Raptor 50 totul despre....
#61
Postat 02 March 2008 - 07:31 PM
Regulatorul 2 in 1 de la Align isi face foarte bine treaba, si e comod pentru ca are switch ON-OFF, alaturi de butorul de IGNITE.
Dupa treci pe ON, inainte de a folosi demarorul, apesi IGNITE, si din acest moment ai 15 secunde sa pornesti motorul.
Are 5 LED-uri care iti arata atat starea pack-ului, cat si 2 LED-uri care iti arata cat e activ IGNITE.
Eu l-am luat din UK, The Heli Model Shop, si cu 9 eur transportul, a venit in 2 zile.
Un site care mi e mi se pare aproape complet cu informatie despre acest tip de heli este RaptorTechnique.com. Pe mine m-a ajutat mult la constructie.
De asemenea un forum bun de unde poti afla multe este HeliRaptor.com.
Te rog pune ceva info cu Carb Smart. Poate lucra in bucla si cu un Gov?
Am un governor Futaba GV1 dar inca nu am montat senzorul, dupa ce rodez motorul ma gandesc sa il pun.
Toate cele bune!
Primus
#62
Postat 02 March 2008 - 08:43 PM
#63
Postat 02 March 2008 - 09:06 PM
#64
Postat 02 March 2008 - 10:11 PM
Dupa ce fixez bratul servoului de coada la 90 de grade fata de tija, dau comanda de rudder la stanga si la dreapta si reglez potentiometrul de pe giroscop, a.i. sliderul sa se miste stanga dreapta fara sa atinga marginea. Las cam 1mm pana la capatul cursei ca sa fiu sigur ca nu forteaza servoul, si gata.
#66
Postat 02 March 2008 - 10:36 PM
#68
Postat 05 March 2008 - 12:49 AM
Am deschis jigleurul la 3 ture dupa care am scos bujia si am invartit motorul pana a ajuns combustibilul in camera de ardere. Mentionez faptul ca motorul se invartea greu insa odata ce a ajuns combustibilul in camera de ardere a inceput sa se roteasca omeneste. Am pus bujia la loc si am pornit motorul tinand parghia de aer undeva pe la un sfert din cursa totala , motorul pornind fara probleme dar mergand balbait si scuipand ulei pe teava de esapament ca la balamuc , l-am lasat sa mearga 1 minut dupa care l-am oprit. Am asteptat sa se raceasca cca 5 minute dupa care am repetat procedura urmand ca timpul de functionare al motorului sa il maresc progresiv strangand cate un pic si jigleurul de combustibil. Treptat motorul a inceput sa mearga din ce mai rotund. Am ars in total cam 4 rezervoare in acest regim ultimul motorul a mers cam 1 ora si 20 minute cam mult 4 rezervoare dar am zis sa nu il fortez din prima si sa al rodez progresiv si cu mult ulei. Dupa cele 4 rezervoare mai la '' relanti '' asa am inceput sa turez motorul si am constatat cu stupoare ca jigleurul din cauza trepidatiilor se destrange ba chiar sa desfacut si la scuipat jos.
A mai patit cineva asa ceva? Ce a facut in aceasta situatie??
#74
Postat 08 March 2008 - 02:05 AM
#77
Postat 09 March 2008 - 09:53 AM
1. jigleur ul care dupa parerea mea e foarte important (clema care il tine... nu prea il tine iar la turatii mari din cauza trepidatiilor se desurubeaza si il scuipa afara
2. dupa ce am rezolvat problema cu clema punand un furtun de silicon pe le si clema ca sa il tina acolo dup ce se incalzeste si nu tare cat sa pui mana pe el incepe sa piarda din turatie dar nu mereu si o face in valuri. am pus o tot pe seama jigleurului. Am schmbat orngul la el dar tot degeaba
3.ca sa prinzi linkul de la servo la el tre sa faci inprovizatii intrucat clema lui de acceleratie e mult prea mica, facuta dintr-un material mult prea moale care se ndoae una doua trebuind sa ii faci prelungitoare sa poti sa il legi la servo
si lista continua ....
deja mi-a facut o mie de nervi am renuntat la el s mi-am luat unul calumea ca su nu fac pagube mult mai mari si pana la urma tot la schimbarea lui sa ajung
Asteptam si parerea ta ca banuiesc ca il ai
#78
Postat 09 March 2008 - 04:46 PM
#83
Postat 10 March 2008 - 09:49 PM
#84
Postat 10 March 2008 - 10:00 PM
#85
Postat 10 March 2008 - 11:25 PM
#86
Postat 10 March 2008 - 11:32 PM
#87
Postat 10 March 2008 - 11:42 PM
Sper sa ai radio Futaba ca sa fie compatibil
Aceasta postare a fost editata de andreycosmin: 10 March 2008 - 11:43 PM
#90
Postat 12 March 2008 - 09:32 AM
Am mai stat doua zile si am cumparat altul PCM... bine ca am gasit cumparator repede pentru cel FM
E clar ca trebuie PCM pe heli... mai elimini una din posibilele cauze de crash...
Ma gandesc sa trec pe 2,4G, presimt ca va fi aglomeratie pe camp vara asta...:rolleyes: