Raptor 50 totul despre....
#156
Postat 20 March 2008 - 09:40 AM
Va rog sa imi spuneti cum ati reglat jiglerul, sa am o referinta.
Vreau sa zbor sambata sau duminica cu combustibilul asta si trebuie reglat din nou.
Mersi
Aceasta postare a fost editata de Primus: 20 March 2008 - 09:41 AM
#157
Postat 20 March 2008 - 11:17 AM
#162
Postat 21 March 2008 - 11:00 PM
Aceasta postare a fost editata de andreycosmin: 21 March 2008 - 11:01 PM
#164
Postat 22 March 2008 - 06:59 PM
Azi am iesit cu barzaunele sa-l probez cu noul combustibil 15%nitro, imi place cum incepe sa se auda motorul, incepe sa se aseze, sunt la vreo 2-3 clic-uri peste o tura si jumatate la jigler. Fum destul, motorul se incalzeste dar atat cat trebuie, poti tine degetul linistit pe el cateva secunde bune.
Ce m-a enervat e ca a cam suflat vantul, si ma cam enerva, si una peste alta mi s-a dus si trackingul la pale...
Probabil ca din cauza ca motorul a urcat in ture cu nitro... Am pus lemnele pe jucaria de echilibrat pale si una era mult mai grea decat cealalta. Am lipit decaluri pe ea, le-am cam echilibrat.
Mi-am luat niste Radix-uri (si main si tail) de la Curtis Youngblood, da' ma uit la ele ca la ochii din cap!
Le vine si lor randul, deocamdata merg si lemnele :D
Maine se anunta o zi ideala de zbor, sper sa fie OK trackingul, ca daca nu, ma enervez. Va astept cu noi intamplari/experiente legate de Raptor 50...
#166
Postat 22 March 2008 - 08:55 PM
#167
Postat 22 March 2008 - 09:45 PM
Ceva recomandari de blade tracking? Data trecuta era ok, azi nu mai era..;) cu alt combustibil.
Mentionez ca trackingul (sau mai bine zis lipsa lui) e simetric...
#169
Postat 27 March 2008 - 11:48 PM
Dupa conectarea interfetei originale insotita de adaptorul pentru ff-9 am constatat urmatoarele
Joestik urile nu se puteau calibra iar in interfata de calibrare din control panel/games controler parca o lua razna fiecare canal se misca de la stanga la dreapta intr-un ritm ametitor neputand face calibrarea.
Dupa documentare amanuntita pe net am rezolvat problema
Radiocomanda trebuia comutata pe modul ppm si nu pcm cu era, trebuia setata pe aero nu pe heli cu o aveam setata.
Dupa ce am facut setarile cu priina am obs ca tot nu o puteam calibra iar raspunsul de ce nu se putea calibra l-am aflat dupa cateva ore scotocind pe net.
O sa va spun culmea culmilor sa va tineti bine .... Radiocomanda tebuia impamantata am legat un fir infasurandul pe unul dintre butoanele metalice ale statiei la un calorifer si astfel radiocomanda a putut fi folosita cu brio.
Mainile mele care se plimbau pe suprafata metalica a radiocomenzii ff-9 o dadeau peste cap. Odata impamantata problemele au diparut.
#170
Postat 13 April 2008 - 06:41 PM
1.Aveam pale de coada de Raptor 60-se pare-erau mai lungi cu 10 mm,ceea ce facea instabila coada
2.Am montat CarbSmart-ul.Rezultat:motorul nu se mai supraincalzeste,si functionarea e mai,,fluida",fara caderile de putere din momentele de supraincalzire
3. Am renuntat la accu de 4 celule si 1000mah,in favoarea unui Li-Po 2 celule de 1900mah,cu regulator Align.Rezultat:servo-uri mai rapide si autonomie mai mare .
Una peste alta,Raptor 50 e o superscula...stabilitate pe un vant consistent, raspuns exact la comenzi!
#171
Postat 15 April 2008 - 12:12 PM
Am montat insa palele rotorului principal de la Radix, Curtis Youngblood, trackingul e super, zborul nu mai spun... hoverul e foarte lin, elicopterul sta aproape nemiscat.
Sambata, la Clinceni, a fost primul zbor de nose-in facut intai pe Raptor, apoi si pe micutzul MiniTitan. Nu e cine stie ce greutate, dar am exersat intensiv pe simulator inainte. Personal, dintre toate orientarile, mie mi s-a parut mai greu sa trec de side-in...
Intr-adevar, recomand si eu un Raptor 50 oricarui aeromodelist dornic sa piloteze heli...
#174
Postat 15 April 2008 - 03:57 PM
Am deja mici upgrade-uri la el, nu le montez insa.
Intai sa il stapanesc foarte bine in forward flight si intoarceri si apoi mai vedem.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 15 April 2008 - 04:02 PM
#178
Postat 21 April 2008 - 08:33 PM
@Serbi am avut odata probleme cu coada fiind instabila datorita setarilor de la gyro care avea sensibilitate prea mare si facea elicopterul urat rau acum sensibilitatea gyro este 35 si este ok la mine distanta intre centrul gaurii palei si cap este tot de 84mm este.