin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 06 March 2008 - 03:45 AM

ba da are clema da clema este cam proasta si nu prea il tine bine o sa incerc ideea cu furtunul cred a este o idee buna mersi serby
0

#72 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 06 March 2008 - 08:19 AM

Puneti si voi poze cu antena de la receptor, poate ma inspir de la voi. Am asezat-o eu dar poate ati avut idei mai bune.

Mersi
0

#73 Useril este offline   andreycosmin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 07 March 2008 - 12:10 PM

primus nu prea ai cum sa il prinzi il bagi prin teava aia de plastic caree este sub patine si il legi de coada. Am inteles ca nu e bine sa il infasori de parti metalice ale elicopterului deaceea este singura sulutie
0

#74 Useril este offline   andreycosmin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 08 March 2008 - 02:05 AM

problema noua stazi am vrut sa continui rodajul la heli in hover insa am patit urmatoarea treaba s-au slabit suruburile la teava de esapament si din pacate din cauza trepidatiilor unul dintre suruburi a cedatramanand in teava de esapament o bucata din el. Atentie daca se slabesc devin vulnerabile. Surubul este M3 va trebui sa dau o gaura in parta de surub ramasa in teava de esapament cu M2 si sa il scot de acolo.O sa largesc gaurile la teava de esapament o sa pun suruburi mai lungi si o sa le prind pe partea cealalta cu piulite si o sa pun si cate un growver ca sa nu se mai desfaca.Sper sa pot sa scot portiunea de surub ramasa inauntu ca daca nu va trebui sa iau si o teava de esapament noua :rolleyes:
0

#75 Useril este offline   andreycosmin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 09 March 2008 - 05:11 AM

M-am supart rau si am cumparat Thunder Tiger RedLine PRO 53H intrucat Magnum 46 este o mare porcarie de motor asa ca l-am facut cadou. este o reala diferenta intre ele iar pretul nu este cu mult mai mare.

ATENTIE!!! UN MARE NUUU Motorului Magnum 46 XL
0

#76 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 09 March 2008 - 09:14 AM

Ce are ? Da niste detalii {inafara de jigleur }.
0

#77 Useril este offline   andreycosmin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 09 March 2008 - 09:53 AM

Problemele lui sunt multe, o sa incerc saa iti enumar cateva
1. jigleur ul care dupa parerea mea e foarte important (clema care il tine... nu prea il tine iar la turatii mari din cauza trepidatiilor se desurubeaza si il scuipa afara
2. dupa ce am rezolvat problema cu clema punand un furtun de silicon pe le si clema ca sa il tina acolo dup ce se incalzeste si nu tare cat sa pui mana pe el incepe sa piarda din turatie dar nu mereu si o face in valuri. am pus o tot pe seama jigleurului. Am schmbat orngul la el dar tot degeaba
3.ca sa prinzi linkul de la servo la el tre sa faci inprovizatii intrucat clema lui de acceleratie e mult prea mica, facuta dintr-un material mult prea moale care se ndoae una doua trebuind sa ii faci prelungitoare sa poti sa il legi la servo

si lista continua ....

deja mi-a facut o mie de nervi am renuntat la el s mi-am luat unul calumea ca su nu fac pagube mult mai mari si pana la urma tot la schimbarea lui sa ajung

Asteptam si parerea ta ca banuiesc ca il ai
0

#78 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 09 March 2008 - 04:46 PM

Nu il am dar am fost destul de aproape am vrut sa i au un ornith dar dupa mm ai multe discutii nu cred ca are rost sa dau nume am renuntat si am luat alt heli mai scump dar de alta calitate si ca constructie si ca motor{dotat cu os 61}. Acu de curand am cunoscut pe cineva care tot pt pret ar opta pt varianta cu acest motor chiar daca vrea un raptor si nu ornith. Inca ceva nu sti oare si motorul de 10 cm{magnum} se comporta la fel{diferente mari de pret intre magnum si OS}.
0

#79 Useril este offline   andreycosmin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 09 March 2008 - 07:52 PM

Astazi am rodat Thunder Tiger RedLine PRO 53H diferenta neta de calitate de la cer la pamant iar pretul este de 166 euro in loc de 131 cat costa Magnum. Cred ca toate sunt nasoale eu l-am pus tot pe un raptor 50
0

#80 Useril este offline   serby 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 10 March 2008 - 08:58 PM

Se pare ca intr-adevar Magnumul e cu probleme...de fapt,e un motor ieftin,si cam greu de reglat
0

#81 Useril este offline   serby 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 10 March 2008 - 09:03 PM

Ieri am iesit din nou cu Raptorul. Simptome ciudate: in aer pe la aproximativ 1 metru, brusc are tendinta de a cadea o fractiune de secunda,dupa care isi revine: sa fie de la motor,sau sa fie vreo interferenta ? A mai patit cineva?
0

#82 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 10 March 2008 - 09:44 PM

Eu la Trex 450 S .Apare chestia si dispare inca nu am descoperit cauza.
0

#83 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 10 March 2008 - 09:49 PM

Si pe Uni-Star 60 am acelasi fel de receptie folosesc aceeasi statie adica MX12. trex ul face figuri din cand in cand, Uni-Star 60 nu deci ..... poate aflam de la cineva care s a confruntat cu problema asta si a rezolvat o . Diferentele intre cele doua sunt: motor electric- - motor termic , trex are esc unistar nu , trex m ai mic decat unistar.
0

#84 Useril este offline   serby 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 10 March 2008 - 10:00 PM

Sa fie oare posibil sa fie ceva legat de antena? Eu o am trecuta printr-un tub de plastic introdus prin cele 2 gauri de pe trenul de aterizare,si apoi e fixata de o tija de sustinere a cozii,care la mine e din fibra de carbon.Stiu ca fibra de carbon nu e bine sa fie in preajma antenei
0

#85 Useril este offline   andreycosmin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 10 March 2008 - 11:25 PM

serby ideal este sa folosesti receptoare PCM care filtreaza interferentele, sunt de 100 de ori mai sigure decat celelalte intrucat interferente sunt peste tot datorita multelor antene de comunicatie. cu un receptor PPM poti prabusi elicopterul in orice moment.Plasticul ala prin care ai bagat antena pe langa schiduri nu influenteaza cu nimic receptia.Sa nu infasori firul de la antena in jurul pieselor de metal sau fibra de cabon,nu este bine chiar duminica am vazut o chiestie nasoala cu antena la un avionas la care omul a infasurat firul ca era mai lung ca avionul in jurul unui carton pt a il mai scurta si din cauza asta facea ca naiba receptorul misca servourile intruna creand instabilitate avionului.Odata ce a redesfacut firul si la lasat asa lung nu a mai facut nimic aiurea
0

#86 Useril este offline   andreycosmin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 10 March 2008 - 11:32 PM

In ceea ce priveste motorul nu stiu daca vei reusi sa l reglezi vreodata calumea cand e caldut merge intr-un fel si cand se incalzeste un pic mai tare merge altfel iar cand tie lumea mai draga iti sare si jiglerul de la el pt ca sa desurubat de la vibratii eu mi-am facut zile amare cu el pana am renuntat la el definitiv deja nu mai puteam
0

#87 Useril este offline   andreycosmin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 10 March 2008 - 11:42 PM

serby vezi ca vinde gun man un receptor PCM si pretul este bun pe forumul de vanzari merita achizitionat si ii schimbi duar cuartul cu ce fregventa si cu ce canal ai la statie vazi ca si cuartul trebuie cumparat pentru dual conversion cum e receptorul
Sper sa ai radio Futaba ca sa fie compatibil

Aceasta postare a fost editata de andreycosmin: 10 March 2008 - 11:43 PM

0

#88 Useril este offline   serby 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 11 March 2008 - 11:46 PM

Am receptor cu dubla conversie, e chiar Futaba,numai ca e PPM( adica FM) si nu PCM (adica codat).Se pare ca la PPM pot apare interferente...
0

#89 Useril este offline   andreycosmin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 12 March 2008 - 12:45 AM

Cred ca va trebui sa il schimbi pt a nu produce pagube ventilatorului :)
0

#90 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 12 March 2008 - 09:32 AM

Salut, eu am comandat unu' FM din greseala si nici nu am avut curajul sa il pun pe Raptor..
Am mai stat doua zile si am cumparat altul PCM... bine ca am gasit cumparator repede pentru cel FM

E clar ca trebuie PCM pe heli... mai elimini una din posibilele cauze de crash...
Ma gandesc sa trec pe 2,4G, presimt ca va fi aglomeratie pe camp vara asta...:rolleyes:
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

21 useri citesc topicul
0 membri, 21 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro